Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Peggy,

Wat ben ik jaloers op jou,dat jij al op je zij kan slapen.

Dat lukt mij na 5weken po nog niet,op mijn rechterzij eventjes

maar op linkerzij onee.

Ik heb wel gemerkt dat als ik die sportbh uitdoe dat het dan wel

lukt.Maar ik moet hem nog aandoen 's nachts tot donderdag(en durf hem

toch nog niet uitdoen).

Maar vanmorgen ik dacht foert...even...hehe wat een opluchting

die spant echt te hard,staat volledig afgetekent op mijn borsten

als ik hem uitdoe.

Wel fijn dat jij ook van dag tot dag beter word.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Peggy,

Wat ben ik jaloers op jou,dat jij al op je zij kan slapen.

Dat lukt mij na 5weken po nog niet,op mijn rechterzij eventjes

maar op linkerzij onee.

Ik heb wel gemerkt dat als ik die sportbh uitdoe dat het dan wel

lukt.Maar ik moet hem nog aandoen 's nachts tot donderdag(en durf hem

toch nog niet uitdoen).

Maar vanmorgen ik dacht foert...even...hehe wat een opluchting

die spant echt te hard,staat volledig afgetekent op mijn borsten

als ik hem uitdoe.

Wel fijn dat jij ook van dag tot dag beter word.

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

Ja dat slapen gaat goed,maar ik gebruik wel een borstvoedingskussen hoor,zo een worst,zonder gaat dat nog niet zo goed.

Ik doe s'avonds zo na het avondeten de bh een tijdje uit,doet zo zalig e!! Maar om te slapen doe ik hem ook nog aan hoor.

Dat die helemaal afgetekend staat ,dan is ie eigenlijk wel te klein e,zou dan toch een maatje groter halen.

Ja,het gaat van dag tot dag beter.

Vandaag wel beetje teveel gedaan denk,ikea breda geweest en de kleine was wat lastig(moe) en liet zich soms zo vallen en dan moet ik die rechttrekken,maar das dan lomp gewicht en dan weegt die zwaarder e!!

Papa hielp wel,ma zo af en toe was ik het en da voel ik nu wel,doemme toch!!

Dus...rusten nu voor de rest vd avond.:-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

wel, vandaag gaat het nog beter. de voorbije 7 dagen kon ik met moeite een staart maken in men haar en vanmorgend ging die linkrarm ineens goed nr boven.

Ben wel blij,heb nu iets meer bewegingsvrijheid daardoor,al ben ik nog wel voorzichtig hoor.

En de linker doet ook nu minder pijn en ze word als losser,kan ze al iets meer bewegen.Zo stapje voor stapje verder e!!

Heb zelfs al wat strijk gedaan met de nodige pauzes en geen problemen.

Ik had hier op forum gelezen dat je best vitamines op voorhand inneemt,dan genees je nadien sneller en ik neem ze nog dagelijks.

Met dit weer kan dat nooit geen kwaad e! :-)

Dr.Visser had me er niks van gezegd en ook niet van die littekenzalf. Maar ik heb al gaan halen in de apotheek en zodra de draadjes eruit zijn en de korstjes weg dan begin ik te smeren emee.

Ik ga niet meer terug voor de draadjes,ik heb een hele hoop vriendinnen in de verpleging en die willen ze wel uit doen voor me. Vind een beetje stom om iets meer dan een uur te rijden om enkel en alleen draadjes te verijderen.

Moest ik ineens iets raar zien of voelen,dan ga ik wel natuurlijk,maar alles gaat goed.

Ja,ik kom uit belgie,bij antwerpen.

Dat is goed dat je kindjes kunnen gaan logeren. Ik had het geluk dat het vakantie was toen ik ben binnen gegaan en dan waren de 4 grote bij hun echte mama en papa en de jongste is dan een nachtje nr de schoonouders gaan slapen.

Ik ben hem wel mee gaan halen de dag nadien hoor,dat ging voor mij.

Maar iedereen zijn pijngrens is anders natuurlijk. Maar ik heb eigenlijk van de eerste dag mijn plan al goed kunnen trekken.

Valt allemaal zeer goed mee hoor.

De rit terug viel zeer goed mee,die verdoving zit nog in je lijf en ik heb geslapen tot we thuis waren. Zo af en toe is ff wakker geweest,maar dat waren momentopnames hoor.Nog geen 5 min en bonk terug weg. haha...

Mijn man vond de weg terug zalig zei hij,zo stil dat ik was!!

En idd,thuis voel je je toch altijd beter e,in je eigen spulletjes.

Je zal zien,komt allemaal in orde.

Ik heb geen nieuwe afspraak gekregen en was ook zo suf dat ik het eigenlijk ook niet gevraagd heb.

Maar zoals ik al zei,je kan ook nr de huisdokter gaan ervoor of nr een bevriende verpleegster zolang alles goed gaat.

Dus,als ik het goed begrijp ben jij volgende donderdag(24 maart?) aan de beurt voor nieuwe

Groetjes

Peggy

ps: zou niet weten hoe dat komt dat jouw smiley's het niet doen?!!

Hey Peggy,

Wat een goed nieuws! Het gaat echt snel je herstel.

Ik heb nu ook die vitaminen, kan inderdaad geen kwaad zoals jij al zei! Die arnica zalf moet ik nog halen.

