Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey peggy ,

tof dat het zo goed met je gaat !! maar niet te veel ineens willen doen , hé !!

mag jij al douchen ???

bij dr. verdonck krijg je een verband rond je borstkast ! die zou 14 dagen moeten blijven zitten ! en je mag je enkel aan de wasbak wassen !!

raar hé , dat verschil in handelswijze in dezelfde kliniek ??

heb jij ze voor of achter de spier ?

gr ,

anne

hey Anne,

ik kan ni teveel doen,mijn lichaam zegt het me wel. Ik ga zo dadelijk slapen,ben kapot. Kdenk dat er toch nog verdoving in men lijf zit!

Ja,ik mag al douchen,heb er speciale pleisters over kleven die tegen het nat kunnen. Zo van die doorschijnende plastic.

Pff.....14 aan de wasbak wassen!! Zou écht niks voor mij zijn!!! Ik moet alle dagen men douchke hebben hoor!! Ik zou er dan wel een oplossing voor zoeken dat ik wel kon douchen!!

Ja,ieder dokter is anders e!

Ik heb ze achter de spier gekregen en valt allemaal goed mee,had d epijn erger verwacht. Lijkt meer op stuwing zoals bij de borstvoeding! :-)

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Peggy,

ja die pleisters kunnen jeuken he,genezingsproces.

Die grote pleisters,en het kompres mogen er na 5 dagen al af he,alleen die kleine pleisters

onder het kompres moet je laten zitten tot bij het verwijderen van de hechting.

Verwijder die grote pleisters best onder de douche want amai die kleven hoor.

Ja ik ken je gevoel je kan blijven kijken he en krijgt er maar geen genoeg van.

Je ziet het wachten loont.

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

die pleisters jeuken nu al verschrikkelijk,ni te doen!

Aah,na 5 dagen mogen die grote er al af,da zal mss iets sneller zijn als die zo blijven jeuken,dat hou ik ni vol hoor!! :-)

Ja,onder de douche gaan die er beter af e,zak ik zeker doen!

Yep,ik kijk er heel graag naar! Heb vroeger wel mooie volle gehad,maar nu zijn ze echt nog mooier!

Mijn vriendin is vandaag komen helpen omdat mijn man nr de training was en ze vond ze ook heel mooi!

Ik heb zelfs een bon gekregen van hunkermuller om binnenkort nieuwe bh's te gaan halen! Vond ik echt wel lief!!!

Binnenkort,dan ga ik shoppen se,ventje waar is de visa????? :rolleyes:

Idd,wachten loont!!! :-))

Groetjes

peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Je hebt lang moeten wachten, maar zoals ik het hier hoor, was het wachten het waard!

Blij voor u dat je zo weinig last hebt en dat je je zo goed voelt!

Je ziet dat dat echt van vrouw tot vrouw verschilt he, de ene heeft zoveel zeer en de andere heeft bijna geen last...

Jongens een 75D als sport bh, gaat echt mooi zijn... maar denk dat je in een gewone bh toch op een cup groter moogt rekenen :)

Nog veel succes met je herstel.

En ik moet nog 3 weken gaan, kijk er echt naar uit!

Groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Je hebt lang moeten wachten, maar zoals ik het hier hoor, was het wachten het waard!

Blij voor u dat je zo weinig last hebt en dat je je zo goed voelt!

Je ziet dat dat echt van vrouw tot vrouw verschilt he, de ene heeft zoveel zeer en de andere heeft bijna geen last...

Jongens een 75D als sport bh, gaat echt mooi zijn... maar denk dat je in een gewone bh toch op een cup groter moogt rekenen :)

Nog veel succes met je herstel.

En ik moet nog 3 weken gaan, kijk er echt naar uit!

