Ga naar inhoud

Sjuul : 5 november 2018 : Dr. Sawor : MOOI Kliniek


Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Het gaat lekker ja @M&M&m, heerlijk weer gewoon mijn gangetje gaan en weer lekker bezig zijn ...

 

Ik heb gewone spierpijn maar toch ook gisteren wel een zeurend gevoel in mijn borstspier aan de rechterkant gehad, dit is vandaag weer weg maar de rest van de spierpijn is gebleven na een tijdje niets te hebben gedaan .. ? Uiteraard heeft die borstspier een flinke tik gehad en nu is het ook nog koud weer dus ik denk dat het toch gewoon bij het herstel hoort en dat deze nog wel even gevoelig zal blijven, ik ben dat dan ook aan het opbouwen onder begeleiding van de fysio omdat ik die spier niet wil overbelasten ..

 

Kraken ging goed, hij heeft me als het ware opgetild en toen gingen de wervels vanzelf los, het ging ook veel soepeler als liggend dus ik denk dat je je afspraken gewoon kunt laten doorlopen .. Die zijn toch wel vindingrijk en er leiden meer wegen naar Rome dus dat komt helemaal goed .. 

 

Ik heb mijn album een paar weken geleden verwijdert, vond het geen fijn gevoel dat mijn blote borsten op het internet rondzworven maar heb voor mezelf een fotomapje op mijn telefoon waar ik het verloop in opsla want het is inderdaad leuk om terug te kijken en de ontwikkeling te zien ..

 

Liefs, xx

Tegen die tijd zal ik mijn kraker maar even een en ander vertellen. Hij weet nog van niks. Heb wel nog een afspraak de vrijdag voor mijn operatie, dus dan kan ik er even tegen.

 

Daarom heb ik ook nog geen album. Lekker dubbel, want ik kijk graag naar anderen hun album. Want je wilt graag zien hoe het geworden is en of het te vergelijken is met je eigen situatie. Ik zeg het er ook maar bij als ik vraag of ik toegevoegd kan worden, dat ik het niet terug kan doen. Mensen kunnen mij ook zo herkennen aan een paar tatoeages. En aangezien ik toch een beetje anoniem wil blijven.... En niet zozeer voor de meiden hier, maar meer voor de mensen in mijn omgeving. Maar mijn telefoon staat ook al lekker vol met de voorsituatie en met de pasprotheses. Sinds gister ook mijn 3D foto's binnen. Ik blijf kijken, wauw, als het zo wordt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, M&M&m zei:

Tegen die tijd zal ik mijn kraker maar even een en ander vertellen. Hij weet nog van niks. Heb wel nog een afspraak de vrijdag voor mijn operatie, dus dan kan ik er even tegen.

 

Daarom heb ik ook nog geen album. Lekker dubbel, want ik kijk graag naar anderen hun album. Want je wilt graag zien hoe het geworden is en of het te vergelijken is met je eigen situatie. Ik zeg het er ook maar bij als ik vraag of ik toegevoegd kan worden, dat ik het niet terug kan doen. Mensen kunnen mij ook zo herkennen aan een paar tatoeages. En aangezien ik toch een beetje anoniem wil blijven.... En niet zozeer voor de meiden hier, maar meer voor de mensen in mijn omgeving. Maar mijn telefoon staat ook al lekker vol met de voorsituatie en met de pasprotheses. Sinds gister ook mijn 3D foto's binnen. Ik blijf kijken, wauw, als het zo wordt?

Tattoeages kun je eventueel blurren als je toch een bh foto wil plaatsen naderhand, er zijn ook mensen die hebben een sjabloon om alles wat het herkenbaar maakt weg te halen ..

Ik heb wel eens wat foto’s in een pb verstuurd maar ook dan blijven ze circuleren in je uploads dus dat vond ik ook al niet zo geslaagd, het blijven toch intieme foto’s ..

 

Nu moet ik zeggen dat ik ook niet zo de behoefte heb om de andere foto’s te bekijken maar dat komt omdat ik het allemaal al een keer heb meegemaakt en ook een enorm vertrouwen in mijn pc had, de maat zou gelijk blijven dus ook dat had ik al gezien ..

Maar het is gewoon heel fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen en een antwoord op je vragen en onzekerheden te krijgen .. Het is een hechte groep meiden hier die eigenlijk allemaal hun intiemste dingen delen en elkaar oppeppen, dit vind je dus niet zo gauw in de directe omgeving ..

 

Leuk hè die voorpret, geniet er maar lekker van xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Alice 0509 zei:

Ik zie het en een flinke zonnebank kuur....?

Ja, een prachtige spraytan op die bleke toet van mij, t zag ook niet uit die campina legs onder dat bontje ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

Letterlijk ???

?

 

Ik zie dat je er meteen een foto van gemaakt hebt haha. Staat idd goed ??

 

1 uur geleden, Sjuul zei:

Ja, een prachtige spraytan op die bleke toet van mij, t zag ook niet uit die campina legs onder dat bontje ?

