Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey yola ,

mijn dochter kreeg op donderdag haar BV ! ook in de wellnesskliniek ! zij kreeg 425cc achter de spier ! het eerste weekend heb ik haar kindjes opgevangen ( 4 jaar en net geen 2 jaar )en vanaf maandag deed ze weer zelf de kindjes met de auto naar school en kribbe ! ze zette de kleinste eerst op haar knie en zo opheffen !

nog 15 dagen voor jou !!

en ik nog 2 !!

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

hey yola ,

mijn dochter kreeg op donderdag haar BV ! ook in de wellnesskliniek ! zij kreeg 425cc achter de spier ! het eerste weekend heb ik haar kindjes opgevangen ( 4 jaar en net geen 2 jaar )en vanaf maandag deed ze weer zelf de kindjes met de auto naar school en kribbe ! ze zette de kleinste eerst op haar knie en zo opheffen !

nog 15 dagen voor jou !!

en ik nog 2 !!

anne

He Anne,

Bedankt om me dit te laten weten. Maakte me al zorgen.

Zal wel lukken he!

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

3 dagen thuis met je venje, en dan een weekje alleen met je zoontje. Gaat dat dan? Kan je hem dan oppakken?

Ik heb 2 weken verlof genomen op het werk. Eerste week zal mijn ventje de kindjes weg doen naar het school en onthaalmoeder, maar 2 week (paasvakantie) vertrekt hij een week voor zijn werk naar Portugal. Dus ksta er alleen dan voor met 2 kids. Mijn ventje heeft er nu voor gezorgd dat de kleinste een weekje bij mijn schoonouders gaat gaan, zodat het wat minder zwaar is voor me.

Voel me nu zo schuldig dat mijn dochtertje een week weg moet door mijn bv. Maar heb bang dat het ni zal gaan...

Weet je alles alleen doen, eten maken, kids een badje geven, te slapen leggen. En dan zwijg ik nog over strijk, kuisen enzo..

Groetjes,

yola x

hey Yola,

mijn zoontje is nu 19 maanden en hij gaat zelf nr boven en dan vraag ik om op mijn bed te kruipen en dan zet ik hem snel in zijn bedje( staat achteraan aan ons bed nog) en dat gaat.

Verschonen doe ik op de zetel of de grond en in zijn stoel kruipt hij ook zelf als ik er een gewone stoel naast zet.

Hij profiteert er nu wel van,ik kan hem ni zo snel pakken nu dus gaat hij makkelijker lopen en dan sta ik daar....hij maakt er een spelleke van . -)

Echt oppakken doe ik hem enkel als het écht ni anders kan. Als er echt niemand is,dan vraag ik om mij goed vast te pakken aan men nek en dan sta ik recht en zet hem direkt op de verzorgingstafel( na douche in badkamer).

Maar al bij al lukt het vrij goed hoor! Het is precies of hij voelt het dat mama minder mobiel is.

Ik denk dat je die 2de week wel voor je kids kan zorgen hoor,ik heb er nu op dit moment 5 rondlopen en dat gaat toch.

Ok,die 4 grote daar kan ik alles aan vragen en dan helpen ze wel hoor,als ze thuis zijn. :-)

Hoe oud zijn je kindjes nu??

Enne,het huishouden doen,das hier alleen nog maar koken en afwasmachien in en uitladen hoor.

Heb 1x gestofzuigd,zeer voorzichtig,kon het niet meer aanzien...maar was nadien wel moe.

En kuisen,das van vorige woensdag geleden en tis dringend nodig,maar heb nog niet genoeg kracht om die vod uit te wringen! :-)

Maar ik heb zo'n stoomreiniger en die heb vd zolder laten halen,zo kan ik het toch een beetje opfrissen e,vooral die plekken vd jongste zijn fristi. haha

Mja en strijken,daar zeg je zoiets!

Hier op't forum stond dat mag niet,kan inkapselen enz....tegenstrijdige antwoorden vond ik.

Heb daarvoor nr de wellnesskliniek gebeld en daar zeiden ze me,als het zo een paar stukjes zijn kan het geen kwaad,maar geen uren dezelfde beweging doen zeiden ze.

de eerste 14 dagen moet je je borstspieren tijd geven en daarna mag het terug normaal.

Ik heb daarstraks beetje strijk gedaan en het ging....luister wel naar je lichaam....op tijd rusten.

Dus,normaal doe ik zo een half uurtje over een klein mandje,nu was dat een uurtje e....regelmatig stoppen.

Voila,hele boterham e! :-)

Hoop je wat geholpen te hebben.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ik was juist even naar jouw foto's gaan zien.

Amai ziet er goed uit he.

Een héél verschil met ervoor,dat was de bedoeling he.

Nog 2weekjes voor jou zeker?en dan mag je eindelijk op

bh tocht,oooh dat is zooooo zalig he.

Hoe gaat het voor de rest met je herstel?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Yola,

mijn zoontje is nu 19 maanden en hij gaat zelf nr boven en dan vraag ik om op mijn bed te kruipen en dan zet ik hem snel in zijn bedje( staat achteraan aan ons bed nog) en dat gaat.

