Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai,

Je kan het altijd vragen, dat doe ik ook .

Het is idd zo dat je er snel aan gewend bent, en een nep maat D is anders als natuurlijke borsten maat D.

Daarom ga uk ook voor een D.

Dan kunnen hun ook niet zeggen dat ik t zelf wilde als het later kleiner uitvalt dan een D.

Ben benieuwd wat ze zal zeggen bij je. Met die 350 cc zou ik op een grote c kleiner D uit moeten komen volgens haar.

Nog een mandje wachten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal,

sta blijkbaar enkele dagen achter! Maar heb hier thuis hele drukke dagen gehad,veel zieken hier thuis en dan nog zelf van de trap gedonderd en voet zwaar verstuikt= rusten!!

Dus heb nu ff tijd om bij te lezen!!

Blij te lezen dat er nog zijn die nr de WK gaan,kunnen we samen aftellen.

@ Yola: ik denk dat ik toch ineens een BH daar aanschaf,want mijn vriendin heeft er nadien nog ene gekocht en die heeft ze meer dan 48€ betaald,ze zei dat het goed meeviel die prijs,en zoals je zegt,tis ineens goed van maat en die draag je nadien toch nog als je terug gaat sporten e!! :-)

Nog een dikke 4 wkn en tis eindelijk zo ver!! Ben al serieus aan het aftellen!!

Eindelijk!!!

Ik krijg nu 300 en 330cc achter de spier,maar ik ga de dag zelfs vragen om 50cc extra,ik wil nadien geen spijt hebben dat ik ze iets te klein vind.

Heb nu bijna geen borsten meer,ik wil er terug en de pijn die neem ik er wel bij!! Erger dan bevallen zal het wel ni pijn doen zekers??

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ben gisteren ook ni op het forum geweest, een avondje weg met een vriendin. Maar zat wel even met mijn gedachten bij jullie hoor :-)

@Jolanda: gewoon afwachten tot uw consultatie en de dokter zal u wel het beste adviseren. Je kan een maat in je gedachte hebben, maar als het dan niet gaat dan zit je er ook maar mee he. Ik wou een volle C, en kreeg als antwoord dat ze maar 240cc kan plaatsen achter de spier.

@Peggy: als je een sport BH zelf gaat kopen en het best je dan ni, en je moet in WK uiteindelijk een kopen, dan kom je nog meer uit als 48 eur. Als je in de WK een koopt, dan ben je zeker he. Ik ga mij ook een in de WK nemen.

Ja nog 4 weken voor u zeg! En na u is het al snel aan Suzanne en mezelf!

@Suzanne: hebben ze jou ook gebeld in de week? Mij wel, met de vraag of ik mijn operatie ni vroeger wou, nl 18 feb. Heb met spijt moeten weigeren, want verlof is al op het werk geregeld (2 weken na 31 maart).

Wat als het kon, dan had ik volgende week vrijdag mijn boobies, whaaaa :-)

Nu moet ik bijna nog 2 maanden wachten zeg!

Vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ben gisteren ook ni op het forum geweest, een avondje weg met een vriendin. Maar zat wel even met mijn gedachten bij jullie hoor :-)

@Jolanda: gewoon afwachten tot uw consultatie en de dokter zal u wel het beste adviseren. Je kan een maat in je gedachte hebben, maar als het dan niet gaat dan zit je er ook maar mee he. Ik wou een volle C, en kreeg als antwoord dat ze maar 240cc kan plaatsen achter de spier.

@Peggy: als je een sport BH zelf gaat kopen en het best je dan ni, en je moet in WK uiteindelijk een kopen, dan kom je nog meer uit als 48 eur. Als je in de WK een koopt, dan ben je zeker he. Ik ga mij ook een in de WK nemen.

Ja nog 4 weken voor u zeg! En na u is het al snel aan Suzanne en mezelf!

