Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey ook spannend! Voelde het bij jou ook zo zwaar??

Ik ga morgen nog een poging wagen hihi

Hoe gaat het verder met de pijn? Valt het jou ook mee?

X

hey esther

de pijn valt mee had het erger verwacht

dus kan wel zeggen dat het mee valt alleen me rug doet zeer

verder slik ik alleem de paracetamol en ibuprofen de tramadol niet

maar is goed te doen zo

p.s zou ik je ww mogen ben best benieuwd zal ook eens proberen fotos te plaatsen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Esther,

ik heb net even je verslagje gelezen. Ben blij voor je dat het zo goed is gegaan alleen jammer dat de terugweg zo is tegengevallen.

Hoe gaat het nu met je nieuw boobs? Is het te doen met de pijn? Ik kan me voorstellen dat je het wel nog een beetje eng vind,dat zal ik ook wel hebben he! Morgen eerste keer douchen, dat zal wel fijn zijn maar ook spannend! Ik ben wel benieuwd naar je fotos, zou ik ook je ww mogen? Nog twee dagen tot mijn boobjob :)

fijne avond,

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Wat heerlijk he dat het zo goed met je gaat!

Dus morgen douchen hihi.... Ja dat is eerst echt spannend.

Ik had niet het gevoel dat ze eraf zouden vallen, maar ik vond wel dat ze zo strak stonden. Ik was eerder bang dat ze zouden knappen :7:

Gelukkig worden ze steeds zachter. Ik zou wel je borsten al gaan insmeren, (niet het litteken) anders kan je wel groeistrepen krijgen.

Zou ik ook je ww mogen, ben benieuwd :)

Sterkte met douchen morgen!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis,

Dankjewel voor je ww, ik stond net op het punt om naar bed te gaan toen ik je pb kreeg dus ik dacht toch nog even snel kijken haha!

Maar ze zijn heel mooi geworden, ik vind dat ze nu al heel natuurlijk ogen en ze passen precies bij je lichaam. Ik hoop dat de mijn boobs ook zo natuurlijk worden dus je kan er trots op zijn! Nu ga ik echt slapen haha, ik hoop dat jij ook goed de nacht doorkomt!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

even een update, ik ben tenslotte al 3 dagen po :D

Ik heb vandaag voor het eerst gedoucht, wederom vond ik het heel 'gek' voelen.

Mn moeder heeft mn haar gewassen (voelde me net weer een kleuter hihi :67: ). Ik ben wel een stuk opgeknapt.

We gaan zo lekker even een wandelingetje maken buiten, want het binnen zitten is ook maar saaaaii hihi.

Het is iig een teken dat het alweer beter gaat! Sinds gister slik ik ook geen tramadol meer, alleen nog ibuprofen en dat gaat prima.

Ik heb even mn maten gemeten en zie dat ik wel nog wat vocht vasthou! Mn onderomvang is nu 80 cm, terwijl dat voor de operatie 75 was. De borstomvang is 97 cm!! Dat betekent nu een bh maat: 80C. Als het vochtwegtrekt dan kom ik zeker uit op een D/E cup :136:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap je van op he dat douche! Had ik net zo, dan leef je weer :D

Groot gelijk dat je even lekker gaat wandelen, binnen zitten is deprimerend en is nu zulk mooi weer daar moet je van genieten. Goed dat je nu al van de zware pijnstilling af bent meid, kan je goed naar je lijf luisteren. Zeker een teken dat alles goed gaat :136:

Erg netjes je maten!! Als het vocht weg is zit je zeker op een D/E cup. Mooi joh! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 alweer!

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mn album. Mn borstbeen is nog steeds erg blauw, dat zie je wel duidelijk op deze foto. Het lijkt of ze niet gelijk van hoogte zijn, maar dat komt omdat ik scheef sta <_<

Ik vind ze zelf al erg veranderd. Gister voelde ik een soort bubbeltjes in mn rechterborst en vandaag een branderig gevoel in de linker. Allemaal pijntjes waar ik even aan moet wennen!

