Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey jij ook heel veel succes!

De zenuwen vallen mee bij mij, er is een gezonde spanning aanwezig haha.

Het komt vast goed, ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. En ik kijk uit naar je verslag.

Hoop dat we niet zoveel pijn krijgen!

hey esther

idd hoop dat we niet te veel pijn krijgen

toch wel leuk zo ben ook heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren

kunnen we ons verslag met elkaar vergelijken

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop dat alles goed gegaan is.

Ik heb vandaag aan u zitten denken net als aan de andere dame.

Je weet wel zou ze nu en zou het al gedaan zijn.Zo van die dingen.

trouwens een dikke proficiat met de nieuwe vrienden.

En een goed herstel.

Kijk uit naar het verslagje

Gr Pinki en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther

hoe is het jou vergaan

mijn eigenlijk niet zo slecht maar begint ne op dit moment wel pijnlijker te worden

hoor graag iets van je (als je er aan toe bent natuurlijk)

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, dit doet me echt heel goed!

Gister kwam mijn moeder me rond half 10 ophalen en zijn we naar Overijse gegaan. Ik dacht dat het druk zou zijn, omdat het toch maandag is, maar we konden in een keer doorrijden! We zouden een uur te vroeg aankomen volgens de tom tom, dus heeft mn moeder nog een bakje koffie gedronken onderweg. Ik mocht natuurlijk niets, maar hoefde ook niets, ik was op van de zenuwen!!

Om kwart voor 12 kwamen we aan bij de be-clinic. Het vragenlijstje ingeleverd en we mochten nog even plaatsnemen in de 'wachtkamer'. (het lijkt eerder op een lounge hihi).

Om 12 uur werden we opgehaald en werden we naar onze (superluxe) privékamer gebracht. Ik moest me omkleden en een badjas aantrekken. 10 minuten later kwam dr. Plovier binnen en heeft hij wat foto's gemaakt.

Nog even gebabbeld over de maat enzo en daarna ging hij weer.

Even later kwam de anesthesist nog even een praatje maken en om half 2 werd ik opgehaald voor de operatie!

Ik kreeg een infuus, en zag heel langzaam alles vager worden. Het was een heel grappig gevoel...en weg was ik!

Van het wakker worden weet ik niet meer zoveel! Volgens mn moeder was ik al wakker toen zij weer de kamer in kwam, maar ik dacht dat zij er al zat.

Ik heb maar liefst 5x gevraagd hoe laat het was, en het drong absoluut niet door!

Ze zijn iets langer dan een uur bezig geweest. Ik heb 450 CC gekregen, net zoals afgesproken.

Na anderhalf uur mocht ik omkleden, maar ik werd helemaal duizelig. Gelukkig ging dat snel over en konden we alsnog naar huis.

Helaas gingen we net weg in de spits! Ruim 2 uur hebben we erover gedaan, en ik kreeg ondanks de pijnstillers, erg veel last vande hobbels en de bobbels.

Onderweg nog wel een broodje gehaald, want ik had nog helemaal niets gegeten!!

Eenmaal thuis wist ik me geen houding te geven, dus ben ik lekker naar bed gegaan.

Kussens onder het bed is echt een super goede tip! Iedere drie uur kwam mn moeder me wakkermaken, om mij een pijnstiller te geven. Op deze manier blijft het draaglijk en heb ik niet zoveel pijn.

Ik ervaar het als hele erge spierpijn en kan nog geen kopje oppakken, maar het valt me toch reuze mee!!

Ik heb mn boobs nog niet gezien, want dat mag morgen pas! Ik kijk wel steeds naar beneden en ze zijn echt HUGE!! :D

Liefs Esther :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.