Ga naar inhoud

Maaike1 : 7 juni 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Maaike1:

Oo wat fijn, dat is goed om te horen @Linaxxx! Ik ben die strakke dingen nu al zat haha. Welke sport-bh had jij aangemeten gekregen?

Hi @Maaike1 mijn pc had eentje voorgeschreven van be medical ook de band

die moest ik daar dan gewoon bestellen ... ze gaf als maat enkel mee C Cup... :) :) :) En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Annefleurx:

 

Toen ik 290cc liet zetten via Velthuis heb ik ook een B bh aangemeten! Ze zeggen moet strak zitten en het wordt comfortabeler als het vocht wat meer wegtrekt! 

O goed om te horen! Thnx @Annefleurx! Hoe gaat het nu met je herstel?

Bij mij is mijn rechterborst veel meer gezwollen dan links (ik ben linkshandig), was/is dat bij jou ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maaike1 said:

O goed om te horen! Thnx @Annefleurx! Hoe gaat het nu met je herstel?

Bij mij is mijn rechterborst veel meer gezwollen dan links (ik ben linkshandig), was/is dat bij jou ook zo?

@Maaike1 mijn borsten waren ook anders gezwollen hoor, no worry hoort er allemaal bij. Ze genezen ook anders dus dat ziet er soms wat raar uit. Dat trekt allemaal wel bij. Ik heb een mini natuurlijk verschil in Mn borsten en dat blijf je natuurlijk zien maar geen 1 lichaam heeft perfecte gelijke borsten hoor. (Al kunnen ze heel veel wel bijna perfect maken Haha)

 

mijn herstel gaat top. Ik was gisteren bij mijn voorlopig laatste check (5weken ben ik nu) en het zag er super goed uit. Heb nergens last meer van, draag ook al normale bh’s en mag weer sporten en naar de sauna! Dat heb ik gisteren dus gelijk weet gedaan Haha. Geweldig. Moet alleen op vakantie straks Mn litteken insmeren met sunblock factor 50 zei ze en dat was het! In januari heb ik de laatste check zodat ze ziet hoe ze uiteindelijk zijn geworden. De voor en na foto die zijn gemaakt via Velthuis is echt een wereld van verschil!! Ik ben zoveel meer vrouwelijker geworden. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Annefleurx:

@Maaike1 mijn borsten waren ook anders gezwollen hoor, no worry hoort er allemaal bij. Ze genezen ook anders dus dat ziet er soms wat raar uit. Dat trekt allemaal wel bij. Ik heb een mini natuurlijk verschil in Mn borsten en dat blijf je natuurlijk zien maar geen 1 lichaam heeft perfecte gelijke borsten hoor. (Al kunnen ze heel veel wel bijna perfect maken Haha)

 

mijn herstel gaat top. Ik was gisteren bij mijn voorlopig laatste check (5weken ben ik nu) en het zag er super goed uit. Heb nergens last meer van, draag ook al normale bh’s en mag weer sporten en naar de sauna! Dat heb ik gisteren dus gelijk weet gedaan Haha. Geweldig. Moet alleen op vakantie straks Mn litteken insmeren met sunblock factor 50 zei ze en dat was het! In januari heb ik de laatste check zodat ze ziet hoe ze uiteindelijk zijn geworden. De voor en na foto die zijn gemaakt via Velthuis is echt een wereld van verschil!! Ik ben zoveel meer vrouwelijker geworden. :wub:

@Annefleurx daar doen we het toch allemaal voor he.. :) ons teruggoe voelen ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Annefleurx:

@Maaike1 mijn borsten waren ook anders gezwollen hoor, no worry hoort er allemaal bij. Ze genezen ook anders dus dat ziet er soms wat raar uit. Dat trekt allemaal wel bij. Ik heb een mini natuurlijk verschil in Mn borsten en dat blijf je natuurlijk zien maar geen 1 lichaam heeft perfecte gelijke borsten hoor. (Al kunnen ze heel veel wel bijna perfect maken Haha)

 

mijn herstel gaat top. Ik was gisteren bij mijn voorlopig laatste check (5weken ben ik nu) en het zag er super goed uit. Heb nergens last meer van, draag ook al normale bh’s en mag weer sporten en naar de sauna! Dat heb ik gisteren dus gelijk weet gedaan Haha. Geweldig. Moet alleen op vakantie straks Mn litteken insmeren met sunblock factor 50 zei ze en dat was het! In januari heb ik de laatste check zodat ze ziet hoe ze uiteindelijk zijn geworden. De voor en na foto die zijn gemaakt via Velthuis is echt een wereld van verschil!! Ik ben zoveel meer vrouwelijker geworden. :wub:

@Annefleurx wat goed om te horen dat het 5 weken PO al zo goed gaat! En dat je weer mag sporten, heerlijk! Wat voor sport doe je en hoe ging het om dat weer te doen?

