Ga naar inhoud

Bewegen ze netjes mee en hoe voelen ze aan?


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Wat ik heel belangrijk vind voor de keus wat voor soort prothese en hoe geplaatst, is de natuurlijke beweging van de borst na vergroting.

 

Ik zou heel graag van jullie allemaal willen weten welke prothese je hebt, grootte, hoe geplaatst en of ze natuurlijk meebewegen. Als je loopt, doen je borsten dan een beetje bouncen? En als je ligt, blijven ze dan rechtop staan of vallen ze opzij? Zijn je borsten enorm soepel en voelen ze alsof er niks in zit?

En als je ze voor de spier hebt, voel je dan randen of echt siliconen als je de borsten vasthoudt? En als je ze dual plane hebt, je dan dat je borsten anders vormen als je bijvoorbeeld een kindje optilt.

 

Heel veel vragen, I know. Maar ik wil het zo graag weten van de dames die echt advies daarin kunnen geven. Een pc kan dit ook, maarja die wil ook verkopen.... ;-).

 

Ik hoor het heel graag van jullie. Jullie kunnen mij enorm helpen in mijn keuze.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik heb 340cc Mentor, anatomisch voor de spier. Ik ben nu 9 weken po en ze zijn echt soepel en worden steeds zachter. Ik voel geen randen of de protheses zelf. Alleen als ik op m’n zij lig dan voel ik de borst die boven ligt zeg maar drukken, beetje vervelend. Ik slaap naakt maar met een kussentje er tussen. Als ik voorover hang hangen ze heel natuurlijk mee. Als ik ze insmeer voelen en bewegen ze heel soepel mee. Als ik op m’n rug lig vallen ze niet echt op zij maar ze staan zeker niet rechtop. Ze bounchen al wel een beetje maar nog niet heel erg. Qua uiterlijk zien ze er wel heel natuurlijk uit vind ik zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vonnepon, dankjewel voor je reactie! Ik zie dat jij bij Vd Weij bent geweest? Ik moet zeggen dat ik er veel zie die daar geweest zijn met anatomisch voor de spier met een mooi resultaat. Ik ga dat ook even meenemen naar mn consult bij Straten eind van de maand. Want kan me voorstellen dat ze beter mee bewegen met je lichaam omdat ze voor de spier zijn geplaatst, maar je boven minder snel randen zal voelen of zien, omdat anatomisch dunner is, boven. Toch? En voor het oog heel natuurlijk. Dus eigenlijk klinkt het heel goed! 

Heeft Vd Weij misschien iets gezegd over mogelijk draaien van de implantaten? Bij dual plane heb ik in Mn hoofd zitten dat ze beter blijven zitten, omdat ze tussen die spier zitten. Hoe zit dat bij voor de spier? 

 

Hoe was je gevoel bij Vd Weij? 

 

Sorry voor alle vragen hoor! Controlfreak en perfectionist die een borstvergroting wil! Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melanie24 heel goed juist dat je veel vragen hebt, dan ga je ook goed voorbereid je consult in. An

 

atomische protheses hebben idd van boven een beetje aflopende vorm waardoor je bovenaan geen randen ziet of voelt. Is wel afhankelijk van je eigen voorsituatie. Het kan best zijn dat voor jou juist wel ronde meer geschikt zijn. Geef daarom goed aan wat je wilt en vooral ook wat je niet wilt. 

 

Ik heb dr vd Weij gevraagd of ze konden draaien maar hij zei dat als de pocket goed gemaakt is de kans zeer klein is dat dat gebeurd. Ik weet niet of de protheses vaster zitten wanneer ze dual plane zijn geplaatst. Ik weet alleen dat ze dual plane plaatsen wanneer je zelf niet genoeg borstweefsel hebt (moet minimaal 2 cm zijn) Ik denk dat het vastzitten vooral door het kapselvorming wordt bepaald. 

