Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Eshter,

Van harte met je nieuwe boobs!!!! Wat een leuk verslagje zeg. Ben blij dat alles goed is gegaan. Doe het rustig aan en geniet van de verwennerij. Ik wens je een goed en pijnloos herstel!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Esther gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :116: ..mag k vragen wat voor tip het is over de kussen onder je bed?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ladytien, miemsje, jazzy en marriebarrie, bedankt voor jullie berichtje. Het herstel verloopt voorspoedig!

@ yc angel

Het is onmogelijk om plat te liggen op mn rug. Ik heb daarom zo'n groot kussen van de bank onder het matras neergelegd. Op deze manier heb je een extra steun onder je rug.

Ik heb heerlijk geslapen hierdoor!

@feminine

De eerste foto's komen morgen, dan mag ik ook voor het eerst mn boobs bewonderen. Vind het wel spannend hoor om mn bh morgen uit te doen!! Ik mag dan ook een snelle douche nemen, hier kijk ik wel naar uit.

Xx Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo te lezen is alles goed gegaan.

Leuk dat je er vroeger was maar dan gaat wachten nog zo lang.

Ben wel benieuwd naar het resultaat.

En geniet maar van je douche tzal je goed doen.

Laat je maar lekker verwennen.

En wat zegt de mama er van?

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii

Ja hetzelfde aantal cc! Heb jij ook cereform?

Ik vind ze nu al heel groot haha, morgen ga ik ze ook meten!

@pinki

Het is idd goed gegaan! Mama is bezorgd haha Ze woont een weekje bij mij en verzorgt me heel goed!

We zijn allebei benieuwd naar het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook cereform idd, tenminste dat heeft beaucare me verteld

maar aangezien ik ze niet zo erg vertrouw,

tegen roosie hadden ze ook gezegd dat ze cereform had en ze had sebbin kwam ze achter na haar wissel..

maar ze zijn allebei goed dusja..

ja in het begin lijken ze huge he !!

geniet er maar van want je went er snel aan!!

ben benieuwd of jij ook op een E zult komen

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Gefeliciteerd meis! :64: Fijn te lezen dat het je zo goed meevalt! Laat je nu maar lekker verwennen en geniet morgen van je douche en je eerst blik op je nieuwe aanwinsten! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een goeie tip voor mijn BVK straks....thnx die ga k zeker gebruiken...geniet lekker van je nieuwe boobs en doe lekker rustig aan :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Van harte gefeliciteerd met je borsten! Leuk om je verslagje te lezen!

Maar voorzichtig met het douchen, ik ging de eerste keer bijna onderuit :141: .

Spannend dat je ze voor het eerst mag bewonderen. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther,

dikke proficiat,eindelijk je hebt ze,ben super blij dat alles goed is verlopen,

en je stelt het prima,ben benieuwd naar de foto's.

Ik ben ook aant aftellen ben echt zenuwachtig maar je stelt me gerust,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fem @ Xanaa

Ik ga morgen douchen, want ik durfde het echt niet!! Ik heb wel gespiekt, maar had het gevoel dat ze eraf zouden vallen!

Ik heb de bh meteen weer aangetrokken. Hadden jullie dit gevoel ook??? En na hoeveel tijd gaat dit over??

Ik wil morgen toch echt wel een douche nemen!

@Nadia

Ik heb wel foto's gemaakt vandaag, die ga ik zo online zetten. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

De pijn is zeker draaglijk hoor, het voelt als erge spierpijn. Ik kreeg net 'zieken' bezoek en merkte dat lachen wel zeer doet. Dat zal over n paar daagjes ook wel weer beter gaan.

Jij bent nu echt al bijna he, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieverd,

Dat gevoel dat ze eraf vallen heb je denk ik de eerste week dat je gaat douche. Na die tijd gat het steeds normaler voelen. De eerste keer dat ik ging douche (dat was 3 dgn po) hield ik ze gewoon vast, was net als jij bang dat ze eraf zouden vallen hihihi Het gaat dus zeker over, het is alleen even wennen. Dat wennen gaat best snel, dus gewoon morgen lekker douche joh :D

Knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh pff fem, je stelt me wel gerust hoor. Ik raakte al in paniek,....(wat als ik nooit meer zou kunnen douchen!!) hihi

Ik maak nu even een album en zal je dan een pbtje sturen met mn ww. Dan hoor ik graag wat je ervan vindt.

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fem @ Xanaa

Ik ga morgen douchen, want ik durfde het echt niet!! Ik heb wel gespiekt, maar had het gevoel dat ze eraf zouden vallen!

Ik heb de bh meteen weer aangetrokken. Hadden jullie dit gevoel ook??? En na hoeveel tijd gaat dit over??

Ik wil morgen toch echt wel een douche nemen!

@Nadia

Ik heb wel foto's gemaakt vandaag, die ga ik zo online zetten. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

De pijn is zeker draaglijk hoor, het voelt als erge spierpijn. Ik kreeg net 'zieken' bezoek en merkte dat lachen wel zeer doet. Dat zal over n paar daagjes ook wel weer beter gaan.

Jij bent nu echt al bijna he, spannend!

hey esther

ik heb vandaag een douche genomen

en vond het ook eng maar valt mee heb ze gelijk kunnen bekijken haha

ik vond alleen dat het net is of mn bh strakker zat toen ie weer aan moest weet niet of dit bij iedereen is

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi denk dat de meeste dat hebben als ik het hier zo lees. Is natuurlijk ook niet niks wat aan je voorgevel zit nu ;) Ik dacht ook: dit zal toch niet altijd zo voelen?? Maar het trekt snel bij :D Ben benieuwt naar je foto’s :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.