Ga naar inhoud

Motiva Ergonomix versus Progressive Plus


Cornelius

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik volg al een aantal maanden verschillende gesprekken op dit forum omdat ik dus al een langere tijd een bv overweeg.

Zelf ben ik een mama van 2 jonge kinderen, 35 jaar oud,...en de tijd is rijp dat ik eens iets voor mezelf doe. 

Inmiddels ben ik bij dr. Verdonck op consultatie geweest en ik voel me echt op mijn gemak bij hem. Ik hoop nog in november geopereerd te worden, ik heb nu enkel nog even keuzestress. Na het passen kwamen we uit op een 295cc Motiva ergonomix ( natuurlijke look) of op een 275cc Mentor of Motiva Progressive ( lichte push up protheses daarom minder Cc nodig). Zelf neig ik eerder naar de natuurlijke look van de Ergonomix, omdat je die ook past. Heeft iemand op dit forum de Motiva Progressive laten plaatsen??? En wat zijn jullie ervaringen?? 

Ik lees het graag!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @cornelius :) 

Spannend! Heb je inmiddels al een definitieve datum? 

Ik heb zelf gekozen voor ergonomix, omdat ik graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat wilde. Had het forum en internet goed afgespeurd en vond de resultaten erg mooi. Ik ben nu 1 week PO dus kan nog niet echt veel zeggen over het uiteindelijke resultaat, maar ben tot nu toe super tevreden!

 

Ik denk dat het vooral belangrijk is om bij jezelf goed na te gaan wat je graag wilt. Wil je liever het meest natuurlijk mogelijke effect, of mogen mensen best zien dat er 'iets aan je borsten' gedaan is? 

 

Verder kun je in de zoekbalk volgens mij best goed zoeken op 'Motiva Progressive' en je kan dan ook bijvoorbeeld 'images' of 'albums' aanklikken, zodat je gerichte zoekresultaten krijgt. 

 

Succes met de keuze!! 

Groetjes, Marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Na toch nog een dikke week twijfelen heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil eigenlijk, zoals Marg23 zegt, echt de meest natuurlijke look. Er zijn maar weinig mensen die van mijn aanstaande bv afweten en dat wil ik zo houden. Ik heb 2 kinderen en vind het niet erg dat mijn borsten niet meer zo pront zijn als voorheen, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar ik wil wel gewoon terug in verhouding zijn, dus grotere borsten hebben. Een vriendin van me heeft Mentor (volgens Verdonck ook push up omdat ze rond zijn en niet de even slimme gel hebben als de Motiva) en die vindt het net zalig dat ze nu geen voorgevormde BH meer moet dragen, of zelfs geen BH in het algemeen. Zelf kom ik zonder BH niet buiten hoor, bang voor tepels die door mijn kledij te zien zijn.:D Daarom denk ik dus dat ik vandaag toch maar de Ergonomix ga laten bestellen. Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cornelius Ah fijn dat je een keus hebt kunnen maken! Ik heb je toegevoegd aan mijn album aangezien ik ook ergonomix heb (ik weet niet of je daar nu écht al wat van kan zien, maar toch ;p). Ik had het in eerste instantie eigenlijk aan helemaal niemand verteld behalve mijn vriend. Toen ik (na de operatie) bij mijn ouders thuis kwam zagen ze het in eerste instantie ook niet eens. Het hóéft dus helemaal niet op te vallen, gelukkig ;) 

Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cornelius Ik begrijp je dilemma denk ik wel.. Zit zelf ook nog enorm te twijfelen tussen de 'gewone' motiva of de ergonomix. 

Mijn situatie is overigens soortgelijk: 35 jar en twee jonge kids van een half jaar en 3 jaar.

 

Mijn dilemma is vooral dat ik enerzijds ook graag een natuurlijke look wil, maar anderszijds 'maar'  ongeveer 250 geplaatst krijg. Ik wil namelijk een plaatsing voor de spier en daar past nu eenmaal niet meer... Ik hoop dus toch dat het groot genoeg uitpakt.. 