 

Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over dr vd Weij. Hij meet zeer nauwkeurig je borsten en aan de hand daarvan geeft hij een advies. Bij mij was dat 300cc en maximaal kon ik 340cc hebben. Dat heeft dan weer te maken met de breedte van je eigen borst. Ik ben uiteindelijk voor t maximale gegaan en heb daar geen spijt van. Ik had ze niet kleiner willen hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenx spannend meis, 29 augustus dat is al lekker snel.

 

Ik zal je toevoegen aan m’n album. Er staat ook 1 voorfoto bij, kun je zien hoe het was en geworden is. 

 

Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat worden. Door welke pc wordt je geopereerd? 

 

Liefs

Von

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 spannend, heb je al een datum? 

 

De eerste 4-5 weken heb ik steeds t gevoel gehad dat ze er zaten zeg maar. Maar in de 6e week was dat gevoel weg en voelde ze als van mijzelf, eigen. Ik heb nog wel op sommige plekken een soort doof gevoel in m’n huid, dat

komt door t oprekken van de huid en de zenuwen moeten daar blijkbaar nog herstellen. Voelt niet vervelend ofzo. 

 

Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 9 weken po. Klinkt groot maar ziet er uit als volle C vind ik. 

 

Ik heb je toegevoegd, kun je kijken hoe t was en is geworde 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik zou heel graag van jullie allemaal willen weten welke prothese je hebt, grootte, hoe geplaatst en of ze natuurlijk meebewegen. Als je loopt, doen je borsten dan een beetje bouncen? En als je ligt, blijven ze dan rechtop staan of vallen ze opzij? Zijn je borsten enorm soepel en voelen ze alsof er niks in zit?

En als je ze voor de spier hebt, voel je dan randen of echt siliconen als je de borsten vasthoudt? En als je ze dual plane hebt, je dan dat je borsten anders vormen als je bijvoorbeeld een kindje optilt.

 

Ik heb mentor 500cc cohesie 1, dual plane. Ben nu.... 1 jaar en 4 maanden geleden geopereerd. 

Als ik geen stevige sportbh aan heb dan wiebelen ze als ik loop, als ik op m'n werk ineens moet rennen moet ik ze ook vasthouden. Altijd heel charmant als je aan komt rennen met je armen om je tetten heen.
Als ik lig vallen ze iets opzij, eigenlijk wel net zoveel als toen ze nog echt waren. 
Ze zijn enorm zacht, ik kan de protheses ook echt niet vinden hoe goed ik ook m'n best doe met zoeken haha. Alleen als ik op m'n rug lig dan is de onderkant wel iets harder, maar goed... dat nemen we voor lief.
Ik hoef geen kinderen op te tillen maar heb niet gemerkt dat ze met tillen vervormen.

Ze vervormen wel ietsjes als ik een push up of een pull up doe, maar (dat heb ik getest voor de operatie) dat deden ze ervoor ook al iets als ik m'n borstspier aanspande. 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Bedankt voor het toevoegen aan je album, je borsten zijn echt supermooi! Ze zien er heel mooi natuurlijk uit en dat na 6 weken al. Ook erg positief om te horen dat jij het al zo goed vind aanvoelen na 6 weken. Ik wordt 8 oktober geopereerd, echt mega zin in. Ik heb zelf nu een slappe 75DD, ben benieuwd wat voor maat het uiteindelijk wordt. Ik ben nu eigenlijk wel toe aan nieuwe sportbh's en bovenkleding maar ik ga echt wachten tot de nieuwe boobies er zijn :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon haay! Ik ben nieuw op dit forum & vroeg me af of ik jou foto's ook mocht zien? Ik heb volgende week mijn 1e consult bij Faceland en dan 2 dagen later bij Boerhaave bij Van der Weij! Bij faceland is het een stuk goed koper en daar plaatsen ze echt wat jij zelf wilt de grote maakt niks uit & bij van der Weij is het altijd natuurlijk klopt toch? Ik wil wel dat het een aardige grote cup word maar wel mooi groot en niet dat het net twee tennisballen lijken om het maar zo te zeggen. Maar goed ik ga het zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 dank je :53: ik ben ook erg blij met m’n nieuwe boobs :123: 

 

Fijn dat je al een datum hebt! Ja ik zou dan idd nog even wachten met nieuwe sport bh. Bovenkleding kun je wel gewoon kopen hoor, ik pas al m’n kleding nog.