Wel raar dat jij geen litteken crème heb gekregen??? Ik moet ook maar eerst zien of ik het wel meekrijg. Heb je wel je garantie gekregen voor de implantaten? Ben wel gerustgesteld nu ik een beetje weet hoe het gaat lopen, Bedankt! Had jij trouwens een privé kamer?

Wat handig dat je vriendinnen heb die verpleegsters zijn! Hoef je niet helemaal naar de Wellnesskliniek terug. Wanneer mogen je hechtingen eruit? Moet echt een heerlijk gevoel zijn als die eruit zijn!

Ik krijg op 25 maart (vrijdag) mijn nieuwe Boobs!!! Begint nu wel heel dichtbij te komen....

Groetjes,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Hoe gaat het vandaag met je? Ben benieuwd of je dagelijkse veranderingen merkt? Voelen ze al echt eigen of

zal dat nog een tijdje nemen? Heb jij trouwens vitamine genomen of van die arnica zalf (tegen blauwe plekken). Dr. Visser heeft hier

niets over gezegd tegen mij maar ik heb gisteren maar een pakje multi vitaminen van Centrum meegenomen. De assistente zei dat je de litteken crème daar gratis krijgt, heb jij die ook gehad? Volgens mij begin je daarmee als de korstjes eraf zijn...? Wanneer ga jij om je hechtingen eruit te laten halen? Jij komt zeker uit België he, ik kom van Nederland en ik zal donderdag heel vroeg moeten vertrekken!!! Het is ruim drie uur rijden. Hotel gaat niet lukken mijn man is donderdag laat van zijn werk. De kids gaan dan logeren tot zaterdag. Ik vind het niet leuk maar misschien is het wel beter voor hen en voor mezelf, kan je even bijkomen de eerste dag.

Ik weet toch niet van te voren hoe ik me voel.... Ik zit wel op tegen de autorit terug na de operatie? Maar ik heb bewust niet gekozen om naderhand naar een hotel te gaan, ik ga liever gelijk naar huis, ik hoop dat de verdoving nog een beetje werkt dan voel je niet zo veel pijn tijdens de rit terug. Ik denk dat ik me de volgende dag nog beroerder zal voelen en dan heb je echt geen zin in een rit van ruim drie uur. Wanneer is de eerst volgende controle eigenlijk? Je hoeft toch niet binnen een week weer terug?

Hoop dat het goed gaat met jou!

Groetjes, Chantal

Ps bij mij doen die smily's het niet?

Hey Peggy,

Wat een goed nieuws! Het gaat echt snel je herstel.

Ik heb nu ook die vitaminen, kan inderdaad geen kwaad zoals jij al zei! Die arnica zalf moet ik nog halen.

Wel raar dat jij geen litteken crème heb gekregen??? Ik moet ook maar eerst zien of ik het wel meekrijg. Heb je wel je garantie gekregen voor de implantaten? Ben wel gerustgesteld nu ik een beetje weet hoe het gaat lopen, Bedankt! Had jij trouwens een privé kamer?

Wat handig dat je vriendinnen heb die verpleegsters zijn! Hoef je niet helemaal naar de Wellnesskliniek terug. Wanneer mogen je hechtingen eruit? Moet echt een heerlijk gevoel zijn als die eruit zijn!

Ik krijg op 25 maart (vrijdag) mijn nieuwe Boobs!!! Begint nu wel heel dichtbij te komen....

Groetjes,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Channy,

Welkom hier! Nog een WK & Dr Visser fan. Leuk dat je je datum hebt, en dat het snel al aan jou beurt is. Ik word op 31 maart ook door dr Visser geholpen.

Ik ben 1m64 en weeg 54 kg. Ik ben heel blij dat ik voor het WK en dr visser heb gekozen, mijn consult is heel goed gegaan, juist kwam ik een klein beetje teleurgesteld buiten omdat ik ook graag 300 cc had gekregen. Maar voorstel van de pc was ook 240cc achter mijn spier. Met dezelfde redenen als jij kreeg. Te weinig weefsel en te mager. Toch had ik graag de dag van mijn ok ga ik toch proberen om wat meer cc te krijgen dan voorgesteld.

Ik wil zeker geen neppe borsten maar wil ook wel resultaat hebben.

Een vriendin van me is ook bij dr visser geopeerd op 10 feb, zij heeft 265cc voor de spier gekregen en komt uit op een D cup in gewone bh. sport BH was een B. Ik heb haar resultaat gezien, en ik moet zeggen mocht die van mij er zo uitzien, ik zou zeer content zijn.

Laat jij volgende week weten of dr Visser meer cc heeft willen plaatsen?

Groetjes,

Yola

Hey Yola,

Dank je wel!! Ook leuk dat jij een datum hebt! Ik had mijn consult in Januari gehad en ik kon eigenlijk al 10 maart terecht maar ik wilde nog een tweede consult. Ik heb toen een betaling gedaan en gereserveerd voor 25 maart. Een paar weken geleden werd ik gebeld door de kliniek met de vraag of ik al op 18 februari geopereerd wilde worden omdat ze een plek over hadden. Ik heb dat niet gedaan omdat mijn kids toen vakantie hadden die week. Het eerste consult raadde dr. Visser mij tussen de 265 en 280 cc aan dual plane. Ze zei wel dat er meer in paste, zelf 500 cc als ik dat wilde, maar of het mooi zou worden was een tweede.

