Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai ladies,

Ik ben er ook weer, wat er ook aangeraden word is arnica gaan gebruiken, dat zorgt voor een beter wondgenezing.

Dat ga ik ook zeker doen. Samen met een hele goede littekens olie. Mijn zus heeft dit zeker een half jaar gebruikt.

Ik kan eigenlijk niet meer wachten!!

Ik wil het liefst morgen al!

ik koop ook geen nieuwe bovenkleding kopen meer, straks pas ik het allemaal niet meer! Heerlijk!

Hoi Suzanne,

Die Arnica, wat is dat juist? Ook een soort vitaminen? En moet je dat op voorhand nemen of erna?

En die lidteken olie, koop je dat dan bij de apotheker?

Wij moeten nog het langst wachten van de dames van WK. Ik kan dus ook nemeer wachten he! Ben al blij dat ik samen met jou kan aftellen :)

Wel ik heb net nog kleren van mijn ventje gekregen voor Valentijn, haha... Nog een geluk heeft hem zich een beetje gemist en maat 38 genomen ipv 36, haha.

Ben blij dat ik komende weken en weekends het druk heb, dan passeren de dagen/weken wat sneller, hoop ik toch :)

Liefs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai,

Ze heeft haar bv in mediconsult laten doen in nederland.

Ik heb wel een foto met bikini, maar die zet ik hier niet op. Ik wil hem je wel mailen, alleen heb ik dan je adres nodig.

Arnica is homeopatisch, en kun je in zalf of gelei krijgen.

Het bevorderd de wondgenezing en helpt heel goed tegen blauwe plekken, kneuzingen en dergelijke.

Hier in nederlang=d kun je dat gewoon kopen bij de drogist, of een natuurwinkel zoals hier in nederland de TUINEN.

Ook kun je het krijgen via apotheek of internet.

Vitamine E is voor de littekens, dat kan in een olie of creme.

Of PCLE creme van biodermal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ze heeft haar bv in mediconsult laten doen in nederland.

Ik heb wel een foto met bikini, maar die zet ik hier niet op. Ik wil hem je wel mailen, alleen heb ik dan je adres nodig.

Arnica is homeopatisch, en kun je in zalf of gelei krijgen.

Het bevorderd de wondgenezing en helpt heel goed tegen blauwe plekken, kneuzingen en dergelijke.

Hier in nederlang=d kun je dat gewoon kopen bij de drogist, of een natuurwinkel zoals hier in nederland de TUINEN.

Ook kun je het krijgen via apotheek of internet.

Vitamine E is voor de littekens, dat kan in een olie of creme.

Of PCLE creme van biodermal.

hey,

die zalf ga ik me ook aanschaffen,kzal eens horen in de apotheek,zo niet,dan rij ik wel ff nr nederland en haal ze daar even.

Mooi genezen littekens doet ook veel e!!

En die vitamine E dan mss beter in pillen nemen,anders zit je al met 2 zalfjes.

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

die zalf ga ik me ook aanschaffen,kzal eens horen in de apotheek,zo niet,dan rij ik wel ff nr nederland en haal ze daar even.

Mooi genezen littekens doet ook veel e!!

En die vitamine E dan mss beter in pillen nemen,anders zit je al met 2 zalfjes.

Peggy

Peggy,

Die litteken zalf kan je gerust hier in de apotheker in België ook kopen. Maar je mag wel de zalf eerst op uw litteken smeren als de draadjes eruit zijn en de korstjes eraf zijn...

(Heb ik ook maar net vernomen van mijn vriendin :))

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peggy,

Die litteken zalf kan je gerust hier in de apotheker in België ook kopen. Maar je mag wel de zalf eerst op uw litteken smeren als de draadjes eruit zijn en de korstjes eraf zijn...

(Heb ik ook maar net vernomen van mijn vriendin :))

Groetjes,

Yola

Hey Yola,

dat komt dus helemaal in orde e!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb nog geen uur gekregen,maar ik heb toen wel aan de receptie gezegd dat ze me voorlaatst of laatst mogen zetten (opereert enkel in de voormiddag dan) want wij komen van antwerpen en hebben dan mss nog file en ik moet de kleinste nog nr mijn schoonouders brengen voor een nachtje.