Campina legs :45: Zij heeft ook Campina legs, maar dan de chocomelvariant ;)

 

Lekker die humor hihi

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerst: het is vast weer laat geworden op het forum gisteren.

Maar deze praatjes verkopen jullie dus ook al op klaarlichte dag. :45:

En @Sjuul bij je beschrijving dat hij je heeft opgetild werd ik helemaal :123:. Misschien moet ik ook nog eens naar de fysio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Ik dacht eerst: het is vast weer laat geworden op het forum gisteren.

Maar deze praatjes verkopen jullie dus ook al op klaarlichte dag. :45:

En @Sjuul bij je beschrijving dat hij je heeft opgetild werd ik helemaal :123:. Misschien moet ik ook nog eens naar de fysio.

 

Yep, die fysio is echt aan te raden @Doe ik het of niet?, het zijn ook nog van die mooie mannen daar waar ik ga ? dus ik laat me graag eens optillen in een stevige omhelzing waar ik spontaan krokant op reageer ??? ..

Uiteraard is onzin verkopen niet tijdgebonden dus voel je vrij je zegje te doen ?, lachen maakt het leven zoet ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, best_boobie zei:

?

 

Ik zie dat je er meteen een foto van gemaakt hebt haha. Staat idd goed ??

 

Campina legs :45: Zij heeft ook Campina legs, maar dan de chocomelvariant ;)

 

Lekker die humor hihi

 

xxxx

Als ik nu de volgende keer 1 been niet tan dan ben ik duo penotti ???

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Sjuul :45: ik kom niet meer bij.

Ik heb een beetje pijn aan mijn heup en een teen. Ik vermoed dat een beetje fysio dat wel kan verhelpen.

Maar eerst even op de website de foto's van de medewerkers bekijken.

Met mijn vroegere, zwaardere boezem liep ik de deur plat bij de fysio - maar toen stond ik er niet voor open.

:39:

Nu daarentegen. :13: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Oh @Sjuul :45: ik kom niet meer bij.

Ik heb een beetje pijn aan mijn heup en een teen. Ik vermoed dat een beetje fysio dat wel kan verhelpen.

Maar eerst even op de website de foto's van de medewerkers bekijken.

Met mijn vroegere, zwaardere boezem liep ik de deur plat bij de fysio - maar toen stond ik er niet voor open.

:39:

Nu daarentegen. :13: 

Volgens mij ben jij eerder toe aan de Thaise massage als ik het zo hoor :45: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Oh @Sjuul :45: ik kom niet meer bij.

Ik heb een beetje pijn aan mijn heup en een teen. Ik vermoed dat een beetje fysio dat wel kan verhelpen.

Maar eerst even op de website de foto's van de medewerkers bekijken.

Met mijn vroegere, zwaardere boezem liep ik de deur plat bij de fysio - maar toen stond ik er niet voor open.

:39:

Nu daarentegen. :13: 

Heerlijk, ik lig helemaal dubbel hier en zie het al helemaal voor me ?, jazeker zoek er eentje uit en laat je eens lekker kneden en kraken, je komt er fris als een hoentje met een brede lach weer naar buiten ...

Niets zo fijn als een portie mannenhanden zo af en toe ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sjuul zei:

Als ik nu de volgende keer 1 been niet tan dan ben ik duo penotti ???

:43: 

Dat is nog eens een idee!! 

Alleen jammer dat ik nu dat stomme liedje in m’n kop heb.

 

duo penotti, twee kleuren in een pottie ?

 

Misschien is dit wel ‘randje’ humor. Voor je het weet krijgen we een hoop censuur opgelegd door Google ?:focus: haha

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, best_boobie zei:

Volgens mij ben jij eerder toe aan de Thaise massage als ik het zo hoor :45: 

Ohh de Thai doet pijn ???

Ook al gehad en dat zijn meestal van die tengere vrouwtjes met een huidje waar je spontaan een minderwaardigeidscomplex van krijgt en een figuurtje van heb ik jou daar met de kracht van een doorgewinterde bouwvakker ? .. 

Doe mij maar de fysio ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

:43: 

Dat is nog eens een idee!! 

Alleen jammer dat ik nu dat stomme liedje in m’n kop heb.

 

duo penotti, twee kleuren in een pottie ?

 

Misschien is dit wel ‘randje’ humor. Voor je het weet krijgen we een hoop censuur opgelegd door Google ?:focus: haha

 

Whahaha, zometeen komt de internetpolitie ? ..

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sjuul zei:

Ohh de Thai doet pijn ???

Ook al gehad en dat zijn meestal van die tengere vrouwtjes met een huidje waar je spontaan een minderwaardigeidscomplex van krijgt en een figuurtje van heb ik jou daar met de kracht van een doorgewinterde bouwvakker ? .. 

Doe mij maar de fysio ...

Nou het ging me niet om de grietjes :45:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

Nou het ging me niet om de grietjes :45:

Die manne(tjes) n zijn in zakformaat ?... 

Ohww, bij nader inzien dus toch wel iets voor mij ook, als ze maar klein genoeg zijn om in mijn handtas te passen ???

*ga helemaal stuk nu*

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.