@Suzanne: hebben ze jou ook gebeld in de week? Mij wel, met de vraag of ik mijn operatie ni vroeger wou, nl 18 feb. Heb met spijt moeten weigeren, want verlof is al op het werk geregeld (2 weken na 31 maart).

Wat als het kon, dan had ik volgende week vrijdag mijn boobies, whaaaa :-)

Nu moet ik bijna nog 2 maanden wachten zeg!

Vele groetjes,

Yola

Hey Yola,

vandaag is het op de kop af nog 4 weken en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Wat vliegt de tijd snel!!!

Mag nog iets sneller gaan vind ik!!

En dan is het aan jullie....spannend!!!

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

vandaag is het op de kop af nog 4 weken en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Wat vliegt de tijd snel!!!

Mag nog iets sneller gaan vind ik!!

En dan is het aan jullie....spannend!!!

Peggy

't mag idd veel sneller gaan! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het komt steeds dichterbij en ik wordt toch wel iets zenuwachtiger. Over 45 minuten nog precies twee weken.

Weten jullie toevallig welke bh ze in de kliniek hebben?

Peggy, Yola en Suzanne beginnen jullie ook al de kriebels te krijgen??70.gif

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het komt steeds dichterbij en ik wordt toch wel iets zenuwachtiger. Over 45 minuten nog precies twee weken.

Weten jullie toevallig welke bh ze in de kliniek hebben?

Peggy, Yola en Suzanne beginnen jullie ook al de kriebels te krijgen??70.gif

groetjes Jolanda

hey Jolanda,

heb jij over 2 weken nieuwe boobies of ga je dan op consult? Heb al zoveel gelezen dat ik het niet meer weet!

Welke bh? Neen,maar tzal wel nen goeien zen e!!! :-)

Yep,de kriebels beginnen te komen,met momenten denk ik al,waar begin ik aan?? Maar om dan enkele minuten later te bedenken,een nieuw leven MET boobies! Kga me zoveel beter voelen!!

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jolanda,

heb jij over 2 weken nieuwe boobies of ga je dan op consult? Heb al zoveel gelezen dat ik het niet meer weet!

Welke bh? Neen,maar tzal wel nen goeien zen e!!! :-)

Yep,de kriebels beginnen te komen,met momenten denk ik al,waar begin ik aan?? Maar om dan enkele minuten later te bedenken,een nieuw leven MET boobies! Kga me zoveel beter voelen!!

Groetjes Peggy

@ Jolanda: Voor u zijn het nog 2 weken, is idd ni zo lang meer. En daarna is het nog 2 weken en dan is het aan Peggy en na Peggy moeten Suzanne en ik nog een 3 tal weken aftellen.

Ho kvind het toch nog lang wachten hoor. Ik wou dak nu even op vakantie kon gaan, zodat de tijd veel sneller voorbij kon gaan...

@ Peggy: Jolande heeft haar consult 24 feb, en als alles goed mee zit, zal ze de dag erna geopereerd worden. Ze heeft een 'next day' operatie gevraagd.

Ik heb ook wel zenuwen, vooral voor de narcose, maar 't zal wel goedkomen zeker. Waarvoor ik me ook zorgen maak, is alles na de operatie. Heb bang dat het te lang gaat duren voor ik weer het huishouden op me kan nemen. Kben een bezig bij, 't zal moeilijk zijn voor mij om ni voor mijn kinderen te kunnen zorgen en 't huishouden ni kan doen hoe ik het wil. Maar ja niks aan te doen...

Even op mijn tanden bijten.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

:53:

Hey meiden,

Het komt steeds dichterbij en ik wordt toch wel iets zenuwachtiger. Over 45 minuten nog precies twee weken.

Weten jullie toevallig welke bh ze in de kliniek hebben?

Peggy, Yola en Suzanne beginnen jullie ook al de kriebels te krijgen??70.gif

groetjes Jolanda

Ik weet niet welk merk, maar ik weet wel dat het een sport BH, en de sluiting is vooraan.

