Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Esther!

Heb heel je topic gelezen want zag dat je bij dr Plovier geweest bent!

Ik ga 24 mei op consult bij hem ( wel nog lang :( )

Bij jou is er wel veel in gegaan hé :1bouncingboobs:

Want las dat je eigenlijk ook wel mager bent :D

Heb jij zelf initiatief genomen bij hem?

Of zei hij wat mooist bij je ging zijn?

Heb er zelf al zin in :rolleyes:

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Esther, heb ook nog even naar je foto's gekeken, lookin' goooooooooood! Het ziet er precies geen 450cc uit, maar ze zullen denk ik wel nog groter worden de komende 3 weken.

Ik ga mij toch niet wagen aan meer dan 400cc :D maar ik wil wel dat ze er uiteindelijk gaan uitzien zoals de jouwe nu 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blue

Hey, wat leuk dat je voor dr. Plovier hebt gekozen om op concult te gaan.

Op welke maat wil jij ongeveer uitkomen?

Ik heb 450CC, maar zo groot zijn ze niet hoor. CC's vallen bij iedereen anders uit

en dat kun je dus niet met elkaar vergelijken. Ik wilde graag een D en tot nu toe heb

ik ook een D. Dr. Plovier kan dat prima inschatten.

Ik was ook bij dr. van Onselen (Accz) op consult geweest en hij adviseerde 350CC. Ik denk

dat ik ze dan echt wel te klein had gevonden.

Ik vind mn lichaam mooi in verhouding nu. Ik zal je een pb'tje sturen met mijn wachtwoord, dan

kun je foto's kijken.

@Scarlite

Zo zie je maar dat de cc's bij iedereen anders uitvallen. De een heeft met 200cc een D en ik heb

het met 450CC!

Ik vind mijn lichaam mooi in verhouding nu, ben super blij met mn boobs.

Voor jou begint het op te schieten he, is ook snel gegaan!

Al zenuwachtig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, hoe dichter het komt hoe meer ik er naar uitkijk, ik kan nu echt niet meer wachten waaaaaaaaaaah 1bouncingboobs.gif

Echt stress heb ik niet, wel gezonde zenuwen :D Binnen 2 weekjes heb ik ze!!! Ik kan het nog altijd niet geloven ^^

Ik ga er ook van uit dat Plovier perfect weet a.d.h.v. de foto's welke grootte ik wil, dus wie weet wordt het ook 450cc... 106.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther!

Je hebt mooie boobs hoor ;)

Ja heb dat al gemerkt dat het inderdaad bij iedereen anders uitvalt!

Ik zou toch ook een D cup willen...

Hij zal wel snel zien wat bij me past ook zeker :P

Sommige nog groter als D vind ik hier op het forum nochtans ook mooi...

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 dagen PO

Het is weer tijd voor een update hihi. Ik ben al bijna drie weken po, het gaat zo snel.

Sinds gister heb ik iets last van steekjes. Het is geen pijn, maar ik voel het wel.

Zou het kunnen dat ze nog iets gaan dalen? Of dat de huid wat soepeler wordt? Mijn huid staat

namelijk nog erg strak, het glimt zelfs nog! Sinds vanmorgen begint mijn tepelhof een beetje

te vervellen. Ik heb ergens gelezen dat dit voor kan komen, dus maak me geen zorgen. Het is alleen

een beetje een gek gezicht! Mijn tepels zijn overgevoelig!! Voor de bv had ik niet echt gevoel in mijn

tepels, dit is het andere uiterste haha.

Ik zie nu op de foto's duidelijk verschil met de eerste dagen. Ze worden steeds mooier.

Op de laatste foto, die vandaag is gemaakt, lijken ze ook wat ronder. :123:

Ik kijk nog steeds iedere 5 minuten naar beneden en daar word ik zo blij van hahaha.

