Ga naar inhoud

Sjuul : 5 november 2018 : Dr. Sawor : MOOI Kliniek


Aanbevolen berichten

Las net je pb en ook al n verslagje getikt! Heb je goed geslapen @Sjuul?

Pijn nog steeds goed te doen? Vervelend hè dat spugen, had dat ook, voelde me zo akelig!

heb Mn verslag v Mn wissel in 2015 ergens op een v de laatste pagina`s (voor discussie rond of anatomisch) in Mn topic gekopieerd voor de liefhebbers hihi

 

doe maar lekker rustig aan! En wij n Netflix zullen er voor je zijn om je te vergezellen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD ja hoor, een uurtje wakker een uurtje slapen, het wisselt zich wat af en ik ben een beetje uit het ritme maar voel me wel best goed .. Mijn ribben voelen alsof ze gekneusd zijn, mijn buik zit vol vocht en toch is het goed te handelen, van het litteken heb ik nauwelijks last en de borsten trekken wat maar ook dat is niet echt noemenswaardig ..

Dat spugen is echt naar ja, maar ook alweer voorbij .. 

 

Komt allemaal goed @rtx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

3 dagen na de ingreep voel ik me eigenlijk al heel goed.

Geen pijn meer van gisteren dus ook geen pijnmedicatie, alleen nog antibiotica en toch nog snel moe. Het lichaam heeft uiteraard wat te verwerken dat hoort er toch wel bij.

Het vocht begint langzaam af te nemen en hier en daar zit toch wel een blauwe plek maar dat is hoofdzakelijk rond het borstbeen .. 

Douchen, aankleden en kleine dingetjes kan ik al zelf, mee in de auto is nog niet zo prettig.

Mijn darmen lijken toch een grote stop te hebben gehad na de narcose en die komen langzaam weer een beetje op gang maar daar heb ik nu ook zakjes voor om de boel zacht te houden :-( ..

Langzaam begint alles een beetje vorm te krijgen, ze lijken toch nog klein maar dat lees ik bij iedereen in de eerste dagen dus daar maak ik me niet druk om ..

Slapen begint nu toch een beetje hinderlijk te worden af en toe, de rug wordt wat gevoelig maar ik heb de kussens vannacht iets lager gehad toen ging het tamelijk goed ..

 

Eigenlijk vind ik best dat het heel goed gaat, en ook best snel, voor nu is Sjuul best happy met het verloop van het genezingsproces ..

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9 na de operatie ..

Er gebeurt van alles in mijn borsten en borstspier, nog wat vocht hier en daar en mijn borstspier spant zich regelmatig over de hele breedte aan, dit doet ze het liefst midden in de nacht als ik slaap, raar gevoel maar t schijnt heel normaal te zijn .. 

Ze voelen nogal zwaar de 2 vriendinnen, vooral in de ochtend uren en later op de dag, ook voelt het alsof er wat druk inzit ..

Het bubbelt, bobbelt en leeft zijn eigen leven maar dat zijn allemaal maar kleine dingetjes die soms wat hinderlijk zijn maar geen pijn doen ..

Bij de vorige bv was het gevoel in de bovenkant van de tepel zo goed als weg Maarrrrr nuhuuu zit er zomaar ineens weer gevoel in ...

De zijkanten en onderkant voelen een beetje dof aan ... Alles buiten de borstspier is toch wel herkenbaar van de vorige keer ..

Ik heb al zelf gekookt en doe kleine dingetjes, douchen en personal styling gaat perfect en het energie level begint ook weer wat op te lopen ..

 

De linker vriendin zit anderhalve centimeter lager dan de rechter vriendin en zij lijkt ook al wat meer volume te krijgen, beide vriendinnen zien al niet meer zo verfrommeld uit en lijken met de dag frisser en fruitiger te worden .. De vriendinnen jeuken soms enorm, en dan houden ze zich weer een tijdje braaf rustig ..

 

De littekens trekken en prikken maar lijken goed droog te zijn, ik ga ervan uit dat ook die al mooi aan het genezen zijn ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Good morning! @Sjuul How are the girls doing?