En het kost 48eur

Kan je de dag van operatie bestellen.

Groeten,

Yola :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:53:

Ik weet niet welk merk, maar ik weet wel dat het een sport BH, en de sluiting is vooraan.

En het kost 48eur

Kan je de dag van operatie bestellen.

Groeten,

Yola :53:

Hey Yola,

de bh neem ik daar,mss handiger omdat je dan ineens de juiste maat aan hebt!!

Pff...zoals Yolanda het zou doen,weet niet of ik dat zou doen. Ergens is het mss beter,gaat die dag op consult en dag nadien heeft ze haar boobies al,wij kunnen nog aftellen en ons zenuwachtiger maken,niet???

Nu valt het bij nog mee,maar tis al serieus aan't korten en soms komen de zenuwen wel zo ineens zne!!!

Maar ach,ik zal blij zijn dat het 10 maart in de namiddag is,dan ben ik er vanaf!!! :-)

Dan heb ik eindelijk boobies!!

Mijnen vent word soms zot van mij!! Gaan we winkelen,zie ik vanalles mooi,maar kan niks kopen e,nadien past het mss niet en dan hangt het er maar weer in de kast!

Kben al wel wat geld opzij aan't zetten om nadien eens goe te gaan shoppen,zalig gaat dat zijn!!!!

@ Yola: ik hoop ook dat de genezing vrij snel en vlot gaat,want ik ben net zoals jou geen stilzitter in het huishouden!!!

Ik ben ook constant bezig! En dan dat ik de kleinste de eerste dagen niet zelf in bed kan steken,dat doet me nu al pijn!! Hij is het zo gewoon en mama ook,,gaat even aanpassen zijn voor ons beiden.

Ik ga wel proberen de dagen ervoor om zoveel mogelijk hier in huis gedaan te hebben,de was en dtrijk volledig gedaan,heel huis gekuist,zodat het er toch een paar daagjes tegen kan!

Al goed dat de 4 kids die week naar hun papa en mama zijn en dat we alleen de jongste thuis hebben die week. Die gaat 1 nachtje bij de bomma slapen en dan terug thuis,met papa ook thuis zal dat wel lukken e!!

En mijn vriendin die komt me ook helpen,die heeft het al gedaan en weet wat het is .

Ach,die week minder in huis moeten we er maar bij nemen e,dat halen we nadien wel weer terug in!! :-)

Wij zijn toch supervrouwen,niet??? hahaha.....

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

Ik ga ook naar de WK !

Ik heb in januari gebeld om de afspraken te maken !

Ik heb op 17 februari mijn eerste consult bij dr.Verdonck ( komt er al snel aan en ik word wel wat zenuwachtig )

Ik heb ineens ook mijn operatiedatum vastgelegd ( 18 maart )zodat ik goed op tijd verlof kon regelen op mijn werk .

Blijkbaar doet dr. Verdonck geen sportBH aan maar een verband na de operatie .

gr ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

de bh neem ik daar,mss handiger omdat je dan ineens de juiste maat aan hebt!!

Pff...zoals Yolanda het zou doen,weet niet of ik dat zou doen. Ergens is het mss beter,gaat die dag op consult en dag nadien heeft ze haar boobies al,wij kunnen nog aftellen en ons zenuwachtiger maken,niet???

Nu valt het bij nog mee,maar tis al serieus aan't korten en soms komen de zenuwen wel zo ineens zne!!!

Maar ach,ik zal blij zijn dat het 10 maart in de namiddag is,dan ben ik er vanaf!!! :-)

Dan heb ik eindelijk boobies!!

Mijnen vent word soms zot van mij!! Gaan we winkelen,zie ik vanalles mooi,maar kan niks kopen e,nadien past het mss niet en dan hangt het er maar weer in de kast!

Kben al wel wat geld opzij aan't zetten om nadien eens goe te gaan shoppen,zalig gaat dat zijn!!!!