 

Mag je zelf bepalen hoeveel cc je wilt of bepaalt je pc dat. De mijne zei dat hij bij voorkeur niet over het maximaal haalbare wilt plaatsen. Ik kon max 340cc hebben. Als ik groter had gewild had hij dat wrs niet willen doen. Persoonlijk vind ik dat wel goed dat ze daar een standpunt in nemen. 

 

Nog even geduld voor jou maar voor je t weet heb je ook je nieuwe boobs. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowersh spannend meis. Ik moet wel zeggen dat ik t vreemd vind dat faceland alles plaatst waar de cliënt om vraagt. Ik vind dat een goede pc aan moet geven wat esthetisch mooi is en tot hoeveel nog verstandig en uitvoerbaar is zonder extra risico op complicaties of problemen later. Vd Weij Geeft de voorkeur aan een natuurlijke borst, niet te groot. Hij adviseerde mij 300cc en max kon ik 340cc hebben. Ik ben wel voor t maximale gegaan want ik vind het niet erg dat t zichtbaar is dat ik wart heb laten doen. Ik ben ook heel blij dat ik daarvoor gegaan ben want had ze niet kleiner willen hebben. Ik zal je toevoegen aan m’n album dan kun je zien hoe t geworden is. Ohja ik kwam van een lege 75 A en heb nu 75E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Vonnepon:

@Flowersh spannend meis. Ik moet wel zeggen dat ik t vreemd vind dat faceland alles plaatst waar de cliënt om vraagt. Ik vind dat een goede pc aan moet geven wat esthetisch mooi is en tot hoeveel nog verstandig en uitvoerbaar is zonder extra risico op complicaties of problemen later. Vd Weij Geeft de voorkeur aan een natuurlijke borst, niet te groot. Hij adviseerde mij 300cc en max kon ik 340cc hebben. Ik ben wel voor t maximale gegaan want ik vind het niet erg dat t zichtbaar is dat ik wart heb laten doen. Ik ben ook heel blij dat ik daarvoor gegaan ben want had ze niet kleiner willen hebben. Ik zal je toevoegen aan m’n album dan kun je zien hoe t geworden is. Ohja ik kwam van een lege 75 A en heb nu 75E. 

Bedankt voor het toevoegen! Ik denk dat ik nog niks kan bekijken omdat ik nieuw ben & wat berichten moet hebben voor dat kan? Sorry ik moet nog leren hoe het hier werkt! Ik hoop dat ik het snel kan zien ben zo benieuwd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Flowersh:

Bedankt voor het toevoegen! Ik denk dat ik nog niks kan bekijken omdat ik nieuw ben & wat berichten moet hebben voor dat kan? Sorry ik moet nog leren hoe het hier werkt! Ik hoop dat ik het snel kan zien ben zo benieuwd:)

Komt wrs omdat je je nog niet officieel hebt voorgesteld op dit forum. Las wanneer je dat gedaan hebt kun je ook foto’s bekijken. Zie “voorsteltopic”

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vonnepon:

Komt wrs omdat je je nog niet officieel hebt voorgesteld op dit forum. Las wanneer je dat gedaan hebt kun je ook foto’s bekijken. Zie “voorsteltopic”

Laat maar weten of t gelukt is om toegang tot mijn album te krijgen nadat je je voorgesteld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Ik wordt geopereerd door Laura Zaal en zij is echt voor natuurlijke borsten, ze zal geen te grote implantaten plaatsen. Ik vind het zelf wel prettig dat ze ze niet te groot plaatst, soort zelfbescherming ;)