Groeten

Yola

Hey Yola,

die drie weken gaan voorbij gaan,geloof me maar! Heb ik mee een punt om af te tellen,als jij gaat dan mag ik in de dag een andere bh aandoen!! :-)

Ja,ik heb idd weinig last,maar mijn man zegt dat ik goed tegen pijn kan en ik zal ook ni snel hulp vragen.

Yep,een 75D,kverschoot er wel van hoor! Maar kvind ze wel heel mooi.

Binnenkort ga ik voor nieuwe bh's,klaat het u weten welke maat ik dan heb. :-)

Ik tel mee af met jou. Leuk!!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Tof cadeau'tje van je vriendin.Want dat kan je wel gebruiken nu,want ja nu zit je wel

zonder een enkele bh hé(fijn toch?)

Je gaat echt zo content zijn als je door de dag een gewone bh aan mag,echt waar.

Ik weet niet hoe het bij jou voelt,maar ik had(nu al iets minder)héél gevoelige tepels.

Nu had ik een balconetbh gekocht en dat kant raakte zo net niet mijn tepel nu dat was

ambetant,dus tip daar kan je op letten.Maar nu weer een week later kan ik hem wel aandoen.

Ben wel eens benieuwd op welke maat jij gaat uitkomen,volgens mij zeker een E.

Want ik had een 70B(sportbh)aan en kom nu op een gewone bh uit op 70D.Dus....

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow zeg wat een maten! Ik mag hopen dat ik ook die kaNt op ga!

Ik ga ook nu niks meer kopen hoor wat bhs betreft, alles wat ik nu heb ga ik straks ritueel verwijderen :D

Wat een verschil inderdaad van werkwijze kwa pc, zo raar, je zou denken dat ze in ieder geval in Dezelfde kliniek hetzelfde doen.

Maar niet dus. Ik ben blij dat visser gewoon een bh aandoet.

Fijn dat het zo goed gaat! Hopen dat het bij ons ook zo zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Tof cadeau'tje van je vriendin.Want dat kan je wel gebruiken nu,want ja nu zit je wel

zonder een enkele bh hé(fijn toch?)

Je gaat echt zo content zijn als je door de dag een gewone bh aan mag,echt waar.

Ik weet niet hoe het bij jou voelt,maar ik had(nu al iets minder)héél gevoelige tepels.

Nu had ik een balconetbh gekocht en dat kant raakte zo net niet mijn tepel nu dat was

ambetant,dus tip daar kan je op letten.Maar nu weer een week later kan ik hem wel aandoen.

Ben wel eens benieuwd op welke maat jij gaat uitkomen,volgens mij zeker een E.

Want ik had een 70B(sportbh)aan en kom nu op een gewone bh uit op 70D.Dus....

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

Ja is echt wel een fijn cadeautje,maar kzal nog ff moeten wachten om hem te kunnen gebruiken.

Alhoewel ik die sportbh's al beu ben hoor,die spannen zo hard,doet gewoonweg pijn,niet aan de borsten,de omtrek,mss toch een 80D halen dat het iets losser zit.

Ik doe hem thuis bijna steeds losser,niet houdbaar,krijg er last van aan men maag vd spanning.

Ik heb nog niks gevoel in mijn tepels,maar dat had ik ervoor ook niet zo erg,dus daar lig ik niet wakker van. :-)

Yep,ben ook benieuwd welke maat ik ga uitkomen,kdenk D en bij sommige maten zal het een E worden denk;

Verder gaat het prima,alleen voel ik vandaag de snee van mijn linkerborst wel erg,die plooi is verlaagd dus zal daardoor wel zijn. Niet dat ik niet uit de voeten kan,maar soms trekt die toch.

En heb al veel geslapen vandaag,val steeds in slaap,erg e!! Hopelijk morgen nog beter.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Ja die sportbh's zijn echte marteldingen.Ik moet hem nu nog alleen 's nachts dragen,

maar zelfs dat is teveel.

Ik heb de bretelletjes al losser gedaan want die vond ik ook wel vrij strak zitten.

