Jump to content

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hallo,

ik heb na 10 lange nadenk jaren EINDELIJK de stap gezet! Ik ga voor nieuwe borsten!

Na drie kinderen en evenveel borstvoedingen zit er niks meer in en ben het beu om push-up's te dragen! Ik wil graag terug stevige en mooi borsten als voor mijn kinderen.

Volgende week dinsdag( 25 januari 2011) heb ik mijn allereerste afspraak bij Dr.Linda Visser in de wellnesskliniek.

Allemaal heel spannend,maar ik zie het volledig zitten,eindelijk me terug vrouw voelen.

Ik heb al gelezen dat er veel door Dr. Visser zijn geholpen,graag had ik toch nog goei reacties gekregen en gelezen.

Peggy

• Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Hé Peggy,

Uw eerste afspraaktje komt dichter en dichter bij, volgende week is het zover.

Ik ben benieuwd naar uw reactie... want de week erna (1 feb) is het mijn beurt voor mijn eerste visit bij dr Visser ook in het WK.

Ik heb zelf ook 2 kinderen gehad, en mijn cupje werd nog kleiner (naar AAtje) als mijn cupje (Atje) dat ik voor mijn kinderen had.

Welke cup heb je nu? en naar welke cup wil je?

Laat je iets weten na dinsdag?

Groeten

Yola

Hey Yola,

sorry voor de late reactie,maar heb nog geen tijd gehad....druk druk druk hier thuis. :141:

Ik heb nog 30min langer moeten wachten op mijn consult,maar dat vond ik nu niet zo erg. Eens ze me riep,toen sloegen de zenuwen toe.

Ik had al gelezen van andere dat Dr.Visser soms heel ongeintreseerd kan overkomen en die indruk had ik de eerste minuten ook hoor....tot we begonnen te babbelen,toen kwam ze los. :141:

Ze vroeg men lengte en gewicht en vroeg ook welke cup ik nu had,ik zei een B en ze zei direkt 75B,ze zag het al ....goeie dokter die ziet welke maat je hebt...vind ik ..Had grotere cup,vroeger een C voor mijn 3 kinderen en borstvoeding.

Ze vroeg wat ik graag wilde en zei dat ik graag een D-cup wil hebben. Toen vroeg ze om alles ff te laten zien en heeft ze alles opgemeten en opgeschreven. Ik heb een grote en kleine borst,heb een A-B cupje blijkbaar en ook hoogteverschil in de borstplooi...dat zag ik zelf ook ....

En zei stelde voor om links 330cc te steken en rechts 300cc voor een D-cup.Ik heb die 2 protheses met die cc's in mijn bh mogen steken om te passen. In de spiegel leken het ineens KEI grote :1big_boobs:

Was ineens zo fier als een gieter,zou eindelijk boobies hebben!!! :152:

Eens alles opgeschreven was het klaar,consult zelf heeft mss 10 à 15 min geduurd,maar ik had niet echt vragen meer,heb hier al vele antwoorden gekregen en gelezen.

Aja,ze zou ze wel via de borstplooi inbrengen om ineens mijn borstplooien gelijk te maken.En om ze achter de borstspier te plaatsen omdat ik iets te weinig borstweefsel heb zei ze.

En dan heb ik mijn operatie ineens aan de balie vastgelegd,daar moet je wel 500€ voorschot voor geven om u plaats vast te leggen op die datum. Daar het het laatste vrije plaatsje was op 10 maart,heb ik dat ineens gedaan. :141:

Ik kan dus nu beginnen aftellen....ik zie het volledig zitten!!

Maar ik ga de dag van de operatie wel vragen om toch 50cc extra per prothese te krijgen,ik wil nadien geen spijt hebben dat ik ze iets te klein vind.

Nog 5 dagen en het is aan U,spannend e...nu kan je al goed aftellen.

Hai ,

Leuk , nog een dr visser fan!

Zitten ze gewoon vol tm maart dat je dan pas aan de beurt bent?

Ik ga 1 feb op consult, ben erg benieuwd wat ze mij aanraadt, ik wil ook minimaal een D, ik heb jaren jalng rondgelopen met vullingen en dikke harde bh's, nu wil ik ook zonder bh lekker kunnen lopen zonder schaamte.