@ Yola: ik hoop ook dat de genezing vrij snel en vlot gaat,want ik ben net zoals jou geen stilzitter in het huishouden!!!

Ik ben ook constant bezig! En dan dat ik de kleinste de eerste dagen niet zelf in bed kan steken,dat doet me nu al pijn!! Hij is het zo gewoon en mama ook,,gaat even aanpassen zijn voor ons beiden.

Ik ga wel proberen de dagen ervoor om zoveel mogelijk hier in huis gedaan te hebben,de was en dtrijk volledig gedaan,heel huis gekuist,zodat het er toch een paar daagjes tegen kan!

Al goed dat de 4 kids die week naar hun papa en mama zijn en dat we alleen de jongste thuis hebben die week. Die gaat 1 nachtje bij de bomma slapen en dan terug thuis,met papa ook thuis zal dat wel lukken e!!

En mijn vriendin die komt me ook helpen,die heeft het al gedaan en weet wat het is .

Ach,die week minder in huis moeten we er maar bij nemen e,dat halen we nadien wel weer terug in!! :-)

Wij zijn toch supervrouwen,niet??? hahaha.....

Groetjes

Peggy

@Peggy, ik ben blij dat ik de dag erna geholpen wordt. Ik ben een echte zenuwpees. Ook ik ga een bh in de kliniek kopen ivm de maat. Ik wordt horendol van mezelf van al het kijken naar lingerie en bikini`s. Maar ja, eindelijk zal ik het allemaal kunnen dragen. Mijn schoonmoeder komt de eerste week om te helpen. En mijn moeder woont naast me, gelukkig hulp genoeg. En wat een goed idee om alvast wat geld opzij te zetten. En dan lekker shoppen..126.gif Mijn zoontje is drie, het wordt dan toch wel wat makkelijker. Ik hoop dat ik het voor de borstspier krijg. Geneest toch wel sneller toch en is minder pijnlijk. Maar ik ben er bang voor.....

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peggy, ik ben blij dat ik de dag erna geholpen wordt. Ik ben een echte zenuwpees. Ook ik ga een bh in de kliniek kopen ivm de maat. Ik wordt horendol van mezelf van al het kijken naar lingerie en bikini`s. Maar ja, eindelijk zal ik het allemaal kunnen dragen. Mijn schoonmoeder komt de eerste week om te helpen. En mijn moeder woont naast me, gelukkig hulp genoeg. En wat een goed idee om alvast wat geld opzij te zetten. En dan lekker shoppen..126.gif Mijn zoontje is drie, het wordt dan toch wel wat makkelijker. Ik hoop dat ik het voor de borstspier krijg. Geneest toch wel sneller toch en is minder pijnlijk. Maar ik ben er bang voor.....

groetjes Jolanda

Hey Jolanda,

mss geen slecht idee als je zo een zenuwpees bent! Ik ben dat zelf ook,maar ik denk dan aan iets anders en dan kan ik redelijk kalm blijven!

Het enige voordeel vind ik eraan,je weet dat het de dag nadien is en je hoeft ni echt af te tellen e!! Vind wel spannend!!

Ben benieuwd naar jou ervaring,ik zal ze wel lezen,want 2 weken na u is het aan mij e!!

Yep,overal zie je nu bikini's en mooie bh's,ik word er ook zot van!! Niet te doen e!! :-)

Nog ff en we kunnen ze ook in alle maten en kleuren kopen!!!

Onze venten gaan da wel ni zo goe vinden voor de portemonnee,maar dat vinden we ni erg e!! :-)))

Jouw zoontje is al 3,die kan je al wat wijs maken dat mama pijn heeft en dan helpen die al spontaan,kei lief!!

Mijn zoontje is 19 maanden dan,zal wat anders worden!! Dien heeft echt een fobie voor borsten,hij kan er niet afblijven!! Moet er altijd op duwen of is aan voelen,vind ie grappig!! Zal ik na de operatie niet direkt grappig vinden!! :-))

Maar leg dat maar eens uit aan een peuter van 19 maanden e!!