En je litteken wordt toch meestal bedekt door je bikini? Behalve als je topless gaat zonnen moet je hem insmeren of altijd?

En wanneer heb je al een na-foto gemaakt bij Velthuis? En kan me helemaal voorstellen dat je je vrouwelijk voelt!! Is ook echt een mooi verschil bij je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlepony:

Hi!

 

wat fijn om te horen dat het allemaal is goed gegaan!

en iemand die een soortgelijke cc krijgt als ik! 

Ben heel benieuwd naar het resultaat!

valt het mee met de pijn? 

 

Helaas ben ik pas in september aan de beurt dus moet nog even geduld hebben ^_^

Hi @littlepony! Spannend! Waar wordt je geopereerd? 

Het hangt ook heel erg af van je lengte, gewicht, borstomvang en voorsituatie hoe het eruit gaat zien per persoon hoor! Maar ik ga dit weekend een album aanmaken en dan kan je ff meegluren:)

De pijn is te doen. Ik deed hiervoor veel yoga dus ben vooral ontzettend stijf. Mijn linkerborst is al prima te doen, maar mijn rechterborst is nog wel erg gezwollen en gevoelig. Geduld moet ik hebben..:) 

Krijg je ook dual-plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maaike1 said:

@Annefleurx wat goed om te horen dat het 5 weken PO al zo goed gaat! En dat je weer mag sporten, heerlijk! Wat voor sport doe je en hoe ging het om dat weer te doen?

En je litteken wordt toch meestal bedekt door je bikini? Behalve als je topless gaat zonnen moet je hem insmeren of altijd?

En wanneer heb je al een na-foto gemaakt bij Velthuis? En kan me helemaal voorstellen dat je je vrouwelijk voelt!! Is ook echt een mooi verschil bij je!!

 

@Maaike1 gewoon in de sportschool hoor, kracht training en cardio. Moet voorzichtig opbouwen met gewichten en ze zei de borstspier voortaan iets minder trainen en ik moet zorgen dat de spier lang blijft. Dus ik ga ook maar weer aan de yoga en wat lenigheid trainen! 

 

Mn pc zei ook met bikini het litteken insmeren met sunblock, want dan geneest het echt mooier. Ze keek hoe de doorbloeding was van het litteken en zei dat ik die waarschijnlijk niet meer ga terugzien over een tijdje dus zou top zijn. 

 

Gisteren is er een nafoto gemaakt bij mijn nacontrole in de kliniek! 

 

Hoe is het vandaag met je? Al wat minder stijf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annefleurx:

 

@Maaike1 gewoon in de sportschool hoor, kracht training en cardio. Moet voorzichtig opbouwen met gewichten en ze zei de borstspier voortaan iets minder trainen en ik moet zorgen dat de spier lang blijft. Dus ik ga ook maar weer aan de yoga en wat lenigheid trainen! 

 

Mn pc zei ook met bikini het litteken insmeren met sunblock, want dan geneest het echt mooier. Ze keek hoe de doorbloeding was van het litteken en zei dat ik die waarschijnlijk niet meer ga terugzien over een tijdje dus zou top zijn. 

 

Gisteren is er een nafoto gemaakt bij mijn nacontrole in de kliniek! 

 

Hoe is het vandaag met je? Al wat minder stijf? 

Oo wat leuk @Annefleurx! Ga je de foto plaatsen in je album? Ik ben super benieuwd! 

 

Vandaag heb ik erg last tussen mijn borsten en van mijn rechter hechting. Ook steken in mijn rechterborst:( Maar ach, hoort er allemaal bij vrees ik ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 09:23 zei El80:

 Hi @Maaike1 ik ben 5 weken PO met 255 cc. Ik twijfelde tot 5 minuten voor de ingreep tussen 255 en 275 cc (DP). Beide kon prima maar 255 zou super natuurlijk zijn hetgeen wat ik wenste. Ik adviseer je alleen om voor de operatie een duidelijke (moeilijke weliswaar....) keuze te maken. Ik vond het heel naar dat ik op het laatste moment nog moest kiezen. Ik ben voor de meest ''veilige'' optie gegaan en ben erg blij. In kleding zou het meer mogen zijn maar ik wilde ook dat het naakt (en dus in bikini en tanktop) natuurlijk zou ogen. Ik vind ze prachtig :wub:

 

Succes! 

