Ga naar inhoud

Maaike1 : 7 juni 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei El80:

 Hi @Maaike1 ik ben 5 weken PO met 255 cc. Ik twijfelde tot 5 minuten voor de ingreep tussen 255 en 275 cc (DP). Beide kon prima maar 255 zou super natuurlijk zijn hetgeen wat ik wenste. Ik adviseer je alleen om voor de operatie een duidelijke (moeilijke weliswaar....) keuze te maken. Ik vond het heel naar dat ik op het laatste moment nog moest kiezen. Ik ben voor de meest ''veilige'' optie gegaan en ben erg blij. In kleding zou het meer mogen zijn maar ik wilde ook dat het naakt (en dus in bikini en tanktop) natuurlijk zou ogen. Ik vind ze prachtig :wub:

 

Succes! 

 

p.s. Ik zal je toevoegen aan mijn album. xxx 

Tnx @El80 ! Heel erg mooi hoor. Heel natuurlijk en zeker niet te klein! Heb je ronde of anatomische prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Maaike1:

Tnx @El80 ! Heel erg mooi hoor. Heel natuurlijk en zeker niet te klein! Heb je ronde of anatomische prothesen?

 Dank je @Maaike1 ik heb ronde van het merk Motiva maar dat zijn eigenlijk anatomische prothesen omdat ze 'vallen'' in een druppel. Op de foto's zitten ze nog vrij hoog. `dit was 14 dagen PO. Nu zijn ze al een heel stuk zachter en natuurlijker :-)

 

Wat is je lengte en gewicht? Zoals je kan zien op mijn foto's kom ik van een 75 AA (nagenoeg plat). Ik heb weinig vet dus het oogt daardoor al snel wat nepper. Iedere situatie is anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 11:51 zei El80:

 Dank je @Maaike1 ik heb ronde van het merk Motiva maar dat zijn eigenlijk anatomische prothesen omdat ze 'vallen'' in een druppel. Op de foto's zitten ze nog vrij hoog. `dit was 14 dagen PO. Nu zijn ze al een heel stuk zachter en natuurlijker :-)

 

Wat is je lengte en gewicht? Zoals je kan zien op mijn foto's kom ik van een 75 AA (nagenoeg plat). Ik heb weinig vet dus het oogt daardoor al snel wat nepper. Iedere situatie is anders.

Ik vind het echt een hele mooie maat, zoiets wil ik inderdaad ook @El80! Is het motiva Ergonomix full? Ik ben mij even aan het verdiepen in alle maten (en de projectie die ze geven^_^) .

En ik heb nu ook echt niets (75AA ook idd). Ik heb ook weinig vet bij mijn bovenlijf. Ik ben 1.69 m en 54 kilo. Dus als ik het bij jou zo zie durf ik niet goed naar 295cc te gaan, want dit is echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Maaike1 said:

@Annefleurx Jaa idd! Dit vind ik ook een hele mooie maat! Hoe gaat je herstel??

 

@Maaike1 ja het is heel lastig om te kiezen maar ik heb weinig vet aan Mn bovenlijf en met 290 ziet het er nog steeds goed uit! Dus denk wat je ook kiest dat het mooi gaat worden. Wel denk ik dat 245 in kleding nog meer wegvalt, ik heb het soms al met 290! Naakt is het wel heel aanwezig maar dat vinden mijn man en ik alleen maar sexy Haha. Heb je al beetje meer een idee wat je wilt? 

Mijn herstel gaat echt top. Ik kan nu 23 dagen po eigenlijk alles weer! Heb dit weekend ook een klein feestje overdag en ik doe dan mooi een jurkje aan!! Heb intussen al zulke mooie kleding gekocht, zo fijn dat kleding zoveel mooier staat als je een beetje borsten hebt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt! Ik ga voor de 245cc!

Met dank aan zoveel lieve meiden hier met tips, foto's en aanmoediging!
Nog 2 daagjes en dan is het zo ver! Ik moet er om 10:30 uur zijn en wordt om 11:30 uur geopereerd. 
Zooooo veel zin in! Ik kan echt niet wachten!!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Maaike1:

@best_boobie Hoe verander ik mijn naam van het operatieverslag (naar de keuze 245cc)? :)

 

22 minuten geleden zei Maaike1:

Ik heb de knoop doorgehakt! Ik ga voor de 245cc!