@ jolanda: je mag 14 dagen voor je operatie extra vitamines innemen,gewoon een multi-vitamine was goed zeiden ze. Je kan daar ook een voorschrift krijgen,maar die zijn vele duurder zei die aan de balie.

Die extra vitamine kuur dient eigenlijk om sneller te genezen.

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

vandaag binnen 2 weken is voor jou alles achter de rug ! spannend !!

dan nog maar 1 week en dan is het mijn beurt ! ik kan haast aan niks anders meer denken ! heb jij dat ook ?

ik heb in de krant gelezen dat ze vanaf 1 maart aan de autostrade richting genk over een afstand van 25 km wegenweken gaan uitvoeren !! ik moet ook van antwerpen komen en ik heb daarom gevraagd om me als eerste ( 7u50 ) in te plannen om de files te vermijden !

succes ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

vandaag binnen 2 weken is voor jou alles achter de rug ! spannend !!

dan nog maar 1 week en dan is het mijn beurt ! ik kan haast aan niks anders meer denken ! heb jij dat ook ?

ik heb in de krant gelezen dat ze vanaf 1 maart aan de autostrade richting genk over een afstand van 25 km wegenweken gaan uitvoeren !! ik moet ook van antwerpen komen en ik heb daarom gevraagd om me als eerste ( 7u50 ) in te plannen om de files te vermijden !

succes ,

anneken

Hé Anneken,

Goed om te weten dat ze in Genk met wegenwerken gaan beginnen. Moet wel zeggen dat ik denk dat er 's morgens richting Genk niet zoveel file zal zijn.

Maar als je als eerste kan gaan, dan heb je ook ni veel tijd om te stressen.

Ik hoop stillekes ook dat ik rond de 9 aan de beurt ben, want zouden toch terug moeten zijn ten laatste om 17u om mijn kindjes van school en onthaalmoeder te gaan halen...

Is allemaal toch super spannend he!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen hier,

Ik ben hier nieuw,ale ik ben hier al veel komen lezen enzo.

maar heb hier nog nooit gereageerd.

Nu bij deze is het mijn eerste keer,

ik heb nu 2weken geleden een bv laten doen door dr.Visser,

en ben er dinsdag terug geweest om mijn draadjes te laten verwijderen.

Nu ik wil gewoon iedereen hier gerust stellen want voor mij is alles al

goed meegevallen.

Moest er iemand vragen hebben stel ze gerust,indien ik kan zal ik je zeker antwoorden.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen hier,

Ik ben hier nieuw,ale ik ben hier al veel komen lezen enzo.

maar heb hier nog nooit gereageerd.

Nu bij deze is het mijn eerste keer,

ik heb nu 2weken geleden een bv laten doen door dr.Visser,

en ben er dinsdag terug geweest om mijn draadjes te laten verwijderen.

Nu ik wil gewoon iedereen hier gerust stellen want voor mij is alles al

goed meegevallen.

Moest er iemand vragen hebben stel ze gerust,indien ik kan zal ik je zeker antwoorden.

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

leuk te lezen dat je ook geholpen bent door Dr. Visser.

Hoeveel heb jij gekregen en voor of achter de spier? Welke maat heb je nu en welke had je?

Is het allemaal goed meegevallen de eerste dagen?

Voor mij begint het serieus te korten nu,de zenuwen beginnen stillaan toe te slaan!! Morgen ga ik extra dagje ontstressen met een vriendin,sauna en massage laten doen,zal me goed doen!!

Hoe viel voor jou de slaapnarcose mee?? Heb jij er iets van gemerkt?

Dat is eigenlijk het enige waar ik tegenop zie.

Hoop je nog te lezen voor ik moet gaan.

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anneken,

ja het word stillaan spannend e!! Nu nog ongeveer 2 weken en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Ik kan dus idd ook aan niks anders meer denken!! Overal zie ik nu boobies!! haha

Ik droom er zelfs van!!

Jij gaat al vroeg onder het mes. Ik weet nog geen uur,ze zouden me bellen.

Als ik volgende vrijdag nog niks weet,dan bel ik even zelf,kwestie van planning hier thuis om de kleinste nog weg te brengen s'morgens.