Ja en in het begin zijn je borsten ook nog wat gezwollen.

Je zegt dat je pijn hebt aan je sneetje,maar daar drukt je bh misschien op.

Die pleisters vond ik na enkele dagen ambetant,vond die trekkerig het lucht echt op

als die eraf zijn(maar voor ik die eraf had amai,die kleven hoor).

Ik heb dat toen tijdens het douchen gedaan ging iets beter.

Toch fijn dat je het achter de rug hebt en zo goed opknapt.

Ik had het ook erger verwacht dan het was.Ook kwa pijn vond ik het best te doen.

En dat je veel slaapt kan zijn door dat slaapspul wat ze geven,maar dan gaat de dag

ook weer vlugger en sta je al weer 1dag verder in je herstel.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Ja die sportbh's zijn echte marteldingen.Ik moet hem nu nog alleen 's nachts dragen,

maar zelfs dat is teveel.

Ik heb de bretelletjes al losser gedaan want die vond ik ook wel vrij strak zitten.

Ja en in het begin zijn je borsten ook nog wat gezwollen.

Je zegt dat je pijn hebt aan je sneetje,maar daar drukt je bh misschien op.

Die pleisters vond ik na enkele dagen ambetant,vond die trekkerig het lucht echt op

als die eraf zijn(maar voor ik die eraf had amai,die kleven hoor).

Ik heb dat toen tijdens het douchen gedaan ging iets beter.

Toch fijn dat je het achter de rug hebt en zo goed opknapt.

Ik had het ook erger verwacht dan het was.Ook kwa pijn vond ik het best te doen.

En dat je veel slaapt kan zijn door dat slaapspul wat ze geven,maar dan gaat de dag

ook weer vlugger en sta je al weer 1dag verder in je herstel.

Groetjes Cheries

hey Cheries,

ja die sportbh's zijn echte marteldingen,ni te doen!

Kzal blij zijn dak 3 weken verder ben en hem ook enkel s'nachts moet dragen.

Ja,ik denk dat het juist op dat sneetje drukt,maar als ik hem thuis losser doe dan gaat het wel en soms doe ik hem gewoonweg uit,lucht ook op.

Hopelijk blijft het zo goed gaan e,hoe rapper genezen hoe liever!!

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ja dat deed en doe ik nog hoor effe die bh uit dat is echt ademhalen

he.

Ja hoor wat herstel betreft,je gaat dat merken(of je hebt het al gemerkt)

dat het van dag tot dag beter gaat.

Want ik kan van mezelf niet geloven dat er al vier weken voorbij zijn.

Als je vooraf op de operatie zit te wachten lijkt het zo lang te duren,

en als ze dan zeggen 6weken...dan denk je weer ...PFFF...en als je eens

vertrokken bent gaat het toch nog vlug vind ik.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

super dat je je zo geweldig voelt !!!

als ik zo je topic volg , zie ik het weer helemaal zitten !

ik had de voorbije dagen een klein dipje ... zo van , wat ga ik mezelf aandoen ... en die pijn ... is het dat wel waard ?

nog 3 dagen werken en het is aan mij ! ik moet er donderdag om 8u10 zijn !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

super dat je je zo geweldig voelt !!!

als ik zo je topic volg , zie ik het weer helemaal zitten !

ik had de voorbije dagen een klein dipje ... zo van , wat ga ik mezelf aandoen ... en die pijn ... is het dat wel waard ?

nog 3 dagen werken en het is aan mij ! ik moet er donderdag om 8u10 zijn !

gr ,

anne

Hey Anne,

ik voel me idd zeer goed en ik kan al op mijn rechterzijde liggen om te slapen,wel met een kussen hoor ter ondersteuning.

Vandaag heb ik wel last van mijn linkerborstplooi,maar die is dan ook 1cm verlaagd,de rechter niks problemen.

Ik had ook veel schrik hoor net zoals jij,maar ik kan u zeggen,ik vond het allemaal wat overroepen.