 

Maandag je controle :D vragen allemaal opgeschreven?!

 

Hoe zien je littekens eruit?

komt t gevoel in je borsten meer en meer terug?

 

Kortom; tijd voor n updateeeee 

vind die heel leuk om te lezen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good morning @DoubleD,

Het gaat heel goed met the girls ..

 

’S morgens voelen ze nog zwaar na het slapen maar ze worden met de dag mooier ..

Vocht vrijwel weg ik heb nu weer tamelijk normale okseltjes en bovenarmen ..

 

Zakken doen ze dagelijks, gevoel zit er zeer zeker in want als er kou aan komt voelt het ronduit oncomfortabel en lijkt het alsof ze in mijn ribben willen verdwijnen :01:

 

De zijkanten voelen nog niet helemaal ok maar dat komt wel, blauw weg, zwelling zo goed als weg en ‘s middags even plat door de narcose hoeft ook al niet meer ..

 

Eten koken lukt al de hele week met een handje hulp voor de zware pannen en afgieten en ik heb zelfs al voorzichtig wat stof geveegd op handhoogte ..

 

Auto gaat weer heel fijn dus ik mag heel tevreden zijn ..

 

Lijstje nog niet klaar, dat ga ik zo maken, eerst een lekker bakje koffie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De littekens zien er voor zover ik zelf kan zien niet gezwollen of rood uit maar de pleister zit er nog op. Wel hebben ze flink gejeukt de afgelopen week en ook in mijn borst voelde ik dat dus ik neem toch wel aan dat de genezing voorspoedig verloopt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dit klinkt allemaal zoals een voorspoedig herstel moet verlopen! Superfijn! Vond zelf mn wissel ook minder zwaar als de eerste vergroting met name kwa pijn en weer dingen kunnen maar herstellen van narcose viel me wel vies tegen. Was best lang heel moe! Benieuwd hoe t me nu zal vergaan!

 

Geniet v j bakje

ik ben al zonder suiker leren drinken deze week, de melk maandag morgen weglaten moet ook wel gaan lukken, kan ik toch iets voor vijven nog f n bakkie doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, ik was vergeten te vermelden dat ik sinds 2 weken ook weer gevoel in de tepel heb, boven het litteken van de vorige keer .. Een beetje raar allemaal en best heel gevoelig maar ik hoop dat het blijft ..

 

Koffie drink ik altijd zonder suiker, met een wolkje melk, die melk is inderdaad blijkbaar funest voor een narcose .. Suiker mocht hier wel erin tot 2 uur voor de operatie ..

 

Ja dat bakje koffie is wel heel belangrijk in de vroege uurtjes ..

 

Om 5 uur op, om 6 uur vertrekken? Morgenavond nog maar lekker lang genieten van de avond dan want slapen mag daarna zolang als je wil .. Hopelijk heb je niet te veel last van de narcose en valt het je allemaal mee, gelukkig wordt die narcose ook steeds meer ontwikkeld en steeds minder zwaar en belastend .. 

 

Geniet van je weekend meis, want nu gaat het echt heel snel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melk maakt t af hè! Ik mag dus geen suiker (zie kopie nuchter beleid v mijn kliniek)

 

maar mis t al nie meer, de melk denk wel! 

 

Red bull smaakt me ook ni meer, denk egt doordat ik zo lang ziek was maar alleen maar goed mis ik t ook niet en komt Mn gewicht alleen maar ten goede

Was egt een tijdje obsessed met red bull

 

ga iets voor vijven op v Mn bakje dan lekker douchen en zes u de deur uit

de jongste moet f mee want ga dat niemand aan doen zo vroeg

mn man brengt m dan miss tussendoor nog f terug.. we kijken wel f hoe t loopt..

de oudste twee logeren bij opa en gaan vanaf daar naar school dus goed geregeld toch!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh red bull drink ik niet, ik vind die chemische suikers zo smerig dat ik nog liever een fles cola naar binnen giet (wat ik ook niet drink hahaha)

Mijn zoon drinkt het wel eens maar hij mag daar van mij echt af en toe maar een blikje van hebben, ik merk aan m dat ie echt gaat stuiteren daarvan ..