Ik heb zelf gevraag tegen de middag,want tis toch ver rijden en anders moet de kleine 2 dagen bij bomma gaan slapen en dat ziet mama zelf niet zitten!! :-)

Nog even en we hebben ze!! Een nieuw leven dat begint eigenlijk,eentje met boobies!! :-)

Zullen samen aftellen en ik zal mijn verslagje schrijven zodat je gerust kan vertekken.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

leuk te lezen dat je ook geholpen bent door Dr. Visser.

Hoeveel heb jij gekregen en voor of achter de spier? Welke maat heb je nu en welke had je?

Is het allemaal goed meegevallen de eerste dagen?

Voor mij begint het serieus te korten nu,de zenuwen beginnen stillaan toe te slaan!! Morgen ga ik extra dagje ontstressen met een vriendin,sauna en massage laten doen,zal me goed doen!!

Hoe viel voor jou de slaapnarcose mee?? Heb jij er iets van gemerkt?

Dat is eigenlijk het enige waar ik tegenop zie.

Hoop je nog te lezen voor ik moet gaan.

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ik kreeg 265cc extra high profile voor de spier.

Ik had voordien een 70 A cup de juiste maat nu weet ik eigenlijk niet echt,

ik had aan dr.Visser gevraagd om een mooie volle B te krijgen.Nu ik ben maar klein

1,57m en weeg 46,5 Kg.Maar droomde al jaren van een mooie volle cup je moet weten ik ben 44 jaar

en door de jaren vond ik dat mijn borsten niet allen klein waren maar ook nog gingen doorhangen ik

had totaal geen volle borsten... Nu wel.

De sportbh.die ik nu aanheb van na de operatie is een 70B(maar die spant vreselijk).

Na 3weken mag je van dr.Visser in de dag een gewone bh aan en 's nachts terug dat spannend geval.

Nu ga ik morgen al eens zien voor een nieuwe bh ben enorm blij... ik zal je op de hoogte houden van de maat.

Ook ik was enorm bang voor die slaaproes,nu moet ik zeggen zet die angst aan de kant,je hoeft je echt niet

bang te maken.Je merkt er echt niets van,ze steken je een infuus en zeggen we zullen iets geven zodat je

minder nerveus bent en tja...vanaf dan weet ik niets meer.Ik werd wakker en toen zei er een verpleegster

mevr.ik ga je terug brengen echt je weet er niets van.Ik had wel voordien gezegd dat ik nogal vlug missellyk

ben en dan geven ze u iets extra zodat je nadien niet misselijk zijt.Ze zijn ook heel vriendelijk,ik had voor

de zekerheid nog een motilium gevraagd voor in de auto(maar ben niet ziek geweest)thuis gekomen nog even

gedut en toen gewoon gegeten.De pijn vond ik ook dragelijk hoor ik nam alleenn een pijnstiller voor 's nachts

de eerste 5dagen.Had eigenlijk meer pijn in mijn rug dan aan mijn borsten(ben nl.geen rugslaper)alleen uit

bed komen was wat minder maar eens recht alles ok.Nu 2weken later alles ok.moet oppassen want ik zou al teveel

gaan doen.En groot gelijk heb je dat je even gaat ontstressen even je gedachten op nul.Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anneken,

ja het word stillaan spannend e!! Nu nog ongeveer 2 weken en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Ik kan dus idd ook aan niks anders meer denken!! Overal zie ik nu boobies!! haha

Ik droom er zelfs van!!

Jij gaat al vroeg onder het mes. Ik weet nog geen uur,ze zouden me bellen.

Als ik volgende vrijdag nog niks weet,dan bel ik even zelf,kwestie van planning hier thuis om de kleinste nog weg te brengen s'morgens.

Ik heb zelf gevraag tegen de middag,want tis toch ver rijden en anders moet de kleine 2 dagen bij bomma gaan slapen en dat ziet mama zelf niet zitten!! :-)

Nog even en we hebben ze!! Een nieuw leven dat begint eigenlijk,eentje met boobies!! :-)

Zullen samen aftellen en ik zal mijn verslagje schrijven zodat je gerust kan vertekken.

Groetjes

Peggy

Hé Peggy,

Hebben ze je intussen al gebeld voor het uur? Bij mijn vriendin hebben ze 6 dagen voor de operatie gebeld. Ik vroeg haar of zij vitaminen heeft genomen, en neen hoor.

