Ga naar inhoud

Peggysue2 : 10 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Voor alle dames,

bedankt voor jullie steun,khad hem nodig vandaag!!!

Kwas op van de zenuwen!!!

Vanmorgend eerst nog zoontje nr de grootouders gebracht tot morgen en dan richting WK in genk.

Af en toe file gehad,maar waren er toch op tijd!!!

En dan was het zeer snel aan mij,Dr.Visser was al aan't wachten op me!! Man,toen kreeg ik gewoon de bibber vd zenuwen. :70:

Toen heeft ze har lijntjes allemaal afgetekend en toen mocht ik op de tafel plaats nemen,alles werd klaargemaakt en toen kreeg ik al slaapmiddel toegediend....binnen enkele seconden was ik weg en ik wist van niks meer!!!

Die slaapnarcose waar ik zo een schrik voor had,was dus helemaal niet nodig!!! :rolleyes:

Toen ik op de recovery lag en zo stilaan wakker werd was ik wel precies high!!! :unsure:

Ik kon niet recht naar 1 punt kijken,mijn ogen die rolden altijd weg! Dus,ogen toe en nog slapen dat deed beter.

Op de kamer nog goed geslapen,kwist echt van niks meer!!

Heb wel mijn man nog horen bellen met mijn schoonouders,maar over wat ze het hadden,geen idee!! :141:

Na een uurtje heeft een verpleger me wakker komen maken en moest ik uit bed komen en cola drinken.

Man,zodra ik rechtkwam mottig dat ik me voelde,ziek!!! :wacko:

Heb me toen aangekleed en toch nog ff boven de pot gehangen,maar was loos alarm.

Na 15 min mochten we door ,op weg nr huis.

Omdat ik nog zo draaide is er een verpleegster mee tot aan de auto gegaan.

Mijn man zegt,ok klaar....neeeeeeeeeeeeee....deur open en alle cola kwam er terug uit!!! Klaar...door gereden nr huis en geen last meer gehad.

Heb ondertussen nog een platte kaas gegeten en ik voel me al beter nu. :rolleyes:

Mijn man is nu verse pizza aan het maken en hopelijk krijg ik hem binnen en voel ik me dan nog beter.

En de pijn dames: ik beschrijf het als stuwing pijn als je borstvoeding geeft en ik kan nog redelijk uit de voeten.

Ik heb een sport-bh aan nu,een 75D en dat is dus wat ik wou!!!

Ik heb ze daarnet al in de spiegel gezien en man...ik ben er al compleet gek van!!!!! Ik vind ze heel mooi en groot!!!! :1big_boobs:

Diegene die nog na mij gaan,geen zorgen....mijn pijn is echt dragelijk en ik zou nu al teveel doen.

Ik kan zelfs beetje op mijn zij liggen.

Mijn ventje gaat straks foto's trekken en ik zal ze dan de komende dagen proberen hierop te zetten.

Ok ,nu ga ik jullie laten en nog wat rusten!!

Dank voor jullie steun allemaal

Groeties

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dikke proficiat.

Had je niks extra gevraagd tegen misselijkheid?Want dat hielp wel bij mij.

Ooooooh wat ben ik jaloers op jou,jij kan nu al een beetje op je zij liggen.

Nu dat kan ik na 4weken dus nog niet,en dat begin ik te voelen in mijn rug.

Laat je nog maar lekker verwennen,geniet van de pizza,en van je nieuwe boobs

natuurlijk.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

ik had je hier vandaag nog niet verwacht !

proficiat met je D-cup !! je hebt precies wat je wou !!

wees niet te overmoedig omdat je niet veel pijn voelt en probeer nog een paar dagen te rusten !!

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggysue,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs: .

Ben blij dat het je zo meegevallen is :136:.Behalve het misselijk

zijn dan. Ik wens je een voorspoedig herstel.Rust goed uit en

geniet van je borsten.

groetjes Mireille :48::41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat het je allemaal zo goed is meegevallen en je nu al zo tevreden bent! Laat je nu lekker verwennen en rust goed uit! Voorspoedig herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

hier ben ik weeral :rolleyes:

Ach ja,da misselijk zijn,had na mijn epidurale ook ,ma khad ni gedacht da na een slaapnarcose ook te hebben.