Ok,als je écht kleinzerig bent dan zal dat wel pijn doen,maar ik vind bevallen puur natuur pijnlijker dan dit!! :-)

Oh,dus jij word geholpen den 17de maart ,juist?

Spannend!!

Ik heb ook tot de dag ervoor gewerkt hoor,anders duurt die dag zo lang e!!

Om 8u10,dan ben je rap klaar.

Ik zal aan je denken donderdag :-))

Komt allemaal in orde!!! :-)

Succes

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai

hoe lang moest jij die bh aanhouden snachts?

Ik draag eigenlijk heel vaak een sportbh, vind ze lekke zitten , geen gedoe met beugels die niet goed zitten.

Hoe is het nu?

Hey,

op de papieren staat drie weken dag en nacht,maar ik doe hem regelmatig uit hoor,zit gewoonweg beter zonder,kunnen die eens ademen e!! :-))

Vind die bh's te spannend oftewel is het doordat ze nog wat gespannen zijn. :-)

En die plakkers beginnen te jeuken en men borsten zelf ook,maar pijn heb ik er niet aan!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kinky, bovenaan in de zoekfunctie kun je 'Damen' ingeven en dan kom je op topics uit van dames die bij dr. Damen zijn geweest, zijn er ook veel hoor!

@Peggysue en iedereen

Dank je wel voor de tip. Ik had op 9 maart een afspraak bij Dr Damen en zal dus op 1 april de boobjob klaren. Hopelijk is het geen aprilvis!! Ha Ha! In het verleden heb ik een, geslaagde, borstverkleinig laten doen van E cup naar B cup. Nu, 14 jaar later, is dit resultaat nog steeds schitterend maar ik en mijn nieuwe vriend willen voor een kleine Dcup gaan. Kwestie van de gemoederen wat te verhitten, zie je. :148: Dr Damen zou 280 achter de borstspier plaatsen. Nu lees ik dat je zowieso een verlies hebt van 40 indien de prothese achter de borstspier geplaatst wordt. Is dit zo? Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou toch graag op een kleine D uitkomen.Wie is er van een grote B naar een kleine d gegaan en hoeveel hebben ze geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Hoe gaat het met je nieuwe boobies?

Ik ben volgende week dinsdag aan de beurt! Erg spannend!

grtjes Nieshke x

Hey Nieshke,

het gaat heel goed met de nieuwe vriendjes. :-)

De rechter geneest iets sneller dan de linker,maar bij de linker is de borstplooi verlaagd en die trekt wat,maar tis ook nog maar 5 dagen post op e!!

Tijd geven e!! Linker staat ook nog mer gespannen,maar daar zit 30cc meer in,dus verklaart ook al veel e!!

Ben nu extra groene thee aan het drinken en neem daflon 500 in,das om vocht af te drijven. Hopelijk helpt het om de zwelling wat sneller weg te krijgen. Pijn doen ze niet hoor,enkel de linker soms,hangt ervan af welke beweging ik doe;

Ik doe al enkele klusjes in huis,niet te veel,da voel ik wel,ben dan direct moe.

Als de kleine een dutje doet s'middags,dan leg ik me ook neer hoor.

Volgende dinsdag,spannend!!! Je gaat er geen spijt van hebben!! Wat uur is het aan jou???

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peggysue en iedereen

Dank je wel voor de tip. Ik had op 9 maart een afspraak bij Dr Damen en zal dus op 1 april de boobjob klaren. Hopelijk is het geen aprilvis!! Ha Ha! In het verleden heb ik een, geslaagde, borstverkleinig laten doen van E cup naar B cup. Nu, 14 jaar later, is dit resultaat nog steeds schitterend maar ik en mijn nieuwe vriend willen voor een kleine Dcup gaan. Kwestie van de gemoederen wat te verhitten, zie je. :148: Dr Damen zou 280 achter de borstspier plaatsen. Nu lees ik dat je zowieso een verlies hebt van 40 indien de prothese achter de borstspier geplaatst wordt. Is dit zo? Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou toch graag op een kleine D uitkomen.Wie is er van een grote B naar een kleine d gegaan en hoeveel hebben ze geplaatst?

