Ga naar inhoud

Jd_94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei DWH:

Ahh bedankt voor het proberen. Ik ben pas lid sinds gister, zou dat het kunnen zijn? 

@DWH aah dit zou de reden kunnen zijn! Je moet eerst een voorstel topic aanmaken (weet niet of je dit al gedaan hebt?) en wat interactief meedoen :P en dan kan je pas daarna albums zien. Gaat snel hoor dus je kan snel meedoen ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Kelly_E:

@DWH aah dit zou de reden kunnen zijn! Je moet eerst een voorstel topic aanmaken (weet niet of je dit al gedaan hebt?) en wat interactief meedoen :P en dan kan je pas daarna albums zien. Gaat snel hoor dus je kan snel meedoen ;) 

 

Dat had ik inderdaad al gedaan! Hier en daar al wat gereageerd. Ik zal er nog even op wachten, komt goed! Toch bedankt. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-9-2018 om 10:38 zei Marg23:

Mentor is een van de 'oudste' protheses, en is al erg lang op de markt. Is daarom ook goed onderzocht en heeft bewezen heel veilig te zijn. Echter zijn de protheses weinig innovatief, de protheses van jaren geleden zijn weinig veranderd zo te zeggen. 

 

Motiva is een van de nieuwere protheses en zijn pas enkele jaren op de markt. Ze zijn daardoor nog niet zo uitgebreid getest als de Mentor protheses, maar eerste onderzoeken zien er veelbelovend uit. Motiva is innovatiever wat betreft vulling en texturering, maar zoals gezegd is nog niet bekend of ze op de lange termijn net zo veilig zijn als de Mentor protheses, simpelweg omdat ze nog niet zo lang in gebruik zijn. 

Bedankt voor je reactie! Fijn dat er mensen zijn die er veel vanaf weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 16:54 zei Simplyflat:

Morgen je consult:35: ik ben benieuwd naar je verslag. Xx

Zo, thuis van de consultatie. Ik had mn afspraak om 16u20, maar het was pas rond 17u aan mij. Ik was zo zenuwachtig in de wachtzaal, brrrr. Maar toen ik binnenkwam, viel al die stress direct weg. Ik voelde me direct op mn gemak bij Dr Verdonck. Wat een aangename mens!:rolleyes:

Hij zei dat ik eigenlijk hele goeie borsten heb om een vergroting te ondergaan. Heb vooral volume in de onderpool, en daardoor kwamen we uit op een 275cc Motiva Progressive Plus. Dit zou ongeveer 2 cupmaten toevoegen en zo zou ik uitkomen op een 75D. 

Toen ik die pasprotheses kreeg dacht ik direct: ja dit is het! Ik voelde me echt zo goed en vrouwelijk. 

Een datum voor de operatie moet ik nog afspreken. Eerst moet ik nog een echografie laten maken van mn borsten. 

Ik hoop het nog te kunnen laten doen in november, want er is dan blijkbaar een actie omdat ze 1 jaar bestaan. Dan zijn de motiva implantaten 200 euro goedkoper, mooi meegenomen :35:  

 

hoe gaat het ondertussen nog met jou?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2018 om 20:41 zei Jd_94:

Zo, thuis van de consultatie. Ik had mn afspraak om 16u20, maar het was pas rond 17u aan mij. Ik was zo zenuwachtig in de wachtzaal, brrrr. Maar toen ik binnenkwam, viel al die stress direct weg. Ik voelde me direct op mn gemak bij Dr Verdonck. Wat een aangename mens!:rolleyes:

Hij zei dat ik eigenlijk hele goeie borsten heb om een vergroting te ondergaan. Heb vooral volume in de onderpool, en daardoor kwamen we uit op een 275cc Motiva Progressive Plus. Dit zou ongeveer 2 cupmaten toevoegen en zo zou ik uitkomen op een 75D. 

Toen ik die pasprotheses kreeg dacht ik direct: ja dit is het! Ik voelde me echt zo goed en vrouwelijk. 

Een datum voor de operatie moet ik nog afspreken. Eerst moet ik nog een echografie laten maken van mn borsten. 