Verschonen doe ik op de zetel of de grond en in zijn stoel kruipt hij ook zelf als ik er een gewone stoel naast zet.

Hij profiteert er nu wel van,ik kan hem ni zo snel pakken nu dus gaat hij makkelijker lopen en dan sta ik daar....hij maakt er een spelleke van . -)

Echt oppakken doe ik hem enkel als het écht ni anders kan. Als er echt niemand is,dan vraag ik om mij goed vast te pakken aan men nek en dan sta ik recht en zet hem direkt op de verzorgingstafel( na douche in badkamer).

Maar al bij al lukt het vrij goed hoor! Het is precies of hij voelt het dat mama minder mobiel is.

Ik denk dat je die 2de week wel voor je kids kan zorgen hoor,ik heb er nu op dit moment 5 rondlopen en dat gaat toch.

Ok,die 4 grote daar kan ik alles aan vragen en dan helpen ze wel hoor,als ze thuis zijn. :-)

Hoe oud zijn je kindjes nu??

Enne,het huishouden doen,das hier alleen nog maar koken en afwasmachien in en uitladen hoor.

Heb 1x gestofzuigd,zeer voorzichtig,kon het niet meer aanzien...maar was nadien wel moe.

En kuisen,das van vorige woensdag geleden en tis dringend nodig,maar heb nog niet genoeg kracht om die vod uit te wringen! :-)

Maar ik heb zo'n stoomreiniger en die heb vd zolder laten halen,zo kan ik het toch een beetje opfrissen e,vooral die plekken vd jongste zijn fristi. haha

Mja en strijken,daar zeg je zoiets!

Hier op't forum stond dat mag niet,kan inkapselen enz....tegenstrijdige antwoorden vond ik.

Heb daarvoor nr de wellnesskliniek gebeld en daar zeiden ze me,als het zo een paar stukjes zijn kan het geen kwaad,maar geen uren dezelfde beweging doen zeiden ze.

de eerste 14 dagen moet je je borstspieren tijd geven en daarna mag het terug normaal.

Ik heb daarstraks beetje strijk gedaan en het ging....luister wel naar je lichaam....op tijd rusten.

Dus,normaal doe ik zo een half uurtje over een klein mandje,nu was dat een uurtje e....regelmatig stoppen.

Voila,hele boterham e! :-)

Hoop je wat geholpen te hebben.

Groetjes

Peggy

Hé Peggy,

Bedankt voor je mailtje. Je hebt me gerust gesteld voor mijn 2e week po. Heb een zoon van 5 en een dochter van net 2.

Mijn dochter hangt ongeloofelijk hard aan mij, ze vraagt me op haar regelmatig op te pakken, zeker als ze moe is.

Maar 't zal me wel lukken :-)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

Bedankt voor je mailtje. Je hebt me gerust gesteld voor mijn 2e week po. Heb een zoon van 5 en een dochter van net 2.

Mijn dochter hangt ongeloofelijk hard aan mij, ze vraagt me op haar regelmatig op te pakken, zeker als ze moe is.

Maar 't zal me wel lukken :-)

Groetjes,

Yola

hey Yola,

mijn zoontje is ook een echt mama-kindje hoor ,maar tis precies of hij voelt het aan dat mama niet goed meekan,dus u dochtertje zal dat ook wel voelen.

Gaat allemaal los lopen!!! :-)))

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ik was juist even naar jouw foto's gaan zien.

Amai ziet er goed uit he.

Een héél verschil met ervoor,dat was de bedoeling he.

Nog 2weekjes voor jou zeker?en dan mag je eindelijk op

bh tocht,oooh dat is zooooo zalig he.

Hoe gaat het voor de rest met je herstel?

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

yep,kben zelf ook meer dan content!! Groter hadden ze echt ni moeten zijn hoor!! :-)

Het is idd een heel verschil,was de bedoeling ook!

Weet ni vanaf wanneer je eigenlijk op jacht mag gaan voor nieuwe bh's? Hoe zit het met de zwellingen?

Kijk er wel nr uit hoor,kzie zoveel moois nu!! :-)))

Verder gaat alles goed,vandaag net weekje geleden en rechts niks problemen,enkel de linker geneest minder goed,trekt nog steeds,plooi is verlaagd e.

Geduld e,das de boodschap ma kheb da zo weinig!! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ja geduld daar zegt ge het is een mooie deugd maar ook voor mij spijtig

genoeg niet weggelegd.

Ik ben voor nieuwe bh's gegaan vlak voor mijn 3weken om waren,want ik was zo

blij dat ik door de dag dat martelding(sportbh)mocht uitdoen.

Ik heb er mij toen al 2gekocht(want ja ik had totaal geen enkele meer)bij

hunckemoller die toch nog goed steun gaven en niet overdreven duur waren.

Want ik dacht als die nadien weer niet meer passen doordat mijn borsten nog

moesten zakken en er volgens mij ook nog wat zwelling was.

Maar nu zijn we ondertussen alweer bijna 3weken verder en ze passen nog steeds

ondanks dat volgens mij de zwelling nu weg is.