Heykes,

Ik heb dat ook gelezen dat je 40cc zou verliezen achter de spier,maar weet eigenlijk niet of dit wel klopt?

Ik heb 300 en 330cc gekregen ook achter de spier en ik zit nu op 75D en ik kom van aan A en AB cupje!!

Ik vind ze groot genoeg,anders was het niet natuurlijk meer!

Ok,tis nog maar 5 dagen geleden,maar als ze zo blijven of ze moesten nog beetje slinken,dan ben ik nog content zne!

1 april zal er snel zijn. Ik heb de pc zijn advies gevolgd en geen spijt van!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heykes,

Ik heb dat ook gelezen dat je 40cc zou verliezen achter de spier,maar weet eigenlijk niet of dit wel klopt?

Ik heb 300 en 330cc gekregen ook achter de spier en ik zit nu op 75D en ik kom van aan A en AB cupje!!

Ik vind ze groot genoeg,anders was het niet natuurlijk meer!

Ok,tis nog maar 5 dagen geleden,maar als ze zo blijven of ze moesten nog beetje slinken,dan ben ik nog content zne!

1 april zal er snel zijn. Ik heb de pc zijn advies gevolgd en geen spijt van!!

Groetjes

Peggy

En valt de pijn wat mee? Ik ben zelfstandige en heb maar 4 dagen uitgetrokken om.....me te laten verwennen door mijn vriend!

Dan zou ik met mijn 280cc ook moeten uitkomen op een (kleine) D. Dan zijn we allemaal content!! :115:

Heb jij op voorhand al iets genomen van antibiotica of dergelijke? Hebben ze jou ook ingetaped?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En valt de pijn wat mee? Ik ben zelfstandige en heb maar 4 dagen uitgetrokken om.....me te laten verwennen door mijn vriend!

Dan zou ik met mijn 280cc ook moeten uitkomen op een (kleine) D. Dan zijn we allemaal content!! :115:

Heb jij op voorhand al iets genomen van antibiotica of dergelijke? Hebben ze jou ook ingetaped?

heykes,

de pijn valt zeer goed mee. Ik ben nu ook wel geen kleinzerige mss daarmee. Maar ik vind bevallen persoonlijk erger en pijnlijker. :-)

Hangt er vanaf welk je doet als je na 4 dagen al terug gaat,burowerk gaat dan wel. Ik was 3 dagen met het ventje thuis en nu een weekje enkel met het zoontje van 19 maand en da lukt ook zne!!

Ik heb op voorhand enkel een vitaminenkuur begonnen,dan genees je nadien sneller zeiden ze.

Ik was niet ingetaped,kreeg direkt een sportbh aan. En daar ben ik blij voor want ik kon dag nadien al lekker douchen!! Als je ingetaped bent,dan kan je 14 dagen ni douchen,ik zou doodgaan,ik kan mijn dagelijks douchke ni missen!! :-))

Wanneer krijg jij je boobies???

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

heykes,

de pijn valt zeer goed mee. Ik ben nu ook wel geen kleinzerige mss daarmee. Maar ik vind bevallen persoonlijk erger en pijnlijker. :-)

Hangt er vanaf welk je doet als je na 4 dagen al terug gaat,burowerk gaat dan wel. Ik was 3 dagen met het ventje thuis en nu een weekje enkel met het zoontje van 19 maand en da lukt ook zne!!

Ik heb op voorhand enkel een vitaminenkuur begonnen,dan genees je nadien sneller zeiden ze.