Mij hebben ze ook gezegd om aan t betalen, zelfs nog voor het consult, om zo de gereduceerde prijs te garanderen voor me.

Omdat het tot 31 januari loopt en ik 1 februari pas consult heb.

Ik doe dat niet, dat vind ik een beetje te snel om een grote aanbetaling te doen terwijl ik nog niemand heb gezien.

Ik ga er van uit dat de aanbieding wel weer verlengd wordt en anders moet ik nog wat langer sparen :blink:

Hey Yola,

sorry voor de late reactie,maar heb nog geen tijd gehad....druk druk druk hier thuis. :141:

Ik heb nog 30min langer moeten wachten op mijn consult,maar dat vond ik nu niet zo erg. Eens ze me riep,toen sloegen de zenuwen toe.

Ik had al gelezen van andere dat Dr.Visser soms heel ongeintreseerd kan overkomen en die indruk had ik de eerste minuten ook hoor....tot we begonnen te babbelen,toen kwam ze los. :141:

Ze vroeg men lengte en gewicht en vroeg ook welke cup ik nu had,ik zei een B en ze zei direkt 75B,ze zag het al ....goeie dokter die ziet welke maat je hebt...vind ik ..Had grotere cup,vroeger een C voor mijn 3 kinderen en borstvoeding.

Ze vroeg wat ik graag wilde en zei dat ik graag een D-cup wil hebben. Toen vroeg ze om alles ff te laten zien en heeft ze alles opgemeten en opgeschreven. Ik heb een grote en kleine borst,heb een A-B cupje blijkbaar en ook hoogteverschil in de borstplooi...dat zag ik zelf ook ....

En zei stelde voor om links 330cc te steken en rechts 300cc voor een D-cup.Ik heb die 2 protheses met die cc's in mijn bh mogen steken om te passen. In de spiegel leken het ineens KEI grote :1big_boobs:

Was ineens zo fier als een gieter,zou eindelijk boobies hebben!!! :152:

Eens alles opgeschreven was het klaar,consult zelf heeft mss 10 à 15 min geduurd,maar ik had niet echt vragen meer,heb hier al vele antwoorden gekregen en gelezen.

Aja,ze zou ze wel via de borstplooi inbrengen om ineens mijn borstplooien gelijk te maken.En om ze achter de borstspier te plaatsen omdat ik iets te weinig borstweefsel heb zei ze.

En dan heb ik mijn operatie ineens aan de balie vastgelegd,daar moet je wel 500€ voorschot voor geven om u plaats vast te leggen op die datum. Daar het het laatste vrije plaatsje was op 10 maart,heb ik dat ineens gedaan. :141:

Ik kan dus nu beginnen aftellen....ik zie het volledig zitten!!

Maar ik ga de dag van de operatie wel vragen om toch 50cc extra per prothese te krijgen,ik wil nadien geen spijt hebben dat ik ze iets te klein vind.

Nog 5 dagen en het is aan U,spannend e...nu kan je al goed aftellen.

Hey Peggy,

Geen probleem, ik snap dat je het druk hebt... In de dag werken en 's avonds tegen dat de kids in bed liggen ben je zelf zo pompaf dat je na 5 min in de zetel in het slaap ligt :-)

Bedankt voor uw verslag van uw consult. Ik ben zooooo benieuwd hoe het gaat zijn dinsdag. Amaai 10 à 15 minuten is ni lang he? Maar zoals je zegt via het forum kom je al zoveel te weten dat je ter plaatse ni veel vragen meer hebt, en dat je enkel nog maar benieuwd bent hoeveel cc ze kunnen plaatsen.

Hoe groot ben je en weeg je? Is een D-cup ni heel groot?

Ik dacht altijd aan een grote B en een kleine C, maar als ik dat hier lees gaat iedereen bijna wel voor minstens een D-cup. Ben eerlijk gezegd bang dat dat veel te groot gaat zijn.

Hoe was uw gevoel tijdens uw consultatie?

Ah ja gaat ze uw bv via borstplooi doen, de meesten bij dr. Visser heb ik gelezen dat zij dat via de tepel doet. Heeft ze u het verschil uitgelegd eigenlijk? voor en nadelen van beide?