Het tweede consult had ik gevraagd omdat ik meer cc wilde en ik wist niet waar de incisie zou komen.

Tijdens het tweede consult zei ik dat ik toch voor de 300 cc wilde gaan, ze zei dat het kon maar dat het op het randje zou zijn van zijn ze nu echt of nep! Ik wil het liefst nog iets groter omdat ik echt een D cup wil! Maarja ik wil ook niet van die neppe boobs! Dus ik denk dat ik tevreden moet zijn met 300 cc.

Ik ga het er nog wel over hebben met Dr. Visser, tot op de dag van je operatie kan je nog wisselen van cc's. Maar als zij het echt gaat afraden ga ik met haar advies mee. Maar ik denk er net als jij over, je wilt natuurlijk wel resultaat! Dat was ook mijn eerste gedachten toen ik naar Dr. Visser ging, als je het toch doet doe het dan goed!! Hoe krijg jij ze nu geplaatst? Ze had je geadviseerd achter de spier, dat is anders dan dual plane. Ik heb gelezen dat hoe wij ze geplaatst krijgen je toch nog zo'n 40 cc verliest. En krijg je ze door de tepel, oksel of onder de borst? Goed nieuws dat je vriendin zo een mooi resultaat heeft! Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien?

Ik laat jou in ieder geval weten of ik meer dan 300cc krijg! De dagen gaan nu wel heel snel! Jammer dat we niet op dezelfde dag gaan.

Groetjes,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Wat een goed nieuws! Het gaat echt snel je herstel.

Ik heb nu ook die vitaminen, kan inderdaad geen kwaad zoals jij al zei! Die arnica zalf moet ik nog halen.

Wel raar dat jij geen litteken crème heb gekregen??? Ik moet ook maar eerst zien of ik het wel meekrijg. Heb je wel je garantie gekregen voor de implantaten? Ben wel gerustgesteld nu ik een beetje weet hoe het gaat lopen, Bedankt! Had jij trouwens een privé kamer?

Wat handig dat je vriendinnen heb die verpleegsters zijn! Hoef je niet helemaal naar de Wellnesskliniek terug. Wanneer mogen je hechtingen eruit? Moet echt een heerlijk gevoel zijn als die eruit zijn!

Ik krijg op 25 maart (vrijdag) mijn nieuwe Boobs!!! Begint nu wel heel dichtbij te komen....

Groetjes,

Chantal

Hey Chantal,

ja ik verschiet er zelf van dat het zo goed gaat,al ben ik wel blij hoor!

Want mijn vriendin heeft er langer over gedaan.

Vitamines kunnen idd geen kwaad en bevordert je genezingsproces,dus dat is positief e!

Arnica zalf heb ik niet gebruikt,trekt zo ook wel weg! :rolleyes:

Neen,die littekenzalf heb ik niet meegekregen,maar heb al zelf gaan halen.

Ja,je krijgt nadien zo een kaartje mee met de garantie en nummer en soort van u implantaten.Steekt nu mee in mijn kaftje in de kast.

Ja,ik had een privé-kamer,die zijn zalig. Hopelijk krijg je ook zo een kamer,lekker rustig en stil.:-)

Ja,ik heb ook veel gelezen hier voor ik ging en dan ben je idd rustiger,je weet toch wat je dan al kan verwachten e!

Hechtingen mogen er na 10 à 14 dagen uit,dus normaal gezien morgen of in't begin van volgende week.

Zal begin volgende week zijn,morgen moeten ze beiden werken,ik kan wel nr daar gaan,maar de kleinste moet dan mee en das beetje moeilijker dan.

Die paar dagen kan geen kwaad,zeker goed genezen dan.

Want staat al heel mooi :lol:

Leuk,jij kan ook echt beginnen aftellen nu!!!

Ik tel mee af voor jou dat de week snel vooruit gaat! Dan heb ik ook snel terug weekend,want ik begin terug te werken! :lol:

Probeer nog genoeg te rusten goed te slapen zoals je wil,want dat zal nadien even niet kunnen op je favoriete manier slapen. :rolleyes:

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Wat een goed nieuws! Het gaat echt snel je herstel.

Ik heb nu ook die vitaminen, kan inderdaad geen kwaad zoals jij al zei! Die arnica zalf moet ik nog halen.

Wel raar dat jij geen litteken crème heb gekregen??? Ik moet ook maar eerst zien of ik het wel meekrijg. Heb je wel je garantie gekregen voor de implantaten? Ben wel gerustgesteld nu ik een beetje weet hoe het gaat lopen, Bedankt! Had jij trouwens een privé kamer?

Wat handig dat je vriendinnen heb die verpleegsters zijn! Hoef je niet helemaal naar de Wellnesskliniek terug. Wanneer mogen je hechtingen eruit? Moet echt een heerlijk gevoel zijn als die eruit zijn!

Ik krijg op 25 maart (vrijdag) mijn nieuwe Boobs!!! Begint nu wel heel dichtbij te komen....

Groetjes,

Chantal

Hé Chantal,

Je krijgt 10 jaar garantie op je implantaten op lekkage. En WK biedt je nog is gratis de operatie zelf aan. Maar lekkage hoor je ni vaak gebeuren.

Ivm de draadjes uithalen, mag je ook gerust laten doen door uw huisarts he... je moet daarvoor ni terug naar het WK.