Ik hoop het nog te kunnen laten doen in november, want er is dan blijkbaar een actie omdat ze 1 jaar bestaan. Dan zijn de motiva implantaten 200 euro goedkoper, mooi meegenomen :35:  

 

hoe gaat het ondertussen nog met jou?

groetjes!

Hey meis, ik had je bericht wel gelezen alleen even een dipje gehad en geen fut om te reageren. 

Wat heerlijk dat je een prettig consult hebt gehad. 75D is een prachtige maat. Kan nog alle kanten mee op en toch super sexy:6:

200 euro scheelt inderdaad.. haha.. die optie heb ik niet gehad anders had ik er ook gebruik van gemaakt.

Succes met de echo en gil maar wanneer je een datum hebt, dan ga ik je traject zeker volgen:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 11:42 zei Simplyflat:

Hey meis, ik had je bericht wel gelezen alleen even een dipje gehad en geen fut om te reageren. 

Wat heerlijk dat je een prettig consult hebt gehad. 75D is een prachtige maat. Kan nog alle kanten mee op en toch super sexy:6:

200 euro scheelt inderdaad.. haha.. die optie heb ik niet gehad anders had ik er ook gebruik van gemaakt.

Succes met de echo en gil maar wanneer je een datum hebt, dan ga ik je traject zeker volgen:53:

Hey!

hoe gaat het nog met je en je herstel?

Ik heb zonet mn datum vastgelegd: vrijdag 9 november is het zover! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2018 om 18:09 zei Jd_94:

Hey!

hoe gaat het nog met je en je herstel?

Ik heb zonet mn datum vastgelegd: vrijdag 9 november is het zover! :43:

Zoooooo jij bent al snel aan de beurt. Proficiat met je date.. leuk om naar toe te gaan leven. 

Heb je een definitieve keuze gemaakt of kijk je nog op het laatste moment? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Simplyflat:

Zoooooo jij bent al snel aan de beurt. Proficiat met je date.. leuk om naar toe te gaan leven. 

Heb je een definitieve keuze gemaakt of kijk je nog op het laatste moment? 

Xxx

Hoi,

 

mijn keuze momenteel ligt vast op 275cc motiva progressive plus. 

Hoe gaat het nog met je? En je boobies?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo.. de borsten zijn een feit. :43: Gisterenochtend 9u30 werd ik geopereerd. Alles heel vlot verlopen, was ook totaal niet ziek of misselijk van de narcose. Rond 11u30 mocht ik terug naar huis. 

Maar man! Dat verband spant zo hard! Kan amper rechtop lopen haha. Hopelijk betert dit nog... 

Ook in en uit mn bed/zetel kruipen is een enorme missie. Slapen vanacht was ook geen lachtertje, wou de hele tijd op mn zij draaien. Ook voel ik dat mijn rechterborst veel gevoeliger is dan de linker. Af en toe wat pijn, maar valt goed mee, vooral enorm ongemakkelijk omdat dat verband zo hard spant. 

Dinsdag zullen ze bellen van de kliniek om te horen hoe het gaat. Indien het dan nog altijd zo spant, zal ik toch vragen of ik dat zelf wat losser mag maken...

Mn borsten jeuken ook regelmatig, kan niet stoppen met erover te wrijven haha. 

Ik hoop echt dat dat verband er vroeger af mag dan na 2 weken, want dit hou ik echt nie vol zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jd_94 zei:

Zo.. de borsten zijn een feit. :43: Gisterenochtend 9u30 werd ik geopereerd. Alles heel vlot verlopen, was ook totaal niet ziek of misselijk van de narcose. Rond 11u30 mocht ik terug naar huis. 

Maar man! Dat verband spant zo hard! Kan amper rechtop lopen haha. Hopelijk betert dit nog... 

Ook in en uit mn bed/zetel kruipen is een enorme missie. Slapen vanacht was ook geen lachtertje, wou de hele tijd op mn zij draaien. Ook voel ik dat mijn rechterborst veel gevoeliger is dan de linker. Af en toe wat pijn, maar valt goed mee, vooral enorm ongemakkelijk omdat dat verband zo hard spant. 

Dinsdag zullen ze bellen van de kliniek om te horen hoe het gaat. Indien het dan nog altijd zo spant, zal ik toch vragen of ik dat zelf wat losser mag maken...

