Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

heel mooi esther ik denk dat ik dezlfde heb die witte van hunkemoller niet die staat je echt mooi,maar bij mij zit die wat anders whhahah als ze maar niet groter worden hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi esther,

Zat net even jouw boobs te bewonderen. Wat zijn ze mooi geworden he. Daar mag je trots op zijn.

Leuke bikini ook !

O en een beetje laat, maar ik kon wel gewoon met mijn belgische recepten medicijnen halen .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel wat je bedoelt, gelukkig heb ik er geen last van :)

Ja, alleen ik ben me bhs nu al beu :P echt stom

maar t liefst zou ik ze allemaal weg doen en er nieuwe voor terug kopen ! :P

Toen ik net was geholpen had ik ook echt bh tic en nu niet echt meer!

toch apart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe, eerlijk gezegd weet ik het niet meer,

eerst was ik er ook elke dag mee bezig, vond het echt speciaal dat ik ineens borsten had!!

Vond ze ook super groot eerst!!

Maar het went echt snel, ineens is het gewoon allemaal normaal!

Nu lijkt het alsof ik ze altijd al heb gehad, ze lijken ook ineens een stuk kleiner!

Echt zo vaag dat dat gebeurd.. maar goed dat zou ik volgens mij ook hebben als ik 75G had denk ik!!

Ja ik ben ook nog steeds verslaafd aan het forum hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ze kleiner lijken heb ik ook al...echt vaag. Ik pak dan het meetlint en zie dat ze nog hetzelfde zijn. In ons hoofd hebben we misschien nog de kleine borsten??? Raar is het, maar 95% van de tijd ben ik hartstikke blij en trots. Met meer cc's hadden we hetzelfde gehad denk ik. Ik wil ze iig nooooit meer kwijt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ze ook niet kwijt hihi... ja als ik voor die wissel moet!

dan wil ik wel meer cc haha!!

Maar ik denk ook dat het echt in ons hoofd zit ja..

maar mn vriend vind het ook een beetje dusja.. maarja die ziet ze natuurlijk net zo vaak als ik!

van andere mensen hoor ik nog wel dat ze groot zijn dus misschien zien zij ze anders ? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, ik vond jouw borsten eerst ook heel groot. Een E wilde ik echt niet hahaha Daarna had ik steeds meer fotos gezien en vond ik een D/E cup steeds mooier! Het went gewoon snel. Maar ze staan super in verhouding met de rest van ons lijf. Af en toe de voorfotos bekijken, dan lijken ze weer huge haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Even een update!!

Ik ben ruim een halfjaar po en super blij met mn boobs!

Het is jammer dat het heel snel went, maar ben ook wel blij dat ik niet meer 24/7 met mn boobs bezig ben!

Ik heb de voorfoto weer eens opgezocht... en ja ik ben er toch wel op vooruit gegaan hihi. :101:

Oordeel zelf in de gallerij :rolleyes:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.