Als de groten zondag thuis komen,die helpen wel,die zijn al 8-9 en 12,dus die snappen het al wel.

Ik hoop alleen dat ik snel genees,kan ni goe stilzitten.

Snel genezen,kdenk dat het van persoon tot persoon afhangt hoe snel je geneest. Ik krijg ze achter de spier en ze gaat aan 1 kant ook de borst beetje verlagen zodat ze terug gelijk zijn.Ik hoop dus écht op een snelle genezing en niet te veel pijn nadien. Maar mijn man zegt dat ik goed tegen pijn kan,hoge grens,dus kzal da maar geloven zekers.

Ale,kunnen samen aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

Ik ga ook naar de WK !

Ik heb in januari gebeld om de afspraken te maken !

Ik heb op 17 februari mijn eerste consult bij dr.Verdonck ( komt er al snel aan en ik word wel wat zenuwachtig )

Ik heb ineens ook mijn operatiedatum vastgelegd ( 18 maart )zodat ik goed op tijd verlof kon regelen op mijn werk .

Blijkbaar doet dr. Verdonck geen sportBH aan maar een verband na de operatie .

gr ,

Anneken

Hey Anneken,

welkom hier. Je gaat hier al veel antwoorden krijgen of gelezen hebben voor je naar je consult gaat hoor.

Nog 4 dagen en je weet hoeveel. Niet teveel zenuwen???

Ik ga bij Dr.Visser en die doet een bh aan nadien.

Welke maat zou je graag willen en heb je nu??

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

Ik ga ook naar de WK !

Ik heb in januari gebeld om de afspraken te maken !

Ik heb op 17 februari mijn eerste consult bij dr.Verdonck ( komt er al snel aan en ik word wel wat zenuwachtig )

Ik heb ineens ook mijn operatiedatum vastgelegd ( 18 maart )zodat ik goed op tijd verlof kon regelen op mijn werk .

Blijkbaar doet dr. Verdonck geen sportBH aan maar een verband na de operatie .

gr ,

Anneken

Hé Anneken,

Welkom op het forum! Amaai spannend zeg, jij hebt ineens al uw operatiedatum vastgelegd. Ben je dan al zo zeker van WK? Jij wordt nog voor mij en Suzanne geopereerd, zalig zeg!

Suzanne en ik worden alletwee op 31 maart geopereerd door dr Visser.

Hadden ook alletwee op de zelfde dag ons eerste consultatie, 1 feb :)

Hoe lang heb jij verlof geregeld?

Dr Visser doe direct na operatie u een sport BH aan.

Anneken, ik weet niet of je al een eigen topic hebt gestart, maar misschien kan je dit doen zodat je dan ook je eigen operatieverslag kunt schrijven. Ga je meer reacties krijgen van de andere 'forumdames'...

Veel geluk met je consultatie volgende week vrijdag.

Groetjes

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolanda,

mss geen slecht idee als je zo een zenuwpees bent! Ik ben dat zelf ook,maar ik denk dan aan iets anders en dan kan ik redelijk kalm blijven!

Het enige voordeel vind ik eraan,je weet dat het de dag nadien is en je hoeft ni echt af te tellen e!! Vind wel spannend!!

Ben benieuwd naar jou ervaring,ik zal ze wel lezen,want 2 weken na u is het aan mij e!!

Yep,overal zie je nu bikini's en mooie bh's,ik word er ook zot van!! Niet te doen e!! :-)

Nog ff en we kunnen ze ook in alle maten en kleuren kopen!!!

Onze venten gaan da wel ni zo goe vinden voor de portemonnee,maar dat vinden we ni erg e!! :-)))

Jouw zoontje is al 3,die kan je al wat wijs maken dat mama pijn heeft en dan helpen die al spontaan,kei lief!!