 

p.s. Ik zal je toevoegen aan mijn album. xxx 

Hi zou ik mee mogen kijken in je album. Ik heb zelf afgelopen maandag 270cc gekregen en ben zo benieuwd hoe het er uit zal zijn over past weekjes. Voorsituatie was 75aa/75a. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook nog zo erg tussen 260 en 300cc. 18 juli word ik geopereerd bij de Straten, anatomisch dp. Ik ben erg tenger gebouwd van boven en wil ook dat het natuurlijk blijft. Mijn situatie nu is 70a of misschien wel aa, 168 lang en 50 kg. Wat ik niet zou willen is dat ze te ver uit elkaar komen te staan. 300 vond ik best groot eruit zien tijdens het passen en 260 vond ik goed bij me passen. Nu zou ik voor het volume voor de 260 willen gaan maar ik denk dat je bij 300 cc meer vulling tussen de borsten hebt. Zou dat veel verschil maken denken jullie? Of komen ze misschien sowieso niet ver uit elkaar omdat ik smal ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 17:20 zei Maaike1:

Oo wat leuk @Annefleurx! Ga je de foto plaatsen in je album? Ik ben super benieuwd! 

 

Vandaag heb ik erg last tussen mijn borsten en van mijn rechter hechting. Ook steken in mijn rechterborst:( Maar ach, hoort er allemaal bij vrees ik ;) 

Dat tussen borstbeen herken ik, drukkend gevoel! Maak jij een album? Ik heb mentor 270cc dual plane laten plaatsen. Herstel gaat voorspoedig maar gevoelig is het allemaal wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Del93:

Wat leuk om te zien dat jij ook voor de 245cc gegaan bent. Ik wordt de 26ste geopereerd en krijg ook 245cc anatomisch, half onder de spier. Ik ben 1,70m en weeg 53 kilo. 

Ik kom trouwens van een kleine A cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Manni:

Ik twijfel ook nog zo erg tussen 260 en 300cc. 18 juli word ik geopereerd bij de Straten, anatomisch dp. Ik ben erg tenger gebouwd van boven en wil ook dat het natuurlijk blijft. Mijn situatie nu is 70a of misschien wel aa, 168 lang en 50 kg. Wat ik niet zou willen is dat ze te ver uit elkaar komen te staan. 300 vond ik best groot eruit zien tijdens het passen en 260 vond ik goed bij me passen. Nu zou ik voor het volume voor de 260 willen gaan maar ik denk dat je bij 300 cc meer vulling tussen de borsten hebt. Zou dat veel verschil maken denken jullie? Of komen ze misschien sowieso niet ver uit elkaar omdat ik smal ben. 

Hi @Manni beste is je gevoel volgen

miu is gezegd geweest hier op het forum door best_boobie (ze weet er erggg veel van!) dat als je borsten nu al ver uitlkaar staan ze ook zo gaan zijn na de operatie en andersom ook staan ze nu normaal/dicht bij elkaar zal dat ook zo na de operatie zijn.. had er ook bang van ma klopt wel erg wat ze zegt... verder je gevoel volgen en waarom je de vergroting wenst

voor jezelf en natuurlijk en tr vrouwelijk geboel hebben of andere redenen..

veel success xxx (heb zelf 255cc en zoooo erggg getwijfeld tss 255 en 295cc maar blij met men keuze!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update!

Het is alweer 9 weken geleden. Wat gaat het snel!

Ik moet zeggen dat ik echt pas na 6 weken een beetje het gevoel had dat hij "mijn borsten" waren. 

Ik zag vaak op het forum staan dat meiden direct verliefd waren op hun nieuwe borsten en het gelijk "eigen" voelde. Nou, bij mij totaal niet. Ik vond het harde ballen die ik liever niet aanraakte, heel ongemakkelijk! 

Vanaf week 6 begonnen ze wat zachter te worden en voelde ze echt meer comfortabel.

Ik vond het niet sporten vanaf week 3 wel irritant worden. Wat mij toen heeft geholpen is lekker gaan wandelen en een leuke route fietsen.  Daarnaast heeft deze youtube video geholpen zodat ik nog iets van spieroefeningen, zoek maar op: 'Studio Athletica - Exercise After Breast Augmentation 2 Weeks Post'. Ik ben echt super rustig begonnen, maar gebruikte de video om heel langzaam een beetje spieroefeningen te kunnen doen. Daarna ben ik vanaf week 5 rustig begonnen met "hands free yoga". Je kan op youtube veel video's vinden. Heel veel oefeningen kon ik maar minimaal meedoen, maar voor de operatie deed ik bijna dagelijks yoga, dus ik vond het prettig om alleen al een beetje in de flow mee t gaan. Het heeft mij ook weer extra geleerd om super goed naar mijn lijf te luisteren, heel interessant:)