Ben op zoek naar goede foto's om de verschillen te kunnen zien. Heb jij daar al naar gezocht? Zouden dan foto's moeten zijn van protheses die toch al wel een half jaar zeker zitten om een goed beeld te krijgen vermoed ik..

Wat een lastige keuzes allemaal he ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Nevermind zei:

Hoi @Cornelius Ik begrijp je dilemma denk ik wel.. Zit zelf ook nog enorm te twijfelen tussen de 'gewone' motiva of de ergonomix. 

Mijn situatie is overigens soortgelijk: 35 jar en twee jonge kids van een half jaar en 3 jaar.

 

Mijn dilemma is vooral dat ik enerzijds ook graag een natuurlijke look wil, maar anderszijds 'maar'  ongeveer 250 geplaatst krijg. Ik wil namelijk een plaatsing voor de spier en daar past nu eenmaal niet meer... Ik hoop dus toch dat het groot genoeg uitpakt.. 

Ben op zoek naar goede foto's om de verschillen te kunnen zien. Heb jij daar al naar gezocht? Zouden dan foto's moeten zijn van protheses die toch al wel een half jaar zeker zitten om een goed beeld te krijgen vermoed ik..

Wat een lastige keuzes allemaal he ^_^

 

Hallo!

 

Ik had een tijdje gelezen ook twijfels tussen ergonomix of progressive plus! Ik ben uiteindelijk gegaan voor 235 en 255cc dualplane progressive plus omdat ik tegen dr. Verdonck had gezegt wat voor kleding ik graag draag en dan komt dat beetje push up mooi te staan! 

 

Ik ben nu 2,5 week PO. 

Ze zijn nog bol en redelijk stevig maar ze beginnen al in te dalen. 

 

Heb je al een datum voor je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Pipo1 zei:

 

Hallo!

 

Ik had een tijdje gelezen ook twijfels tussen ergonomix of progressive plus! Ik ben uiteindelijk gegaan voor 235 en 255cc dualplane progressive plus omdat ik tegen dr. Verdonck had gezegt wat voor kleding ik graag draag en dan komt dat beetje push up mooi te staan! 

 

Ik ben nu 2,5 week PO. 

Ze zijn nog bol en redelijk stevig maar ze beginnen al in te dalen. 

 

Heb je al een datum voor je operatie?

 

Thnx voor je reactie! Lijkt me heerlijk om al 2.5 week PO te zijn :D

Met de foto's die ik had laten zien gaf de pc ook aan dat ik dan beter de gewone kon nemen. Ik vraag me alleen af als het aantal cc bijv. hetzelfde blijft, gaat dit dan af van het volume onderin? Begrijp je wat ik bedoel? 

Heb jij toevallig een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nevermind zei:

 

Thnx voor je reactie! Lijkt me heerlijk om al 2.5 week PO te zijn :D

Met de foto's die ik had laten zien gaf de pc ook aan dat ik dan beter de gewone kon nemen. Ik vraag me alleen af als het aantal cc bijv. hetzelfde blijft, gaat dit dan af van het volume onderin? Begrijp je wat ik bedoel? 

Heb jij toevallig een album?

 

Nee op zich niet, je hebt volume onderaan, maar ook bovenaan! Dr. Verdonck had van de pasmodellen een soort push up gemaakt als voorbeeld door er ergens aan te duwen. Het is wat meer verspreid zeg maar. 

 

Ik heb geen album maar als je wil kan ik mijn foto's in een privébericht sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Pipo1 zei:

 

Nee op zich niet, je hebt volume onderaan, maar ook bovenaan! Dr. Verdonck had van de pasmodellen een soort push up gemaakt als voorbeeld door er ergens aan te duwen. Het is wat meer verspreid zeg maar. 