Ik had 395 gepast en ze zei dat ik nog een maatje groter kon, maar ik wou zelf niet groter, omdat ik altijd grote borsten heb gehad en ik bang ben dat ze in de weg gaan zitten met sporten. Maar de chirurg garandeerde mij dat ze niet in de weg zouden zitten met een maatje meer.  Ik twijfel nu wel door alle posts hier op het forum, dat de meeste mensen toch liever een maatje meer hadden willen hebben. Dus ik ga volgende maand nog een keer passen en er rustig over nadenken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 ik zou zeker nog een keer passen als je twijfelt. Bij mij kon er volgens vd Weij niet meer in dan 340cc. Ze zitten me zeker niet in de weg en het went ook snel en met sporten heb ik er (nog) geen last van.

 

Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest. Het is idd zo dat de meeste hier op t forum inclusief ik zelf voor de grootst mogelijke maat kiezen. Ik sluit ook niet uit dat ik nog eens een wissel doe met een maat groter....of 2 hahaha. 

 

Succes met je keuze, gaat sowieso mooi worden.

 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 22:14 zei Melanie24:

Hoi,

 

Wat ik heel belangrijk vind voor de keus wat voor soort prothese en hoe geplaatst, is de natuurlijke beweging van de borst na vergroting.

 

Ik zou heel graag van jullie allemaal willen weten welke prothese je hebt, grootte, hoe geplaatst en of ze natuurlijk meebewegen. Als je loopt, doen je borsten dan een beetje bouncen? En als je ligt, blijven ze dan rechtop staan of vallen ze opzij? Zijn je borsten enorm soepel en voelen ze alsof er niks in zit?

En als je ze voor de spier hebt, voel je dan randen of echt siliconen als je de borsten vasthoudt? En als je ze dual plane hebt, je dan dat je borsten anders vormen als je bijvoorbeeld een kindje optilt.

 

Heel veel vragen, I know. Maar ik wil het zo graag weten van de dames die echt advies daarin kunnen geven. Een pc kan dit ook, maarja die wil ook verkopen.... ;-).

 

Ik hoor het heel graag van jullie. Jullie kunnen mij enorm helpen in mijn keuze.

 

Groetjes

Hey Melanie, goed dat je je hierin verdiept. Ik heb zelf ronde protheses van Natrelle, 345cc tussen de spier geplaatst. Mijn borsten bewegen een klein beetje mee als ik loop (niet zoals echte borsten), maar als ik bijvoorbeeld ren of spring dan vind ik ze bijna bewegen als een natuurlijke borst. Ze gaan dan alle kanten op.

Mijn borsten vind ik in staande houding mooi en natuurlijk. Je ziet dan niet dat er iets aan gedaan is. In liggende houding kan je dat wel zien. Niet dat ze kaarsrecht overeind blijven staan, maar ze vallen zeker niet opzij zoals natuurlijke borsten dat doen. 

Bij mij voelen mijn borsten soepel, maar zeker niet alsof er niets in zit. Aan de onderkant kan je duidelijke de prothese voelen en opzij voel ik kleine ribbeltjes. Je ziet die ribbeltjes overigens niet. Als ik sta voelt mijn borst zacht aan, maar in liggende houding voelt de onderkant hard. Ik ben hier na 12 jaar nog steeds niet aan gewend en vind het ook echt niet fijn als iemand me daar aanraakt. 

Het schijnt dat ik bijzonder weinig kapselvorming heb, waardoor mijn borsten bovengemiddeld soepel zijn (dit heb ik van 3 verschillende artsen gehoord), maar helaas zelfs met nauwelijks kapselvorming voelt het niet 100% natuurlijk. Ik ben zo iemand die niets van de bv wil zien of voelen (behalve de grotere maat), maar dat is niet realistisch als je van nature een kleine cupmaat hebt.

Hopelijk heb je hier iets aan. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.