Dus bij de ene dr moet dit wel en bij de andere niet...

Wat ga jij doen, ga jij er nemen of ben je er al mee begonnen.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ik kreeg 265cc extra high profile voor de spier.

Ik had voordien een 70 A cup de juiste maat nu weet ik eigenlijk niet echt,

ik had aan dr.Visser gevraagd om een mooie volle B te krijgen.Nu ik ben maar klein

1,57m en weeg 46,5 Kg.Maar droomde al jaren van een mooie volle cup je moet weten ik ben 44 jaar

en door de jaren vond ik dat mijn borsten niet allen klein waren maar ook nog gingen doorhangen ik

had totaal geen volle borsten... Nu wel.

De sportbh.die ik nu aanheb van na de operatie is een 70B(maar die spant vreselijk).

Na 3weken mag je van dr.Visser in de dag een gewone bh aan en 's nachts terug dat spannend geval.

Nu ga ik morgen al eens zien voor een nieuwe bh ben enorm blij... ik zal je op de hoogte houden van de maat.

Ook ik was enorm bang voor die slaaproes,nu moet ik zeggen zet die angst aan de kant,je hoeft je echt niet

bang te maken.Je merkt er echt niets van,ze steken je een infuus en zeggen we zullen iets geven zodat je

minder nerveus bent en tja...vanaf dan weet ik niets meer.Ik werd wakker en toen zei er een verpleegster

mevr.ik ga je terug brengen echt je weet er niets van.Ik had wel voordien gezegd dat ik nogal vlug missellyk

ben en dan geven ze u iets extra zodat je nadien niet misselijk zijt.Ze zijn ook heel vriendelijk,ik had voor

de zekerheid nog een motilium gevraagd voor in de auto(maar ben niet ziek geweest)thuis gekomen nog even

gedut en toen gewoon gegeten.De pijn vond ik ook dragelijk hoor ik nam alleenn een pijnstiller voor 's nachts

de eerste 5dagen.Had eigenlijk meer pijn in mijn rug dan aan mijn borsten(ben nl.geen rugslaper)alleen uit

bed komen was wat minder maar eens recht alles ok.Nu 2weken later alles ok.moet oppassen want ik zou al teveel

gaan doen.En groot gelijk heb je dat je even gaat ontstressen even je gedachten op nul.Groetjes Cheries

Hé Cheries,

Leuk om je verslagje te lezen. Is super grappig, ik heb ook een vriendin dat op 10 februari is geopereerd bij dr Visser in de WK. Heeft ook 265cc voor de spier gekregen. Alleen is zij groter en jonger.

Super grappig. Nu dacht ik even dat jij haar was ;)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Cheries,

Leuk om je verslagje te lezen. Is super grappig, ik heb ook een vriendin dat op 10 februari is geopereerd bij dr Visser in de WK. Heeft ook 265cc voor de spier gekregen. Alleen is zij groter en jonger.

Super grappig. Nu dacht ik even dat jij haar was ;)

Groetjes,

Yola

Hoi Yola,

Ja inderdaad vreemd van jou vriendin,is alles ok met haar?

Is zij al gaan kijken voor een nieuwe bh?Want dan mag zij ook vanaf donderdag door de dag een gewone bh aan ipv het spannend martelding(haha).

Wanneer ben jij aan de beurt?

Zag dat jullie vragen hadden ivm.de vitaminen,nee die moet je niet meenemen.

Ik wens je nog veel succes en met vragen ben je steeds welkom,

groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Ja inderdaad vreemd van jou vriendin,is alles ok met haar?

Is zij al gaan kijken voor een nieuwe bh?Want dan mag zij ook vanaf donderdag door de dag een gewone bh aan ipv het spannend martelding(haha).

Wanneer ben jij aan de beurt?

Zag dat jullie vragen hadden ivm.de vitaminen,nee die moet je niet meenemen.

Ik wens je nog veel succes en met vragen ben je steeds welkom,

groetjes Cheries

Alles is ok met haar. Ze heeft de 3e dag een nieuwe sport bh gaan halen, zodat ze kan afwisselen. Vrijdag had ze een feestje en heeft ze voor de eerste keer enkele uurtjes een gewone bh gaan halen. Ze heeft een 80C moeten nemen, zo blij dat ze was! Ze heeft ook haar borsten laten zien, wauw zeg!