25 maart is niet lang meer. Tel mee met u af, en daarna nog 6 dagen en dan is het mijn beurt.

Kga hopelijk je verslag nog kunnen lezen ;)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Dank je wel!! Ook leuk dat jij een datum hebt! Ik had mijn consult in Januari gehad en ik kon eigenlijk al 10 maart terecht maar ik wilde nog een tweede consult. Ik heb toen een betaling gedaan en gereserveerd voor 25 maart. Een paar weken geleden werd ik gebeld door de kliniek met de vraag of ik al op 18 februari geopereerd wilde worden omdat ze een plek over hadden. Ik heb dat niet gedaan omdat mijn kids toen vakantie hadden die week. Het eerste consult raadde dr. Visser mij tussen de 265 en 280 cc aan dual plane. Ze zei wel dat er meer in paste, zelf 500 cc als ik dat wilde, maar of het mooi zou worden was een tweede.

Het tweede consult had ik gevraagd omdat ik meer cc wilde en ik wist niet waar de incisie zou komen.

Tijdens het tweede consult zei ik dat ik toch voor de 300 cc wilde gaan, ze zei dat het kon maar dat het op het randje zou zijn van zijn ze nu echt of nep! Ik wil het liefst nog iets groter omdat ik echt een D cup wil! Maarja ik wil ook niet van die neppe boobs! Dus ik denk dat ik tevreden moet zijn met 300 cc.

Ik ga het er nog wel over hebben met Dr. Visser, tot op de dag van je operatie kan je nog wisselen van cc's. Maar als zij het echt gaat afraden ga ik met haar advies mee. Maar ik denk er net als jij over, je wilt natuurlijk wel resultaat! Dat was ook mijn eerste gedachten toen ik naar Dr. Visser ging, als je het toch doet doe het dan goed!! Hoe krijg jij ze nu geplaatst? Ze had je geadviseerd achter de spier, dat is anders dan dual plane. Ik heb gelezen dat hoe wij ze geplaatst krijgen je toch nog zo'n 40 cc verliest. En krijg je ze door de tepel, oksel of onder de borst? Goed nieuws dat je vriendin zo een mooi resultaat heeft! Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien?

Ik laat jou in ieder geval weten of ik meer dan 300cc krijg! De dagen gaan nu wel heel snel! Jammer dat we niet op dezelfde dag gaan.

Groetjes,

Chantal

Hé Chantal, ik ben 1 februari op consult geweest en kreeg enkele data mee. Eerst wou ik op 25 maart, maar heb nog een belangerijke training op 28 maart, dus ging ik voor 31 maart. Maar 1 week nadat ik mijn voorschot heb gegeven, kreeg ik ook telefoon met de vraag of ik 18 februari ni kon gaan, maar kreeg ik niet meer klaar gespeeld op het werk.

Vond het zo spijtig dat ik dit moest weigeren, anders had ik nu al mijn borsten!

Weet je meer als 300cc wil ik wel niet. Had eerder gedacht aan 280cc à 300cc. Ik weet wel als ze de prothese achter de spier plaatsten dat je 40cc zou verliezen. Heb dit ook aan dr Visser gevraagd, en ze kon dit niet 100 procent bevestigen.

Mijn incisie zal onder mijn borstplooi gebeuren. Mijn tepelhof zou te klein zijn.

Zou jij meer als 300cc willen? Welke cup heb jij nu misschien?

Vele groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

ja ik verschiet er zelf van dat het zo goed gaat,al ben ik wel blij hoor!

Want mijn vriendin heeft er langer over gedaan.

Vitamines kunnen idd geen kwaad en bevordert je genezingsproces,dus dat is positief e!

Arnica zalf heb ik niet gebruikt,trekt zo ook wel weg! :rolleyes:

Neen,die littekenzalf heb ik niet meegekregen,maar heb al zelf gaan halen.

Ja,je krijgt nadien zo een kaartje mee met de garantie en nummer en soort van u implantaten.Steekt nu mee in mijn kaftje in de kast.

Ja,ik had een privé-kamer,die zijn zalig. Hopelijk krijg je ook zo een kamer,lekker rustig en stil.:-)

Ja,ik heb ook veel gelezen hier voor ik ging en dan ben je idd rustiger,je weet toch wat je dan al kan verwachten e!

Hechtingen mogen er na 10 à 14 dagen uit,dus normaal gezien morgen of in't begin van volgende week.

Zal begin volgende week zijn,morgen moeten ze beiden werken,ik kan wel nr daar gaan,maar de kleinste moet dan mee en das beetje moeilijker dan.

Die paar dagen kan geen kwaad,zeker goed genezen dan.

Want staat al heel mooi :lol:

Leuk,jij kan ook echt beginnen aftellen nu!!!

Ik tel mee af voor jou dat de week snel vooruit gaat! Dan heb ik ook snel terug weekend,want ik begin terug te werken! :lol:

Probeer nog genoeg te rusten goed te slapen zoals je wil,want dat zal nadien even niet kunnen op je favoriete manier slapen. :rolleyes:

Groetjes

Peggy

Hey Peggy,

Bedankt weer voor je antwoorden!!! Lief dat je meetelt met me! Die twee vrije weken gaan snel om he? Moet je gelijk morgen weer beginnen en heb je er een beetje zin in? Doe je het wel een beetje rustig aan :)

Een goede tip van je om nog even lekker te slapen!!! Daar had ik nog niet eens over nagedacht ;)

Spannend als je hechtingen eruit mogen! Je hebt gelijk om nog even te wachten dan is het inderdaad helemaal goed genezen. Ik ben echt heel blij voor je dat je herstel zo spoedig verloopt!

