Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijd mee op het forum, en ik wil nu graag mijn ervaring met jullie delen. Ik ben 23 jaar (bijna 24) en net als de meesten hier, ben ook ik niet blij met mijn borsten. Ik heb een B-cupJE en wil hier al jaren vanaf.

Na het vergelijken van artsen en klinieken heb ik besloten om bij twee klinieken op consult te gaan.

Namelijk ACCZ (dokter van Onselen) en Be-Clinic (dokter Plovier).

Ik heb vandaag het consult gehad bij ACCZ. Zij adviseerden mij anatomisch, 350cc Dual plane.

Bij iedereen die ik heb gezien, hebben zij anatomische prothesen geplaatst, werken zij niet met ronde prothesen?

Ik heb namelijk veel negatieve verhalen gelezen over anatomische prothesen (te hard en te schuin-aflopend, draaien). Volgens de consulente gaat maar 2% van de prothesen draaien. Heeft iemand ervaring met deze prothesen?

Na het consult, waar ze trouwens uitgebreid de tijd voor namen, was ik overtuigd, maar nu ik weer thuis ben begin ik toch te twijfelen.

27 Januari heb ik een afspraak bij Be-Clinic, ik heb gelezen dat zij voornamelijk met ronde prothesen werken.

Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer en twijfel de hele tijd!

Hebben jullie de prothesen gekozen op smaak, of zijn jullie op het advies van de chirurg afgegaan? En wat te doen bij verschillende adviezen?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Esther,

Welkom! :D

Ik heb zelf anatomische prothesen, ben er zeer tevreden over, ziet er zeer natuurlijk uit, en ik ben inderdaad afgegaan op het advies van m'n pc, ofschoon hij meestal met ronde werkt, raadde hij mij toch anatomisch aan.

Twijfel is heel normaal hoor, hebben we hier allemaal mee af te rekenen, maar op een gegeven moment moet je toch besluiten je vertrouwen te stellen in je arts. Lastig is het inderdaad als je verschillenden adviezen krijgt, daarom is het ook goed jezelf goed in te lezen en voor jezelf ook uit te maken wat jouw wensen zijn en welk advies het meeste daarop aansluit. Succes met je volgende consult, ben benieuwd wat je uiteindelijk zult beslissen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Welkom. Moeilijk he zijn die keuzes.

Ik wilde zelf ronde protheses en die heb ik ook gekregen. Een vriendin heeft anatomische en dat is wat ik niet wilde. Maar goed ik vind eefje haar borsten echt prachtig dus ms is het ook afhankelijk van de chirurg.

Maar laat je goed adviseren en doen waar je een goed gevoel bij krijgt.

Veel succes.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Ik heb op 6 december 2010 mijn bv gekregen bij Dr van Onselen foto's staan in de galerij. Ik had meteen een goed gevoel bij deze kliniek en dokter.

Veel s6 met je keuze.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Be-Clinic. Dit was echter niet bij Dkt Plovier, maar bij dkt Danau. Eerst baalde ik hier van, omdat ik geen ervaringsverhalen kon vinden op het internet. Hij heeft echter in Ierland gewerkt en is volgens mij een zeer kundig arts met veel ervaring. Hij stelde mij op mijn gemak en ik kreeg een duidelijke uitleg van hem. Ik wist natuurlijk al het een en ander, door het forum en het vorige consult bij ACCZ.

Bij Be-Clinic werken ze voornamelijk met ronde prothesen en na lang nadenken (en veel foto's kijken) had ik al besloten dat ik ronde prothesen wilde. Ik vind een bolling bovenaan toch wel erg mooi, al zien anatomische prothesen er natuurlijker uit. Dit was volgend Danau geen probleem.

Mijn borsten werden opgemeten en volgens de arts was een C/D cup wel haalbaar.

Ik ben 1,78 lang dus een D cup zal niet heel groot lijken.

Hij wilde mij trouwens eurosillicone prothesen verkopen, maar ik had veel positieve verhalen gehoord over Cereform. Uiteindelijk vertelde hij me wel eerlijk dat er niet veel verschil in kwaliteit zit tussen deze prothesen. Cereform is echter wel 400 euro goedkoper. Het scheelt dat ik me al goed ingelezen had en hierdoor precies de informatie kreeg die ik wilde hebben.