Ok bij u wilt ze dat via borstplooi uitvoeren, vooral om uw borstplooi gelijk te maken.

Ik denk dat het geen slecht idee is om 50 cc bij te vragen als je onder het mes gaat, want heb ook al willen lezen als ze het achter de spier plaatsen dat je toch wel cc verliest.

10 maart, laatste plaats... dus dan zal ik maar onder het mes gaan na 10 maart, nog lang wachten dus! spijtig!

Idd nog 5 dagen, 't zal er snel zijn.

Peggy, weet jij wat er allemaal in de 1999 eur zit? Is dit enkel de bv? In sommige klinieken heb je de prijs maar dan inclusief BH en consultaties dat erna nog komen... Je betaalt natuurlijk ook wel iets meer, neemt rond 2500 eur en 3500 eur. Is dat ook zo in de WK? Weet je hoeveel keer je nog op consult moet nadat je onder het mes bent gegaan?

Groetjes,

Yola

Hai meiden,

Ik heb net weer even de website bekeken van de kliniek en ze hebben de aanbieding weer verlengd tot en met 28 februari.

Ik heb ook geen idee wat hier allemaal bij zit, ik had geloof ik wel ergens gelezen alles, dus alles wat met de operatie te maken heeft, zoals verdoving protheses ed.

eerste consult niet en nacontroles wel.

Of de bh erbij zit weet ik niet, zal ik dinsdag vragen.

Ik weet ook nog steeds niet of ik nu een grotere bh mee moet nemen om te passen. Hoe gaan anders die pasprotheses onder je tshirt?

Mijn vragenlijst is ien ieder geval zo goed als af, en ook ik ben vooral heel benieuwd naar de maat die ze gaat gebruiken.

Ook de plaats , ik denk dat ze het zelf achter de spier gaat doen vanwege weinig weefsel (zie gallerij)

maar ja we zullen zien, maart is inderdaad nog wel ver weg <_< weet niet of ik zo lang nog kan wachten nu ik het eenmaal wil

Hey Yola,

15 min consult is idd ni lang,maar ik had geen vragen meer,dus....

Ja,onder de borstplooi verlies je ongeveer 40cc,daarom dak ook beetje meer wil cc's wil om dat te compenseren.

Ik ben 1,58 cm groot en weeg ongeveer 59kg. Mja,ik had voor de kids een C-cup en nu nog een A-B-cupke,daarom dak voor een D-cup wil gaan en wil uitkomen op een grote volle C of een kleine D.

Kzal blij zijn dak eindelijk terug :1bouncingboobs: heb!!!!

Neen,dat verschil heb ik niet gevraagd,maar ik heb nog 2 vriendinnen die een BV hebben laten doen,beiden achter de borstspier en ik weet nu al dat ik de eerste dagen waarschijnlijk niks zal kunnen doen,maar dat heb ik ervoor over.

Want voor de spier,dan kunnen die prothesen wel eens kantelen zeggen ze en dat wil ik dan ook weer niet.

En ze wil mijn plooien gelijk maken,verschil is toch bijna 1cm zeker,dus je ziet het wel. En nadien zie je die littekens toch niet meer,vallen toch net in je bikini e!! :rolleyes:

Ik vind 10 maart nog redelijk,das ongeveer 5 à 6 weken,is niet zo lang eigenlijk. Ik vond dat goed omdat ik zo nog mijn verlof op't werk kon regelen. En nu kan ik ook aftellen,tzal er sneller zijn dan ik denk!!

Als ik goed op de site heb gelezen en in de papieren die ik gekregen heb,zit in die 1999€ u BV,u nacontrole(draadjes eruit) en je mag dag en nacht bellen.

De sport-bh kan je na de operatie aankopen,dan mag je passen en die kan je dan nog apart aankopen. Heb wel vergeten te vragen hoeveel ze kosten in de WK.

Misschien kan jij dat dinsdag vragen aan de balie als je het niet vergeet?? :141:

Je mag gewoon de protheses met u cc's in u bh steken,kunt dan best wel een gewone aandoen,dan zie je het verschil het beste.Een grotere bh heb ik niet meegenomen hoor.