En ik niet aan de verleiding kon weerstaan om er nog 3(hihi)bij te kopen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

fijn dát t allemaal zo goed gaat, dát is weer een opsteker voor degene die nog moeten gaan. (zoals ik)

ik heb 3 kids waarvan 1 van bijna 1.5. komt vast helemaal goed met de verzorging, het lukt me ook na een bevalling, en dát lijkt me idd erger.

Hey,

idd dat lukt zeker ook. Vind bevallen zelf pijnlijker hoor!!

En dat gaat lukken met die jongste ook hoor,die voelen da aan da mama wat minder kan. Ok en soms profiteren ze er wel eens van ook!! :rolleyes:

Je leest soms verhalen dat je denkt,amaai...waar ga ik aan beginnen?? Daarmee wil ook dan laten weten dat het ook goed kan gaan!!

Ben nu vandaag net 7 dagen geleden geopereerd en ik kan mijn haar zelf al terug in een hoge staart doen,dus....:-)

Nog even je hebt jouwe ook!!

Tel mee af!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben nieuw hier! Ik vond dit topic gister en ik heb alles gelezen.

Blij dat de operaties zo zijn meegevallen voor degene die al geweest zijn, ik ben erg blij voor jullie!!!

Ik ben zelf 30 jaar en ik denk na de geboorte van mijn tweede dochter ook al aan een borstvergroting,

inmiddels is dat nu ruim 9 jaar!(ik heb een C en D cup gehad voorheen, maar na borstvoeding te hebben gegeven.....) Ik heb nu de knoop doorgehakt en heb inmiddels al twee consulten bij dr. Visser achter de rug

en 25 maart gaat het dan gebeuren!!! Ik ben net gebeld door de Wellnesskliniek over het tijdstip. Ik moet daar om 8:10 uur zijn.

Het enige waar ik nog steeds over twijfel zijn het aantal cc's??? In eerste instantie adviseerde ze mij 265- 280 cc. Ik heb toen nog een tweede consult aangevraagd en heb toen gekozen voor 300cc. Nu twijfel ik of dat wel genoeg is voor het resultaat wat ik wil hebben? Ik heb nu een aa cup en wil graag een D cup. Ik ben 1.61 en weeg 55 kg . Ik krijg de prothese dual plane geplaatst en nu las ik hier dat je daardoor nog wat cc's verliest. Wie heeft er hier gekozen voor meer cc's dan werd geadviseerd en, als je al geopereerd bent, hoe is het resultaat?

Dr.Visser zei dat het anders niet meer natuurlijk oogt, maar wat bedoeld ze hiermee? Opgeblazen ballen kunnen het niet worden zei ze.

Dus ik denk dat ze bedoeld te grote borsten voor je postuur ofzo?

Sorry voor al mijn vragen maar ik wil achteraf geen spijt krijgen.

Liefs,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben nieuw hier! Ik vond dit topic gister en ik heb alles gelezen.

Blij dat de operaties zo zijn meegevallen voor degene die al geweest zijn, ik ben erg blij voor jullie!!!

Ik ben zelf 30 jaar en ik denk na de geboorte van mijn tweede dochter ook al aan een borstvergroting,

inmiddels is dat nu ruim 9 jaar!(ik heb een C en D cup gehad voorheen, maar na borstvoeding te hebben gegeven.....) Ik heb nu de knoop doorgehakt en heb inmiddels al twee consulten bij dr. Visser achter de rug

en 25 maart gaat het dan gebeuren!!! Ik ben net gebeld door de Wellnesskliniek over het tijdstip. Ik moet daar om 8:10 uur zijn.

Het enige waar ik nog steeds over twijfel zijn het aantal cc's??? In eerste instantie adviseerde ze mij 265- 280 cc. Ik heb toen nog een tweede consult aangevraagd en heb toen gekozen voor 300cc. Nu twijfel ik of dat wel genoeg is voor het resultaat wat ik wil hebben? Ik heb nu een aa cup en wil graag een D cup. Ik ben 1.61 en weeg 55 kg . Ik krijg de prothese dual plane geplaatst en nu las ik hier dat je daardoor nog wat cc's verliest. Wie heeft er hier gekozen voor meer cc's dan werd geadviseerd en, als je al geopereerd bent, hoe is het resultaat?

Dr.Visser zei dat het anders niet meer natuurlijk oogt, maar wat bedoeld ze hiermee? Opgeblazen ballen kunnen het niet worden zei ze.

Dus ik denk dat ze bedoeld te grote borsten voor je postuur ofzo?

Sorry voor al mijn vragen maar ik wil achteraf geen spijt krijgen.

Liefs,

Channy

Hey Channy,

eerst al proficiat met je datum,is niet zo lang meer e!!

Ik had ook een aa-cupje en ik heb 300cc gekregen achter de spier en ik zit nu op een D-cup.

Ik dacht ook nog 50cc extra te vragen en heb dat ook gedaan de dag zelf,maar Dr.Visser vroeg me toen ook dat ik het natuurlijk wilde houden. Tuurlijk,want wou ook geen ballonnen en ben nu blij dat ik het aantal cc's heb dat zij voor ogen had.Ik ben van een a-cupje nr een D-cup gegaan.