Mn borsten jeuken ook regelmatig, kan niet stoppen met erover te wrijven haha. 

Ik hoop echt dat dat verband er vroeger af mag dan na 2 weken, want dit hou ik echt nie vol zo..

Hey! 

 

Blij dat alles goed verlopen is! 

Eens de zwelling afneemt zal het wel minder spannen hoor, ijs opleggen helpt. Probeer vooral zelf niet het verband losser te maken want het is zeker 5x rond je lichaam gedraaid dus eens je het los hebt gemaakt komt het volgens mij niet meer goed :p

 

Ik had zelf ook enorme jeuk, vooral aan mn rug dus heb ik toen na 8 dagen het verband wel afgedaan hoor. 

 

Succes met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2018 om 07:32, Jd_94 zei:

Zo.. de borsten zijn een feit. :43: Gisterenochtend 9u30 werd ik geopereerd. Alles heel vlot verlopen, was ook totaal niet ziek of misselijk van de narcose. Rond 11u30 mocht ik terug naar huis. 

Maar man! Dat verband spant zo hard! Kan amper rechtop lopen haha. Hopelijk betert dit nog... 

Ook in en uit mn bed/zetel kruipen is een enorme missie. Slapen vanacht was ook geen lachtertje, wou de hele tijd op mn zij draaien. Ook voel ik dat mijn rechterborst veel gevoeliger is dan de linker. Af en toe wat pijn, maar valt goed mee, vooral enorm ongemakkelijk omdat dat verband zo hard spant. 

Dinsdag zullen ze bellen van de kliniek om te horen hoe het gaat. Indien het dan nog altijd zo spant, zal ik toch vragen of ik dat zelf wat losser mag maken...

Mn borsten jeuken ook regelmatig, kan niet stoppen met erover te wrijven haha. 

Ik hoop echt dat dat verband er vroeger af mag dan na 2 weken, want dit hou ik echt nie vol zo..

 

Hallo!

 

Ik ben nu iets meer dan 2 weken PO. Ik heb 255 en 235cc DualPlane Motiva progressive plus gekregen! 

 

Het verband is inderdaad een ramp! De jeuk is vaak niet te houden! 

Ik moet wel zeggen dat vanaf de zwelling wat minder wordt, het verdraagzamer wordt!

 

Toen ze me belden had ik gevraagt of het er niet vroeger af kon wegens stage. Ze zeiden dat je het verband er best zo lang mogelijk aan houd! Ik heb ze wel 3 dagen eerder mogen verwijderen. Vanaf die weg is heb je een vrij gevoel! Aftellen dus:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jd_94 gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

 

De eerste dagen zijn een struggle, maar na 4/5 dagen heb je het ergste ongeveer wel gehad.

Je buikspieren zul je veel gebruik van maken om overeind te komen is mijn ervaring.

 

Je borsten moet je eigenlijk als 2 losse 'wonden' zien. Die genezen ook apart van elkaar dus het is helemaal niet gek als de enige iets sneller gaat of de ander wat meer beurs voelt. 

 

Heb je Verdonck al gesproken over het verband? Je kunt hem ook altijd een appje sturen. Staat op het kaartje wat je hebt meegekregen. Hij reageer meestal dezelfde dag nog. Soms mag je het verband iets inknippen bij de oksel als het te strak zit maar dat kun je het beste met hemzelf overleggen (dus ook niet met een assistente). Je moet meestal wel minimaal een week proberen vol te houden. Bij mijn BV heb ik het verband na 9 dagen af mogen doen, de jeuk werd te erg. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ellen125 zei:

Hey @Jd_94 gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

 

De eerste dagen zijn een struggle, maar na 4/5 dagen heb je het ergste ongeveer wel gehad.

Je buikspieren zul je veel gebruik van maken om overeind te komen is mijn ervaring.

 

Je borsten moet je eigenlijk als 2 losse 'wonden' zien. Die genezen ook apart van elkaar dus het is helemaal niet gek als de enige iets sneller gaat of de ander wat meer beurs voelt. 