 

Ik heb geen album maar als je wil kan ik mijn foto's in een privébericht sturen

 

Hey Pipo,

 

Wij hebben exact hetzelfde als ik het goed lees. 255 motiva progressive plus dual plane. Woensdag 3 weken po. Ik heb ook nog veel bolling bovenaan, valt vooral in profiel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, IneT zei:

 

Hey Pipo,

 

Wij hebben exact hetzelfde als ik het goed lees. 255 motiva progressive plus dual plane. Woensdag 3 weken po. Ik heb ook nog veel bolling bovenaan, valt vooral in profiel op.

 

Ja inderdaad! Ik ben wel super blij met mijn resultaat! Ben ze wel al wat gewoon geworden maar als ik dan denk aan mijn voorsituatie is dit perfect! Ze lijken nu zonder bh op de grootte die ik altijd probeerde te maken met een dikke pushup bh! 

 

Ik heb ook van niets last! Enkel bij het douchen deed mijn linker borst even lastig alsof ik gekke bewegingen heb gedaan. 

 

Maar mijn tepels.. amai die doen veel zeer! Die zijn overgevoelig! Als je erop zou blazen zouden ze al zeer doen.. Is dat bij jou ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Pipo1 zei:

 

Ja inderdaad! Ik ben wel super blij met mijn resultaat! Ben ze wel al wat gewoon geworden maar als ik dan denk aan mijn voorsituatie is dit perfect! Ze lijken nu zonder bh op de grootte die ik altijd probeerde te maken met een dikke pushup bh! 

 

Ik heb ook van niets last! Enkel bij het douchen deed mijn linker borst even lastig alsof ik gekke bewegingen heb gedaan. 

 

Maar mijn tepels.. amai die doen veel zeer! Die zijn overgevoelig! Als je erop zou blazen zouden ze al zeer doen.. Is dat bij jou ook zo?

Helemaal hetzelfde bij mij! Moet mezelf er regelmatig aan herinneren dat ik geopereerd ben en toch moet opletten met wat ik doe.

Ja die tepels...Jesus! In de fik en nog veel meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Marg23 zei:

@Cornelius Ah fijn dat je een keus hebt kunnen maken! Ik heb je toegevoegd aan mijn album aangezien ik ook ergonomix heb (ik weet niet of je daar nu écht al wat van kan zien, maar toch ;p). Ik had het in eerste instantie eigenlijk aan helemaal niemand verteld behalve mijn vriend. Toen ik (na de operatie) bij mijn ouders thuis kwam zagen ze het in eerste instantie ook niet eens. Het hóéft dus helemaal niet op te vallen, gelukkig ;) 

Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? 

Wauw Marg23, jouw borsten zien er al onmiddellijk super natuurlijk uit!! Wat een plaatje! Ik wil gerust na mijn bv mijn naaste familie inlichten, maar nu nog even niet, ik wil immers geen commentaar of extra twijfels krijgen. Mijn operatiedatum is nu gereserveerd, op 29/11, dus heel binnenkort!! Bedankt voor de foto's!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Pipo1 zei:

 

Hallo!

 

Ik had een tijdje gelezen ook twijfels tussen ergonomix of progressive plus! Ik ben uiteindelijk gegaan voor 235 en 255cc dualplane progressive plus omdat ik tegen dr. Verdonck had gezegt wat voor kleding ik graag draag en dan komt dat beetje push up mooi te staan! 

 

Ik ben nu 2,5 week PO. 

Ze zijn nog bol en redelijk stevig maar ze beginnen al in te dalen. 

 

Heb je al een datum voor je operatie?

Hey Pipo1, verloop t het herstel intss nog even vlot? Zou ik nog eens een foto van jou situatie mogen zien nu je alweer wat meer Po bent? Ik wou gisteren de protheses laten bestellen , maar bij dr. Verdonck maakten ze de brug, dus niemand beschikbaar. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, IneT zei:

 

Hey Pipo,

 

Wij hebben exact hetzelfde als ik het goed lees. 255 motiva progressive plus dual plane. Woensdag 3 weken po. Ik heb ook nog veel bolling bovenaan, valt vooral in profiel op.