Anders moet je maar eens naar mijn foto's gaan kijken,dan zie je het.

Ik ben zelf ook maar 1.58 groot en 59kg,dus dat is zeker groot genoeg.

Je moet ook aan je rug denken e,dat zei dr.Visser ook,anders klappen we nr voren zei ze!! :-)

Eerst was ik teleurgesteld dat ze niet meer wou steken,maar nu ben ik hartstikke blij dat ze dat niet gedaan heeft.

Ik wou mooi borsten en geen prammen en dat is gelukt.

Je kan het haar altijd vragen de dag zelf nog,maar ik heb ook gevoeld dat ze echt wel weet waarover ze praat en ik heb haar advies gevolgd.

Succes met je beslissing.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Bedankt voor je antwoorden!!! Ik heb net even gekeken naar jouw foto's: WAUW, ze zijn echt prachtig geworden! Mag je echt trots op zijn. Als die van mij er straks zo uitzien ben ik super happy! Ik ben nu wel wat gerust gesteld nu ik advies van jouw heb gekregen. En grappig dat we ongeveer dezelfde lengte en gewicht hebben!

Ik zag namelijk foto's in de galerij van iemand die, naar mijn mening, veel te grote had genomen. Dat resultaat wil ik absoluut niet!

Ja, de dag van de operatie begint nu dichtbij te komen....vind het toch wel heel spannend allemaal. Ik wist niet dat je op de dag zelf nog kan wisselen van het aantal cc's!Dr.Visser kan zeker niet twee maten passen en dan kijken of het mooi is?

Hoe gaat het nu met jou? Ik zie het meeste op tegen het herstel omdat ik nogal een schoonmaak freak ben en ik vind het ook heel moeilijk om het te laten liggen of het door anderen te laten doen. Ik doe het toch het liefst zelf, hahaha!!

Liefs, Chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Bedankt voor je antwoorden!!! Ik heb net even gekeken naar jouw foto's: WAUW, ze zijn echt prachtig geworden! Mag je echt trots op zijn. Als die van mij er straks zo uitzien ben ik super happy! Ik ben nu wel wat gerust gesteld nu ik advies van jouw heb gekregen. En grappig dat we ongeveer dezelfde lengte en gewicht hebben!

Ik zag namelijk foto's in de galerij van iemand die, naar mijn mening, veel te grote had genomen. Dat resultaat wil ik absoluut niet!

Ja, de dag van de operatie begint nu dichtbij te komen....vind het toch wel heel spannend allemaal. Ik wist niet dat je op de dag zelf nog kan wisselen van het aantal cc's!Dr.Visser kan zeker niet twee maten passen en dan kijken of het mooi is?

Hoe gaat het nu met jou? Ik zie het meeste op tegen het herstel omdat ik nogal een schoonmaak freak ben en ik vind het ook heel moeilijk om het te laten liggen of het door anderen te laten doen. Ik doe het toch het liefst zelf, hahaha!!

Liefs, Chan

hey Channy,

yep,we zijn ongeveer even groot en hoe groot je borsten worden,da hangt ook af hoeveel weefsel je hebt en hoe ze ze plaatsen.

Je kan het idd vragen om de dag zelf nog te wisselen,bedoel meer cc's,maar ze doet het niet snel hoor. Ik heb ook het gevoel dat Dr.Visser voor een natuurlijk ogende borst gaat en niet te zeer nep. Zoals je zegt,der zijn idd foto's bij waar ze precies opgeplakt zijn en dat wil ik idd ook niet.

Weet je,als ik aangekleed ben,dan valt het niet té erg op,ze ogen nu gewoon mooi,alles kleed mooier.

Met mij gaat het goed,nog beetje last als ik iets té zwaar doe of te hoog boven men hoofd,maar verder ok.

En ik ben ook zo een schoonmaakfreak en hier lopen op dit moment 5 kinderen rond,kan je het je voorstellen??

Heb na 4 dagen voorzichtig gestofzuigd en dan met zo een elektriche stomer even de grond gedaan,maar verder niet teveel.

Je lichaam zegt wel stop hoor.

Heb ook 2 dagen gehad dat ik bijna niks heb gedaan,zeer moe enz....

Luister gewoon nr je lichaam.

Komt allemaal goed.

Succes!!

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Wat een bewondering heb ik voor je zeg, vier kids te verzorgen en dan moet je zelf ook nog herstellen!!!

Ik heb er maar twee en die zijn al 9 en 11 jaar dus die zeggen nu al dat ze voor mij gaan zorgen als mijn man weer naar zijn werk moet. Echt heel lief!

Wat Dr. Visser betreft heb je gelijk, ze stond al niet helemaal achter mijn keuze voor 300 cc, ze denkt dat het net op het randje is van zijn ze nu echt of nep. Ze zei dat het er niet aan ligt of het er in past, er paste volgens haar wel 500cc in. Maar ze denkt dat, omdat ik best smal ben, de borsten er aan de zijkant uitkomen als ik te groot ga. Ook zei ze dat er meer kans op kapselvorming is. Ik denk ook niet dat ik haar kan overtuigen om nog meer cc erin te doen, hahaha.