Ik ben benieuwd naar u consult en wanneer je het kan laten doen en of je het laat doen!!

Ik ben al serieus aan't aftellen,ik lig alleen wat wakker van die slaapnarcose,vind dat maar iets raar!!! :wacko:

@ Peggy: Inderdaad 10 maart valt al bij al nog goed mee. Zoals je zegt je moet je verlof kunnen regelen he. Hoe lang heb jij verlof genomen? Neem je echt vakantiedagen op, of ziekteverlof? Ik heb op het forum al gelezen dat je ziekteverlof kunt inzetten, maar als de werknemers het weten dat ze ni zo scheutig zijn om u daarvoor uit te betalen...

Ik heb nog geen datum, maar ben wel zenuwachtig voor dinsdag. Voor mijn eerste consult. Ik hoop echt dat het me gaat meevallen. Is misschien normaal, maar ik twijfel toch wat over WK. Ik weet ni waarom... Mijn man zegt tegen me, legt maar dinsdag direct een datum vast he! En ik daar tegenover, stel me de vraag, zou ik me toch ni eens informeren in een ander kliniek...

Ok, Peggy ik zet de vraag van de sport-bh mee op mijn vragenlijst. Ik hou u op de hoogte!

Die narcose doe me ook wel schrikken. Maar 't zal wel goedkomen!

@ Zilverenmaan: Heel veel succes dinsdag met je consult. Dus je moet geen grotere bh meenemen... Ik heb gehoord, dat je je gewone bh moet meenemen zonder vulling natuurlijk. Een spannend bloesje, daar zie je het beste je resultaat.

We horen elkaar na dinsdag wel!

Vele groetjes,

Yola

@ Peggy: Inderdaad 10 maart valt al bij al nog goed mee. Zoals je zegt je moet je verlof kunnen regelen he. Hoe lang heb jij verlof genomen? Neem je echt vakantiedagen op, of ziekteverlof? Ik heb op het forum al gelezen dat je ziekteverlof kunt inzetten, maar als de werknemers het weten dat ze ni zo scheutig zijn om u daarvoor uit te betalen...

Ik heb nog geen datum, maar ben wel zenuwachtig voor dinsdag. Voor mijn eerste consult. Ik hoop echt dat het me gaat meevallen. Is misschien normaal, maar ik twijfel toch wat over WK. Ik weet ni waarom... Mijn man zegt tegen me, legt maar dinsdag direct een datum vast he! En ik daar tegenover, stel me de vraag, zou ik me toch ni eens informeren in een ander kliniek...

Ok, Peggy ik zet de vraag van de sport-bh mee op mijn vragenlijst. Ik hou u op de hoogte!

Die narcose doe me ook wel schrikken. Maar 't zal wel goedkomen!

@ Zilverenmaan: Heel veel succes dinsdag met je consult. Dus je moet geen grotere bh meenemen... Ik heb gehoord, dat je je gewone bh moet meenemen zonder vulling natuurlijk. Een spannend bloesje, daar zie je het beste je resultaat.

We horen elkaar na dinsdag wel!

Vele groetjes,

Yola

Hey Yola,

spannend vandaag!! heb je wat kunnen slapen???

Ik denk aan je tijdens je consult!! :-) Komt allemaal in orde!!!

Ik laat het op donderdag doen en ben dan de week nadien ook helemaal thuis,zou genoeg zijn zegt ze,zolang je niet heft en sleurt!!!

Ik moet vandaag eens nr de bgd bellen(onze doktersdienst van't werk) om te horen als een PC u een doktersbriefje schrijft of dat dat dan ook telt? Want dat weet ik niet!!!

En anders moet ik ziek vallen nadien als ik nog niet kan werken!! :-)

Ale,ik moet hier verder doen,spitsuur hier nu,maar veel succes straks!!!

Ik hoor je verhaal straks wel.

Groetjes

Peggysue x

Ik heb nog even gevraagd over de bh die je moet dragen, die kost daar 48 euro en passen ze als je bent geholpen.

Je mag er ook zelf 1 kopen maar moet wel met voorsluiting zijn.