 

Jazeker is het goed geregeld allemaal, ben je niet bang dat die kleine gaat huilen als ze je naar de ok rijden? Of is hij toch wel relaxed omdat papa er ook bij is?

 

Zo eens even mijn vers gewassen hoofd proberen te civiliseren :45:, eerst haar gewassen aan de kraan daarna pas de douche omdat ik toch huiverig ben dat de pleisters te nat worden, maar na maandag mag ik waarschijnlijk weer lekker lang en uitgebreidt douchen .. Boh daar verheug ik me op, vind het zooooo lekker onder de warme straal ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb j ook gelijk in maar vind/vond t altijd zo lekker, egt Mn guilty pleasure

waar ik t voorheen elke dag dronk nu nog maar zelden

 

Ja daar zit ik wel tegenop maar er is geen andere oplossing...

zou m t liefst bij opa laten maar t is zo vroeg... zal Mn moeder nog eens vragen maar denk dat hij zich daar niet zo lang mee kan vermaken..

 

heerlijk vooruitzicht voor maandag

niks lekkerder dan douchen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn guilty pleasure is drop, liefs een hele zak per keer, van die gekleurde harde staafjes van venco met dat harde laagje eromheen :45:, en kersenbonbons, rumbonen en paprika wokkels .. Yess ik kan er ook wat van, en als ze me dan wat hartigs voor de neus  zetten gaat dat er ook nog wel bij ..  Haha ...

 

Misschien valt het wel mee met die kleine, vertel hem gewoon dat je even moet slapen van de dokter en dat je gauw weer wakker wordt, hij hoeft ja niet meteen te weten dat de dokter je gaat opereren .. Wat niet weet wat niet deert meestal ..

Lastig inderdaad als hij zich niet echt bezig kan houden met opa ..

 

Was sinterklaas leuk @DoubleD

 

Het is al avond, over 2 dagen ben je alweer thuis en heb je alles al achter de rug :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef lekker op de bonbons na lust ik alles wat je noemt 

krijg er n watermond v haha

nam nam 

kan ook wel f n lijstje noemen maar ga de jongste f naar bed doen 

de oudste slapen net want sint komt niet als t lichtje nog brand hè ;)

 

nou bij opa n oma is ie wel kind aan huis maar bij Mn moeder niet egt dus dan laat je m niet met n lekker gevoel achter

en ze ziet t zelf ook nie egt zitten

dus nemen we m maar mee want anders is iedereen voor zessen daar al wakker n ben al blij dat de oudste twee daar mogen slapen

 

jaaaa morgen is de laatste dag

rustig aan met kids, nog klein wasje wegvouwen en strijken en mezelf nog f lekker ontharen etc.. 

 

heb dr zo n zin in!

 

hoe was jouw dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was trouwens leuk voor de kids wel heel druk maar hadden er goed zicht op, zelfs handjes gegeven en ermee op de foto gegaan dus kan tevreden zijn! Erna bij Mac gegeten n thuis nog wat geknutseld voor de beste man! Fijn dat dit nog kon voor ok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, ontharen mag dat nog? Ik mocht een week van te voren mijn oksels al niet meer scheren. Ze wilden daarmee onnodig infectie gevaar voorkomen .. 

 

Ja lekker gezellig die sinterklaasdingen, ik heb er ook altijd zoveel schik in gehad ..

 

Rustig dagje hier, niet veel ondernomen, boodschapjes, eten en zo lekker de bank op dan is het goed geweest voor vandaag ..

Denk dat ik maar eens een kerstfilm ga kijken op netflix en de nieuwe dynasty ..

Dekentje, hapje en een grote mok thee erbij en dan zal het wel ergens rond middernacht wakker worden op de bank ..

