Ga naar inhoud

Sjuul : 5 november 2018 : Dr. Sawor : MOOI Kliniek


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Sjuul zei:

Ohh de Thai doet pijn ???

Ook al gehad en dat zijn meestal van die tengere vrouwtjes met een huidje waar je spontaan een minderwaardigeidscomplex van krijgt en een figuurtje van heb ik jou daar met de kracht van een doorgewinterde bouwvakker ? .. 

Doe mij maar de fysio ...

Die neem ik mee in mijn overweging @Sjuul:59:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Sjuul zei:

Met dat bontje op mijn bollen dat reikt tot bijna op de knietjes hoef ik wel mijn bikini lijn niet bij te werken in deze gure kou ???

:help:
Ik dacht ik zoek ff een leuk plaatje erbij, maar holy ****

Ik ga die zoekopdracht bij google afbeeldingen NOOIT meer invoeren, vlak na het eten :45: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, best_boobie zei:

:help:
Ik dacht ik zoek ff een leuk plaatje erbij, maar holy ****

Ik ga die zoekopdracht bij google afbeeldingen NOOIT meer invoeren, vlak na het eten :45: 

????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, best_boobie zei:

Maar @Sjuul ik heb dit soort poezen nog nooit met een bikini gezien eigenlijk :kuzya_02:

Ze heeft ook haar winterjas aan ?

Die met bikini is haar oudste zus ...

 

Maar die gaat tegenwoordig alleen nog maar topless ... Net lid geworden van het forum overigens, manlief had het helemaal gehad met de vorm van haar borstjes ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

Ze heeft ook haar winterjas aan ?

Die met bikini is haar oudste zus ...

 

Maar die gaat tegenwoordig alleen nog maar topless ... Net lid geworden van het forum overigens, manlief had het helemaal gehad met de vorm van haar borstjes ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

:152::45: 

Heerlijk!! Waar zouden we zijn zonder Google :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat krijg ik vandaag met de post ...

Mijn zoekgeraakt prothese paspoort ...

 

Na bijna 3 maanden is het dan toch terecht ??, fijn dat ze het dan toch nog opsturen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:

En wat krijg ik vandaag met de post ...

Mijn zoekgeraakt prothese paspoort ...

 

Na bijna 3 maanden is het dan toch terecht ??, fijn dat ze het dan toch nog opsturen ...

Oh fijn zeg! Zoiets wil je toch in je administratie hebben, ook al gaan we ervan uit dat je het nooit nodig heb. Weet je ook waar ze ze weer gevonden hebben? Toch ergens in de kliniek dan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, M&M&m zei:

Oh fijn zeg! Zoiets wil je toch in je administratie hebben, ook al gaan we ervan uit dat je het nooit nodig heb. Weet je ook waar ze ze weer gevonden hebben? Toch ergens in de kliniek dan denk ik.

Ik denk dat de operatiekamer eens gepoetst is en dat het daar ergens lag ..

Of de jas van de dokter na 3 maanden dan toch in de was ... ?

 

De gegevens had ik al, maar toch ja, dit is fijner .. Het kwam van het ziekenhuis dus ik denk dat ze het daar ook toch nog ergens gevonden hebben ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Sjuul zei:

Ik denk dat de operatiekamer eens gepoetst is en dat het daar ergens lag ..

Of de jas van de dokter na 3 maanden dan toch in de was ... ?

 

De gegevens had ik al, maar toch ja, dit is fijner .. Het kwam van het ziekenhuis dus ik denk dat ze het daar ook toch nog ergens gevonden hebben ..

Haha, nou, mag hopen dat het een andere reden is dan het poetsen? Maar je hebt 'm. Dat is fijn, gewoon het origineel in handen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

5 April 2019, op de kop af 5 maanden po.

Even dacht ik dat ik al een half jaar po was , maar het blijken maar 5 maanden te zijn .. 

 

Wat is er verandert de afgelopen 2 maanden?

Ik kan (godzijdank) weer elke bh aan die ik aan wil want het gebied rondom de littekens is niet meer zo overgevoelig.

Ik weet niet hoeveel verschillende bh’ s ik uitgeprobeerd heb in die maanden, maar niets zat aangenaam, modelletje dit, modelletje dat, minder omvang, meer omvang, grotere cupmaat, de oude vertrouwde cupmaat, het was het allemaal niet, als ik het een uurtje of 4 a 5 aanhad kon ik die bh met heel veel plezier van mijn lijf rukken, het knelde, werd pijnlijk en oncomfortabel .. Mijn ribben hebben nog heel lang aangevoeld alsof ze gekneusd waren met name onder de rechterborst waar het litteken ook precies op de milli millimeter af in de borstplooi zit .. Links zit het iets lager en dat was vreemd genoeg lang niet zo gevoelig als rechts .. Een passende en vooral goed zittende bh was echt een dingetje voor mij ..