Misschien dat t dan goedkoper kan

Je zit alleen wel met de maat, het moet wel goed strak zitten.

Misschien heeft iemand hier wel een idee van waar je ze kunt kopen.

Groetjes suzanne

Ik heb nog even gevraagd over de bh die je moet dragen, die kost daar 48 euro en passen ze als je bent geholpen.

Je mag er ook zelf 1 kopen maar moet wel met voorsluiting zijn.

Misschien dat t dan goedkoper kan

Je zit alleen wel met de maat, het moet wel goed strak zitten.

Misschien heeft iemand hier wel een idee van waar je ze kunt kopen.

Groetjes suzanne

Hey,

bedankt dat je hebt willen informeren voor die bh.

Ik vind het ook wel een dure bh hoor!! Ik denk ook dat ik die goedkoper kan vinden,ook met voorsluiting.

Mja, de eerste dagen heb je toch een verband aan,dus kan je evengoed thuis na paar dagen gaan zien voor een sportbh,niet? Mijn vriendin heeft al gezegd dat ze met mij wil gaan zien ervoor,dus ik denk dat ik dat dan maar ga doen.

En,heb je al een datum gekozen? Of ga je nog een 2de opinie vragen??

Hai peggysue,

Over dat verband heb ik ook nog even geinformeerd, bij dr visser krijg je alleen een pleister op de hechtingen, hieroverheen komt alleen de sport bh zei ze.

Dus geen strak ingewikkeld verband maar gewoon een goede strakke sport Bh.

Ik ga op internet wel even neuzen of ik iets kan krijgen wat erop lijkt.

Ik heb een datum gekozen ja!

Ik heb mijn topic in de verslagen borstvergrotingen staan.

Ik mag 31 maart, ze heeft 350cc geadviseerd op de spier ronde protheses en insicie in de borstplooi.

Ik heb bij het consult van gisteren om een grote C kleine D gevraagd maar ik heb ze al gemaild dat ik toch voor een goede D ga, ze vertelde me dat ik dat voor de operatie nog kan bespreken , of nog een 2de consult te nemen. Dat 2de consult gaat voor mij niet lukken aangezien ik er 2,5 uur voor moet rijden, dus ik vertrouw erop dat ik het voor de operatie kan regelen dat ik toch meer wil.

Hey Yola,

spannend vandaag!! heb je wat kunnen slapen???

Ik denk aan je tijdens je consult!! :-) Komt allemaal in orde!!!

Ik laat het op donderdag doen en ben dan de week nadien ook helemaal thuis,zou genoeg zijn zegt ze,zolang je niet heft en sleurt!!!

Ik moet vandaag eens nr de bgd bellen(onze doktersdienst van't werk) om te horen als een PC u een doktersbriefje schrijft of dat dat dan ook telt? Want dat weet ik niet!!!

En anders moet ik ziek vallen nadien als ik nog niet kan werken!! :-)

Ale,ik moet hier verder doen,spitsuur hier nu,maar veel succes straks!!!

Ik hoor je verhaal straks wel.

Groetjes

Peggysue x

Hé Peggy,

Leuk dat je aan me hebt gedacht. Heb een nieuwe topic gestart met mijn verslag. Ik heb spijtig genoeg nog geen datum vastgelegd, want moet eerst met mijn baas (vrouw) nazien wanneer ik 1 à 2 weken out kan zijn voor een bv. (ja wij hebben erover al gepraat op het werk :-)) Ze weten dat dat echt mijn complex is...

Dus ik ga toch proberen voor ziekteverlof van minimum 1 week en maximum 2 weken. Dr. Visser heeft gezegd dat ik normaal gezien met 1 week genoeg zou hebben, aangezien ik bureau werk doe zou ik in principe snel aan het werk kunnen.

Zoals zilverenmaan zegt, kost zo'n sport bh 48 eur. Vind dit persoonlijk ook wel duur, maar hoe weet je welke maat je gaat hebben? Na uw operatie zijn uw borsten zowiezo nog dikker dan ze erna gaan zijn. Ze zwellen een beetje he...

Allez hopelijk kan ik ook snel uitkijken naar een datum. Morgen ga ik het op mijn werk bespreken!

