Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het klinkt zeker biggg!!

Hoe ze het heeft gemeten? Tja met een meetlint haha

Daarna heb ik een aantal sportbhs gepast, maar de 70F zat het best(dit had ze ook gemeten).

Mn boobies leken veel groter in het pashokje (door het licht?)

Was helemaal trots haha :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

6 WEKEN PO

Ik heb de magische grens van 6 weken po bereikt!! Yeaahh, tijd dus voor een update!

Afgelopen weken stonden alleen maar in het teken van mn boobs. Continue zat ik mezelf af

te vragen of ik niet teveel deed, waardoor er misschien iets mis zou gaan.

Ik let uiteraard nog steeds op dat ik niet til enzo, maar pak sinds een week wel weer gewoon

glazen uit de kast ;) De hele inhoud van mn bovenste keukenkastjes heeft een maand op mijn aanrecht

gestaan, ik ben blij dat langzaamaan alles weer normaal wordt!

Stofzuigen, dweilen en ramen zemen doe ik nog steeds niet. Gelukkig heb ik een hele lieve mama die

1x in de week komt stofzuigen :)

Het gaat prima met mijn boobs al merk ik dat links achterblijft :145: Deze boob zit ook nog

wat hoger dan rechts en heeft iets minder hang. Hij lijkt ook wat kleiner, op de foto's zie je

dit wel goed. Maargoed geduld is het toverwoord, dus ik ga me er niet druk om maken.

Ik heb al aardig wat bh's gekocht hihi, kon het echt niet laten. Ik draag ze nog niet, ik wacht

eerst de controle af 20 mei. Dus loop ik nog steeds rond in mn ubersexy kliniekbh en sportbh :46:

Pijn heb ik niet echt ervaren, wel af en toe kleine steekjes. Ook voel ik soms de spier onder

mijn oksel, als ik veel doe. Ik had de pijn en het herstel veel heftiger verwacht, dus mij is het

zeker meegevallen.

Mijn nieuwe boobs is de beste keus die ik ooit heb gemaakt!!!

Ben nog nooit zo gelukkig geweest :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ikke

Dankjewel :D

@Mii

Mijn sportbh is een 70F, maar van bh's vind ik de 75E's toch lekkerder zitten.

Ik had een 70E gekocht, maar ook weer teruggebracht, want was toch te klein hihi.

Bij de new yorker heb ik een bh gekocht, en dat is een 80D. Die zit qua omvang wel ruim,

maar de cup is prima.

Snap soms niets van die maten hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi vaag he.... Naja uiteindelijk is het allemaal hetzelfde natuurlijk... 80D = 75E = 70 F

maar wel raar dat sommmige bh's dan niet lekker zitten van 70F en dan 75E weer wel,

achja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de controle gehad bij dr. Plovier.

Ik moest er 16:15 zijn en kwam anderhalf uur te laat aan!!!

Alleen maar in de file gestaan richting België. Gelukkig hadden ze hier alle

begrip voor en mocht ik nog wel komen.

Hij was trots op zn werk hihi, vond het heel mooi in proportie.

Mijn sportbh mag in de kast en ik mag gewone bh's dragen.

Ook mocht ik weer parachutespringen en diepzeeduiken, als ik dit zou willen haha.

Met andere woorden: alles is goed en ik mag ook alles weer doen Yeahh :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ertser

wat een gedoe he om dr te komen wij hebben ook in de file gestaan 45 min stil gestaan echt helemaal vast

daarna nog een paar keer file maar reed het langzaam door dus al met al toch nog optijd gekomen

fijn om te horen dat ook bij jou alles goed is

heeft hij ook weer fotos gemaakt?

kneep/voelde de dr bij jou ook zo in de borsten?

ze werden zo wat alle kanten in geslingerd :153:

en ik maar thuis heel voorzichtig met een vinger indrukken :blush: om te kijken of ze zacht waren haha

hij heeft mijn litteken heel goed bekeken maar zag er prima uit (gelukkig )

heb 2 tubetjes zalf mee gekregen om de litteken mee in te smeren

maar goed wij hebben weer de vrijheid met onze borsten geen harnas en beperkingen meer gelukkig :136:

hij vertelde me ook van die pleisters voor de litekens

die zijn best prijzig he?

ik heb ze nog niet gehaald ga eerst maar smeren hihi

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahha ja zo herkenbaar, ik dacht nog: als hij nog harder drukt, dan komen ze er aan de andere kant weer uit :152:

Ik durf ze zelf ook amper aan te raken en hij deed of er helemaal geen implantaten inzitten Lol.

Ik heb de silliconenpleisters wel gekocht daar (40 euro voor 10 stuks). Als het hierdoor mooier geneest, dan heb ik het er

wel voor over.

Fijn he dat alles zo goed gaat en we alles weer mogen doen.

Vanavond slaap ik nog wel even met mn sportbh ;) Maar morgen overdag ga ik een mooie bh dragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

We zijn alweer bijna 7 weken PO, wat gaat het snel!

Ik heb ook al redelijk wat nieuwe lingerie gekocht, echt super! Ik heb nu een 70D maar die vind je bijna niet, dus ik neem altijd 75D. De maat die ik wou, heb ik gekregen :)

Ik draag ook nog steeds mijn sportbeha, maar als ik een topje ofzo draag, dan doe ik een gewone beha aan :) Het gevoel dat ik hem niet meer moet dragen, is al voldoende :) Hoelang moet jij hem 's nachts nog dragen? Of moet dat niet meer?