Hoi IneT, alvast bedankt voor je reactie op mijn voorstelling! Heb jij toevallig een album dat ik zou mogen inkijken?? Mijn operatie staat op 29/11 gepland,.... Spa nnend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Nevermind zei:

Hoi @Cornelius Ik begrijp je dilemma denk ik wel.. Zit zelf ook nog enorm te twijfelen tussen de 'gewone' motiva of de ergonomix. 

Mijn situatie is overigens soortgelijk: 35 jar en twee jonge kids van een half jaar en 3 jaar.

 

Mijn dilemma is vooral dat ik enerzijds ook graag een natuurlijke look wil, maar anderszijds 'maar'  ongeveer 250 geplaatst krijg. Ik wil namelijk een plaatsing voor de spier en daar past nu eenmaal niet meer... Ik hoop dus toch dat het groot genoeg uitpakt.. 

Ben op zoek naar goede foto's om de verschillen te kunnen zien. Heb jij daar al naar gezocht? Zouden dan foto's moeten zijn van protheses die toch al wel een half jaar zeker zitten om een goed beeld te krijgen vermoed ik..

Wat een lastige keuzes allemaal he ^_^

Hey Nevermind, je begrijpt me helemaal!! Ik wil een natuurlijke look, maar dr. Verdonck zei ineens dat sommige vrouwen met Ergonomix protheses achter

 

18 uur geleden, Nevermind zei:

Hoi @Cornelius Ik begrijp je dilemma denk ik wel.. Zit zelf ook nog enorm te twijfelen tussen de 'gewone' motiva of de ergonomix. 

Mijn situatie is overigens soortgelijk: 35 jar en twee jonge kids van een half jaar en 3 jaar.

 

Mijn dilemma is vooral dat ik enerzijds ook graag een natuurlijke look wil, maar anderszijds 'maar'  ongeveer 250 geplaatst krijg. Ik wil namelijk een plaatsing voor de spier en daar past nu eenmaal niet meer... Ik hoop dus toch dat het groot genoeg uitpakt.. 

Ben op zoek naar goede foto's om de verschillen te kunnen zien. Heb jij daar al naar gezocht? Zouden dan foto's moeten zijn van protheses die toch al wel een half jaar zeker zitten om een goed beeld te krijgen vermoed ik..

Wat een lastige keuzes allemaal he ^_^

Hey Nevermind, je begrijpt me helemaal. Ik wil ook een natuurlijke look, maar dr. Verdonck zei tijdens de 1ste consultatie dat sommige vrouwen met Ergonomix prothesen ietwat spijt hadden omdat ze nadien toch nog een push up BH droegen. Nu vind ikzelf ook géén 6maanden PO foto's van dames met de Progressive protheses. En het definitieve resultaat zou toch pas te zien zijn na 6 maanden he? Op Motiva Instagram ook niet,.... Daarom dat de keuze ook zo moeilijk is!! Bij mij worden ze dual plane geplaatst, 295cc of 275cc, dat beslis ik samen met de dokter nog vlak voor de operatie. Maar voor de spier heb je minder Cc nodig voor hetzelfde effect, dus zal wel groot genoeg zijn denk ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Pipo1 zei:

 

Nee op zich niet, je hebt volume onderaan, maar ook bovenaan! Dr. Verdonck had van de pasmodellen een soort push up gemaakt als voorbeeld door er ergens aan te duwen. Het is wat meer verspreid zeg maar. 

 

Ik heb geen album maar als je wil kan ik mijn foto's in een privébericht sturen

 

Dat zou fijn zijn! 