 

Ik heb ook nog rond week 3 wat twijfels en onzekerheid gehad over de heling van de littekens. Als ik naar andere foto's hier op het forum keek, leken mijn littekens veel slechter/lelijker te genezen en ik vond ze in verhouding veel groter dan bij andere meiden! Ze vielen ook niet mooi in de borstplooi, al met al: een beetje paniek. Maar hierbij ook weer: geduld, geduld, geduld. En gewoon het advies goed opvolgen van je chirurg: dagelijks de littekens masseren en zalf smeren. Iedereen zijn litteken ziet er anders uit en heelt anders. Dit forum is super fijn, maar pas om dat je jezelf niet te onzeker maakt! 

 

Al met al, het wordt steeds fijner! Ik ben in ieder geval nog steeds super blij met mijn keuze! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden, wat fijn om jullie ervaringen te lezen! Ik moet zelf nog en heb keuze uit 245 of 295 bij de ene kliniek (Velthuis) en 255 of 295 in de andere kliniek (Boerhaave), maar weet ook niet zo goed wat ik moet kiezen. Snap ook niet goed waarom de ene met 245 komt en de ander met 255, maar dat ze het wel beiden over 295 hebben... Ben zelf 1m74 en 54 kilo, dus komt beetje overeen met wat ik hier allemaal lees.

Ik wil het ook gewoon natuurlijk houden, maar wel dat ik eens een decolloté heb en leuke kleding kan dragen met v-hals, want dat laat ik nu allemaal hangen. Draag nu push-ups, maar tja zodra je die uittrekt... blijft er niks meer over.:blush:

 

Moeilijk keuze maken... Fijn dat jij helemaal blij bent met je keuze @Maaike1 en dat het allemaal goed is gegaan! En @Linaxxx jij bent dus ook voor "de kleinste" gegaan en blij met je beslissing.

En @Del93 ben jij tevreden met het eindresultaat?

 

Groetjes,

Yvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Yvie:

Hey meiden, wat fijn om jullie ervaringen te lezen! Ik moet zelf nog en heb keuze uit 245 of 295 bij de ene kliniek (Velthuis) en 255 of 295 in de andere kliniek (Boerhaave), maar weet ook niet zo goed wat ik moet kiezen. Snap ook niet goed waarom de ene met 245 komt en de ander met 255, maar dat ze het wel beiden over 295 hebben... Ben zelf 1m74 en 54 kilo, dus komt beetje overeen met wat ik hier allemaal lees.

Ik wil het ook gewoon natuurlijk houden, maar wel dat ik eens een decolloté heb en leuke kleding kan dragen met v-hals, want dat laat ik nu allemaal hangen. Draag nu push-ups, maar tja zodra je die uittrekt... blijft er niks meer over.:blush:

 

Moeilijk keuze maken... Fijn dat jij helemaal blij bent met je keuze @Maaike1 en dat het allemaal goed is gegaan! En @Linaxxx jij bent dus ook voor "de kleinste" gegaan en blij met je beslissing.

En @Del93 ben jij tevreden met het eindresultaat?

 

Groetjes,

Yvie

Hi @Yvie spannend seg:)! We hebben qua lichaamsbouw bijna helemaal hetzelfde ook ik ben 174 ben wel 58kg ;) en ben inderdaad voor 255cc gegaan en heeel tevreden over het resultaat. Ook lang getwijfeld tussen 295 of 255 ma wilde gewoon dat het natuurlijk leek en niet zou opvallen in vergelijking met de gevulde pushups die ik al altijd droeg (aangezien niemand in mijn omgeving dit weet) en dit is voor mij een superkeuze geweest! Valt ook niemand op behalve enormmm verschil voor mezelf en husbandy ;)  En hoef zelfs geen bh’s met vulling meer te dragen en heb toch mooie decollete en staat echt leuk (zelfs zonder bh in kleding.. ;);) )

wil eventueel wel fotoke sturen ma dan liefst prive :) 

Groetjess en succes alvast met je keuze en operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Linaxxx:

Hi @Yvie spannend seg:)! We hebben qua lichaamsbouw bijna helemaal hetzelfde ook ik ben 174 ben wel 58kg ;) en ben inderdaad voor 255cc gegaan en heeel tevreden over het resultaat. Ook lang getwijfeld tussen 295 of 255 ma wilde gewoon dat het natuurlijk leek en niet zou opvallen in vergelijking met de gevulde pushups die ik al altijd droeg (aangezien niemand in mijn omgeving dit weet) en dit is voor mij een superkeuze geweest! Valt ook niemand op behalve enormmm verschil voor mezelf en husbandy ;)  En hoef zelfs geen bh’s met vulling meer te dragen en heb toch mooie decollete en staat echt leuk (zelfs zonder bh in kleding.. ;);) )

wil eventueel wel fotoke sturen ma dan liefst prive :) 

Groetjess en succes alvast met je keuze en operatie!