Mijn zoontje is 19 maanden dan,zal wat anders worden!! Dien heeft echt een fobie voor borsten,hij kan er niet afblijven!! Moet er altijd op duwen of is aan voelen,vind ie grappig!! Zal ik na de operatie niet direkt grappig vinden!! :-))

Maar leg dat maar eens uit aan een peuter van 19 maanden e!!

Als de groten zondag thuis komen,die helpen wel,die zijn al 8-9 en 12,dus die snappen het al wel.

Ik hoop alleen dat ik snel genees,kan ni goe stilzitten.

Snel genezen,kdenk dat het van persoon tot persoon afhangt hoe snel je geneest. Ik krijg ze achter de spier en ze gaat aan 1 kant ook de borst beetje verlagen zodat ze terug gelijk zijn.Ik hoop dus écht op een snelle genezing en niet te veel pijn nadien. Maar mijn man zegt dat ik goed tegen pijn kan,hoge grens,dus kzal da maar geloven zekers.

Ale,kunnen samen aftellen.

Peggy,

Ik kan me ook nog redelijk kalm houden, maar da wachten da maakt me gewoon ambetant. Maar ja daar is nu niks aan te doen.

Ik ben dan ook zo iemand, als ik iets wil, wil ik dat direct en nu moet ik nog zo lang wachten :)

Mijn zoontje van 5 die zal me ook begrijpen, maar mijn dochter dat dinsdag 2 wordt, zij gaat dat helemaal ni begrijpen dat ik haar ni kan oppakken... Mijn hartje breekt nu al...

Weet er iemand hoe lang je geen gewicht boven de 10 kg mag nemen?

Heb net een vriendin van me dat ook onder het mes is gegaan donderdag in het WK bij dr Visser. Alles is super goed verlopen, kliniek super proper, mooi en chique, de verpleegster zijn super, allez allemaal goed nieuws dus. Alles gaat goed, ze heeft ni veel pijn gehad, allees wat spierpijn, tepels opgezwollen en geen gevoel er in (ookal is insnede gedaan via borstplooi). Enige nadeel ze is super misselijk, maar dat komt van de antibiotica (ze heeft een gevoelige maag).

Ben nu veel geruster nu ik dit allemaal van haar op vernomen :)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

de bh neem ik daar,mss handiger omdat je dan ineens de juiste maat aan hebt!!

Pff...zoals Yolanda het zou doen,weet niet of ik dat zou doen. Ergens is het mss beter,gaat die dag op consult en dag nadien heeft ze haar boobies al,wij kunnen nog aftellen en ons zenuwachtiger maken,niet???

Nu valt het bij nog mee,maar tis al serieus aan't korten en soms komen de zenuwen wel zo ineens zne!!!

Maar ach,ik zal blij zijn dat het 10 maart in de namiddag is,dan ben ik er vanaf!!! :-)

Dan heb ik eindelijk boobies!!

Mijnen vent word soms zot van mij!! Gaan we winkelen,zie ik vanalles mooi,maar kan niks kopen e,nadien past het mss niet en dan hangt het er maar weer in de kast!

Kben al wel wat geld opzij aan't zetten om nadien eens goe te gaan shoppen,zalig gaat dat zijn!!!!

@ Yola: ik hoop ook dat de genezing vrij snel en vlot gaat,want ik ben net zoals jou geen stilzitter in het huishouden!!!

Ik ben ook constant bezig! En dan dat ik de kleinste de eerste dagen niet zelf in bed kan steken,dat doet me nu al pijn!! Hij is het zo gewoon en mama ook,,gaat even aanpassen zijn voor ons beiden.

Ik ga wel proberen de dagen ervoor om zoveel mogelijk hier in huis gedaan te hebben,de was en dtrijk volledig gedaan,heel huis gekuist,zodat het er toch een paar daagjes tegen kan!

