Ga naar inhoud

Esther24 : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Esther,

het is bijna zoverrrr!! SPannend!!! HAhaha wel leuk hoor...

Nou je had het al gelezen he 515cc ja het klinkt heel veel... en waarom het ineens 515 is geworden ik weet het niet. Op dat moment was ik natuurlijk veel te suf om te vragen waarom ineens 515 en het was ingepakt dus viel wel mee. Heb alleen gevraagd of het echt niet groter dan een D is. Nee mevrouw ik kan u verzekeren het zal geen e cup zijn, u gaat heel tevreden zijn met het resultaat heel mooi enz. Als ik 400 had gehad en hoe het achter de spier (zoals hij het zegt) geplaatst word verlies je natuurlijk ook wat misschien was dat de reden en ja wij zullen nooit weten hoe het daar allemaal eruit ziet binnenin die borst misschien had ik wel veel ruimte ofzo dat dat nodig was hahaha ik zou het niet weten ik hoop alleen niet dat ik straks met een F cup zit. Maar ben verder wel heel tevreden... De pijn is nu ook zo goed als weg slik sinds woensdag alleen nog me ibuprofen want dat is ontstekeningsremmend dus lijkt me wel verstandig en ja verder gaat alles goed.

Ik hoop dat jou herstel ook zo prettig zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! Ik ga maandag ook zeggen dat ik niet groter dan een D wil. Ik wil liever ook niet een E of F (dat klinkt ook zo groooot!!). Ik ben benieuwd hoeveel CC ik uiteindelijk krijg.

Hoop dat mijn herstel ook zo meevalt, ik ga uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen.

Heb jij ook zo'n band? Is dat vervelend? Hoelang heb jij vrij van werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Esther nog 2 dagen en dan heb je je nieuwe boobs!! Dat je niet zenuwachtig bent zeg, denk dat ik zoooo zenuwachtig zou zijn. Maar misschien is dat tegen die tijd niet eens het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Esther,

ja het is zeg maar een bh met voor en achter sluiting... voor is echt om de bh aan en uit te doen en achter kan je hem verstellen strak minder strak wat je prettig vindt. Ja en dan aan de voorkant (boven) heb je een klittenband ja als je die openlaat is wel even lekker. Maar die moet je juist vast laten dat zorgt voor de druk aan de bovenkant en dat is dus klote met kleding. Want als het gewoon alleen die bh was het een stuk makkelijker. Nu met die band moet ik toch letten op wat ik aan ga trekken want dat ziet er dan niet uit haha. Ja ik begin maandag weer met werken maar ik werk gewoon op kantoor dus geen zwaar werk en ik kan wel zelf mijn rustmomementen bepalen. Hoelang heb jij vrij genomen dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jazzy

Ik was in het begin ook zenuwachtig, maar nu valt dat reuze mee! Morgen zal het wel weer komen haha.

@ Divine

Ja die band lijkt me dus ook lastig... Op mn werk weten ze niet dat ik een bv laat doen, dus moet een beetje opletten wat ik aan doe! Alleen mijn leidinggevende is op de hoogte, zij gaat me ook ziekmelden vanaf maandag. Ik ben 1 week sowieso thuis en laat haar daarna weten hoe het gaat. Zodra ik me weer 'beter' voel, ga ik weer werken, maar ik weet dus niet precies wanneer.

Die band moet toch 3 weken gedragen worden? Of toch 6? Ik lees er verschillende verhalen over!

@Mii

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohja op die manier... ja je moet even kijken. Bij de een gaat het herstel wat makkelijker dan de ander. Maar het belangrijkste is dat je leidinggevende ervan op de hoogte is dus dan is er geen probleem. En over die band 3 of 6 weken... Lieve schat die band zit aan die bh vast haha en die bh moest zo uit mijn hoofd volgens mij een maand. Dat is echt balen maja is voor een goed doel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Ik heb ook die BH, die zit trouwens best ok. De band zit er inderdaad aan vast en dat zie je duidelijk door je kleding heen. Dus ik draag meestal een trui of een shirt met daarover een sjaaltje ofzo, dan zie je het niet zo (ziet er anders een beetje bobbelig uit). Inderdaad 4 weken, lang hoor, ik ben aan het aftellen, voor mij 2 weken met dat ding. Succes morgen meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben met jullie aan het aftellen. nog 1 x slapen en het is zo ver.

Ik hoop dat je niet te nerveus bent.

Het nodige ingepakt voor morgen.

En morgen is het uw big day.

Veeeeeeeeel succes en hopelijk niet te veel pijn.

Groeten en veel liefs Pinki xxxx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben met jullie aan het aftellen. nog 1 x slapen en het is zo ver.

Ik hoop dat je niet te nerveus bent.

Het nodige ingepakt voor morgen.

En morgen is het uw big day.

Veeeeeeeeel succes en hopelijk niet te veel pijn.

Groeten en veel liefs Pinki xxxx ;)

Dankjewel pinkie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey esther, ik ben echt benieuwd naar je nieuwe boobs, ik ga ook op consult bij dr plovier, den 15de april :)

Ik wens je veel sterkte, snel herstel en kverzoek ook fotos te plaatse :134:

dikke kusjes :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther

ik wens je alvast heel erg veel succes

en wie weet zie ik je morgen wel ik moet er om 9uur zijn en word om 10 uur geopereerd jij 1 uur toch? dus zul je er om 12 uur moeten zijn tegen die tijd mag ik mischien wel vertrekken als alles goed gaat

groetjes bianca

p.s hoe is het met de zenuwen bij mij zijn ze niet meer te houden krijg de gekste gedachtes haha hoop dat het allemaal goed komt nogmaals heeeeel veeel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jij ook heel veel succes!

De zenuwen vallen mee bij mij, er is een gezonde spanning aanwezig haha.

Het komt vast goed, ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. En ik kijk uit naar je verslag.

Hoop dat we niet zoveel pijn krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.