Groetjes,

Yola

Hey Yola,

proficiat met je datum. Ach,die 2 maandjes zijn rap voorbij.

Voor mij begint het ook al te korten, 10 maart is ni meer zo veraf e!!

Ben echt benieuwd naar men nieuwe borsten.

Al veel foto's gezien,maar kan het me toch nog ni echt voorstellen,jij wel??

Zal wel blij zijn met mijn nieuwe ik,gaat een hele nieuwe wereld voor me open dan denk!! :-)

Nog eens bedankt om de prijs vd bh te vragen,weet ik wat er nog extra bijkomt e!!

Hou je op de hoogte.

Groetjes

Peggy

Hey Yola,

proficiat met je datum. Ach,die 2 maandjes zijn rap voorbij.

Voor mij begint het ook al te korten, 10 maart is ni meer zo veraf e!!

Ben echt benieuwd naar men nieuwe borsten.

Al veel foto's gezien,maar kan het me toch nog ni echt voorstellen,jij wel??

Zal wel blij zijn met mijn nieuwe ik,gaat een hele nieuwe wereld voor me open dan denk!! :-)

Nog eens bedankt om de prijs vd bh te vragen,weet ik wat er nog extra bijkomt e!!

Hou je op de hoogte.

Groetjes

Peggy

Dag Peggy,

Ja kben zo blij dat ik nu ook een datum heb, kan ook beginnen uit te kijken en af te tellen.

2 maand op zicht is ni lang, maar om zo naar iets af te tellen... En zeker als je er elke dag, elke minuut aan zit te denken.

Wel ik ben ook zo benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Want idd foto's van iemand anders is ni de beeld hoe het er bij mij uit gaat zien he...

Februari is een korte maand, en dat is het al gauw aan u. Na u is het

dan nog een goei 3 weken en dan is het aan mij. Jiepie!

Geen probleem om te vragen naar de kost van de bh. Ga je daar ook eentje nemen of ga je eentje elders kopen?

Weet je, is idd wel een dure, maar dan ben je zeker dat het je gaat passen. Wat als je eentje van je eigen mee neemt, en je kan er ni in of het spant ni goed genoeg...

Ach ja, iedereen moet dat voor zijn eigen beslissen...

Kan jij nog aan iets anders denken, mijn man zegt tegen mij: dat ik tegenwoordig getrouwd ben met 'het forum' :4::4::55:

Allez hoor je nog wel!

Groetjes,

Yola

hey peggy en Yola.

Jullie ook in de Wellness. Ik ook, maar word geopereerd door DR Horn. Eerst de consultatie 24 februari en als dat klikt en goed voelt de volgende dag de operatie. Ik weet dus ook nog niet hoeveel cc(heb nu 80 aa) en voor of achter spier etc. heel spannend allemaal. Mijn dochter(13) zegt ook ben je alweer aan het borsten kijken. Tja en dat zal wel doorgaan tot aan de grote dag zelf.

Ik zou 4 jaar geleden al geholpen worden, maar bleek toen zwanger te zijn. Daar heb ik nog een sport bh (80 C) van een triumph tri-action. Heeft geen voorsluiting maar werd wel goed bevonden. Met name door de brede elastische band onder de borst. Hulp heb je toch nodig bij de verzorging, daar kan het sluiten van de bh ook nog wel bij. :6:

HAi meiden,

Ik ben er ook nog hoor, schrijf alleen niet zo vaak maar lees wel heeeel veeeel!

Leuk dat er ineens veel wellness-jes bij komen.

Volgens mij kunnen we beter een wellness topic aanmaken vinden jullie ook niet?

Lijkt een goed idee wat jullie?

@jolanda: heb jij die second day surgery gedaan?

Ik wilde dat in eerste instantie ook maar heb het toch maar niet gedaan omdat ik de pc eerst wilde zien en omdat er toch veel negatieve dingen geschreven zijn in het verleden.

Maar nu ik het heb gezien, en dr visser heb gesproken ben ik overtuigd.

Ik ben op 31 maart aan de beurt net als yola.