Als die van mij er ook zo uit zien, dan kan mijn geluk ni meer op.

Ik ben aan de beurt op 31 maart.

Ok dus ik moet ni achter vitaminen gaan...

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is ok met haar. Ze heeft de 3e dag een nieuwe sport bh gaan halen, zodat ze kan afwisselen. Vrijdag had ze een feestje en heeft ze voor de eerste keer enkele uurtjes een gewone bh gaan halen. Ze heeft een 80C moeten nemen, zo blij dat ze was! Ze heeft ook haar borsten laten zien, wauw zeg!

Als die van mij er ook zo uit zien, dan kan mijn geluk ni meer op.

Ik ben aan de beurt op 31 maart.

Ok dus ik moet ni achter vitaminen gaan...

Groetjes,

Yola

hoy Yola,

Fijn dat met jouw vriendin ook alles ok gaat.Als het met ons zo goed gaat zal dat met jouw zeker en vast niet anders zijn,en je zal ook wel heel blij zijn ben er haast zeker van.

Ja ik ben gisteren ook voor een gewone bh geweest want ja ik had er geen enkele meer(nu dat was dan ook wel de bedoeling)maar ik schrok me ook van de maat de sportbh die ik aanhad van na de operatie is een 70B,nu die spant wel fel.Maar in een gewone heb ik een 70E(de verkoopster zei wel dat dat kan verschillen van merk)en het zal misschien nog wat minderen ik weet het ook niet.Nu wat de vitamienen betreft heb ik jouw vraag verkeerd begrepen denk ik want je moet ze wel nemen één week voor de operatie en dan nog 2weken erna(maar dat mogen ook gewoon multivitaminen zijn die zijn beterkoop)

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

Hebben ze je intussen al gebeld voor het uur? Bij mijn vriendin hebben ze 6 dagen voor de operatie gebeld. Ik vroeg haar of zij vitaminen heeft genomen, en neen hoor.

Dus bij de ene dr moet dit wel en bij de andere niet...

Wat ga jij doen, ga jij er nemen of ben je er al mee begonnen.

Groetjes,

Yola

Hey Yola,

ik ben nog niet gebeld voor een uur,maar als ze 6 dagen op voorhand bellen dan kan het nog tot vrijdag e!! Al sik dan nog niks heb gehoord,dan bel ik zelf wel even.

Ik neem uit mezelf vitaminen,neem er nu extra om nadien goe en snel te genezen.

Kannooit kwaad extra vitamines,zeker met dit weer!

Begint serieus te korten nu...vind wel spannend worden!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

ik ben nog niet gebeld voor een uur,maar als ze 6 dagen op voorhand bellen dan kan het nog tot vrijdag e!! Al sik dan nog niks heb gehoord,dan bel ik zelf wel even.

Ik neem uit mezelf vitaminen,neem er nu extra om nadien goe en snel te genezen.

Kannooit kwaad extra vitamines,zeker met dit weer!

Begint serieus te korten nu...vind wel spannend worden!!

Groetjes

Peggy

Hé Peggy,

Idd ze hebben nog tijd om je te bellen.

Woon jij in België? Welke vitaminen neem jij nu dan al in? Is dat eendert? Ga er ook gaan halen, en ermee starten.

Begint voor u idd wel te korten. Spannend! Na u is het nog 3 weken voor mij...

Kan ik nog goed jou verslag lezen ;)

Hoe lang blijf je nu thuis?

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Peggy,

Idd ze hebben nog tijd om je te bellen.

Woon jij in België? Welke vitaminen neem jij nu dan al in? Is dat eendert? Ga er ook gaan halen, en ermee starten.

Begint voor u idd wel te korten. Spannend! Na u is het nog 3 weken voor mij...

Kan ik nog goed jou verslag lezen ;)

Hoe lang blijf je nu thuis?

Groeten,

Yola

Hey Yola,

Ik woon idd in belgie,in een deelgemeente van antwerpen.

Ik neem heel de winter door vitamines,maar nu neem ik er gewoon extra. Neem gewone multivitamines,niks speciaals. En extra Vitamine c,das al.