Ik vind het ook allemaal superspannend! Heb je ook dual plane? En is de operatie je meegevallen?

Haha inderdaad zelfde lichaamsbouw! Voor mij hoeft het ook niet dat men ineens denkt van; wow! Maar het zou zo leuk zijn als kleding gewoon allemaal leuk staat, je eens een decolleté hebt en je je weer happy voelt in een bikini! Te groot zal ook niet mooi staan bij onze tengere lijfjes.

 

Voor mijn vriend hoeft het niet ofzo, we zijn al 12,5 jaar samen en hij heeft er nooit iets van gezegd, maar zou mezelf een stuk vrouwelijker voelen met wat meer. En als het eenmaal zover is, weet ik zeker dat hij het ook mooier zal vinden.  Als ik nu uit bed kom en zonder beha beneden loop in een shirtje en er staat iemand onverwachts voor de deur, dan duik ik het liefste op de bank met een kussen op schoot.

 

Als je een foto met mij wilt delen, graag! Hoe lang is het bij jou geleden en waar ben je geopereerd?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2018 om 19:33 zei Maaike1:

Update!

Het is alweer 9 weken geleden. Wat gaat het snel!

Ik moet zeggen dat ik echt pas na 6 weken een beetje het gevoel had dat hij "mijn borsten" waren. 

Ik zag vaak op het forum staan dat meiden direct verliefd waren op hun nieuwe borsten en het gelijk "eigen" voelde. Nou, bij mij totaal niet. Ik vond het harde ballen die ik liever niet aanraakte, heel ongemakkelijk! 

Vanaf week 6 begonnen ze wat zachter te worden en voelde ze echt meer comfortabel.

Ik vond het niet sporten vanaf week 3 wel irritant worden. Wat mij toen heeft geholpen is lekker gaan wandelen en een leuke route fietsen.  Daarnaast heeft deze youtube video geholpen zodat ik nog iets van spieroefeningen, zoek maar op: 'Studio Athletica - Exercise After Breast Augmentation 2 Weeks Post'. Ik ben echt super rustig begonnen, maar gebruikte de video om heel langzaam een beetje spieroefeningen te kunnen doen. Daarna ben ik vanaf week 5 rustig begonnen met "hands free yoga". Je kan op youtube veel video's vinden. Heel veel oefeningen kon ik maar minimaal meedoen, maar voor de operatie deed ik bijna dagelijks yoga, dus ik vond het prettig om alleen al een beetje in de flow mee t gaan. Het heeft mij ook weer extra geleerd om super goed naar mijn lijf te luisteren, heel interessant:)

 

Ik heb ook nog rond week 3 wat twijfels en onzekerheid gehad over de heling van de littekens. Als ik naar andere foto's hier op het forum keek, leken mijn littekens veel slechter/lelijker te genezen en ik vond ze in verhouding veel groter dan bij andere meiden! Ze vielen ook niet mooi in de borstplooi, al met al: een beetje paniek. Maar hierbij ook weer: geduld, geduld, geduld. En gewoon het advies goed opvolgen van je chirurg: dagelijks de littekens masseren en zalf smeren. Iedereen zijn litteken ziet er anders uit en heelt anders. Dit forum is super fijn, maar pas om dat je jezelf niet te onzeker maakt! 

 

Al met al, het wordt steeds fijner! Ik ben in ieder geval nog steeds super blij met mijn keuze! ^_^

Wauw, bedankt voor je update....zo fijn om te lezen allemaal. Vooral de tip van oefeningen die je vrijwel na de bv kunt doen. Daar maak ik me soms wel druk om. Ik sport nogal graag en heb het ook echt nodig. (Anders mezelf lastig :wacko:).

 

Dus ik heb de link opgeslagen en bekeken....ben er echt blij mee...thanx!

 

Ikzelf word in december pas geopereerd, en ik "voed" me nu vooral met jullie verhalen. Fijn dat jullie helemaal blij zijn met jullie nieuwe borsten. Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Ik hoop in ieder geval dat ze bij me gaan passen en er niet "opgeplakt" lijken. Nog even afwachten dus lees ik graag mee met iedereen:6:

Groetjes Alice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.