Niet op mn werk hoor, dat probeer ik te vermijden :blush:

Nog één week en dan kan ik de kliniekbh in de vuilnisbak doen haha. Dan mag ik een gewone sportbh aan.

Dat is wel fijn, want met deze warmte is de kliniekbh NIET fijn!!

Achja, het is voor een goed doel :136:

Ik wens iedereen een zonnige pasen!!

Liefs Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther,

nou fijn dat alles ok gaat met mij ook hoor eindelijk hihi,nou maar toen ik stopte met die pijnstillers dagenlang hoofdpijn en nu nog maar ja het is ook met dat warm weer

wordt er onnozel van kan niks deftigs aan doen met die kliniek bh,maar we zijn er bijna hé,ben nu wel heel blij,ik ga de fotos er nu opzetten,vorig keer mislukt ben er allemaal niet zo handig in,take care,xxx

maar hé we hebben ze onze boobs yes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia,

wat vervelend dat je steeds hoofdpijn hebt. Gelukkig kunnen we straks onze kliniekbh inruilen

voor sexy lingerie en blote truitjes hihi. :blush:

Jammer dat het al zo bloedheet is eind april, maar we zijn er bijna idd.

Ik ga gelijk even bij je foto's spieken!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik zie dat jullie allemaal recentelijk bij Dr plovier zijn geweest, ik heb 20 mei een consult!! maar mijn vraag was, wat hebben jullie allemaal voor jullie bv betaald hoorde ergens dat het tussen de 2700-3000 was maar dat het erg verschilt.. Wil niet voor verassingen komen te staan 20 mei..

groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Esther

Owh oke ja ik hoop dat het niet duurder als 2800 euro word want dan staat heel me financiele berekening op zijn kop haha, Ja wil op een volle b kleine c uitkomen.. Wil ze niet te groot omdat ik best een brede bouw heb 1,73/71 kilo en wil er niet dikker door gaan lijken. En dan had ik nog een vraagje, ik zit nog op school maar zou nog het liefst iets voor de zomervakantie geopereerd willen worden want dan kan ik in me vakantie tenminste nog gaan zwemmen, heb 10 weken vakantie en dan bijv 4 weken voor de vakantie dan heb ik nog 8 weken zwem plezier :) maar hoeveel dagen heb je een btje nodig dat je tenminste overeind kan ofzo kan dat met 6 dagen op bed liggen dan kan ik 2 dagen voor het weekend 2 dagen in het weekend en 2 dagen na het weekend vrij pakken of is dat te kort?

Groetjesss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen is het herstel anders. Ik was maar acht dagen thuis, maar sommigen hebben drie weken nodig!

Hier kan ik helaas geen antwoord op geven.

Ga je ook nog naar andere artsen op consult?

Je kunt ook een voorsteltopic openen, dan krijg je ook reacties van andere meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja begrijp het! Ik weet nog niet zeker of ik ook bij iemand anders op consult ga, misschien naief maar heb zon goed gevoel bij dr Plovier zit het al een lange tijd te volgen overal en hoor alleen maar zulke goede verhalen over hem! en ik denk als ik bij iemand anders ga ik toch uiteindelijk bij hem uitkom.. maar ik zal eens een forum gaan openen, dankjewel!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat ze nog iets gaan dalen? Of dat de huid wat soepeler wordt? Mijn huid staat

namelijk nog erg strak, het glimt zelfs nog! Sinds vanmorgen begint mijn tepelhof een beetje

te vervellen. Ik heb ergens gelezen dat dit voor kan komen, dus maak me geen zorgen. Het is alleen

een beetje een gek gezicht! Mijn tepels zijn overgevoelig!! Voor de bv had ik niet echt gevoel in mijn

tepels, dit is het andere uiterste haha.