Maar ik vind het eigenlijk te lang durenangry.gif

Nu ik weet dat ik het ga doen moet het ook gelijk 1bouncingboobs.gif

Weet je al wel wat voor een maat je wilt?

groetjes suzanne

Hé Jolanda,

Dr Horn in WK, nog ni van gehoord. Dus je krijgt je consultatie en dag erna wordt je direct geopereerd? Mag ik zo curieus zijn? Hoeveel met je extra betalen?

Hoe groot ben je, en hoeveel weeg je? Heb je veel weefsel? Daar hangt het allemaal van af, hoeveel cc, voor of achter uw spier.

Allez spannend, hou ons op de hoogte he als je 25feb onder het mes bent geweest, ben wel benieuwd!

@ Suzanne: Ja veel die geopereerd worden in WK, denk dat dat vooral ook is door de promotie. Zonder de promotie kost het allemaal ook heel veel. Maar 't is ook een goede kliniek he, want da was toch prioritair voor me. Moet allemaal toch hygienisch gedaan worden. En dan Dr Visser viel dan ook goed mee, en veel goede resultaten en commentaren gezien.

Onderaan in mijn handtekening zie je hoelang we exact nog moeten wachten voor het onze beurt is :)

Groetjes,

Yola

He Suzanne en Yola,

Ik heb idd second day surgery. Als het echt niet goed voelt gaat het alsnog niet door. Wat was jullie gevoel in de kliniek, personeel en sfeer etc.

Nadeel is wel dat ik dan veel krijg te horen wat ik nu nog niet weet. Op de spier of onder. Borstplooi of tepel. Hoeveel cc, word ik ingetaped of meteen een BH. Voordeel is wel dat ik de volgende dag meteen geholpen word. Misschien geen tijd om echt zenuwachtig te worden.

Wat ik graag wil is een volle C, kleine D? Ik ben 1.74, weeg 66 kilo en heb nu een omtrek 80 en cup A. Aan de ene kant hoop ik dat ik het op de borstspier kan hebben(ribben wel zichtbaar), aan de andere kant ben ik wel weer bang dat het dan zichtbaar kan zijn. Dual plane zou dan mijn 2e keus zijn.

Ik hou jullie wel op de hoogte. Wil ook nog foto`s plaatsen als dat lukt. Mijn man moet ze nog even maken. :rolleyes:

groetjes Jolanda

He Suzanne en Yola,

Ik heb idd second day surgery. Als het echt niet goed voelt gaat het alsnog niet door. Wat was jullie gevoel in de kliniek, personeel en sfeer etc.

Nadeel is wel dat ik dan veel krijg te horen wat ik nu nog niet weet. Op de spier of onder. Borstplooi of tepel. Hoeveel cc, word ik ingetaped of meteen een BH. Voordeel is wel dat ik de volgende dag meteen geholpen word. Misschien geen tijd om echt zenuwachtig te worden.

Wat ik graag wil is een volle C, kleine D? Ik ben 1.74, weeg 66 kilo en heb nu een omtrek 80 en cup A. Aan de ene kant hoop ik dat ik het op de borstspier kan hebben(ribben wel zichtbaar), aan de andere kant ben ik wel weer bang dat het dan zichtbaar kan zijn. Dual plane zou dan mijn 2e keus zijn.

Ik hou jullie wel op de hoogte. Wil ook nog foto`s plaatsen als dat lukt. Mijn man moet ze nog even maken. :rolleyes:

groetjes Jolanda

Hé Jolanda

Idd als alles goed gaat, dan kan je 's anderdaags geopereerd worden en heb je geen tijd om zenuwachtig te worden :)

op uw consultatie zal je te weten komen hoeveel cc je kan krijgen. Dr zal u wel de juiste advies geven.

Bij mij gaan ze de protheses steken achter, omdat ik te weinig weefsels heb en te mager ben. Als ze het voor de spier plaats, vreest ze er voor dat je de randen zult zien.

En wil het allemaal zo natuurlijk mogelijk, en randen zien is ni echt een zicht he.