Jouw nieuwe boobs staan echt heel mooi bijelkaar, hoop dat dat bij mij ook lukt! Bij sommige zie je ze zo ver uitelkaar staan en dat wil ik liever niet. Jij hebt echt een superresultaat! Heb je ronde protheses? en zijn ze hoog of laag of xhoog/ xlaag geplaatst?

Groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Wat een bewondering heb ik voor je zeg, vier kids te verzorgen en dan moet je zelf ook nog herstellen!!!

Ik heb er maar twee en die zijn al 9 en 11 jaar dus die zeggen nu al dat ze voor mij gaan zorgen als mijn man weer naar zijn werk moet. Echt heel lief!

Wat Dr. Visser betreft heb je gelijk, ze stond al niet helemaal achter mijn keuze voor 300 cc, ze denkt dat het net op het randje is van zijn ze nu echt of nep. Ze zei dat het er niet aan ligt of het er in past, er paste volgens haar wel 500cc in. Maar ze denkt dat, omdat ik best smal ben, de borsten er aan de zijkant uitkomen als ik te groot ga. Ook zei ze dat er meer kans op kapselvorming is. Ik denk ook niet dat ik haar kan overtuigen om nog meer cc erin te doen, hahaha.

Jouw nieuwe boobs staan echt heel mooi bijelkaar, hoop dat dat bij mij ook lukt! Bij sommige zie je ze zo ver uitelkaar staan en dat wil ik liever niet. Jij hebt echt een superresultaat! Heb je ronde protheses? en zijn ze hoog of laag of xhoog/ xlaag geplaatst?

Groetjes, Channy

hey Channy,

bewondering hoeft niet hoor,tzijn 2 stiefzonen van 12 en dan mijn 2 meiden van 8 en 9 en dan nog een zoontje samen van 19 maanden.

We wisten op voorhand dat het druk ging zijn,dus ik moet / mag er dan nu ook ni over klagen e! :-)

Als u kids zeggen dat ze u zullen helpen,dan doen ze dat ook wel,mijn meiden zijn ook zo behulpzaam.

Als ze er 300cc in wil doen,dan zou ik dat aannemen.Té groot is ook niet mooi e.

En idd,ik denk als ik groter had gegaan,dan had je ze idd zien zitten en dat was mijn bedoeling niet.Nu vind ik ze mooi zonder dat de mensen gaan denken,zijn ze echt of niet???

Ja,heb nog al gehoord dat ze mooi bij elkaar staan,mijn vriendin zei dat ook al. Maar zelfs ervoor stonden ze zo.

Ff mijn kaartje van men protheses erbij genomen: ik heb aan beide zijden extra hoog profil en monobloc's.

En nu na 7 dagen word mijn r-borst al zachter,kan ik ook al meer bewegen dan de linker.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Bedankt dat je steeds de moeite neemt om mijn vragen te beantwoorden. Ik vind het toch wel fijn dat ik er met iemand over kan praten die weet wat het is! Ik weet nog niet wat voor profil ik krijg... heb ik eigenlijk niet gevraagd? Ik krijg wel ronde protheses, druppelvormige kon ook voor die prijs maar ze raadde die af. Die van jouw zien er echt natuurlijk uit ja, ik denk dat ik ook gewoon voor 300 cc ga! Ik heb vele foto's gezien van borstvergrotingen achter of tussen de borstspier en ik moet zeggen dat de borsten dan vaak uitelkaar staan. Bij jouw is het echt goed gelukt, ik hoop zo dat het bij mij ook zo uitpakt. Maarja dat is niet op voorhand te zeggen en ligt natuurlijk ook aan hoe je borsten nu staan.

Wat een gezelligheid bij jullie zeg! Vijf kids, wel heel leuk dat jullie al vier grotere kinderen hebben en dan nog een kleintje. Die zal zeker wel vertroeteld worden door al die broers en zussen!!! Kan je die kleine dan al optillen? Met zo'n kleintje is het best moeilijk om je armen niet te liften.

Fijn om te horen dat je genezing zo snel gaat. Het komt vaak voor dat de ene borst helft sneller geneest als de andere.

Blij als de 6 weken erop zitten! Denk je al aan shoppen voor nieuwe bh's of heb je dat al gedaan? Wilde jij ook graag een D cup?

Toen ik met die wens bij Dr. Visser kwam zei ze: Ik doe daar geen uitspraak over, ik praat niet in cupmaten. Dit omdat de cupmaten nogal kunnen verschillen van bepaalde merken.

Je hebt alweer een week herstel erop zitten! Hoe bevalt die BH van de wellnesskliniek? Ik neem 'm ook, dan past ie tenminste precies! Wel vervelend dat je 'm dag en nacht moet dragen... Mag je eigenlijk gelijk weer douchen na de operatie?

Groetjes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Bedankt dat je steeds de moeite neemt om mijn vragen te beantwoorden. Ik vind het toch wel fijn dat ik er met iemand over kan praten die weet wat het is! Ik weet nog niet wat voor profil ik krijg... heb ik eigenlijk niet gevraagd? Ik krijg wel ronde protheses, druppelvormige kon ook voor die prijs maar ze raadde die af. Die van jouw zien er echt natuurlijk uit ja, ik denk dat ik ook gewoon voor 300 cc ga! Ik heb vele foto's gezien van borstvergrotingen achter of tussen de borstspier en ik moet zeggen dat de borsten dan vaak uitelkaar staan. Bij jouw is het echt goed gelukt, ik hoop zo dat het bij mij ook zo uitpakt. Maarja dat is niet op voorhand te zeggen en ligt natuurlijk ook aan hoe je borsten nu staan.

Wat een gezelligheid bij jullie zeg! Vijf kids, wel heel leuk dat jullie al vier grotere kinderen hebben en dan nog een kleintje. Die zal zeker wel vertroeteld worden door al die broers en zussen!!! Kan je die kleine dan al optillen? Met zo'n kleintje is het best moeilijk om je armen niet te liften.

Fijn om te horen dat je genezing zo snel gaat. Het komt vaak voor dat de ene borst helft sneller geneest als de andere.

Blij als de 6 weken erop zitten! Denk je al aan shoppen voor nieuwe bh's of heb je dat al gedaan? Wilde jij ook graag een D cup?

Toen ik met die wens bij Dr. Visser kwam zei ze: Ik doe daar geen uitspraak over, ik praat niet in cupmaten. Dit omdat de cupmaten nogal kunnen verschillen van bepaalde merken.

Je hebt alweer een week herstel erop zitten! Hoe bevalt die BH van de wellnesskliniek? Ik neem 'm ook, dan past ie tenminste precies! Wel vervelend dat je 'm dag en nacht moet dragen... Mag je eigenlijk gelijk weer douchen na de operatie?

Groetjes,

Channy

hey Channy,

Hoe je borsten nadien gaan staan da hangt allemaal af hoe ze geplaatst worden en welke denk ik. Ben wel blij dat mijne zo mooi staan.

ja,steeds een gezellige drukte,soms beetje té!! Vooral als er veel wind buiten is,haha...

En idd,die kleinste word zeer hard vertroetelt door zijn broers en zussen!!

Tis de febbekak in huis en in de ganse familie :-)

Ik probeer hem zo weinig mogelijk te tillen,al moet het soms wel eens gebeuren.Maar dan vraag ik aan hem om mama goed vast te nemen en dan sta ik recht en zet hem direkt waar hij moet zijn,op verzorgingskussen of in bedje.

Maar ook dat gaat al goed,al let ik er wel op om het niet téveel te doen.

Ja,mijn linker geneest wat trager,maar die plooi is verlaagd,ik steek het daarop. En je moet geduld hebben en dat is niet mijn sterkste kant! :unsure:

Nog niet gaan shoppen,maar al wel veel mooies gezien.

Kdenk zo begin april als ik met links ook beter uit de voeten kan ,dan ga ik eens rondzien voor nieuwe bh's.

Ik heb gewoon tegen dokter visser gezegd dat ik een volle C,kleine D wou en toen heeft ze gemeten enzo en toen zei ze 300 en 330 cc,dan blijft het natuurlijk.

Ik had al blij geweest dat ik een volle C zou gehad hebben,maar toen ik wakker werd en het kaartje vd BH bekeek en een D-cup zag staan kreeg ik wel een smile tot achter mijn oren zne!!! :rolleyes:

Heb nooit echt grote borsten gehad en nu wel en ben kei content!! :-)

De bh van de kliniek is echt een goeie,van het merk Anita met vooraansluiting.

Makkelijk aan en uit te doen.Ik draag hem s'nachts en overdag heb ik er nog 2 andere van een vriendin.Zo kan ik eens afwisselen.

Ja,bij dokter visser krijg je zo een plastic klever over u wondjes en daar mag je mee in de douche en die blijven goe zitten hoor,ik heb ze er al afgehaald na 4 dagen,jeukten verschrikkelijk en dan ook gewoon in douche geweest.

Bad mag niet zolang de draadjes erin zitten zonder plakkers!!Voor de infectie. Maar ik heb enkel een douche,dus geen probleem.

Ik kon zelfs op dag drie mijn eigen haar al wassen.

Als je nog vragen hebt,vuur ze maar af.

Nu ga ik slapen,ben al lang over mijn bedtijd!!!!

Sloppel

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Hoe gaat het vandaag met je? Ben benieuwd of je dagelijkse veranderingen merkt? Voelen ze al echt eigen of

zal dat nog een tijdje nemen? Heb jij trouwens vitamine genomen of van die arnica zalf (tegen blauwe plekken). Dr. Visser heeft hier

niets over gezegd tegen mij maar ik heb gisteren maar een pakje multi vitaminen van Centrum meegenomen. De assistente zei dat je de litteken crème daar gratis krijgt, heb jij die ook gehad? Volgens mij begin je daarmee als de korstjes eraf zijn...? Wanneer ga jij om je hechtingen eruit te laten halen? Jij komt zeker uit België he, ik kom van Nederland en ik zal donderdag heel vroeg moeten vertrekken!!! Het is ruim drie uur rijden. Hotel gaat niet lukken mijn man is donderdag laat van zijn werk. De kids gaan dan logeren tot zaterdag. Ik vind het niet leuk maar misschien is het wel beter voor hen en voor mezelf, kan je even bijkomen de eerste dag.