Echt lekker zo'n privé kamer! Ik hoop dat ik ook geluk heb :126:

Ik word vrijdag als tweede geholpen!

Laat je even weten hoe je eerste werkdag is geweest? Heel veel succes in ieder geval!!!

Liefs,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Chantal, ik ben 1 februari op consult geweest en kreeg enkele data mee. Eerst wou ik op 25 maart, maar heb nog een belangerijke training op 28 maart, dus ging ik voor 31 maart. Maar 1 week nadat ik mijn voorschot heb gegeven, kreeg ik ook telefoon met de vraag of ik 18 februari ni kon gaan, maar kreeg ik niet meer klaar gespeeld op het werk.

Vond het zo spijtig dat ik dit moest weigeren, anders had ik nu al mijn borsten!

Weet je meer als 300cc wil ik wel niet. Had eerder gedacht aan 280cc à 300cc. Ik weet wel als ze de prothese achter de spier plaatsten dat je 40cc zou verliezen. Heb dit ook aan dr Visser gevraagd, en ze kon dit niet 100 procent bevestigen.

Mijn incisie zal onder mijn borstplooi gebeuren. Mijn tepelhof zou te klein zijn.

Zou jij meer als 300cc willen? Welke cup heb jij nu misschien?

Vele groeten,

Yola x

Hey Yola,

Jammer, anders hadden we dezelfde datum!!! Maar jij bent inderdaad al 6 dagen na mij aan de beurt!

In ieder geval zal ik je laten weten hoe het geweest is en hoeveel cc het is geworden. Goed dat je aan haar heb gevraagd of je cc's verliest met achter de spier plaatsen maar als zij het niet 100% bevestigd is het dus ook niet helemaal zeker......

Mijn incisie zal ook onder de borstplooi gebeuren, dr.Visser zei dat toch is gebleken dat er minder kans is op ontstekingen bij een incisie onder de borstplooi in vergelijking met de tepel. Ik wilde zoiezo niet via de tepel hoor, lijkt me erg pijnlijk! :70:

Ik weet eigenlijk niet of ik meer dan 300 cc wil... ik vind het heel moeilijk omdat ik aangaf dat ik een D cup wilde en, Dr. Visser zei dat ze niet in maten praat, ze zei ook niet met hoeveel cc ik in de buurt zou komen bij een D. Bij sommige zie je dat ze met heel weinig cc's een D cup hebben gekregen :wacko:

Ik had ook, heel stom van me, vergeten om een vullingloze bh mee te nemen naar het consult. Ik heb dus niet echt een goed beeld gekregen. Ik ga er maar vanuit dat ik met mijn 1.62 m en 55kg niet veel cc nodig heb om een grotere cup te krijgen. Zo'n twaalf jaar geleden had ik een C van mezelf. Maar na kinderen te hebben gekregen en borstvoeding te hebben gegeven is er bijna niets meer over :(

Ik heb nu een 75 aa. Ik loop er al een tijd meer rond maar ik hoopte altijd dat mijn borsten wel weer terug zouden komen.... Nou echt niet mijn oudste is nu 11 en de jongste 9! Ik ben nu 30 en ik ben er nu helemaal klaar voor!!! Heb jij ook kinderen? Hoe lang ben jij en hoeveel weeg je en welke cupmaat heb jij nu? Misschien had je het al gezegd maar ik heb zoveel gelezen dat ik het even niet meer weet.

P.S ben blij te horen dat er niet veel lekkage is met dit implantaat! Dat had ik nog niet gehoord.

Liefs,X Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Bedankt weer voor je antwoorden!!! Lief dat je meetelt met me! Die twee vrije weken gaan snel om he? Moet je gelijk morgen weer beginnen en heb je er een beetje zin in? Doe je het wel een beetje rustig aan :)

Een goede tip van je om nog even lekker te slapen!!! Daar had ik nog niet eens over nagedacht ;)

Spannend als je hechtingen eruit mogen! Je hebt gelijk om nog even te wachten dan is het inderdaad helemaal goed genezen. Ik ben echt heel blij voor je dat je herstel zo spoedig verloopt!

Echt lekker zo'n privé kamer! Ik hoop dat ik ook geluk heb :126:

Ik word vrijdag als tweede geholpen!

Laat je even weten hoe je eerste werkdag is geweest? Heel veel succes in ieder geval!!!

Liefs,

Chantal

De smileys doen het!!!! :43: :43: :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb even met jullie meegelezen.... Ik ben over ruim 2 weken aan de beurt.. Door jouw verslag ga ik met volle moed!!!:-) super dat je zo blij bent!

Hoi Sintje,

Welkom!!! Leuk dat je ook zo snel aan de beurt bent. Ga je ook bij dokter Visser?

Hoeveel cc krijg jij?

Groetjes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

heykes,

de pijn valt zeer goed mee. Ik ben nu ook wel geen kleinzerige mss daarmee. Maar ik vind bevallen persoonlijk erger en pijnlijker. :-)

Hangt er vanaf welk je doet als je na 4 dagen al terug gaat,burowerk gaat dan wel. Ik was 3 dagen met het ventje thuis en nu een weekje enkel met het zoontje van 19 maand en da lukt ook zne!!