Met dank aan zoveel lieve meiden hier met tips, foto's en aanmoediging!
Nog 2 daagjes en dan is het zo ver! Ik moet er om 10:30 uur zijn en wordt om 11:30 uur geopereerd. 
Zooooo veel zin in! Ik kan echt niet wachten!!!:wub:

@Maaike1 wow super! Spannendddd...

dan toch de 245cc ... :) zeker een goede keuze... zelf 255cc en zeker tevreden.. kleiner zullen ze niet zijn dan dak had dacht ikzelf ;) :) 

Veel successs en vr jet weet ist al voorbij! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister eindelijk de operatie-dag gehad!

Ik moest om half 11 in Amsterdam aanwezig zijn, dus ik kon rustig "uitslapen" en om 9 uur in de auto richting Velthuis kliniek. Ik zou geopereerd worden om half 12, dus dan moet je natuurlijk helemaal klaar zijn om naar de operatiekamer te gaan. Twee uur voordat ik aan zou komen op de kliniek moest ik 2 tabletten paracetamol, 1 tablet diclofenac en 1 tablet pantoprazol innemen. Verder dus nuchter zijn. Om half 9 had ik nog een kopje thee gedronken. 

Ik was op tijd in Amsterdam, dus om 10:15 uur melde ik mij bij de balie. Hier kreeg ik nog het formulier dat ik moet tekenen dat ik akkoord ging met de borstvergroting en het aantal cc prothese dat ik had gekozen.

 Ze noteren ook het nummer van de begeleider die mee is (bij mij mijn zus), zodat ze haar kunnen bellen als de operatie goed is gegaan en maken dan ook gelijk een ophaalafspraak. Je begeleider kan uiteraard ook bij de kliniek wachten, maar mijn kleine neefje was mee en hij ging zich niet 4 uur vermaken in z'n klinische omgeving. ^_^ Maar de ikea (die super dichtbij is!) was een groot succes!

 

Toen ik aan kwam in de wachtkamer werd ik vrij snel opgehaald door een verpleegkundige. Ik kon mij uitkleden in een apart kleedkamertje (mocht mijn onderbroek aanhouden) en kreeg een soort papieren jas aan en zachte pantoffels. Vervolgens begeleidde ze mij naar een vrij grote zaal (de verkoever) waar meerdere vrouwen liggen. Sommige liggen uit te slapen na een operatie, andere dames zijn ook bijna aan de beurt om geopereerd te worden. Heel gek daar opeens in z'n operatie-bed te liggen als gezonde jonge vrouw:69:

Maar goed, toen kwam er al snel een anesthesist om een infuus aan te leggen (dit doen ze in je hand) en nog wat laatste vragen te stellen (ter controle). Ook gaven ze preventief antibiotica via het infuus. Iets voor half 12 kwam de chirurg langs om alvast af te tekenen. Ze gaf aan dat 245cc een mooie keus is omdat in zo tenger ben bij mijn bovenlichaam (toch nog even fijn om te horen!).
Vervolgens ging het heel snel: Ze kwamen me halen en ik mocht meelopen naar de operatiekamer. Ik ging liggen en ze vragen nog als laatste check je geboortedatum, welke operatie en hoeveel cc je kiest. Vervolgens kreeg ik het eerste slaapmiddeltje (sufentanil) en zakte ik al vrij snel weg. 
Voor je het weet wordt je weer terug gereden naar de verkoever. Ik was toen een beetje in de war en vroeg waarom al die mensen in mijn slaapkamer stonden :131:

Op het begin voelde ik mij helemaal prima. De pijnstilling werkte wrsch nog volop dus ik voelde absoluut geen pijn. Langzaam kwam er steeds meer druk op mijn borst, maar prima te doen. 

Na ongeveer een uurtje kwam de verpleegkunde om je bh aan te trekken. Hiervoor moest ik dus opeens rechtop zitten en toen werd ik wel misselijk. Ik heb toen gelijk gevraagd om iets tegen de misselijkheid, wat ik vervolgens via het infuus toegediend kreeg. Dit werkte gelukkig vrij snel! 

Na een half kopje koffie en een boterham was ik klaar om naar huis te gaan. Infuus eruit, omkleden en naar de auto. Op de weg naar huis vraagt mij zus of we nog even boodschappen kunnen doen. Prima zeg ik, dat kan wel! Nou mooi niet.. 2 stappen uit de auto werd ik licht in mijn hoofd. Een beetje te voorbarig.. :4: 

 

Vannacht eerste nachtje geslapen. Ik ben een echte buikslaper dus was heel bang dat ik in mijn slaap op mijn buik zou draaien. Nou daar hoefde ik mijn dus ook geen zorgen over te maken, want mijn borsten zijn dusdanig gevoelig dat ik dat echt niet doe:lol: Slapen ging dat ook niet geweldig, maar ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik had er ook niet teveel van verwacht. 