Begint serieus te korten ja!! De zenuwen kan ik nu nog onder controle houden,af en toe denk ik wel eens...waar ben ik aan begonnen,maar ik ga zo blij zijn als ik wakker word en 2 heuveltjes zie!! :rolleyes:

Eens ik geweest ben zal het snel aan u zijn!!

Ik ga van zodra ik kan,mijn verslagje schrijven zodat je gerust gesteld bent en ook rustig ernaartoe kan leven. :-)

Ik word den 10de geopereerd en ben dan thuis tot 20 maart,zo'n 10 dagen dus. Dan ga ik normaal terug werken,maar als het niet lukt,dan kan ik nog een weekje extra verlof nemen,is al besproken met mijn bazen.

Maar ik hoop toch terug te kunnen na 10 dagen,want mijn huishouden moet ook draaiende gehouden worden dus da zal wel lukken!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ik woon idd in belgie,in een deelgemeente van antwerpen.

Ik neem heel de winter door vitamines,maar nu neem ik er gewoon extra. Neem gewone multivitamines,niks speciaals. En extra Vitamine c,das al.

Begint serieus te korten ja!! De zenuwen kan ik nu nog onder controle houden,af en toe denk ik wel eens...waar ben ik aan begonnen,maar ik ga zo blij zijn als ik wakker word en 2 heuveltjes zie!! :rolleyes:

Eens ik geweest ben zal het snel aan u zijn!!

Ik ga van zodra ik kan,mijn verslagje schrijven zodat je gerust gesteld bent en ook rustig ernaartoe kan leven. :-)

Ik word den 10de geopereerd en ben dan thuis tot 20 maart,zo'n 10 dagen dus. Dan ga ik normaal terug werken,maar als het niet lukt,dan kan ik nog een weekje extra verlof nemen,is al besproken met mijn bazen.

Maar ik hoop toch terug te kunnen na 10 dagen,want mijn huishouden moet ook draaiende gehouden worden dus da zal wel lukken!!

Groetjes

Peggy

Peggy,

Ok, dus gewoon multivitaminen is goed.

Ik denk dat iedereen wel een beetje schrik heeft voor dat ze onder het mes moeten gaan, is ook normaal he.. 't Is toch een ingreep he.

Ik hoop het dat de 3 weken na u snel vooruit zullen gaan, ben nu lang genoeg aan het wachten ;)

Ik ben zo'n 14 dagen thuis (incl weekends).

Vriendin van me is na 1 week terug aan het werk gegaan. (bureauwerk) en is haar zeer goed gelukt. Ook het autorijden ging, wel nog wat voorzichtig zijn maar het ging.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

De 10de,nu begint het voor jou echt wel te korten.

Mag ook wel he als je er al zo lang op wacht.

En de laatste dagen gaan wel rap voorbij hoor,dan wil je

nog zoveel doen en in orde brengen in huis dat het echt je

zinnen wat verzet en het vlug voorbij is.

En inderdaad het gevoel na de operatie daar moet je naar uitkijken,

dan ben je ozo blij geloof me.Ik ben nu 3weken PO,en kan het nog steeds

niet geloven als ik voor de spiegel sta of je hebt iets aan en ziet

inderdaad borsten echt een zalig gevoel.Je gaat het beamen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

NOG MAAR 8 DAGEN !!!!

joepiiii ....

maar pff ... wachten duurt lang !!

ik duim mee dat het snel voorbij mag zijn ... dan moet ik zelf nog maar een week !

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

idd,als ik ben geweest,zal het snel gaan voor u!! Ik zal mijn verslagje op tijd schrijven hoor!! :-)

@ cheries:

jaja,nog 8 dagen,begint serieus te korten!! Heb vandaag telefoon gekregen dat ik er om 10u20 moet zijn,nu gaat het snel gaan!!

Ik wil hier thuis nog vanalles doen,of ik alles ga klaar krijgen dat weet ik niet,maar als het belangrijkste maar al gedaan is ,dan ben ik al content!!!

Hoop dat ik nadien teveel last heb vd narcose!!!

@ anneken:

yep ,8 dagen is idd niet lang meer!!

Maar zal blij zijn dak terug wakker ben en dat het achter de rug is!! Ja,dan kan je je terug mooi kleden met mooie truitjes en kleedjes,ik zie er al nr uit!!

Aftellen nu....de zenuwen worden stilaan erger!! :-)

Groetjes

`Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.