Ik heb op voorhand enkel een vitaminenkuur begonnen,dan genees je nadien sneller zeiden ze.

Ik was niet ingetaped,kreeg direkt een sportbh aan. En daar ben ik blij voor want ik kon dag nadien al lekker douchen!! Als je ingetaped bent,dan kan je 14 dagen ni douchen,ik zou doodgaan,ik kan mijn dagelijks douchke ni missen!! :-))

Wanneer krijg jij je boobies???

groetjes

Peggy

Op 1 april krijg ik mjn nieuwe boobies. Ben toch al wat nerveus aan het worden. Stel dat ik niet meer wakker zal worden! Heb nog niet zoveel operaties ondergaan en als je kinderen hebt sta je daar toch effe bij stil. Hopelijk valt de pijn mee. Bevallen ging steeds zonder verdoving dus dan moet dit toch ook lukken??!! Groetjes en proficiat met jouw mooie cup!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Jammer, anders hadden we dezelfde datum!!! Maar jij bent inderdaad al 6 dagen na mij aan de beurt!

In ieder geval zal ik je laten weten hoe het geweest is en hoeveel cc het is geworden. Goed dat je aan haar heb gevraagd of je cc's verliest met achter de spier plaatsen maar als zij het niet 100% bevestigd is het dus ook niet helemaal zeker......

Mijn incisie zal ook onder de borstplooi gebeuren, dr.Visser zei dat toch is gebleken dat er minder kans is op ontstekingen bij een incisie onder de borstplooi in vergelijking met de tepel. Ik wilde zoiezo niet via de tepel hoor, lijkt me erg pijnlijk! :70:

Ik weet eigenlijk niet of ik meer dan 300 cc wil... ik vind het heel moeilijk omdat ik aangaf dat ik een D cup wilde en, Dr. Visser zei dat ze niet in maten praat, ze zei ook niet met hoeveel cc ik in de buurt zou komen bij een D. Bij sommige zie je dat ze met heel weinig cc's een D cup hebben gekregen :wacko:

Ik had ook, heel stom van me, vergeten om een vullingloze bh mee te nemen naar het consult. Ik heb dus niet echt een goed beeld gekregen. Ik ga er maar vanuit dat ik met mijn 1.62 m en 55kg niet veel cc nodig heb om een grotere cup te krijgen. Zo'n twaalf jaar geleden had ik een C van mezelf. Maar na kinderen te hebben gekregen en borstvoeding te hebben gegeven is er bijna niets meer over :(

Ik heb nu een 75 aa. Ik loop er al een tijd meer rond maar ik hoopte altijd dat mijn borsten wel weer terug zouden komen.... Nou echt niet mijn oudste is nu 11 en de jongste 9! Ik ben nu 30 en ik ben er nu helemaal klaar voor!!! Heb jij ook kinderen? Hoe lang ben jij en hoeveel weeg je en welke cupmaat heb jij nu? Misschien had je het al gezegd maar ik heb zoveel gelezen dat ik het even niet meer weet.

P.S ben blij te horen dat er niet veel lekkage is met dit implantaat! Dat had ik nog niet gehoord.

Liefs,X Chantal

Hé Chantal,

Idd moet nu nog 10 dagen tellen, en dan is het mijn beurt. Als ik eraan denk dan krijg ik toch wel zenuwen. Vooral voor de narcose en het resultaat. maar bon, toch wil ik ze nog altijd :-)

We hebben bijna de zelfde lengte en gewicht, ik weeg 54 kg en meet 1m64. Een vriendin van me heeft 265 cc voor de spier laten plaatsen en kwam van een cup aa aan een D. Ze is ook bij Visser geweest. Ze is ongeveer even groot als ik en even zwaar.

Uw cup aa dat je nu hebt, is dat een hangende en leeggelopen borst (omdat je zei dat je voor de zwangerschappen een c cup had). Of is het gewoon plat geworden, met weinig weefsel? Ik heb nu een 75 aa, maar gewoon plat. Dus ze hangen niet, waardoor ik ook ni veel weefsel heb.

Weet je een borst dat hangt en nog is is leeggelopen heeft zowiezo al meer cc nodig om het op te vullen. Ik denk echt dat ik met 280cc à 300 cc meer als genoeg zal hebben. Wil ook ni te nep laten lijken.

30 jaar en een dochter van 11 zeg. Je bent er ook vroeg aan begonnen :)

Ik moet nog 30 worden van't jaar, en heb een zoon van 5 jaar en een dochter van 2 jaar.

Nog 4 dagen en 't is jouw beurt, hoe spannend zeg!!

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

vandaag eerste dag terug werken ??

is 't wat meegevallen ? niet te veel pijn gehad ?

hopelijk is het allemaal wat meegevallen voor jou !

gr,

anne

Hey Anne,

jaja vandaag terug gaan werken,viel zeer goed mee!

Ik sta in de thuiszorg en mijn meneerke as zo bezorgd,ik mocht niks doen van het huishouden. We zijn samen kleren gaan halen in de decathlon en nadien nog een goeie wandeling gedaan en daarna wat gedronken en gebabbeld en toen zat mijn half dagje er weeral op.

Ging vrij goed. Thuis dan nog wat kleine werkjes gedaan en geen problemen.