Verder voel ik me prima en slik ik alleen nog paracetamol.

Zometeen lekker even naar buiten en genieten van t zonnetje.

X Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je staat inderdaad scheef, maar dat mag de pret niet drukken ze zijn erg mooi! Ik sta ook snel scheef hoor, sta je wel lekker ontspannend hihihih

Zeker ook veranderd, ze ogen al zachter. Die bubbeltjes had ik ook, dat is vocht :P Voelt raar he hahaha Goed Arnica smeren op je borstbeen, trekt zo weer bij.

Geniet lekker van het zonnetje en je boobs meid :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee esther

wat fijn dat het zo goed gaat...heb je lekker van het weer genoten.

ik heb je toegevoed alos vriendje en zou graag even in je album snuffelen!!!

dus mag ik je ww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borstbeen is wat gelig...heb het nooit blauw geweten eigenlijk!

Van luchtbobbels heb ik ook niets last...alleen wel 4 KG meer op de weegschaal <_<

Hier gaat het steeds beter, vannacht zelfs geen wekker gezet voor een pijnstiller!

Hey, gelukkig gaat het bij jou ook beter. Ik ga t vannacht ook zonder wekker doen. Die 4 kilo zal vooral vocht zijn, ik ga gewoon niet op de weegschaal staan ;)

Die luchtbobbels zijn gelukkig niet vervelend. Wel raar dat het maar aan 1kant is.

Ik wens je weer een goede nachtrust!

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een dagje PO erbij! Ik kan al goed rondlopen enzo...alleen om uit mijn bed te komen is het moeilijk!

Ik lig nochtans niet helemaal plat en toch heb ik telkens fameuse steken als ik rechtkom!

Ik ben bang dat ik mijn spier overbelast! Heb jij dat ook?

Hoe gaat het ondertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook al rondlopen ja. Ik hou wel angstvallig nog mn armen langs mn lichaam, want ben bang dat ik het kapselproces verstoor ofzo. Ik lig ook nog niet plat, dat durf ik ook niet. Opstaan gaat steeds beter, maar doe het liever met wat hulp. Ik werd wel wakker vannacht, maar dat kwam doordat de bh ineens heel strak op mn huid voelde? Ik neem aan dat dit wel hoort, omdat ze gaan groeien natuurlijk.

Gisteravond had ik weer last van een soort branderig gevoel, deze keer in beide borsten. Heb jij dit ook? Doet niet pijn hoor, maar is een soort schurend gevoel.

Sinds gister smeer ik ze in met bio oil, om huidstriemen tegen te gaan. Heb jij hier ook al iets voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is mij nooit gezegd dat ik met mijn armen langs mijn lijf moet lopen...maar uiteraard steek ik ze niet de lucht in :)

Een branderig gevoel heb ik niet...alleen geregeld steken en de eerste jeuk aan de wonden begint ook al!

Goh nee, heb geen olie voor striemen...heeft de PC niets over gezegd? Moet je dit absoluut doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu jij over jeuk begint, jeukt het ineens bij mij ook haha. Zo werkt dat he met jeuk :145:

Die olie voor huidstriemen kreeg ik als tip hier op het forum. Je huid word natuurlijk in 1 x opgerekt, dat veroorzaakt scheurtjes in het bindweefsel. Je kan dus beter de huid zo soepel mogelijk houden.

Mij is eigenlijk ook niet verteld dat ik mn armen langs mn lijf moet houden. Dat zal ik ook wel op het forum gelezen hebben? Zal toch steeds minder worden, want ik doe nu al steeds meer dingen zelf :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik bio oil. Dat koop je voor 12,95bij de drogist. Masseren mag nog niet. Ik laat vrijdag de hechtingen eruit halen bij de huisarts. Laat jij het door Plovier doen? Dat zou ik ook willen, maar is toch te ver. Weet jij al wanneer we ongv weer op controle moeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.