Ga naar inhoud

Jd_94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Jd_94 Gefeliciteerd met je nieuwe boobbies! Hoe gaat het met je? Las dat je voor de motiva progressive plus hebt gekozen, vond je dit ook zn moeilijke keuze? Ik word 7 dec geopereerd, maar wat is het lastig om de prothese te kiezen zeg! Zijn ze bij jou al een beetje aan het zakken of zitten ze nog heel hoog? Heb je misschien een album waarin ik mee zou mogen kijken? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 17-11-2018 om 16:43, Elzemiek zei:

@Jd_94 Gefeliciteerd met je nieuwe boobbies! Hoe gaat het met je? Las dat je voor de motiva progressive plus hebt gekozen, vond je dit ook zn moeilijke keuze? Ik word 7 dec geopereerd, maar wat is het lastig om de prothese te kiezen zeg! Zijn ze bij jou al een beetje aan het zakken of zitten ze nog heel hoog? Heb je misschien een album waarin ik mee zou mogen kijken? 

Liefs 

Alles gaat goed heb ik het gevoel. Overdag kan ik al goed bewegen enzo, enkel snachts slaap ik nog rechtopzittend omdat anders de druk enorm is wanneer ik plat lig. 

De progressive plus was voor mij echt geen moeilijke keuze. Ik had vooral volume onderin mn borst en wou dat het wat uitgevuld was, dus ook volume bovenin, zo ben ik uitgekomen op de progressive plus. Ik heb geen album, vind het wat eng om fotos op internet te plaatsen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.