 

Heb je Verdonck al gesproken over het verband? Je kunt hem ook altijd een appje sturen. Staat op het kaartje wat je hebt meegekregen. Hij reageer meestal dezelfde dag nog. Soms mag je het verband iets inknippen bij de oksel als het te strak zit maar dat kun je het beste met hemzelf overleggen (dus ook niet met een assistente). Je moet meestal wel minimaal een week proberen vol te houden. Bij mijn BV heb ik het verband na 9 dagen af mogen doen, de jeuk werd te erg. 

 

xx

Hey!

Ja, vanmorgen de kliniek aan de lijn gehad en ik mag een klein knipje geven in het verband onder mn oksel, om zo wat de druk wat te verminderen. Zal nu nog een dagje afwachten om te zien hoe het gaat en anders zal ik er toch een knipje ingeven. 

Ik zal het verband er zo lang mogelijk aanlaten, maar denk toch dat ik het geen 2 weken zal volhouden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Jd_94 zei:

Hey!

Ja, vanmorgen de kliniek aan de lijn gehad en ik mag een klein knipje geven in het verband onder mn oksel, om zo wat de druk wat te verminderen. Zal nu nog een dagje afwachten om te zien hoe het gaat en anders zal ik er toch een knipje ingeven. 

Ik zal het verband er zo lang mogelijk aanlaten, maar denk toch dat ik het geen 2 weken zal volhouden :rolleyes:

Oh dat scheelt denk ik wel zo’n knipje. Dat verband vond ik verschrikkelijk. Kan er denk ik heel slecht tegen want ik kreeg er uitslag van :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Vandaag 8 dagen PO al!

Voel me eigenlijk redelijk goed. Pijn heb ik niet echt, enkel af en toe steken maar dit is echt zelden. Voel echt wel dat mn rechterborst veel gevoeliger is en voelt wat harder aan dan mn linkerborst.

Ik vraag me echter af wanneer die druk ‘s nachts zal verminderen. De eerste dagen lag ik plat en kwam ik maar 1x per nacht wakker door dat enorme drukkend gevoel, maar nu kan ik zelf niet meer platliggend slapen... Vanaf wanneer zou die druk moeten minderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jd_94 Hebben ze jou niet verteld dat je de eerste 2 weken hoger moet slapen?

2 kussens in je rug of het hoofdeind van het bed hoger zetten .. Dat heeft ermee te maken dat het vocht beter weg kan gedurende de nacht ( als ik goed geïnformeerd ben), vocht veroorzaakt de druk .. Misschien helpt het als je nu alsnog hoger gaat liggen ‘s nachts, ik ben 11 dagen po en heb daar alleen de eerste 3 dagen last van gehad ..

 

Groetjes Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sjuul zei:

@Jd_94 Hebben ze jou niet verteld dat je de eerste 2 weken hoger moet slapen?

2 kussens in je rug of het hoofdeind van het bed hoger zetten .. Dat heeft ermee te maken dat het vocht beter weg kan gedurende de nacht ( als ik goed geïnformeerd ben), vocht veroorzaakt de druk .. Misschien helpt het als je nu alsnog hoger gaat liggen ‘s nachts, ik ben 11 dagen po en heb daar alleen de eerste 3 dagen last van gehad ..

 

Groetjes Sjuul

Nee, hij zei dat ik plat of rechtopzittend mocht slapen... slaap nu 2 dagen rechtopzittend en dit gaat wel beter. Ik hoop toch dat ik snel wat platter kan gaan liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Jd_94 zei:

Nee, hij zei dat ik plat of rechtopzittend mocht slapen... slaap nu 2 dagen rechtopzittend en dit gaat wel beter. Ik hoop toch dat ik snel wat platter kan gaan liggen..

 

Als het vocht eenmaal eruit is dan kan dat heel goed, 2 weken is het gemiddelde, als het aanhoudt is het misschien handig om toch even contact op te nemen met je pc, er kan een andere reden zijn waarom je vocht blijft vasthouden .. Veel drinken helpt overigens ook in de strijd tegen vocht, en gerechten met veel prei, selderij en andere vochtafdrijvende groentes .. Er is hier een topic over daar kun je misschien nog je voordeel mee doen .. Succes meis, hopelijk is het gauw weg ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.