Jd_94

Jd_94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 24 jaar, ongeveer 1m70 en weeg 58kg. Ik hoop al sinds mn puberteit dat mn borsten magisch zouden groeien, maar ben blijven steken op een 75B. Ik voel me er altijd enorm bewust over en dan zeker tijdens de zomermaanden, wanneer ik een bikini draag en meer kleedjes/topjes draag. Alles moet van mij push-up zijn en dan nog is het niet voldoende. Ik heb hier al wat zitten researchen en ik zou enorm graag een consult willen bij Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Ik lees er zoveel goeie commentaren van! Van wat ik lees (en mijn persoonlijke voorkeur), zou ik opteren voor Motiva ergonomix implantaten, omdat deze een zeer natuurlijk resultaat zouden geven en ik zelf een natuurlijk resultaat wil. 

Daarom mijn vraag aan jullie: indien jullie ervaringen hebben met Dr Verdonck en/of Motiva implantaten, zouden jullie deze willen delen met mij en mij evt. willen toevoegen aan jullie albums?

Dikke merci alvast :)

Ik word 10 oktober geopereerd door Dr. Verdonck. Ben je al op consultatie geweest bij hem? Ik vond de motiva heel aangezien voelen; ik heb ze ook bij een vriendin van mij gezien/gevoeld en dit voelde ook heel zacht aan. Het zag er ook heel natuurlijk uit. Dr. Verdonck zal niet iets doen wat er onnatuurlijk uit gaat zien. Succes!

Hey!

Nee, ben nog niet op consultatie geweest.. moet nog eens vragen om een datum. Heb je zelf ook voor de motiva gekozen?

bedankt en veel succes 10 oktober!

Ja ik ga ook voor de motiva ergonomix 375cc full en 410 corsé aangezien mijn borstbeen aan de ene kant wat naar voren staat (6mm)

Ik ben ook bij dr Verdonck geweest en wordt op 21 december geopereerd! Ik twijfel ook enorm tussen mentor en motiva... 300 cc wordt het bij mij, ik heb een smalle borst dus groter raadt hij me af om het zo natuurlijk mogelijk te houden. Ik heb nu 75AA. 

Weten jullie nog precies de verschillen tussen mentor en motiva? Ik dacht dat ik ter plekke had geconstateerd dat mentor wellicht beter voor mij is, maar ik weet er eerlijk gezegd vrij weinig meer van. 

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest bij Dr Verdonck. Ik ben ook erg gecharmeerd van de Motiva protheses. Ik wil graag voor de ergonomix gaan. Deze is voelbaar zachter. Ik wil een natuurlijke look en het liefst ook het gevoel. Er is ook de optie gedaan om voor de progressive te gaan die wat meer push up effect geeft. Ik wil nog even bespreken. Of de Corse ergo een optie is voor meer push up. 

Hey!

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren een mailtje gestuurd om een datum voor een consultatie te vragen. Ik wacht momenteel nog op antwoord.. spannend!

Valt de progressive dan ook nog onder ergonomix of is dat een heel ander implantaat van Motiva?

Inderdaad spannend:rolleyes:

Ik begreep dat de progressive een iets hardere gel heeft (plus gel) deze valt ook als een druppel maar heeft wat meer volume bovenop. 

Ergo is ontwikkeld voor een super natuurlijke look. 

Dr Verdonck kan je er alles over vertellen:D

Mentor is een van de 'oudste' protheses, en is al erg lang op de markt. Is daarom ook goed onderzocht en heeft bewezen heel veilig te zijn. Echter zijn de protheses weinig innovatief, de protheses van jaren geleden zijn weinig veranderd zo te zeggen. 

Motiva is een van de nieuwere protheses en zijn pas enkele jaren op de markt. Ze zijn daardoor nog niet zo uitgebreid getest als de Mentor protheses, maar eerste onderzoeken zien er veelbelovend uit. Motiva is innovatiever wat betreft vulling en texturering, maar zoals gezegd is nog niet bekend of ze op de lange termijn net zo veilig zijn als de Mentor protheses, simpelweg omdat ze nog niet zo lang in gebruik zijn. 

Ik ben nu ook super geïntrigeerd door de Motiva implantaten maar denk dat de ergonomix niet voor mij gaan zijn omdat ik vanboven echt plat ben (als je wil zien kan ik je aan mijn album "voorsituatie" toevoegen en bang ben dat ik dan inderdaad niets van vulling bovenaan ga hebben en daar heb ik juist wat extra nodig (maar wil het wel naturel houden). 

Daarom dacht ik voor anatomische te gaan maar nu heeft mom1980 me hier verteld  over de Motiva progressieve plus en deze vallen ook wel wat als een druppel maar wel met iets meer vulling bovenaan dus dat heeft in mijn opinie wel het beste van twee werelden: een natuurlijk resultaat omdat het toch wat als een druppel valt, maar toch wat volume vanboven en daarbovenop kan het niet kwaad moesten ze draaien (waar bij anatomische een hele kleine kans bij bestaat). Dus ben er helemaal niet meer uit nu.. ik ga goed luisteren wat de chirurgen me te vertellen hebben. En denk toch nog consult in te plannen bij chirurg die Motiva gebruikt. 

Heb al goeie dingen gehoord van Verdonck maar hier en daar toch ook dat sommige dames verschillende borsten hadden bij hem... dus dat doet me wel wat twijfelen. 

• Like 1

@Kelly_E ik zal ook een album aanmaken met hierin het verloop. Zou het super vinden als ik ook bij jou mag mee spieken. Ik ben ook zo plat als een pannenkoek. :85: