Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Peggy,

Zalig toch he,zo terug op je zij slapen.

Al kan jij het behoorlijk rap,fijn voor jou natuurlijk.

Voor mij is het vanacht voor het eerst gelukt dat zij slapen.

En dat na bijna 6weken po.

Ik had er zelfs een nachtmerrie van,ik droomde dat mijn borst was

weggezakt onder mijn oksel in.

Ik mijn man midden in de nacht gewekt met de vraag doe het licht eens aan

ik denk dat mijn borst onder mijn oksel zit.

Die ocharme"nee schat je borst zit nog op zijn plaats". :unsure:

Ooooooooooooh die mannen maken wat mee he met onze borstenmicrobe.

Vannacht mijn laatste nacht met sportbh,al ga ik hem morgennacht toch

nog bij de hand houden ingeval van weer zo'n droom :blush:

Groetjes Cheries

hey Cheries,

ja ik kan idd snel terug op mijn zijde slapen,ben er wel blij om hoor!!

Na 6 weken,das ook ni slecht e,al zou ik dan kapot zijn vd rugpijn als ik het dan pas kon!

Haha....das een goei!! Ocharme u ventje....dien zo wakker maken s'nachts!!

Das echt een nachtmerrie e!! :-)

Ja,onze mannen moeten wat kunnen verdragen e! :-)

Ik zal blij zijn dat ik dien bh s'nachts mag uitlaten,nog 4 weken!!

Kan ik nu weer aftellen naar dat....

Ja,ik zou hem nog ff bij u in de buurt houden vannacht,moet je je ventje ni wakker maken! lol

Groetjes

Peggy

Ps: goeie nacht e!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Yola,

Echt grappig dat we bijna dezelfde lengte en gewicht hebben. We zijn ook nog bijna even oud :lol:

Ik ben in januari 30 geworden en ik vond het toch heel wat!! Ik was er inderdaad vroeg bij maar het is toch ook wel heel erg leuk een jonge mama zijn. Jij was ook niet al te laat met kinderen krijgen, maar wel op een mooie leeftijd!

Mijn boobs (voor zover ik ze zo kan noemen :11: ) hangen ook nog!!! Dus helemaal geen vulling aan de bovenkant en een beetje hangend weefsel aan de onderkant. Vind het echt theezakjes :( Ik ben nu ook superblij dat ik nu eindelijk ga! Ik ben nu ook best wel zenuwachtig aan het worden :70:, het is nu nog maar 3 dagen :70: !! Voor jou begint het nu ook op te schieten!!!

Ik heb ook nog wel zenuwen voor de slaaproes maar ik heb dat al eerder gehad en ook ben ik vaker onder narcose geweest dus ik weet wat het is! Je merkt er echt niets van. Het is wel heel raar, als je wakker wordt is alles al achter de rug zonder dat je er maar iets van heb gemerkt. Ik vind de slaaproes net zo voelen als een narcose. Ik had het alleen heel erg koud als ik weer wakker werd, maar je slaapt er heerlijk van!! Ik maak me meer druk om het herstel, vind het erg moeilijk om bijna niets te kunnen doen straks.... Maarja daar moet ik dan maar even door heen zien. En ik maak me net als jij druk om het resultaat, je heb er toch een bepaald beeld van hoe je ze wilt hebben en dan zal het echt een teleurstelling zijn als het toch niet zo uitpakt... maar ik denk dat we bij Dr.Visser in goede handen zijn.

Leuk om te horen dat je vriendin een D cup heeft gekregen met 265 cc. Maar bij haar hingen haar borsten zeker ook niet? Gelukkig dat jou borsten niet hangen, dan worden ze denk wel mooier. Bij mij zal het toch wel een beetje gaan hangen na de bv denk ik maar in ieder geval zijn het dan geen theezakjes meer :4:.

Fijn dat je even zegt dat een hangende borst meer cc nodig heeft om op te vullen, dat wist ik niet. Nu kan ik dat even voorleggen vrijdag. Heb jij verschil in je borsten? Ik heb dat minimaal maar ik ben bang dat je het na de vergroting gaat zien.... Dr. Visser heeft in ieder geval niet gezegd dat er in de ene borst meer cc moet als in de andere dus ik ga er maar vanuit dat het dan meevalt.

Nog 9 dagen voor jou en drie voor mij...SPANNEND!!!

Liefs, Chantal

Hé Chantal,

Nog 2 dagen en het is zo ver voor je! Hoe spannend zeg!

Ik kan me echt ni inbeelden hoe die slaaproes / narcose gaat zijn. Heb het nog nooit gehad. Maar als ik het zo hoor, lijkt het erger dan je zelf denkt.

Ik denk ook dat we in goede handen zijn bij dr Visser, hoor niks anders dan goeds dus... Ben toch stillekes aan zenuwachtig aan het worden. Volgende week nog 3 dagen werken en dan is het eindelijk mijn beurt!

De borsten van mijn vriendin hingen ook ni, ze heeft ook nog geen kinderen. Verklaart al veel.

Ik heb dat ook ni, maar ik ben ook altijd klein geschapen geweest :-)

Ik heb een heel klein verschil op mijn borsten, maar je ziet het bijna ni. Dr Visser sprak ook van dezelfde aantal cc te plaatsen voor mijn beide borsten.

Allez slaap nog goe je laatste 2 nachten. Om welk uur moet jij gaan?

Vele groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Yola

Ik lees net dat jij nog 10 dagen moet aftellen. Ofwel ben jij nu al happy met je nieuwe boobs ofwel moet het gaan gebeuren. Ik ga op 1 april (rare dag...ik weet het) "effe langs" bij dr Damen in Genk. op zijn aanraden zou ik gaan voor 280cc. Heb nu een grote B (geen theezakjes) en zou dan moeten (willen) uitkomen op een D cup. Laat je horen hoe je bv geweest is want al die reacties maken me telkens wat slimmer. Groetjes en toy toy!

Kinky

Hé Kinky,

Jij moet een dag na mj gaan. Hoe spannend, jij bent ook al goed aan het aftellen :-)

Met 280 cc zal je zeker op een D uitkomen als het geen E wordt.

Ik weet ni of je mijn verslag gaat lezen, aangezien je 1 dag na mij moet.

Ik probeer zowiezo zo snel mogelijk mijn verslag te plaatsen!

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

ik heb hier ergens bij iemand gelezen dat je kindje ziek is !

véél beterschap !!

anne

Dat zal bij cheries geweest zijn denk,want wou haar nog berichtje sturen,maar kon het pas doen toen ze waarschijnlijk al onder het mes lag! :-)

Ja,de jongste,buikgriep...geduld hebben zei de dokter en genoeg laten drinken!

Vanmiddag zat er al meer leven in!!

Bedankt ervoor :136:

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik ben gisteren geweest en alles valt me mee, behalve uit bed komen!!!

Ben er zo blij mee!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou!

Groetjes, Channy

Hey Chantal,

met mij gaat het prima! Al een weekje wezen werken en dat gaat. Al pas ik nog wel op met bepaalde handelingen wat ik doe hoor!

Vroeger strekte ik me makkelijk uit als ik ergens niet aankon(ben nogal een kleintje) en nu neem ik sneller een trapje of stoel om op te staan. :rolleyes:

Gewoon omdat ik me strek dat het dan nog steken uitlokt en wat pijn doet,maar verder gaat alles normaal.

Ik doet thuis alles al terug,maar nog wel iets rustiger dan ervoor.Ik luister toch wel nr mijn lichaam.

Moet ook wel want anders straf ik mezelf.

Ben gisteren zelfs naar't sportpaleis geweest,grote fuif, en dat is super gegaan!!!

Ok,heb wel niet staan springen,maar verder ging het allemaal wel.

En de kleine,daar moet ik soms toch nog mee uitkijken hoe ik hem pak,want daar overhef ik me soms wel aan en dat voel ik ook.

En naar de winkel gaan,das ook opletten,vooral de zware spullen.

Zo ga ik naar de winkel en het ventje mag thuis alles uitladen..werkt ook .

En shoppen,ik moet mezelf tegenhouden....of ik koop alles wat ik nu zie en dat is niet goed voor de portemonnee!!!! :-)

Nog 4 weken en ik mag die sportbh uitlaten....en dan mooi bh's komen!!

Ben al serieus aan't aftellen ervoor!!!

Mijn wondjes staan al heel mooi,je ziet het bijna al niet meer!!

Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal zo goed!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Hoe gaat het nu met je herstel?

Want ik ben een paar dagen niet online geweest

geproffiteerd van het zonnetje he...

Groetjes Cheries

hey Cheries,

gaat allemaal zeer goed! Enkel nog beetje uitkijken met zware lasten of strekken zoals bvb iets uit de kast nemen dat wat hoger dan mezelf ligt das moeilijk;

Verder gaat het prima.

En ja,heb ook al goe genoten van de zon!!

En binnenkort goe gaan shoppen se!! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peggysue,

Ik ben blij dat het goed gaat met u! Alles rustig aan en alles op zijn tijd ^_^ !

En trouwens,ik ben nu een week po en ik kon al vanaf de 4de dag op mijn zij slapen! Telkens wanneer ik op mijn rug sliep had ik rugpijn en nekpijn en ik kon het niet meer houden dus ben ik beginnen slapen op mijn rechterzij en op mijn rug en nu slaap ik zelfs op mijn rechter en mijn linkerzij! :1: Dat ligt vele beter! :D

Morgen word het weer een mooie dag! Ik zou zeggen,geniet er van!

En binnenkort lekker gaan shoppen,dat zal zeker deugd doen! :5:

Grtjes Nieshke :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peggysue,

Ik ben blij dat het goed gaat met u! Alles rustig aan en alles op zijn tijd ^_^ !

En trouwens,ik ben nu een week po en ik kon al vanaf de 4de dag op mijn zij slapen! Telkens wanneer ik op mijn rug sliep had ik rugpijn en nekpijn en ik kon het niet meer houden dus ben ik beginnen slapen op mijn rechterzij en op mijn rug en nu slaap ik zelfs op mijn rechter en mijn linkerzij! :1: Dat ligt vele beter! :D

Morgen word het weer een mooie dag! Ik zou zeggen,geniet er van!

En binnenkort lekker gaan shoppen,dat zal zeker deugd doen! :5:

Grtjes Nieshke :48:

hey Nieshke,

ben vandaag al wezen shoppen voor bh's!! Zalig!! Eindelijk gevulde bh's!!!

Binnekort shoppen voor bikini's en kleedjes voor de zomer in roosendaal....me helemaal laten gaan!!

heb vannacht zelfs zonder bh geslapen,deed zalig!!! Was da spannende ding zo beu! Ok,tis nog maar 3 wkn geleden,maar heb eens zo goed geslapen!!

En ,ben jij al gaan shoppen???

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Nieshke,

ben vandaag al wezen shoppen voor bh's!! Zalig!! Eindelijk gevulde bh's!!!

Binnekort shoppen voor bikini's en kleedjes voor de zomer in roosendaal....me helemaal laten gaan!!

heb vannacht zelfs zonder bh geslapen,deed zalig!!! Was da spannende ding zo beu! Ok,tis nog maar 3 wkn geleden,maar heb eens zo goed geslapen!!

En ,ben jij al gaan shoppen???

Groetjes

Peggy

Hey peggysue,

Ik kan niet wachten om 's nacht te kunnen slapen zonder die sportbh! Die geeft wel steun enzo,maar ermee slapen is een ander verhaal. :134: Ik slaap gewoon niet graag met een bh. Dus het zal zeker en vast fijn zijn dat ik zonder die sportbh kan slapen :136: !

Ik ben nog niet echt gaan shoppen,maar gisteren ben ik samen met mijn ventje naar een kledingwinkel gaan zien en ik heb een mooie zomerjurkje gekocht. Toen ik het paste had ik die sportbh aan. Het zag er (ondanks de sportbh) er goed uit :101: ! Dus ik kan niet wachten om echt eens goed te gaan shoppen :126: ! En nu zeker dat het goed weer er aan komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Nieshke,

leuk e dat shoppen!! Alles past nu gewoonweg vele beter!! Valt mooier en zo...zalig!!

Ik moet me nu af en toe wel afremmen ivm shoppen hoor!! Ik zou teveel geld uitgeven aan kleren nu en ik kan het nog heel lang doen nu e,deze boobies krimpen niet e!! :136:

En mijn ventje zegt het ook wel hoor,nu weer shoppen??? Denk eens aan ons verlof,dat moet ook nog betaald worden...aja juist....kom wel terug als't solden isçç :153:

Ben al aan't sparen om extra te kunnen shoppen dan!! haha....

Ja,die bh spant zo en om te slapen is dat idd niet zo aangenaam e,dat is ook de reden dat ik hem niet meer aandoe s'nachts!

Heb me gemeten en tis de maat die ik moet hebben,maar toch zo spannen,raar e!!

Verder zijn mijn borsten wel goed zacht aan't worden en voel ik mezelf ook al vele beter!!

Geniet van een zonnig weekend

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

ik heb 2 nieuwe kleedjes gekocht ! mooi !! aansluitend van boven !!

mijn man keek ... en zag dat het goed was !!!

ik voel me lekker in m'n vel !!

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

mooie foto's !!

superleuke BH !

waar heb je hem gekocht ?

mag je hem al aandoen dan ? vanaf hoeveel weken ? ik dacht pas na 6 weken ?!

hoe gaat het op je werk ? kan je al terug alles doen ?

ik heb het gevoel alsof het bij mij sinds 3 dagen de goede weg opgaat !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

mooie foto's !!

superleuke BH !

waar heb je hem gekocht ?

mag je hem al aandoen dan ? vanaf hoeveel weken ? ik dacht pas na 6 weken ?!

hoe gaat het op je werk ? kan je al terug alles doen ?

ik heb het gevoel alsof het bij mij sinds 3 dagen de goede weg opgaat !!

gr ,

anne

Hey Anne,

dank je!

Die bh's komen van de hunkermuller,nieuwe collectie.

Mja,normaal gezien na 6 weken pas,maar is goed genezen en die sportbh's deden pijn,spanden zeer hard en nu heb ik dat niet met deze bh's.

Maar ik daraag ze nog wel niet de hele dag hoor,ik wissel nog af.

Op't werk gaat het nu beter. In't begin kon ik nog niet goed rekken en moest ik oppassen,maar sinds vorig weekend gaat het steeds beter;

Niet meer van,oei dat gaat niet,nee het gaat allemaal vele vlotter;

Enkel nog de armen uitrekken( bvb t-shirt uitdoen) da voel ik nog(als't een spannend t)shirt is of zo)

verder gaat het goed. Ik kan ook goed nu mijn zoontje in en uit bed halen enzovoort.

Het begint gewoon te worden.

heb ook al veel mooie complimentjes gekregen,dat ik nu meer straal...heb zelf ook meer zelfvertrouwen nu ook hoor.

En bij jou???

Gaat het al wat beter bij u op't werk? Want jij werkte toch in een apotheek,niet? Dat ook veel heffen en strekken e!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Kinky,

Jij moet een dag na mj gaan. Hoe spannend, jij bent ook al goed aan het aftellen :-)

Met 280 cc zal je zeker op een D uitkomen als het geen E wordt.

Ik weet ni of je mijn verslag gaat lezen, aangezien je 1 dag na mij moet.

Ik probeer zowiezo zo snel mogelijk mijn verslag te plaatsen!

Vele groeten,

Yola

Hey Yola

En voilà...de nieuwe boobies zijn er ondertussen. De eerste 2 dagen veel pijn en geen mogelijkheid om alleen recht te komen. Zit nu alweer op mijn werk maar dat autorijden viel tegen. Schakelen gaat met 2 handen! Ha Ha! Ze zijn nu nog ingetaped en het lijkt of ik mindrr borst heb dan voordien. Is het nomaal dat die protesen zo hoog zitten? Ik voel ze boven mijn tape uitkomen. Mijn vriend maakt zich al zorgen wat de omvang betreft. Waarschijnlijk moet dit nog inzakken of zo. Wel niet ziek geweest na de narcose wat toch ook fijn meegenomen is. Hopelijk gaat het met jou allemaal de positieve kant uit. Heb je al wat meer zicht op de "zaak" :159:

Groetjes

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Inderdaad mooie bh op je foto.

Fijn dat je die sportbh niet altijd meer aan moet he?Ik vond een gewone ook veel

prettiger zitten.

Maar mij was ook gezegd,en dat staat ook op mijn papieren dat je na 3weken door de

dag een gewone bh aan mag.

Alleen 's nachts 6weken(dat vond ik al lang maar heb het toch volgehouden,al deed ik wel

de twee bovenste haakjes niet dicht té spannend).

Ja,het is ongelooflijk wat die borsten doen aan je zelfvertrouwen hé.

Vorig weekend hadden we vrienden op bezoek,en die hadden het opgemerkt,ze vroegen het wel zo wat

rond de pot draaiend,hihi.. :01:

Fijn dat je herstel ook zo vlot gaat.

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Inderdaad mooie bh op je foto.

Fijn dat je die sportbh niet altijd meer aan moet he?Ik vond een gewone ook veel

prettiger zitten.

Maar mij was ook gezegd,en dat staat ook op mijn papieren dat je na 3weken door de

dag een gewone bh aan mag.

Alleen 's nachts 6weken(dat vond ik al lang maar heb het toch volgehouden,al deed ik wel

de twee bovenste haakjes niet dicht té spannend).

Ja,het is ongelooflijk wat die borsten doen aan je zelfvertrouwen hé.

Vorig weekend hadden we vrienden op bezoek,en die hadden het opgemerkt,ze vroegen het wel zo wat

rond de pot draaiend,hihi.. :01:

Fijn dat je herstel ook zo vlot gaat.

Groetjes Cheries :48::48:

hey Cheries,

Heel zalig dat ik eens een andere bh mag aandoen nu. :136: Die zitten idd veel prettiger.

Ja,na drie weken een gewone en 6 weken die s'nacht de sportbh. Ik draag hem soms s'nachts niet,hangt ervan af ,als ik het heel warm heb,dan plakt die zo en dan vliegt ie uit.

Soms doe ik hem aan,voelt dan weer prettiger met...zal aan mij liggen zeker???

Ik heb de onderste 2 haakjes los,spant te hard op mijn ribben al is het toch de juiste maat,heb het nagemeten. :-)

Idd,heb ineens veel meer zelfvertrouwen,voel me veel meer vrouw!

Leuk e,dat ze het zien maar toch ni zeker weten.

Bij mij weten er wel veel mensen het,mijn nichtje is beetje té loslippig geweest; Niet dat het me stoort,maar als ze het vragen ga ik er ook niet om liegen.

Van't weekend was er feest op de voetbal en ze hadden een foto van me getrokken en die op facebook gezet en heb er veel positieve commentaar op gekregen....dat doet toch ook iets met je hoor.

Ze vonden allemaal dat ik nu straalde,dat je zag dat ik nu goed in men vel zat.

leuk toch! :-)

Goed dat jij ook zo goed hersteld ,is goed meegenomen e!!

Heb al andere verhalen gehoord die 14dagen hun armen niet konden bewegen!

Blij dat we dan zo goed genezen e!!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola

En voilà...de nieuwe boobies zijn er ondertussen. De eerste 2 dagen veel pijn en geen mogelijkheid om alleen recht te komen. Zit nu alweer op mijn werk maar dat autorijden viel tegen. Schakelen gaat met 2 handen! Ha Ha! Ze zijn nu nog ingetaped en het lijkt of ik mindrr borst heb dan voordien. Is het nomaal dat die protesen zo hoog zitten? Ik voel ze boven mijn tape uitkomen. Mijn vriend maakt zich al zorgen wat de omvang betreft. Waarschijnlijk moet dit nog inzakken of zo. Wel niet ziek geweest na de narcose wat toch ook fijn meegenomen is. Hopelijk gaat het met jou allemaal de positieve kant uit. Heb je al wat meer zicht op de "zaak" :159:

Groetjes

Marleen

Hé Marleen,

Een dikke proficiat met je nieuwe boobies. Hoeveel cc heb je nu gekregen?

De eerste dagen zijn zeker pijnlijk, en de nachten zijn een ramp. Allez toch tegen dat de pijnstillers uitgewerkt zijn :)

Herstel nog goed, en dat de protheses zo hoog zitten is ook normaal, ze moeten nog zakken he.

Groetjes,

yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Marleen,

Een dikke proficiat met je nieuwe boobies. Hoeveel cc heb je nu gekregen?

De eerste dagen zijn zeker pijnlijk, en de nachten zijn een ramp. Allez toch tegen dat de pijnstillers uitgewerkt zijn :)

Herstel nog goed, en dat de protheses zo hoog zitten is ook normaal, ze moeten nog zakken he.

Groetjes,

yola

Beste Yola

Gisteren was een hele goeie dag. Ben naar de stad geweest om mjn nageltjes te laten doen en verder nog wat geshopt. 's Avonds keimoe en deze nacht heel veel pijn. Was weeral te enthousiast.Ik zou graag nu zondag, 10 dagen po, mijn verband er willen af doen. Ik draag nu over mijn verband een sportbh en dat steunt toch beter. Hij heeft me aan elke kant 275 cc gegeven. Vandaag zie ik wel dat de proteses al wat gezakt zijn. Zou toch graag op een D uitkomen en niet groter.

En met jou alles goed?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.