Had motilium gekregen hoor en ingenomen,maar dat heeft dus niet geholpen.

Bwa,overgeven na je BV is niks hoor,das allemaal nog verdoofd. :6:

Het is idd allemaal zeer goed meegevallen en de nacht dus ook,heb de chance dak al beetje op men zij kan liggen zodat ik die poep eens kan ontlasten e! Want die word soms zo slaperig,dus ben blij dak da al beetje kan.

Ik slaap enkel met 1 hoofdkussen en mijn borstvoedingsworst en da lukt goed.

Ok,ben nu al wel vroeg hier,maar mijn man snurkt tegen de sterren op....dus ikke dan maar naar beneden !!! :unsure:

Had enkel na zo een nachtje liggen beetje pijn aan die spier vanvoor en last vd zwaartekracht denk. Kdenk dat ze ietsje terug zakten toen ik rechtkwam en da gaf een raar gevoel,beetje zeurderige pijn,maar nu gaat het al weer terug.

Ik ga idd de eerste dagen kalm aan doen,maar ik had gewoon nog enkele vraagjes.

Op de papieren die je mee krijgt staat dat je de eerste dagen ni mag strijken en stofzuigen.....vanaf wanneer mag dat wel??? Want dat staat er dus wel niet bij!!

Ok,nu ben ik weer even weg....

Groeties

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy

wat fijn dat je operatie zo goed is gegaan.

en wat heb je weinig last nu al!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Dat stofzuigen en strijken dat laat je toch wel hè??? Daar moet je nunog helemaal niet aan denken, foei140.gif

Over het algemeen wat ik heb gelezen overal is dat je dingen weer mag doen als je geen pijn hebt. de eerste week mag je helemaal niets, de volgende 3 weken langzaam weer dingen oppakken zoals strijken en zuigen, en de volgende weken tot 6 weken erna , alles weer wat je zelf aankan.

Voor sommigen zal dit alles zijn en voor anderen zal dit anders zijn.

Succes verder !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad,dat is echt wel belangrijk.

Oooh en op je zij slapen ,ik kan dat maar niet geloven ik benijd je echt,

ik kan het nu na 4 weken nog niet.

Ja 's morgens bij het recht komen dat is een raar gevoel in de borsten he.

Precies of je lichaam moet nog wennen aan het gewicht.

Ook als je u sportbh de eerste dagen uit doet om te douchen vond ik een raar

gevoel precies of je boobies gaan afvallen,hehe.

Ja ik weet ook niet precies wanneer je weer mag stofzuigen en strijken maar de

eerste week heb ik het toch niet gedaan.

Na die week wat strijken lukte me toen wel,maar stofzuigen dat had ik onderschat.

Dat lukte veel minder ben er dan ook mee gestopt(had toch bang om wat verkeerd te doen)

Maar nadien moet je gewoon naar je eigen lichaam luisteren je zeker niet pijn doen of

overbelasten,maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Rust toch nog maar goed!

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggysue

Ik ben ienieuw op dit forum en ik lees dat iedereen in WK met Dr. Vissers op

consultatie is geweest. Is er dan niemand die, net zoals ik, bij Dr. damen op bezoek is geweest?

Maak me wat zorgen want mijn afspraak voor de "big boobies day" is voor 1 april. Nee nee...geen grap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggysue

Ik ben ienieuw op dit forum en ik lees dat iedereen in WK met Dr. Vissers op

consultatie is geweest. Is er dan niemand die, net zoals ik, bij Dr. damen op bezoek is geweest?

Maak me wat zorgen want mijn afspraak voor de "big boobies day" is voor 1 april. Nee nee...geen grap!