Al goed dat de 4 kids die week naar hun papa en mama zijn en dat we alleen de jongste thuis hebben die week. Die gaat 1 nachtje bij de bomma slapen en dan terug thuis,met papa ook thuis zal dat wel lukken e!!

En mijn vriendin die komt me ook helpen,die heeft het al gedaan en weet wat het is .

Ach,die week minder in huis moeten we er maar bij nemen e,dat halen we nadien wel weer terug in!! :-)

Wij zijn toch supervrouwen,niet??? hahaha.....

Groetjes

Peggy

Hai Peggy,

Ga ik ook doen een BH daar nemen, dan ben ik zeker dat het een goei is, dat hem goed gaat zitten enzo...

Haha supervrouwen... ja zo noem ik mijn eigen ook soms:)

Maar ga ook zoals je zegt voor mijn operatie, huis volledig kuisen, strijken enzo... Zodat het toch even er tegen kan. Ik weet wel dat mijn man zoveel mogelijk van me gaat overnemen, maar hij zal ni alles doen zoals ik het wil dus... Maar ja das dan maar even op mijn tanden bijten tot ik weer iets kan doen.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

de bh neem ik daar,mss handiger omdat je dan ineens de juiste maat aan hebt!!

Pff...zoals Yolanda het zou doen,weet niet of ik dat zou doen. Ergens is het mss beter,gaat die dag op consult en dag nadien heeft ze haar boobies al,wij kunnen nog aftellen en ons zenuwachtiger maken,niet???

Nu valt het bij nog mee,maar tis al serieus aan't korten en soms komen de zenuwen wel zo ineens zne!!!

Maar ach,ik zal blij zijn dat het 10 maart in de namiddag is,dan ben ik er vanaf!!! :-)

Dan heb ik eindelijk boobies!!

Mijnen vent word soms zot van mij!! Gaan we winkelen,zie ik vanalles mooi,maar kan niks kopen e,nadien past het mss niet en dan hangt het er maar weer in de kast!

Kben al wel wat geld opzij aan't zetten om nadien eens goe te gaan shoppen,zalig gaat dat zijn!!!!

@ Yola: ik hoop ook dat de genezing vrij snel en vlot gaat,want ik ben net zoals jou geen stilzitter in het huishouden!!!

Ik ben ook constant bezig! En dan dat ik de kleinste de eerste dagen niet zelf in bed kan steken,dat doet me nu al pijn!! Hij is het zo gewoon en mama ook,,gaat even aanpassen zijn voor ons beiden.

Ik ga wel proberen de dagen ervoor om zoveel mogelijk hier in huis gedaan te hebben,de was en dtrijk volledig gedaan,heel huis gekuist,zodat het er toch een paar daagjes tegen kan!

Al goed dat de 4 kids die week naar hun papa en mama zijn en dat we alleen de jongste thuis hebben die week. Die gaat 1 nachtje bij de bomma slapen en dan terug thuis,met papa ook thuis zal dat wel lukken e!!

En mijn vriendin die komt me ook helpen,die heeft het al gedaan en weet wat het is .

Ach,die week minder in huis moeten we er maar bij nemen e,dat halen we nadien wel weer terug in!! :-)

Wij zijn toch supervrouwen,niet??? hahaha.....

Groetjes

Peggy

Ah zeg Peggy, weet jij dan al dat je in de namiddag geopereerd wordt? Hebben ze je al gebeld met het uur?

Ben je dan ook al met de vitaminen moeten starten?

x Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah zeg Peggy, weet jij dan al dat je in de namiddag geopereerd wordt? Hebben ze je al gebeld met het uur?

Ben je dan ook al met de vitaminen moeten starten?

x Yola

hey Yola,

Welke vitaminen?18.gif

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Yola,

Welke vitaminen?18.gif

groetjes Jolanda

Hey,

ik heb nog geen uur gekregen,maar ik heb toen wel aan de receptie gezegd dat ze me voorlaatst of laatst mogen zetten (opereert enkel in de voormiddag dan) want wij komen van antwerpen en hebben dan mss nog file en ik moet de kleinste nog nr mijn schoonouders brengen voor een nachtje.