Ik weet toch niet van te voren hoe ik me voel.... Ik zit wel op tegen de autorit terug na de operatie? Maar ik heb bewust niet gekozen om naderhand naar een hotel te gaan, ik ga liever gelijk naar huis, ik hoop dat de verdoving nog een beetje werkt dan voel je niet zo veel pijn tijdens de rit terug. Ik denk dat ik me de volgende dag nog beroerder zal voelen en dan heb je echt geen zin in een rit van ruim drie uur. Wanneer is de eerst volgende controle eigenlijk? Je hoeft toch niet binnen een week weer terug?

Hoop dat het goed gaat met jou!

Groetjes, Chantal

Ps bij mij doen die smily's het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Hoe gaat het vandaag met je? Ben benieuwd of je dagelijkse veranderingen merkt? Voelen ze al echt eigen of

zal dat nog een tijdje nemen? Heb jij trouwens vitamine genomen of van die arnica zalf (tegen blauwe plekken). Dr. Visser heeft hier

niets over gezegd tegen mij maar ik heb gisteren maar een pakje multi vitaminen van Centrum meegenomen. De assistente zei dat je de litteken crème daar gratis krijgt, heb jij die ook gehad? Volgens mij begin je daarmee als de korstjes eraf zijn...? Wanneer ga jij om je hechtingen eruit te laten halen? Jij komt zeker uit België he, ik kom van Nederland en ik zal donderdag heel vroeg moeten vertrekken!!! Het is ruim drie uur rijden. Hotel gaat niet lukken mijn man is donderdag laat van zijn werk. De kids gaan dan logeren tot zaterdag. Ik vind het niet leuk maar misschien is het wel beter voor hen en voor mezelf, kan je even bijkomen de eerste dag.

Ik weet toch niet van te voren hoe ik me voel.... Ik zit wel op tegen de autorit terug na de operatie? Maar ik heb bewust niet gekozen om naderhand naar een hotel te gaan, ik ga liever gelijk naar huis, ik hoop dat de verdoving nog een beetje werkt dan voel je niet zo veel pijn tijdens de rit terug. Ik denk dat ik me de volgende dag nog beroerder zal voelen en dan heb je echt geen zin in een rit van ruim drie uur. Wanneer is de eerst volgende controle eigenlijk? Je hoeft toch niet binnen een week weer terug?

Hoop dat het goed gaat met jou!

Groetjes, Chantal

Ps bij mij doen die smily's het niet?

Hey Channy,

wel, vandaag gaat het nog beter. de voorbije 7 dagen kon ik met moeite een staart maken in men haar en vanmorgend ging die linkrarm ineens goed nr boven.

Ben wel blij,heb nu iets meer bewegingsvrijheid daardoor,al ben ik nog wel voorzichtig hoor.

En de linker doet ook nu minder pijn en ze word als losser,kan ze al iets meer bewegen.Zo stapje voor stapje verder e!!

Heb zelfs al wat strijk gedaan met de nodige pauzes en geen problemen.

Ik had hier op forum gelezen dat je best vitamines op voorhand inneemt,dan genees je nadien sneller en ik neem ze nog dagelijks.

Met dit weer kan dat nooit geen kwaad e! :-)

Dr.Visser had me er niks van gezegd en ook niet van die littekenzalf. Maar ik heb al gaan halen in de apotheek en zodra de draadjes eruit zijn en de korstjes weg dan begin ik te smeren emee. :rolleyes:

Ik ga niet meer terug voor de draadjes,ik heb een hele hoop vriendinnen in de verpleging en die willen ze wel uit doen voor me. Vind een beetje stom om iets meer dan een uur te rijden om enkel en alleen draadjes te verijderen.

Moest ik ineens iets raar zien of voelen,dan ga ik wel natuurlijk,maar alles gaat goed.

Ja,ik kom uit belgie,bij antwerpen.

Dat is goed dat je kindjes kunnen gaan logeren. Ik had het geluk dat het vakantie was toen ik ben binnen gegaan en dan waren de 4 grote bij hun echte mama en papa en de jongste is dan een nachtje nr de schoonouders gaan slapen.

Ik ben hem wel mee gaan halen de dag nadien hoor,dat ging voor mij.

Maar iedereen zijn pijngrens is anders natuurlijk. Maar ik heb eigenlijk van de eerste dag mijn plan al goed kunnen trekken.

Valt allemaal zeer goed mee hoor.

De rit terug viel zeer goed mee,die verdoving zit nog in je lijf en ik heb geslapen tot we thuis waren. Zo af en toe is ff wakker geweest,maar dat waren momentopnames hoor.Nog geen 5 min en bonk terug weg. haha...

Mijn man vond de weg terug zalig zei hij,zo stil dat ik was!! :153:

En idd,thuis voel je je toch altijd beter e,in je eigen spulletjes.

Je zal zien,komt allemaal in orde.

