Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
38 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Corry nog één nachtje dan zijn we! Hoe laat moet jij je melden? Zie je er tegenop?

Ik om 13.00u pas, beetje jammer, maar goed kan wel de oudste nog even naar school brengen en met de jongste nog even lekker knuffelen morgenochtend:D

En jij?

Moet zeggen dat ik een paar keer even wat kleine paniek momentjes heb gehad, maar over t algemeen ben ik heel rustig nog, nooit verwacht aangezien ik altijd een enorme zenuwpees ben, haha. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MaVeTr zei:

@Sjuul jaaa nog één nachtje slapen, nog één nachtje op mn zij slapen ;-)

Maar heb er zin in! De zenuwen gieren vast door mn lijf morgenochtend...

 

Nog 1 nachtje op je zij slapen, ik keek daar ook zo tegenop tegen dat half zittend op de rug slapen maar heb de eerste nachten in een hoek van de bank gebivakkeerd en dat ging echt heel goed .. Genoeg dikke kussens en als je je benen kunt optrekken van tijd tot tijd om je onderrug te ontlasten dan ben je al een heel eind, toen ik weer in bed ging slapen heb ik het een dag of 2 moeilijk gehad ..

 

Ik zie @Corry je bent ook morgen aan de beurt, succes meiden, jullie gaan vast allebei heel blij worden en trots op jullie borsten!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry 13.00 uur is qua nuchter zijn ook niet ideaal maar wel fijn dat je de oudste nog naar school kan brengen!

Ik moet me om 7.15 uur al melden, dus mijn moeder komt om de kinderen uit bed te halen en de oudste naar school te brengen.

Ik ben ook heel rustig, heb er zin in. Lekker slapen en als ik wakker word, heb ik eindelijk borsten :-)

Maar ik kan zenuwen altijd goed uitstellen dus die komen morgenochtend vast wel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul na mijn keizersnedes kon ik ook alleen maar op mijn rug slapen (maar dan wel met een klein hummeltje op mn borst) dus ik heb er enige ervaring mee, maar volgens mij is het na een bv helemaal niet te doen om plat op je rug te liggen? 

Misschien is de bank dan idd wel een uitkomst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MaVeTr zei:

@Sjuul na mijn keizersnedes kon ik ook alleen maar op mijn rug slapen (maar dan wel met een klein hummeltje op mn borst) dus ik heb er enige ervaring mee, maar volgens mij is het na een bv helemaal niet te doen om plat op je rug te liggen? 

Misschien is de bank dan idd wel een uitkomst...

  

Helemaal plat mag ook de eerste 2 weken niet ivm het vocht .. 

Ik heb dat na een week of 4 eens geprobeerd en toen voelde het nog niet echt comfortabel omdat alles toch wel trekt en op spanning lijkt te staan ..

 

Mooi :wub: die intieme momenten met zo’n kleintje bij je op de borst na de keizersnede .. Ik heb mijn zoon ook zo ter wereld gebracht en heb hem ook heel veel op mijn borst gehad .. Net alsof de wereld even stopt en alleen jij met je kind er zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul dat wist ik niet dat je niet plat mag liggen, hmmm daar moet ik nog even wat op bedenken dus... bank is ook een optie maar dan ben ik zo ver bij mn man weg haha.

 

Ik ben een echte zij-slaper dus op mn rug liggen vond ik verschrikkelijk, maar met zo'n kleine baby op je borst vond ik dat helemaaal niet erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Jesssi dankjewel!! Wat was jouw voorsituatie? Ik kan nog niet in je album... Ben je er helemaal blij mee? En hoe is het herstel je bevallen?

Je kan erin! Ik zat op een 75a/b met 1.68 en 62 kilo.

Ik ben erg tevreden, bloot en qua Bh maat is het groot maar in kleding is het ongeveer hetzelfde als met maximizer, ietsje groter denk ik.

Dus niemand ziet het :)

Precies wat ik wilde.

Hetstel is meegevallen, de eerste dagen/nachten zijn het zwaarst maar meer door de zwelling. Qua pijn vond ik het goed te doen.

Alleen een paar dagen paracetamol gebruikt. Ik had meer moeite met het niks doen en dat het een tijdje duurde voor mijn conditie weer terug kwam.

En geestelijk is het ook een proces, daar lees je niet veel over.

De onzekerheid bij elk pijntje en angst voor complicaties nadien vond ik best pittig.

Maar al met al, had ik het veeeeeel eerder moeten doen! 

Laat het over je heenkomen en luister naar je lichaam. Komt goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Jesssi zei:

Veel Suc6 alvast voor morgen.

Ik heb zelf 340 voor de spier gekregen 10 weken geleden.

Maar dat wist je geloof ik al.

Kan je in mijn album? 

Komt helemaal goed en gaat prachtig worden!

 

@Corry jij ook Suc6 voor morgen!

 

xx

Dank je wel jesssi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Sjuul dat wist ik niet dat je niet plat mag liggen, hmmm daar moet ik nog even wat op bedenken dus... bank is ook een optie maar dan ben ik zo ver bij mn man weg haha.

 

Ik ben een echte zij-slaper dus op mn rug liggen vond ik verschrikkelijk, maar met zo'n kleine baby op je borst vond ik dat helemaaal niet erg!

 

Als je genoeg kussens hebt dan kun je ook gewoon lekker in je bed naast je man ..

Gewoon een goede stapel maken desnoods pak je alles wat je in huis hebt .. Een voedingskussen vinden de meesten ook erg fijn, persoonlijk kon ik er helemaal niets mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi jouw situatie klinkt precies zoals ik het wil. Ik ben 1.66 en 60 kilo en heb een vergelijkbare voorsituatie. Wil ook (iets meer) bereiken wat ik met maximize bh bereik, zodat het niet heel erg opvalt...

Je borsten zien er echt heel mooi uit!! Wat zul je blij zijn! 

En dat geestelijke proces zal idd ook wel een ding zijn, kan me heel goed voorstellen dat ik ook wel angstig zal zijn voor complicaties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Jesssi jouw situatie klinkt precies zoals ik het wil. Ik ben 1.66 en 60 kilo en heb een vergelijkbare voorsituatie. Wil ook (iets meer) bereiken wat ik met maximize bh bereik, zodat het niet heel erg opvalt...

Je borsten zien er echt heel mooi uit!! Wat zul je blij zijn! 

En dat geestelijke proces zal idd ook wel een ding zijn, kan me heel goed voorstellen dat ik ook wel angstig zal zijn voor complicaties. 

Dank je! Wat krijg je ook alweer precies? Zoiets als ik dan denk ik? :) Hopelijk ben je straks ook heel blij! Zet hem op! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MaVeTr zei:

@Jesssi met het passen leek 375 ook wel mooi. Maar tijdens de operatie gaat de pc kijken wat het mooist is en groter dan 375 worden ze sowieso niet. Maar als ik naar jou kijk, is iets minder dan 375 ook erg mooi! Hopelijk ben ik blij als ik zie hoe ze zijn geworden :-)

Komt vast goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.