Bij mij gaf de kliniek me een goed gevoel. Ontvangst was zeer vriendelijk, de dames achter de balie hebben me direct geholpen. Dr Visser was ook vriendelijk, maar je merkt wel dat ze dagelijks dezelfde gesprekken moet voeren, en voelt wel aan dat ze u zo routinematig behandeld. Maar ze heeft me wel geantwoord op al mijn vragen en gaf me een goed gevoel, en voelde aan dat ze goed wist over wat ze sprak en dat ze veel ervaring heeft. En da was het belangrijkste voor mij.

Dr Visser taped u ni in dacht ik, nog voor je het kliniek verlaat doen ze u uw sportbh aan.

Maar meer kan ik u ook ni zeggen.

Volgende week donderdag wordt mijn vriendin geopereerd en zal ik meer te weten komen.

Ik hou u op de hoogte.

Groetjes,

Yola

Hai meiden,

Wat leuk , jij hebt ongeveer hetzelfde profiel als ik.

Ik weeg nu zo'n 67 kilo en ben 166cm, ook ik heb omtrek 80 en cup A

Ik had niet verwacht dat ze ze voor de spier zou gaan plaatsen, maar als ik boven mijn borsten mijn vel vastpak zeg maar, heb ik toch zo'n 2 vingerkootjes aan weefsel, en blijkbaar is dat genoeg.

Ik krijg 350cc dus voor de spier.

Ik vond het een mooie kliniek, lekker wit en leuke meiden achter de balie.

Dr visser is inderdaad ontzetten routinematig aan het werk, ok wat heb je, wat wil je? , ik zal even mijn standaard verhaal vertellen, heb je nog vragen? kleed je maar uit, pas maar....en wat vind je?

ok dat was het

om het maar even zo kort te vertellen ging het in grote lijnen wel zo, maar ik ben alles te weten gekomen wat ik wilde.

Ik ben benieuwd naar je foto's, ik heb ze ook nog maar even vereeuwigd , zie gallerij, en hopelijk kan ik straks mijn trots ook hier showen!!!

He Suzanne, Yola en anderen

Voor de spier schijnt iets natuurlijker over te komen toch? En op welke cupmaat komt u uit met 350cc? waar moet je dan precies het vel meten?

Direct boven de tepel of daar waar je borstkas al duidelijk voelbaar is. Daar zit bij mij nogal veel verschil in. En van welke vinger gebruik je de twee kootjes? Met pink valt het natuurlijk gunstiger uit, hihi. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van uw vriendin. En de foto`s plaats ik zo snel mogelijk.

groetjes Jolanda :48:

He Suzanne, Yola en anderen

Voor de spier schijnt iets natuurlijker over te komen toch? En op welke cupmaat komt u uit met 350cc? waar moet je dan precies het vel meten?

Direct boven de tepel of daar waar je borstkas al duidelijk voelbaar is. Daar zit bij mij nogal veel verschil in. En van welke vinger gebruik je de twee kootjes? Met pink valt het natuurlijk gunstiger uit, hihi. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van uw vriendin. En de foto`s plaats ik zo snel mogelijk.

groetjes Jolanda :48:

Hai jolanda,

Ik heb zeg maar op mijn ribben gemeten, wat zij ook deed, zeg maar 10cm onder je sleutelbeen.

Ik heb een grote c kleine d gevraagd en ik heb zelf nu een 80A.

Ik ga voor mijn operatie wel doorgeven dat ik een D wil en geen grote C, er kan vast nog wel 50 cc bij een beide kanten denk ik 141.gif En ik heb inderdaad met mijn pink gemeten ja, hopelijk kom ik dan toch op een D uit, dat kan waarschijnlijk wel aangezien ik vrij brede schouders heb en ook mijn heupen goed rond zijn.

Ook bewegen ze meer zo voor de spier, en kijken ze niet naar het plafond als ik lig153.gif

Ik ben bang dat ik twee kootjes niet ga redden. Maar nu vind ik het moeilijk om te zien. Ik ging ook altijd uit van een c. maar als ik zo alle verhalen lees ben je er snel aan gewend. Ik wil toch ook voor een d gaan. Maar ik moet eerst het consult afwachten natuurlijk.

Ben je ook al veel aan het rondkijken naar bh`s en bikini`s? Ik weet dat ik nog niets kan bestellen, maar vind het wel leuk om te doen. :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.