Ik heb trouwens de ingreep gepland op 10 januari. Gelukkig nog een consult op 12 december...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben vrijdag 9/11 geopereerd door Dr Verdonck. Voor mijn consultatie dacht ik ook de Ergonomix te willen, maar tijdens het consult werd duidelijk dat de Progressive beter zou zijn voor mij. Ik had echter niet veel (zogoed als geen) volume bovenaan in de borst. De progressive zou mij dit wel moeten geven, met een licht push-up effect inderdaad. 

 

Voorlopig zit ik nog in het verband dus veel kan ik er nog niet van zien, kan niet wachten tot dat verband eraf mag :3:. Ik kreeg trouwens de 275cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Er zijm volgens mij al meerdere topics geopend hierover. Zou zeggen gebruik de zoekbalk eens! En kijk op de website van Motiva of hun instagram accounts. Het verschil vind ik namelijk niet goed te zien. Is namelijk ook een beetje afhankelijk hoeveel cc je neemt. 

 

Voor instagram: Motiva Australia of Motiva Switzerland

Zij posten veel foto’s en zetten vaak ook cc erbij (ondanks dat het niks zegt zonder voorsituatie) en of het ergonomix is. 

 

Succes met jullie keuzes.

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Cornelius said:

Wauw Marg23, jouw borsten zien er al onmiddellijk super natuurlijk uit!! Wat een plaatje! Ik wil gerust na mijn bv mijn naaste familie inlichten, maar nu nog even niet, ik wil immers geen commentaar of extra twijfels krijgen. Mijn operatiedatum is nu gereserveerd, op 29/11, dus heel binnenkort!! Bedankt voor de foto's!

Dankjewel! Ben er zelf ook heel blij mee! 

Oh ja dat snap ik ook heel goed. Mn moeder vroeg nog of ik t bijvoorbeeld ook aan mn broertje en opa en oma ging vertellen maar die staan toch wel echt verder weg, dus doe hoeven t niet (nu) te weten. 

Oh dat is over een goede 2 weken al, spannend!!! Het aftellen is dus echt begonnen.:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Cornelius zei:

Hey Pipo1, verloop t het herstel intss nog even vlot? Zou ik nog eens een foto van jou situatie mogen zien nu je alweer wat meer Po bent? Ik wou gisteren de protheses laten bestellen , maar bij dr. Verdonck maakten ze de brug, dus niemand beschikbaar. Groetjes!

 

Ja! Enkel gevoelige tepels, voor de rest lijkt het alsof ik geen operatie heb gehad! Ik zal je morgen een foto sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg volgende maand een wissel met de Motiva Ergonomix implantaten. Ik wil een natuurlijke look met borsten die meer naast elkaar staan. Ik twijfel nog wel over de Ergonomix of de gewone motiva.....Ik wil wel wat volume bovenin behouden. Moeilijke keuzes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Pipo1 zei:

 

Ja! Enkel gevoelige tepels, voor de rest lijkt het alsof ik geen operatie heb gehad! Ik zal je morgen een foto sturen

Super!! Dus je kan terug gewoon aan het werk na 2 weken zonder dat iemand persé iets door heeft?? Goh, hopelijk mag ik hetzelfde ervaren. Alvast bedankt voor je foto's morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marg23 zei:

Dankjewel! Ben er zelf ook heel blij mee! 

Oh ja dat snap ik ook heel goed. Mn moeder vroeg nog of ik t bijvoorbeeld ook aan mn broertje en opa en oma ging vertellen maar die staan toch wel echt verder weg, dus doe hoeven t niet (nu) te weten. 

Oh dat is over een goede 2 weken al, spannend!!! Het aftellen is dus echt begonnen.:D 

Haha, hier moeten de grootouders dat ook niet echt weten, zij zien een operatie als iets waar je niet zelf voor kiest. :wacko:  Verder is het idd al aftellen, ik ben in oktober op consult geweest en ga eind november onder het mes,.. korte pijn dus,.. nu ja dat zullen we nadien nog wel zien. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.