Ik was niet ingetaped,kreeg direkt een sportbh aan. En daar ben ik blij voor want ik kon dag nadien al lekker douchen!! Als je ingetaped bent,dan kan je 14 dagen ni douchen,ik zou doodgaan,ik kan mijn dagelijks douchke ni missen!! :-))

Wanneer krijg jij je boobies???

groetjes

Peggy

Hé Peggy,

3 dagen thuis met je venje, en dan een weekje alleen met je zoontje. Gaat dat dan? Kan je hem dan oppakken?

Ik heb 2 weken verlof genomen op het werk. Eerste week zal mijn ventje de kindjes weg doen naar het school en onthaalmoeder, maar 2 week (paasvakantie) vertrekt hij een week voor zijn werk naar Portugal. Dus ksta er alleen dan voor met 2 kids. Mijn ventje heeft er nu voor gezorgd dat de kleinste een weekje bij mijn schoonouders gaat gaan, zodat het wat minder zwaar is voor me.

Voel me nu zo schuldig dat mijn dochtertje een week weg moet door mijn bv. Maar heb bang dat het ni zal gaan...

Weet je alles alleen doen, eten maken, kids een badje geven, te slapen leggen. En dan zwijg ik nog over strijk, kuisen enzo..

Groetjes,

yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heykes,

de pijn valt zeer goed mee. Ik ben nu ook wel geen kleinzerige mss daarmee. Maar ik vind bevallen persoonlijk erger en pijnlijker. :-)

Hangt er vanaf welk je doet als je na 4 dagen al terug gaat,burowerk gaat dan wel. Ik was 3 dagen met het ventje thuis en nu een weekje enkel met het zoontje van 19 maand en da lukt ook zne!!

Ik heb op voorhand enkel een vitaminenkuur begonnen,dan genees je nadien sneller zeiden ze.

Ik was niet ingetaped,kreeg direkt een sportbh aan. En daar ben ik blij voor want ik kon dag nadien al lekker douchen!! Als je ingetaped bent,dan kan je 14 dagen ni douchen,ik zou doodgaan,ik kan mijn dagelijks douchke ni missen!! :-))

Wanneer krijg jij je boobies???

groetjes

Peggy

Hé Peggy,

3 dagen thuis met je venje, en dan een weekje alleen met je zoontje. Gaat dat dan? Kan je hem dan oppakken?

Ik heb 2 weken verlof genomen op het werk. Eerste week zal mijn ventje de kindjes weg doen naar het school en onthaalmoeder, maar 2 week (paasvakantie) vertrekt hij een week voor zijn werk naar Portugal. Dus ksta er alleen dan voor met 2 kids. Mijn ventje heeft er nu voor gezorgd dat de kleinste een weekje bij mijn schoonouders gaat gaan, zodat het wat minder zwaar is voor me.

Voel me nu zo schuldig dat mijn dochtertje een week weg moet door mijn bv. Maar heb bang dat het ni zal gaan...

Weet je alles alleen doen, eten maken, kids een badje geven, te slapen leggen. En dan zwijg ik nog over strijk, kuisen enzo..

Groetjes,

yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

3 dagen thuis met je venje, en dan een weekje alleen met je zoontje. Gaat dat dan? Kan je hem dan oppakken?

Ik heb 2 weken verlof genomen op het werk. Eerste week zal mijn ventje de kindjes weg doen naar het school en onthaalmoeder, maar 2 week (paasvakantie) vertrekt hij een week voor zijn werk naar Portugal. Dus ksta er alleen dan voor met 2 kids. Mijn ventje heeft er nu voor gezorgd dat de kleinste een weekje bij mijn schoonouders gaat gaan, zodat het wat minder zwaar is voor me.

Voel me nu zo schuldig dat mijn dochtertje een week weg moet door mijn bv. Maar heb bang dat het ni zal gaan...

Weet je alles alleen doen, eten maken, kids een badje geven, te slapen leggen. En dan zwijg ik nog over strijk, kuisen enzo..

Groetjes,

yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.