@Kinky, bovenaan in de zoekfunctie kun je 'Damen' ingeven en dan kom je op topics uit van dames die bij dr. Damen zijn geweest, zijn er ook veel hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy

wat fijn dat je operatie zo goed is gegaan.

en wat heb je weinig last nu al!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Dat stofzuigen en strijken dat laat je toch wel hè??? Daar moet je nunog helemaal niet aan denken, foei140.gif

Over het algemeen wat ik heb gelezen overal is dat je dingen weer mag doen als je geen pijn hebt. de eerste week mag je helemaal niets, de volgende 3 weken langzaam weer dingen oppakken zoals strijken en zuigen, en de volgende weken tot 6 weken erna , alles weer wat je zelf aankan.

Voor sommigen zal dit alles zijn en voor anderen zal dit anders zijn.

Succes verder !!!

Heykes,

ik heb idd weinig last of zoals mijn man het zou zeggen,ik ben geen kleinzerige en ik zal niet snel hulp vragen!!

De foto's volgen nog,moet nog ff zien hoe we dat hier erop zetten. :-)

Haha....jaja dat stofzuigen laat ik nog wel ff,maar of ik volle 7 dagen kan laten,da weet ik niet zne!! :-)

Ik luister ook wel nr mijn ichaam,als het niet lukt dan ga ik rusten hoor!!

Nu kan jij ook serieus beginnen aftellen e,nog juist 3 weken vandaag en het is aan jou!!

Spannend!!! :-)))

Groejtes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad,dat is echt wel belangrijk.

Oooh en op je zij slapen ,ik kan dat maar niet geloven ik benijd je echt,

ik kan het nu na 4 weken nog niet.

Ja 's morgens bij het recht komen dat is een raar gevoel in de borsten he.

Precies of je lichaam moet nog wennen aan het gewicht.

Ook als je u sportbh de eerste dagen uit doet om te douchen vond ik een raar

gevoel precies of je boobies gaan afvallen,hehe.

Ja ik weet ook niet precies wanneer je weer mag stofzuigen en strijken maar de

eerste week heb ik het toch niet gedaan.

Na die week wat strijken lukte me toen wel,maar stofzuigen dat had ik onderschat.

Dat lukte veel minder ben er dan ook mee gestopt(had toch bang om wat verkeerd te doen)

Maar nadien moet je gewoon naar je eigen lichaam luisteren je zeker niet pijn doen of

overbelasten,maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Rust toch nog maar goed!

Groetjes Cheries

Hey Cheries,

ik heb vannacht idd redelijk geslapen. Niet dat ik volledig op mijn zij heb gelegen,maar wel half met zo'n worstkussen eronder,valt goe mee en zo kon ik die poep eens ontlasten vd druk door altijd op je rug te liggen.

Probeer anders ook eens met een worstkussen of extra kussen te leggen,mss lukt het wel??

Ja,da rechtstaan was ff raar,precies of ze zakten terug op hun plaats,was raar gevoel.

Douchen gin gook vrij vlot,had niet het gevoel dat ze eraf vielen hoor....kan het alleen niet laten om ze steeds te bezien.

En ik vond het zonder bh leuker dan met,die spant zo e!!

Zelfs mijn plakkers op de wonde,die beginnen nu al te jeuken! Weet niet of ik die wel 10 dagen kan laten zitten hoor!!

Ik ga me zeker niet overbelasten,als ik voel dat het niet gaat dan stop ik met wat ik bezig ben en ga rusten.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peggy ,

tof dat het zo goed met je gaat !! maar niet te veel ineens willen doen , hé !!

mag jij al douchen ???

bij dr. verdonck krijg je een verband rond je borstkast ! die zou 14 dagen moeten blijven zitten ! en je mag je enkel aan de wasbak wassen !!

raar hé , dat verschil in handelswijze in dezelfde kliniek ??

heb jij ze voor of achter de spier ?

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

ja die pleisters kunnen jeuken he,genezingsproces.

Die grote pleisters,en het kompres mogen er na 5 dagen al af he,alleen die kleine pleisters

onder het kompres moet je laten zitten tot bij het verwijderen van de hechting.

Verwijder die grote pleisters best onder de douche want amai die kleven hoor.

Ja ik ken je gevoel je kan blijven kijken he en krijgt er maar geen genoeg van.

Je ziet het wachten loont.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.