Nadat ik thuis was, kon ik niet meer wachten en heb gebeld voor een afspraak!

Vrijdag 1 April is mijn grote dag!!! Ik krijg 400CC Ronde prothesen (Cereform) High Profile, Dual Plane.

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey esther,

Wat leuk dat je een afspraak heb staan, wist niet dat er nog een andere chirurg bij de-clinic werkte joh ik ben daar geholpen door dkr Plovier . Gelukkig had je een goed gevoel bij hem :D en zie trouwens dat je high profile krijgt be wel benieuwd waarom of heeft hij dat niet gezegd? Nog ff 2 maandjes wachten en dan is jou grote dag:D

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, dat wist ik dus eerst ook niet! Hij werkt pas sinds een maand bij Be-Clinic. Ik had er eerst ook niet zoveel vertrouwen in, maar hij heeft jaren ervaring in een ziekenhuis in België en in een kliniek in Ierland.

Ze hebben het vast zo druk bij BeClinic door alle positieve verhalen hier op het forum :4:

Ik krijg High profile, omdat ze dan meer naar voren komen. Bij de ACCZ kliniek raadden ze me het ook aan. Ik heb hier verder niet op doorgevraagd eigenlijk.

Misschien heb ik een kleiner oppervlakte? geen idee eigenlijk!

Kan niet wachten tot 1 april, ik ga het liefst morgen onder het mes :4::4:

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik word geholpen door Dr Danau. Ik had het zelf ook niet verwacht, want ging er een beetje sceptisch naartoe haha. Hij noemde het eerst achter de spier, maar hij bedoelde Dual Plane, omdat helemaal achter de spier niet mogelijk is?

Hij vertelde wel dat hij de spier 'optilt' ipv doorsnijdt zoals Dr Plovier.

Elke chirurg heeft zo zijn methode denk ik.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi iedereen zegt echt wat anders...

ik heb bijvoorbeeld achter de spier..

en hij zegt toch dat ie het anders doet als dr.plovier dus misschien krijg je toch wel dual plane..

je hebt alleen meer pijn en je herstel duurt wat langer ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Als ik mijn eerste afspraak had heb ik die kaartjes van De Danau ook zien liggen in de BE-clinic.

De ene dr zal het mss wat drukker hebben dan de andere.

Maar het was mij ook op gevallen dat er twee kaartje naast elkaar lagen Plovier en Danau.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, maar de pijn heb ik er wel voor over! Wel apart dat iedere chirurg het anders doet. Hij verzekerde me dat het mooi gaat worden, daar ga ik ook van uit.

Ben ik toch nog een paar maandjes eerder dan jou pinkie, in belgie is het een stuk goedkoper, dus kan ik eerder geholpen worden. Ik blijf jou ook volgen, spannend!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!..

Wat leuk dat je op consult ben geweest bij de Be Clinic, wist inderdaad ook niet dat ze met een andere chirurg werkte.

Ik zelf zweer echt bij dr Plovier ik hoop als ik over 15 jaar(??? geen idee) een wissel moet dat hij het dan nog doet haha wil nooit meer iemand anders.

Maar die arts zal vast ook wel goed zijn, als je gevoel maar goed is he!

Ik vind het nog steeds vaag van die plaatsing.. Ik denk namelijk dat ze achter de spier zitten bij mij omdat Plovier dat heeft gezegd, maar als die Danau zegt dat Plovier de spier doorsnijdt dan zitten ze toch dual plane bij mij? en krijg jij ze toch achter de spier omdat die bij jou alleen de spier optilt en niks doorsnijdt?

Hij vertelde wel dat hij de spier 'optilt' ipv doorsnijdt zoals Dr Plovier.

Ik ga het toch nog eens navragen bij de nacontrole, maar het belangrijkste is dat ik er blij mee ben!:D

Fijn dat je al een datum hebt trouwens (is ook mijn verjaardag hihi :64: )

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ESTHER24

Het komt mij beter uit in juli dan heb ik mijn verlof en moet ik geen mooie woorden kwijt op het werk.