Heb daarnet zelfs 2uurtjes zonder bh gelopen,had gevoel dat hij schuurde en dat irriteerde me,dus ff uit!!! :-)

Nu ben ik wel blij dat ik terug men sportbh aan heb hoor!

Pijn? Dat heb ik er eigenlijk niet meer aan!

Litteken is al mooi toe,net aan buurvrouw gaan vragen of ze ze vd week wil uitdoen. handig toch een verpleegster naast de deur hebben!! :-)

Verder alles ok.

En hoe vlot het bij jou? Gaat het al beter?

Slaap je nog in de zetel?

Heb je al opgemeten?

Kdenk dak zot werd als ze ingetapet waren,niks kunnen zien!!

Wanneer mag het eraf??

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 april krijg ik mjn nieuwe boobies. Ben toch al wat nerveus aan het worden. Stel dat ik niet meer wakker zal worden! Heb nog niet zoveel operaties ondergaan en als je kinderen hebt sta je daar toch effe bij stil. Hopelijk valt de pijn mee. Bevallen ging steeds zonder verdoving dus dan moet dit toch ook lukken??!! Groetjes en proficiat met jouw mooie cup!

Hey Kinky,

woow...op 1 april,ook rare datum e!! :153: Maar komt toch al dicht in de buurt e,je kan ook al aftellen!!

Die slaapverdoving,geen schrik voor hebben,komt allemaal goed.

Ja,als je kinderen hebt denk je er wel aan,maar is eigenlijk voor niks nodig! :-)

Idd,bevallen zonder verdoving vond ik persoonlijk pijnlijker dan nieuwe boobies laten steken. :-)

Hangt wel af hoe hoog je pijngrens is natuurlijk.

Ik vond de pijn draagelijk,zeker niet pijnlijk.

Bedankt,ben zelf ook content met mijn mooi cup! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy !

goed dat jouw eerste dag meegevallen is !

ik ga proberen om vannacht terug in mijn bed te slapen ! de pijn is veel draaglijker nu !

en dat verband ! pff zou ik moeten aanhouden tot 31/3 ! no way ! ik ga op 28/3 niet werken zonder bh !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Chantal,

Idd moet nu nog 10 dagen tellen, en dan is het mijn beurt. Als ik eraan denk dan krijg ik toch wel zenuwen. Vooral voor de narcose en het resultaat. maar bon, toch wil ik ze nog altijd :-)

We hebben bijna de zelfde lengte en gewicht, ik weeg 54 kg en meet 1m64. Een vriendin van me heeft 265 cc voor de spier laten plaatsen en kwam van een cup aa aan een D. Ze is ook bij Visser geweest. Ze is ongeveer even groot als ik en even zwaar.

Uw cup aa dat je nu hebt, is dat een hangende en leeggelopen borst (omdat je zei dat je voor de zwangerschappen een c cup had). Of is het gewoon plat geworden, met weinig weefsel? Ik heb nu een 75 aa, maar gewoon plat. Dus ze hangen niet, waardoor ik ook ni veel weefsel heb.

Weet je een borst dat hangt en nog is is leeggelopen heeft zowiezo al meer cc nodig om het op te vullen. Ik denk echt dat ik met 280cc à 300 cc meer als genoeg zal hebben. Wil ook ni te nep laten lijken.

30 jaar en een dochter van 11 zeg. Je bent er ook vroeg aan begonnen :)

Ik moet nog 30 worden van't jaar, en heb een zoon van 5 jaar en een dochter van 2 jaar.

Nog 4 dagen en 't is jouw beurt, hoe spannend zeg!!

Vele groeten,

Yola

Hey Yola,

Echt grappig dat we bijna dezelfde lengte en gewicht hebben. We zijn ook nog bijna even oud :lol:

Ik ben in januari 30 geworden en ik vond het toch heel wat!! Ik was er inderdaad vroeg bij maar het is toch ook wel heel erg leuk een jonge mama zijn. Jij was ook niet al te laat met kinderen krijgen, maar wel op een mooie leeftijd!

Mijn boobs (voor zover ik ze zo kan noemen :11: ) hangen ook nog!!! Dus helemaal geen vulling aan de bovenkant en een beetje hangend weefsel aan de onderkant. Vind het echt theezakjes :( Ik ben nu ook superblij dat ik nu eindelijk ga! Ik ben nu ook best wel zenuwachtig aan het worden :70:, het is nu nog maar 3 dagen :70: !! Voor jou begint het nu ook op te schieten!!!

Ik heb ook nog wel zenuwen voor de slaaproes maar ik heb dat al eerder gehad en ook ben ik vaker onder narcose geweest dus ik weet wat het is! Je merkt er echt niets van. Het is wel heel raar, als je wakker wordt is alles al achter de rug zonder dat je er maar iets van heb gemerkt. Ik vind de slaaproes net zo voelen als een narcose. Ik had het alleen heel erg koud als ik weer wakker werd, maar je slaapt er heerlijk van!! Ik maak me meer druk om het herstel, vind het erg moeilijk om bijna niets te kunnen doen straks.... Maarja daar moet ik dan maar even door heen zien. En ik maak me net als jij druk om het resultaat, je heb er toch een bepaald beeld van hoe je ze wilt hebben en dan zal het echt een teleurstelling zijn als het toch niet zo uitpakt... maar ik denk dat we bij Dr.Visser in goede handen zijn.