Ik heb geen nieuwe afspraak gekregen en was ook zo suf dat ik het eigenlijk ook niet gevraagd heb.

Maar zoals ik al zei,je kan ook nr de huisdokter gaan ervoor of nr een bevriende verpleegster zolang alles goed gaat.

Dus,als ik het goed begrijp ben jij volgende donderdag(24 maart?) aan de beurt voor nieuwe :1bouncingboobs:

Groetjes

Peggy

ps: zou niet weten hoe dat komt dat jouw smiley's het niet doen?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peggysue,

hoe gaat het met je?

Hoe is het resultaat van u nieuwe boobies? Is het zoals je het wou...?

En gaat het een beetje met de pijn...?

Volgende week dinsdag is aan mij! Ik kijk er echt naar uit!

Grtjes Nieshke x

Hey Nieshke,

met mij gaat het prima! Ik kon al vrij snel op 1 zijde slapen en sinds vannacht op beide!! Wat een verademing,want altijd op je rug dat is het ook ni e!!

En verder doe ik al heel veel zelf hier thuis,ik zie nog wel uit met zware lasten en brute bewegingen,want dat doet nog wel pijn.

Sinds gisteren is ook die echte zware spanning van men borsten af en kan ik ze al terug wat bewegen.

Ik ben supercontent met mijn nieuwe boobies!! Ze zijn echt zoals ik het wou!! Zal blij zijn dak gewone bh's kan dragen,want zo een sportbh drukt toch alles plat e!!

En nu zeker met dit weer,zo de zon dan wil je toch ermee pronken e!! :-)

Pijn heb ik eigenlijk echt de eerste 3 dagen gehad en nadien was dat zeer draagelijk. Ik ben ook geen kleinzerige,dus ik zou ni echt zeggen pijn de eerste dagen,ongemakkelijk meer.

Dinsdag aan jou,dan werk ik al terug!! Zal aan je denken!!

Komt allemaal goed!!

Succes met de laatste dagen,zorg dat je alles in huis hebt e!!

En dat je huis al wat aan kant ligt,want het gaat echt niet hoor die eerste dagen!! :-)

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben nieuw hier! Ik vond dit topic gister en ik heb alles gelezen.

Blij dat de operaties zo zijn meegevallen voor degene die al geweest zijn, ik ben erg blij voor jullie!!!

Ik ben zelf 30 jaar en ik denk na de geboorte van mijn tweede dochter ook al aan een borstvergroting,

inmiddels is dat nu ruim 9 jaar!(ik heb een C en D cup gehad voorheen, maar na borstvoeding te hebben gegeven.....) Ik heb nu de knoop doorgehakt en heb inmiddels al twee consulten bij dr. Visser achter de rug

en 25 maart gaat het dan gebeuren!!! Ik ben net gebeld door de Wellnesskliniek over het tijdstip. Ik moet daar om 8:10 uur zijn.

Het enige waar ik nog steeds over twijfel zijn het aantal cc's??? In eerste instantie adviseerde ze mij 265- 280 cc. Ik heb toen nog een tweede consult aangevraagd en heb toen gekozen voor 300cc. Nu twijfel ik of dat wel genoeg is voor het resultaat wat ik wil hebben? Ik heb nu een aa cup en wil graag een D cup. Ik ben 1.61 en weeg 55 kg . Ik krijg de prothese dual plane geplaatst en nu las ik hier dat je daardoor nog wat cc's verliest. Wie heeft er hier gekozen voor meer cc's dan werd geadviseerd en, als je al geopereerd bent, hoe is het resultaat?

Dr.Visser zei dat het anders niet meer natuurlijk oogt, maar wat bedoeld ze hiermee? Opgeblazen ballen kunnen het niet worden zei ze.

Dus ik denk dat ze bedoeld te grote borsten voor je postuur ofzo?

Sorry voor al mijn vragen maar ik wil achteraf geen spijt krijgen.

Liefs,

Channy

Hé Channy,

Welkom hier! Nog een WK & Dr Visser fan. Leuk dat je je datum hebt, en dat het snel al aan jou beurt is. Ik word op 31 maart ook door dr Visser geholpen.

Ik ben 1m64 en weeg 54 kg. Ik ben heel blij dat ik voor het WK en dr visser heb gekozen, mijn consult is heel goed gegaan, juist kwam ik een klein beetje teleurgesteld buiten omdat ik ook graag 300 cc had gekregen. Maar voorstel van de pc was ook 240cc achter mijn spier. Met dezelfde redenen als jij kreeg. Te weinig weefsel en te mager. Toch had ik graag de dag van mijn ok ga ik toch proberen om wat meer cc te krijgen dan voorgesteld.

Ik wil zeker geen neppe borsten maar wil ook wel resultaat hebben.

Een vriendin van me is ook bij dr visser geopeerd op 10 feb, zij heeft 265cc voor de spier gekregen en komt uit op een D cup in gewone bh. sport BH was een B. Ik heb haar resultaat gezien, en ik moet zeggen mocht die van mij er zo uitzien, ik zou zeer content zijn.

Laat jij volgende week weten of dr Visser meer cc heeft willen plaatsen?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.