Mijn man is dan ook in verlof. Kan hij mij en mijn borsten in de watte zetten.

En de zorg van de kindjes is dan eventjes voor hem.

Ja 1 april is niet meer zolang.

Kan er alleen maar meer resultaten zien van zijn werk en ervaringen hier lezen.

Hoe meer ik hier lees hoe meer vast beraden ik ben om het zeker te laten doen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Hallo allemaal,

Na veel getwijfel (en dat zal nog wel even doorgaan <_< ) heb ik toch van chirurg gewisseld. Hoe zeer ik ook op mijn gemak was bij dr Danau, vond ik het erg vervelend om geen foto's en verhalen te kunnen vinden. Hij zei dat hij zo'n 7 borstvergrotingen op een dag uitvoerde, maar ik kan geen enkel verhaal vinden. Hij heeft gewerkt in Ierland, dus heb ik de Ierse forums opgezocht. Zelfs hier kon ik geen verhalen vinden, alleen over borstverkleiningen, en laat ik dat nou net niet willen <_< .

Ik kon er niet van slapen en heb vandaag de knoop (weer) doorgehakt.

Ik word geholpen door Dr. Plovier. Over hem staan er juist een heleboel verhalen op het internet, ook op Ierse websites.

Ik ben helemaal opgelucht en word maandag 4 april door hem geholpen.

Ik kan voor die tijd nog op consult gaan, maar dat mag ook op de dag zelf. Ik heb immers al de maat etc uitgezocht.

Helemaal Happy :43::43:

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Zo, je topictitel is aangepast! :D Ja dat getwijfel is om gek van te worden hé hihi, maar goed je hebt de knoop doorgehakt dus komt nu wel in orde! Was juist benieuwd eens het werk van dr. Danau te zien :ph34r: , hihi, maar dat zal dan wel eens door iemand anders geshowd worden in de toekomst! Gewoon doen waar je je het best bij voelt! ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat begrijp ik, al is 7 bv's op een dag toch wel heel veel, dus zal ie wel ervaring zat hebben! Maar jammer dat je er niets over terug vond, dus begrijp zeker dat je er niet zo'n goed gevoel bij had, zou toch ook eerst wel wat resultaten willen zien voor ik me door iemand onder handen laat nemen. :141:

Dus ja, nu aftellen maar!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey toch veranderd?! Ja twijfels zijn vervelend he dat had ik toen ook bij dr maas hoor terwijl hij me toch een goeie chirurg leek kon ik ook geen resultaten van hem vinden, ja 1tje geloof ik maar die was best snel weg op t forum ! Snap het wel een beetje, nu ben je toch wat geruster je gaat immers wel voor altijd je lichaam veranderen dus dan wil je toch wel zekerheid he ?

Ben toch ook wel benieuwd wat de aankomende meide gaan doen als ze bij be-clinic op consult gaan, ben ook wel erg benieuwd naar het werk van dr danau!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Ik ben toch blij dat je een juist beslissing hebt genomen,ik heb een week na jou een BV op 11/04 allemaal spannend maar ik wist dat het bij hem moest was zo lang aant twijfelen en was Dr Plovier al aant volgen toen hij in beaucare aant werken was en ik las dat iedereen super tevreden was over hem en toen dacht ik yep dit moet hem zijn,maar heb hem zelf foto's gegeven die ik mooi vond en vroeg alleen over hoeveel cc hij erbij ging doen maar ik veronderstel op de dag van de operatie dat ze met jou alles overlopen wat je wensen en wat voor prothesen?Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia, spannend hoor dat we bijna tegelijk onze bv krijgen! Ik ben heel blij met mijn keuze, er zijn zoveel positieve berichten over dr. Plovier. Ik neem aan dat hij niet een heel ander advies gaat geven dan dr. Danau, maar dat hoor ik dan nog wel! Misschien wil ik van te voren nog wel op consult, maar ik denk het niet.

Hoelang ben jij er al mee bezig?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.