 

De littekens zijn mooi genezen, heel dun en mooi huidkleurig, niets meer rood, geen irritatie en bijna onzichtbaar ..

Met nog zo’n 7 maanden te gaan verwacht ik toch echt dat er straks niet veel meer van te zien is ..

 

Sporten gaat goed, maar toch nog een beetje gevoelig in de borstspier als ik flink getraind heb, ik neem dan ook minimaal 1 dag rust na een goede training .. 

Het is niet pijnlijk maar ik merk wel dat er iets tussen die spier zit wat er normaal gesproken niet zat .. De spier heeft net als de binnenkant van de borst een jaar nodig om volledig te herstellen en te genezen volgens de geleerden, dus een vreemde reactie van de spier is dit overigens niet ..

 

Ook denk ik dat er nog wat vocht onder de rechter prothese zit, ze is mooi zacht maar na inspanningen voelt het alsof er iets achter zit, dit gevoel wordt wel steeds minder ..

 

Op de buik liggen, ik wordt best wel eens wakker midden in de nacht omdat ik op mijn buik lig, iets wat ik voorheen nooit deed .. Het voelt niet ongemakkelijk of pijnlijk of zo maar ik vind het akelig dus word er ook wakker van en draai me vervolgens op een zij om verder te slapen ..

 

De rechterborst is iets losser en voller als de linkerborst maar dat heb ik altijd al gehad en ik ervaar het ook niet echt als storend ..Het is net als bij wenkbrauwen, ze hoeven geen identieke tweeling te zijn maar zijn overduidelijk zussen .. Beide borsten komen mooi naar voren en de maat is een mooie trotse E cup gebleven ..

 

Toch is het nog steeds wennen als ik beide dames naakt in de spiegel bekijk, een voor de spier plaatsing die ik dus eerder had heeft bloot een groter optisch effect, ze waren een maat kleiner maar leken voor het oog wel 2 maten groter ..

Nu dual plane geplaatst, is de realiteit een E cup met een bloot optisch aanzicht van een C cup .. Snap jij het nog? ?

 

Nog 7 maandjes te gaan voordat het eerste jaar voorbij is, de gemiddelde vrouw vindt ze dan op hun mooist, ik ga ze met vertrouwen in, benieuwd naar het echte eindresultaat, nog steeds heel blij en dolgelukkig met mijn mooie vers opnieuw gevulde borsten ..

 

Liefs Sjuul.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw @Sjuul wat een verslag??? En alweer 5 maanden! Ik weet nog dat ik een gezonde jaloezie had toen jij onder het mes ging of net was geweest. En zie hier, ik ook alweer 7,3 weken geleden. Time fly’s. 

Zelfs na 5 maanden merk je dus nog dat je een operatie heb gehad. Ik geef het ook allemaal minimaal een half jaar en dan zien we wel weer verder. Bedankt voor je uitgebreide verslag, want het is toch wel prettig om te lezen wat je allemaal nog kan verwachten na 5 maanden po. ? 

moest wel even lachen dat je dacht een half jaar. Tijd gaat snel, maar jij wilt nog sneller?? 

liefs van mij

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, MenM zei:

Wauw @Sjuul wat een verslag??? En alweer 5 maanden! Ik weet nog dat ik een gezonde jaloezie had toen jij onder het mes ging of net was geweest. En zie hier, ik ook alweer 7,3 weken geleden. Time fly’s. 

Zelfs na 5 maanden merk je dus nog dat je een operatie heb gehad. Ik geef het ook allemaal minimaal een half jaar en dan zien we wel weer verder. Bedankt voor je uitgebreide verslag, want het is toch wel prettig om te lezen wat je allemaal nog kan verwachten na 5 maanden po. ? 

moest wel even lachen dat je dacht een half jaar. Tijd gaat snel, maar jij wilt nog sneller?? 

liefs van mij

 

En ben je ook zo happy @MenM?

 

Time flies, ongelooflijk hoe snel het gaat ja ...

Het zijn eigenlijk wat kleine ongemakjes die soms de kop even opsteken maar verder ben ik helemaal gelukkig met de wissel ..

 

Liefs Sjuul xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Sjuul zei:

 

En ben je ook zo happy @MenM?

 

Time flies, ongelooflijk hoe snel het gaat ja ...

Het zijn eigenlijk wat kleine ongemakjes die soms de kop even opsteken maar verder ben ik helemaal gelukkig met de wissel ..

 

Liefs Sjuul xx

Ja ik ben er super blij mee. Happy is zeker een goede benaming. En inderdaad ook wel nog wat ongemakjes, maar ik ben ‘pas’ 7 weken dus hoort er allemaal nog bij... ? Ik doe alles weer, en als ik wat voel neem ik een stapje terug. Maar dan gaat het vooral over zwaardere dingen. Gelukkig niet meer de simpele dagelijkse dingetjes. 

 

Haha, ik zie nu pas mijn schrijffout? Time flies?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.