 

Geniet van je avondje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo? Nog niet eerder gehoord, mij is dat advies niet gegeven en om me niet vies te voelen doe ik t wel gwn morgen ook omdat ik t erna even niet kan...

zou toch nie heel veel kwaad kunnen?

 

Oooo heerlijk avondje zo!

manlief is even om n soepje met een broodje en smeerseltjes en dan gaat de tv ook lekker aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, DoubleD zei:

Is dat zo? Nog niet eerder gehoord, mij is dat advies niet gegeven en om me niet vies te voelen doe ik t wel gwn morgen ook omdat ik t erna even niet kan...

zou toch nie heel veel kwaad kunnen?

 

Oooo heerlijk avondje zo!

manlief is even om n soepje met een broodje en smeerseltjes en dan gaat de tv ook lekker aan! 

 

Die regels veranderen ja ook steeds weer, ik twijfelde of ik mijn oksels mocht scheren en heb het nog nagevraagd, daar ze nog niet wisten waar de incisie kwam raadden ze me met klem af de oksels te ontharen, ook met ontharingscreme hadden ze het liever niet ..

 

Lekker met de pootjes op de bank nu, all you need is love is erop, als dat is afgelopen kijk ik nog even naar netflix .,

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees T! Bij mij niks over verteld maar hij gaat ook t oude litteken gebruiken dus miss dat t daarom niet v invloed is

 

heb t lekker laat gemaakt want wil morgen op tijd erin!

 

denken er nu over dat we de kleine toch maar thuis houden samen met Mn man (en ik dus alleen er heen ga) en dat hij me achterna reist met de trein en bus(anders twee autos en tis toch 40 min rijden) wanneer iedereen wakker is bij opa..

denk dat ik maar ook de jongste er niks aan gaan hebben

wil m niet zo zien voor ik naar de ok ga en mn man zal meer bezig zijn met hem dan met mij (beetje zn leeftijd ook nu...)

 

ik heb jullie om me te vergezellen daar!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tamelijk vroeg op maandag morgen, dus zal het in de gaten houden meis ..

Denk inderdaad dat je dat zwaar gaat vallen als je kleinste onrustig is voor je ingreep, je gaat dan zelf ook niet met een goed gevoel de narcose in ..

 

Als ik om de hoek woonde mocht je hem met alle liefde bij mij afzetten om 6 uur :53:

 

Kun je zo slapen? Of ben je toch al opgewonden door de ingreep?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat je het weet kan het genezingsproces al beginnen!

Nu gaat het echt heel snel, morgen om deze tijd zijn ze of nog met je bezig of je gaat al richting uitslaapkamer . 

Spannend, ben bijna net zo zenuwachtig als bij mijn eigen ingreep :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slapen gaat heel goed, al wat minder hoog maar het slaapt goed ..

Met de meiden gaat het voorspoedig al protesteren ze enorm als ze het koud krijgen, dan trekken ze helemaal samen (of dat de bloedvaatjes of de zenuwen veroorzaken) en doen pijn, ze lijken dan wel in de ribbenkast te willen kruipen ..

Beetje veel “kleine dingetjes” gedaan ondanks dat ik me wel hou aan de regels daar waren ze ook niet blij mee ..

Dus een lekker dagje off vandaag, relaxen onder een dekentje bij netflix en wat op t forum neuzen ..

 

Morgenmiddag controle dus ook even mijn lijstje nakijken want ik moet nog even wat dingetjes vragen en ik wil ook graag weten wat ze nu precies allemaal gedaan hebben ivm het kapsel en zo en of er een geheel nieuwe pocket is gemaakt of maar een halve .. Beweging de komende weken, sporten na 6 weken en mijn prothese paspoort, smeren van het litteken en er valt me vast nog van alles in vandaag ..

 

Maar ik ben heel blij met mijn meiden, vind ze echt mooi en natuurlijk en ze ogen zoveel frisser als voor de wissel ..

 

Geniet van je laatste dag voor jou beauty boost meis, nog even en dan is het jou tijd xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.