@ jolanda: je mag 14 dagen voor je operatie extra vitamines innemen,gewoon een multi-vitamine was goed zeiden ze. Je kan daar ook een voorschrift krijgen,maar die zijn vele duurder zei die aan de balie.

Die extra vitamine kuur dient eigenlijk om sneller te genezen.

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peggy,

Ik kan me ook nog redelijk kalm houden, maar da wachten da maakt me gewoon ambetant. Maar ja daar is nu niks aan te doen.

Ik ben dan ook zo iemand, als ik iets wil, wil ik dat direct en nu moet ik nog zo lang wachten :)

Mijn zoontje van 5 die zal me ook begrijpen, maar mijn dochter dat dinsdag 2 wordt, zij gaat dat helemaal ni begrijpen dat ik haar ni kan oppakken... Mijn hartje breekt nu al...

Weet er iemand hoe lang je geen gewicht boven de 10 kg mag nemen?

Heb net een vriendin van me dat ook onder het mes is gegaan donderdag in het WK bij dr Visser. Alles is super goed verlopen, kliniek super proper, mooi en chique, de verpleegster zijn super, allez allemaal goed nieuws dus. Alles gaat goed, ze heeft ni veel pijn gehad, allees wat spierpijn, tepels opgezwollen en geen gevoel er in (ookal is insnede gedaan via borstplooi). Enige nadeel ze is super misselijk, maar dat komt van de antibiotica (ze heeft een gevoelige maag).

Ben nu veel geruster nu ik dit allemaal van haar op vernomen :)

Groetjes,

Yola

Hey,

wat leuk te lezen dat je vriendin super content is van Dr. Visser,doet bij mij al wat zenuwen weggaan. :-)

Mja,da gevoel van die tepels,da zal wel terug komen zekers? Ik ga daar ni van wakker liggen,want ik heb daar zowiezo bijna geen gevoel in.

Misselijk vd antibiotica? Moet je dat dan nemen nadien??

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Ik ben er ook weer, wat er ook aangeraden word is arnica gaan gebruiken, dat zorgt voor een beter wondgenezing.

Dat ga ik ook zeker doen. Samen met een hele goede littekens olie. Mijn zus heeft dit zeker een half jaar gebruikt.

Ik kan eigenlijk niet meer wachten!!

Ik wil het liefst morgen al!

ik koop ook geen nieuwe bovenkleding kopen meer, straks pas ik het allemaal niet meer! Heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat leuk te lezen dat je vriendin super content is van Dr. Visser,doet bij mij al wat zenuwen weggaan. :-)

Mja,da gevoel van die tepels,da zal wel terug komen zekers? Ik ga daar ni van wakker liggen,want ik heb daar zowiezo bijna geen gevoel in.

Misselijk vd antibiotica? Moet je dat dan nemen nadien??

Groetjes Peggy

Peggy,

Wel mijn zenuwen zijn ook iets of wat verminderd door te weten dat mijn vriendin zeer blij is van dr Visser.

Denk ook wel dat het gevoel van haar tepels zal terugkomen...

Ja zij moet antibiotica nemen, wat voor antibiotica weet ik wel niet.

Liefs

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok. multivitamine heb ik wel thuis. Zal ze nu braaf gaan nemen32.gif

Je krijgt preventief antibiotica. Ik heb begrepen dat dit cotrimoxazol is.

groetjes Jolanda

Jolanda,

Anders moet je eens bellen naar het WK he, zodat je de juiste vitaminen neemt he... want nog 11 dagen en het is zo ver voor u! Zalig, pietzak,... nu ben ik toch wel een beetje jaloers hoor, hehe ;)

't zal snel uw Boobies day zijn!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.