Ik heb wel een voedingskussen gekocht zodat ik die langs mij kan leggen en dat maakt het op de rug slapen wel ietsjes comfortabeler. Heeft iemand anders nog tips om goed te kunnen slapen op de rug? Ik kreeg ook best last van mijn nek namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Maaike1 wow leuk! Proficiat with the boobiess :43: hoe voel je je vr de rest? Hehe dat slapen was een hel bij mij de eerste week... :( ook een echt buikslaper ik ... dus... :( keek er zelf tegen op s avonds om nr bed te moeten hahaha.. veel zittend in bed en seriekes kijken maar :rolleyes:

nu 4weekjes verdr bij mij en kon eiglk al v 3weekjes tr op men zij liggen... ff volhouden die eerste weekjes. :) ben je zelf blij met de 245cc (waarschijnlijk ng niveel gezien zelf... :) ma toch..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ook ik ben halfjaar geleden bij velthuis kliniek geopereerd en heb 245 cc gekregen! Ook ik ben tenger maar heb ze wel voor de borstspier. Dat raadde dokter smulders mij aan. De 245.cc van mentor is wel super mooi van vorm, iets breder en ziet er heel natuurlijk uit! Ben er erg blij mee! Wel wen je er mega snel aan en had nu best wat meer durven te nemen! 

Ik wens je een goed herstel, doe het rustig aan! 

Over een tijdje worden ze echt soepel! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Linaxxx:

Hi @Maaike1 wow leuk! Proficiat with the boobiess :43: hoe voel je je vr de rest? Hehe dat slapen was een hel bij mij de eerste week... :( ook een echt buikslaper ik ... dus... :( keek er zelf tegen op s avonds om nr bed te moeten hahaha.. veel zittend in bed en seriekes kijken maar :rolleyes:

nu 4weekjes verdr bij mij en kon eiglk al v 3weekjes tr op men zij liggen... ff volhouden die eerste weekjes. :) ben je zelf blij met de 245cc (waarschijnlijk ng niveel gezien zelf... :) ma toch..

xxx

@Linaxxx Jaa slapen op mijn rug is echt niet fijn, krijg vooral spierpijn in mijn nek en onderrug (dan vraag je je af: hoe kan dat met al die pijnstillers:P). Ik heb gisteravond voor de eerste keer gedoucht en al het roze spul en de stift eraf gewassen, dat ziet er gelijk veel beter uit! Ze zijn nog zeker wat gezwollen, maar ik ben super blij met de 245cc tot nu toe, mooie maat voor mij! 

Ik vind het allemaal alleen nog wel spannend voelen hoor.:69: Vind het een beetje eng om mijn bh uit trekken (dat geeft zn raar (en beetje pijnlijk) gevoel). Had jij daar eerst ook last van?
En mijn linkertepel heeft gevoel, maar mijn rechter tepel niet. Heb jij dat ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Bnice:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ook ik ben halfjaar geleden bij velthuis kliniek geopereerd en heb 245 cc gekregen! Ook ik ben tenger maar heb ze wel voor de borstspier. Dat raadde dokter smulders mij aan. De 245.cc van mentor is wel super mooi van vorm, iets breder en ziet er heel natuurlijk uit! Ben er erg blij mee! Wel wen je er mega snel aan en had nu best wat meer durven te nemen! 

Ik wens je een goed herstel, doe het rustig aan! 

Over een tijdje worden ze echt soepel! 

Xxx

Thnx @Bnice! Ik vind de vorm vooral belangrijk en vind een kleine borst mooier dat te groot. Dus ik denk niet dat ik spijt ga krijgen, maar we zullen het zien:) 

Hoe lang duurde het voor jou tot ze soepel voelde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Maaike1:

@Linaxxx Jaa slapen op mijn rug is echt niet fijn, krijg vooral spierpijn in mijn nek en onderrug (dan vraag je je af: hoe kan dat met al die pijnstillers:P). Ik heb gisteravond voor de eerste keer gedoucht en al het roze spul en de stift eraf gewassen, dat ziet er gelijk veel beter uit! Ze zijn nog zeker wat gezwollen, maar ik ben super blij met de 245cc tot nu toe, mooie maat voor mij! 

