Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m de pc was woensdag erg tevreden, hij vond ze er goed uit zien. Er zit nog een halve cm verschil, dat is niet veel. Hij adviseerde de band nog 2 weken te dragen en hij dacht dat dat nog wel een klein beetje effect zou kunnen hebben. Ik draag hem nu niet meer consequent dag in dag uit, wil nu ook wel weer kleding aan wat ik leuk vind en niet kleding wat de band verbergt maar ben al heel blij met hoe ze er nu uitzien en dat ik mooie bh's (zonder beugel) aan kan ?

Jouw operatie komt al snel dichterbij hè?! Zin in? Spannend?

Lekker joh dat de pc tevreden is, maak je je zelf ook weer minder druk. Ik zou dan alleen misscjien thuis de band aan doen. Of als je veel werkt dan om de dag wat minder leuke kleren. ? Het is uiteindelijk voor een goed doel☺️. Dan zijn twee weekjes te overzien, hoe wel ik me goed kan voorstellen dat je er klaar mee bent.

 

Ja mijn datum komt ook dichterbij. Ik kijk er naar uit. En spannend tegelijk?. Maar ik heb er zin in! In het resultaat dan, niet de ongemakken en pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

@M&M&m ja haha het resultaat, daar doen we het voor!

Ik draag mn band nog best veel hoor. Alleen op 2 van de 3 werkdagen heb ik hem af gehad, maar dan deed ik hem op mn werk pas af en als ik weer naar huis ging, deed ik hem weer om... 

Maar draag hem niet meer zonder bh, maar dat hoefde ook niet van de pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-1-2019 om 13:57, MaVeTr zei:

@M&M&m ja haha het resultaat, daar doen we het voor!

Ik draag mn band nog best veel hoor. Alleen op 2 van de 3 werkdagen heb ik hem af gehad, maar dan deed ik hem op mn werk pas af en als ik weer naar huis ging, deed ik hem weer om... 

Maar draag hem niet meer zonder bh, maar dat hoefde ook niet van de pc...

Hoe gaat het ondertussen bij jou? Weer kleine twee weekjes verder. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m gaat heel goed hier. Afgelopen weekend mn eerste beugelbh gekocht en die heb ik nu steeds aan. Ik kwam uit op een 75E, 80D was qua omtrek niet goed. Ik doe ook steeds iets meer en ga morgen voor het eerst weer sporten, ben benieuwd..

Voor jou komt de datum ook al snel dichterbij! Mooie tijd, ik moest me ook om 7.15 uur melden, erg vroeg maar dan zit je er niet de hele dag tegen aan te hikken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m gaat heel goed hier. Afgelopen weekend mn eerste beugelbh gekocht en die heb ik nu steeds aan. Ik kwam uit op een 75E, 80D was qua omtrek niet goed. Ik doe ook steeds iets meer en ga morgen voor het eerst weer sporten, ben benieuwd..

Voor jou komt de datum ook al snel dichterbij! Mooie tijd, ik moest me ook om 7.15 uur melden, erg vroeg maar dan zit je er niet de hele dag tegen aan te hikken...

Top. Fijn dat het allemaal goed gaat. Mooie maat geworden ook!

Veel plezier met sporten, zal je wel weer (andere) spierpijn krijgen, ?

ja, nog 6 daagjes.... komt lekker dichtbij. Tijd ben ik ook blij mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.