Leuk om te horen dat je vriendin een D cup heeft gekregen met 265 cc. Maar bij haar hingen haar borsten zeker ook niet? Gelukkig dat jou borsten niet hangen, dan worden ze denk wel mooier. Bij mij zal het toch wel een beetje gaan hangen na de bv denk ik maar in ieder geval zijn het dan geen theezakjes meer :4:.

Fijn dat je even zegt dat een hangende borst meer cc nodig heeft om op te vullen, dat wist ik niet. Nu kan ik dat even voorleggen vrijdag. Heb jij verschil in je borsten? Ik heb dat minimaal maar ik ben bang dat je het na de vergroting gaat zien.... Dr. Visser heeft in ieder geval niet gezegd dat er in de ene borst meer cc moet als in de andere dus ik ga er maar vanuit dat het dan meevalt.

Nog 9 dagen voor jou en drie voor mij...SPANNEND!!!

Liefs, Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Chantal,

Idd moet nu nog 10 dagen tellen, en dan is het mijn beurt. Als ik eraan denk dan krijg ik toch wel zenuwen. Vooral voor de narcose en het resultaat. maar bon, toch wil ik ze nog altijd :-)

We hebben bijna de zelfde lengte en gewicht, ik weeg 54 kg en meet 1m64. Een vriendin van me heeft 265 cc voor de spier laten plaatsen en kwam van een cup aa aan een D. Ze is ook bij Visser geweest. Ze is ongeveer even groot als ik en even zwaar.

Uw cup aa dat je nu hebt, is dat een hangende en leeggelopen borst (omdat je zei dat je voor de zwangerschappen een c cup had). Of is het gewoon plat geworden, met weinig weefsel? Ik heb nu een 75 aa, maar gewoon plat. Dus ze hangen niet, waardoor ik ook ni veel weefsel heb.

Weet je een borst dat hangt en nog is is leeggelopen heeft zowiezo al meer cc nodig om het op te vullen. Ik denk echt dat ik met 280cc à 300 cc meer als genoeg zal hebben. Wil ook ni te nep laten lijken.

30 jaar en een dochter van 11 zeg. Je bent er ook vroeg aan begonnen :)

Ik moet nog 30 worden van't jaar, en heb een zoon van 5 jaar en een dochter van 2 jaar.

Nog 4 dagen en 't is jouw beurt, hoe spannend zeg!!

Vele groeten,

Yola

Dag Yola

Ik lees net dat jij nog 10 dagen moet aftellen. Ofwel ben jij nu al happy met je nieuwe boobs ofwel moet het gaan gebeuren. Ik ga op 1 april (rare dag...ik weet het) "effe langs" bij dr Damen in Genk. op zijn aanraden zou ik gaan voor 280cc. Heb nu een grote B (geen theezakjes) en zou dan moeten (willen) uitkomen op een D cup. Laat je horen hoe je bv geweest is want al die reacties maken me telkens wat slimmer. Groetjes en toy toy!

Kinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

ik heb het ni lang volgehouden in mijn bed !

en deze morgen ... mijn verband eraf (zie topic)

blij .. blij ..

zitten nog hoog , maar mooi !! superblij ! ik had dit véél eerder moeten doen ! nu ben ik die helse pijnen van de eerste dag vergeten !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

ik heb het ni lang volgehouden in mijn bed !

en deze morgen ... mijn verband eraf (zie topic)

blij .. blij ..

zitten nog hoog , maar mooi !! superblij ! ik had dit véél eerder moeten doen ! nu ben ik die helse pijnen van de eerste dag vergeten !!

gr ,

anne

Hey Anne,

dat is zoals bevallen e,die pijn ben je ook snel vergeten e,want je krijgt iets mooi in de plaats!

Met onze boobies net zo... :136:

Het gaat alle dagen wel beter gaan hoor,ik slaap nu al 2 dagen terug volledig op mijn zij..en dat is zalig hoor!

Gisteren zijn mijn draadjes eruit gegaan,buurvrouw heeft dit gedaan is ook verpleegster,en ze zei dat het heel mooi gedaan is en dat het heel mooi staat.

Toch leuk te horen !!

Verzorg je nog goed en alle dagen beetje meer en beter e!!

Heb het gelezen dat je verband eraf is,zal wel deugd gedaan hebben !! Kan jeuken e!! :rolleyes:

En nu heb je ze al gezien,wel raar in't begin e!!

Ik ben wel fier op men borsten nu,mijn ventje zei het gisteren nog....borsten borsten borsten,das al wat er nog uitkomt tegenwoordig!! Haha....

Zal ook wel weer beteren e!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Zalig toch he,zo terug op je zij slapen.

Al kan jij het behoorlijk rap,fijn voor jou natuurlijk.

Voor mij is het vanacht voor het eerst gelukt dat zij slapen.

En dat na bijna 6weken po.

Ik had er zelfs een nachtmerrie van,ik droomde dat mijn borst was

weggezakt onder mijn oksel in.

Ik mijn man midden in de nacht gewekt met de vraag doe het licht eens aan

ik denk dat mijn borst onder mijn oksel zit.

Die ocharme"nee schat je borst zit nog op zijn plaats". :unsure:

Ooooooooooooh die mannen maken wat mee he met onze borstenmicrobe.

Vannacht mijn laatste nacht met sportbh,al ga ik hem morgennacht toch

nog bij de hand houden ingeval van weer zo'n droom :blush:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.