Verder gaat alles prima! Ik heb al een paar weken niks last meer...en mijn littekens zijn al erg goed genezen. Je ziet ze bijna niet meer :-) Fantastisch allemaal!

Deze week moet ik weer op controle...ben benieuwd wat de PC ervan vindt :)

Groetjes!

Prettyboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Jammer dat sommige het niet hebben gehoord,maar de pleisters zijn toch echt GRATIS hoor hier in NL.

Als Dr Plovier op het recept schrijft dat het voor CHRONISCH GEBRUIK is, wat het is, vergoed de zorgverzekeraar het.

Ik heb vorige week 20 stuks opgehaald en geen cent hoeven te betalen. Ik heb eerst mijn zorgverzekeraar gebeld en die heeft het uitgezocht.

Dit geld dan voor de dames in NL. Hoe het in België zit weet ik niet.

Je kan het ook gewoon bij je eigen huisarts vragen of hij/zij het recept wilt uitschrijven.

Esther wat lekker dat je nu weer alles mag, maar als ik sommige mensen zo hoor, dan heb ik het idee dat ik echt veels te veel doe.

Ben nu 5 weken po.

Knuffie Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk dat hij dat zei :D

ik ben nooit meeer op na controle geweest, ben benieuwd wat ie over de mijne te zeggen heeft :P

ik doe al een half jaar niks meer aan me littekens en ze zien er goed uit

hopelijk werken die pleisters :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat goed te weten Shoompie! Heeft plovier voor jou het recept voor die pleisters uitgeschreven op jouw verzoek? Of je eigen arts?

Korte versie van mijn verhaal is dat Dr Plovier het recept via de post had opgestuurd.

bij de apotheek moest ik betalen en zei nee hoor in het verleden kreeg ik het ook vergoed.

Heb ik mijn zorgverzekeraar opgebeld en die zei eerste instantie ook word niet vergoed en ik dat klopt niet, is hij het gaan nakijken en zei; als het voor chronisch gebruik

is wordt het wel vergoed. Aangezien het recept van Dr Plovier er een week over heeft gedaan om bij mij te komen heb ik mijn huisarts gebeld en die heeft een nieuw recept

geschreven en er duidelijk op gezet dat het voor chronisch gebruik is. En kreeg ze nu wel mee bij de apotheek. Het is allemaal zo krom hier in NL.

Heb het ook een keer gehad dat ik medicijnen ging ophalen moest ik er voor betalen en de keer erop niet. Bleek dat de ene arts heb wel met een code erop had gezet. zodat je niet

hoeft te betalen en de ander was vergeten de code erop te zetten. En dan moet je gewoon betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prettyboobs

Ja 7 weken po alweer, het is zo ontzettend snel gegaan!

We hebben allebei de maat die we graag wilden hebben, wat een geluk :)

Ik hoef mn sportbh niet meer te dragen 's nachts, maar ik doe het wel, want

dat voelt toch veiliger!

Wat smeer jij op je littekens? En wanneer heb jij je controle komende week?

@shoompie

Oh ik wist niet dat het hier in Nederland gratis is. De vorige keer toen ik pijnstillers ging halen,

moest ik het zelf betalen, omdat het recept van een Belgische arts kwam.

Ze zeiden dat recepten uit het buitenland niet vergoed werden.

Het leek me wel zo makkelijk om het gelijk bij de be-clinic te kopen ;)

@Mii

Oh wat jammer dat je nooit meer op controle bent geweest, het is toch leuk om te zien dat hij

trots is op zn werk ;)

Wij nemen allemaal jouw foto's mee, maar dan weet hij niet dat het zn eigen werk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shoompie

Oh ik wist niet dat het hier in Nederland gratis is. De vorige keer toen ik pijnstillers ging halen,

moest ik het zelf betalen, omdat het recept van een Belgische arts kwam.

Ze zeiden dat recepten uit het buitenland niet vergoed werden.

Het leek me wel zo makkelijk om het gelijk bij de be-clinic te kopen ;)

Ik zou als ik jou was je verzekering even bellen zeker voor de medicatie, die had vergoed moeten worden.

Je zit nl wel met je eigen risico.

Ik heb ook voor de medicatie niet betaalt.

De pleisters kun je vrij lang laten zitten hoor.

Ik douche elke dag en heb ze er gister maar even afgehaald om het even lucht te geven.

Ze hebben er toen 7 dagen op gezeten.

Als ze nu op zijn zou ik gewoon je ha even bellen.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou de sportbeha ook nog aan 's nachts! Voelt inderdaad veel veiliger!

Ik smeer Cicaplast van La Roche Posay, 1X per dag en ik moet zeggen...ze zien er al super uit! Had ik nooit verwacht, dat ze al zo mooi zouden zijn.

Donderdag moet ik op controle...ben benieuwd! Hij mag trots zijn op zijn werk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ prettyboobs

Ja hij mag zeker trots zijn op zijn werk!! Je hebt hele mooie boobs.

@shoompie

Ik laat het nu maar zitten, maar als ze op zijn, dan bel ik mn huisarts wel!

Ik heb nieuwe foto's in mijn album van 7 weken po!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wel, maar is zover rijden !

en heb het druk met werken dusja eigenlijk kwam het gewoon niet uit!

Ik heb geen idee of hij dat weet hihi, er is misschien vast wel iemand die heeft gezegd dat hij die heeft gemaakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.