Hey Esther,

Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! :D

Ze gaan zeker nog verder indalen hoor, en je huid wordt zeker soepeler en minder strak, zou zeker wel je borsten insmeren met een goede bodylotion of bodyolie, je huidje goed gevoed houden. Had ik ook dat m'n tepels vervelden, zelfs m'n hele boobs, en ik had ook nauwelijks gevoel in m'n tepels voor de bv, dan zijn ze ook een periode heel gevoelig geweest, op het pijnlijke af, maar daarna weer zoals ervoor. Komt helemaal goed! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ja het gaat zeker goed, ben nog nooit zo happy geweest :D

Fijn te horen dat het vervellen wel normaal is, mijn boobs beginnen nu ook op andere plekken te vervellen!

Ik smeer ze iedere ochtend (en soms ook avond) in met bio-oil tegen huidstriemen.

Lijkt me een fijn gevoel als ze wat soepeler worden. Het zal de komende weken vanzelf gebeuren.

En ook fijn te horen dat ik straks weer een 'normaal' gevoel in mijn tepels kan verwachten. Het doet nu zelfs pijn als er iets langsschuurt, bijv. als ik mijn bh aan doe.

Kan al bijna niet wachten om een bh of een bikini te shoppen. Ik heb alle sites al bekeken met lingerie en bikinis hahaha. Er staan er al een paar in mijn favorieten :blush:

Donderdagavond laat ik me opmeten bij een lingeriewinkel en ga ik een nieuwe sportbh kopen. Zo benieuwd op welke maat ik dan uitkom. Als ik het zelf meet, heb ik steeds 75D, dat had ik nooit durven dromen :blush:

Ik hoef de kliniekbh nog maar 1 week aan :101:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis!

lekker joh, al 20 dagen!

fijn dat het goed gaat:)

ik heb meteen weer even je fotos bekeken, het ziet er ergg mooi uit!

ik hoop dat mijne ook zo zullen worden:)

dat ooooovergevoelige tepels heb ik ook, echt niet normaal he!

ik zie trouwens net dat jij die Hema BH aan hebt onder een shirtje, dat ziet er echt heel mooi uit,

ik heb die ook al in huis, als ik de deur uit ga trek ik lekker die aan:) met die kliniekbh is t niet zo mooi:(

Liefs Jaidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind ze nu ook echt mooi!!

Hoeveel CC heb je nu uiteindelijk gekregen?

Op de foto heb ik idd die padded bh onder dat shirtje. Dan lijken

mn boobs huge haha. :101:

Ik draag hem verder niet, wil toch nog 1 week mn kliniekbh aanhouden.

Het voelt ook wel veilig als ze zo ingepakt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uiteindelijk 30occ gekregen, helemaal goed voor mij:)

hihi, ja die bh van de hema is echt top:) ik zag dat al bij meerdere meiden:)

maar idd, voor jouw nog een weekje de kliniekbh, voor mij nog iets langer dan 2 weken....

wel btje jammer met dit warme weer! haha:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik moet echt nog iets met jullie delen!!

Ik heb vanavond mijn boobs laten meten in een lingeriewinkel.

Nu blijkt dat ik al die tijd de verkeerde omvang heb gedragen.

Ik heb niet omvang 75, maar 70.

Ik heb nu een sportbh 70F Oh my god...dat klinkt zo groot!!!

Ben nog een beetje in shock en toch ook happy hihi

Big boobies :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha zozoooo dat klinkt groot he!!!!

En dan zeg je dat die van mij groter dan D is haha... wat zijn je maten?

Ik heb die van mij nog niet laten meten durf niet hihihi. Ik heb 5 mei controle dus dan ga ik die dag of nou ja volgende dag meten... spannend!!!

Zou ik je ww mogen even spieken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb niet eens gevraagd, wat ze gemeten heeft.

Ik was zo overdonderd dat ik gepast en gekocht heb.

Het besef kwam pas net hahaha

Ik zal je een pbtje sturen met mn ww.

Draag jij de kliniekbh nog?

Ik heb nu een stevige sportbh gekocht en die ga ik vanaf maandag dragen overdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.