Ik vind het allemaal alleen nog wel spannend voelen hoor.:69: Vind het een beetje eng om mijn bh uit trekken (dat geeft zn raar (en beetje pijnlijk) gevoel). Had jij daar eerst ook last van?
En mijn linkertepel heeft gevoel, maar mijn rechter tepel niet. Heb jij dat ook gehad?

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies:43:

Dat gevoeloze gaat wel weer weg hoor. Bij mijn eerste bv duurde het ook wel even.

 

XX

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2018 om 15:31 zei Maaike1:

@Linaxxx Jaa slapen op mijn rug is echt niet fijn, krijg vooral spierpijn in mijn nek en onderrug (dan vraag je je af: hoe kan dat met al die pijnstillers:P). Ik heb gisteravond voor de eerste keer gedoucht en al het roze spul en de stift eraf gewassen, dat ziet er gelijk veel beter uit! Ze zijn nog zeker wat gezwollen, maar ik ben super blij met de 245cc tot nu toe, mooie maat voor mij! 

Ik vind het allemaal alleen nog wel spannend voelen hoor.:69: Vind het een beetje eng om mijn bh uit trekken (dat geeft zn raar (en beetje pijnlijk) gevoel). Had jij daar eerst ook last van?
En mijn linkertepel heeft gevoel, maar mijn rechter tepel niet. Heb jij dat ook gehad?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Maaike1 ja hoor en nu 4weken nog steeds.. elke keer als ik men sportbh uitdoe een heel vreemd gevoel hahhaha:rolleyes: normaal gezien zouek ookal gewone lingerie overdag mogen dragen ma vind ze lekker veilig zitten in die sportbh :D

ik merk ook hier en daar wel dat men borsten wat gevoelloos zijn of zo verdooft gevoel op bepaalde plaatsen precies... verder zijn ze dan nog steeds superrrgevoeligg

 

ben ook wel benieuwd naar je maat... of het veel zou verschillen met men 255cc :)

 

hoe voel je je nu? Al beter? Slapen..?

idd hier ook int begin zon nekpijn en onderrug pijn... :( maar dat betert snel hoor! :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei El80:

@Maaike1 late reactie! Ik zie dat je voor de 245 bent gegaan? Ben blij voor je dat je overtuigd de keuze hebt weten te nemen! Ben erg benieuwd naar het resultaat. Voeg me toe als je een album hebt :-)

 

Een heel goed herstel gewenst! XXX

Ik zal binnenkort een album aanmaken idd!:) 

Hoe gaat het met jou herstel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Linaxxx:

Hi @Maaike1 ja hoor en nu 4weken nog steeds.. elke keer als ik men sportbh uitdoe een heel vreemd gevoel hahhaha:rolleyes: normaal gezien zouek ookal gewone lingerie overdag mogen dragen ma vind ze lekker veilig zitten in die sportbh :D

ik merk ook hier en daar wel dat men borsten wat gevoelloos zijn of zo verdooft gevoel op bepaalde plaatsen precies... verder zijn ze dan nog steeds superrrgevoeligg

 

ben ook wel benieuwd naar je maat... of het veel zou verschillen met men 255cc :)

 

hoe voel je je nu? Al beter? Slapen..?

idd hier ook int begin zon nekpijn en onderrug pijn... :( maar dat betert snel hoor! :) 

xxx

@Linaxxx Ik ga binnenkort een album aanmaken :)

Het slapen is wat ongemakkelijk maar gaat al ietsjes beter! Mijn zus masseert mijn schouders, zo fijn!!

Hoe ging het bij jou met de zwelling? Is na 4 weken de zwelling al volledig afgenomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Maaike1:

Ik zal binnenkort een album aanmaken idd!:) 

Hoe gaat het met jou herstel??

 Erg goed. Ze zijn mooi gelijk aan het zakken en ik heb veel minder last van de spieren. Over 1,5 week BH's dragen. Kan niet wachten. As zaterdag shoppen! Ik heb mijn maat laten opmeten en het is 70 D geworden. Maar oogt als een kleine C :wub:

 

Succes met je herstel! Heb jij ronde protheses of anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Maaike1:

@Linaxxx Ik ga binnenkort een album aanmaken :)

Het slapen is wat ongemakkelijk maar gaat al ietsjes beter! Mijn zus masseert mijn schouders, zo fijn!!

Hoe ging het bij jou met de zwelling? Is na 4 weken de zwelling al volledig afgenomen?

@Maaike1 ooh leukkk zon zus! :) 

kmoet zeggen nu 4weken na is de zwelling al veel minder zijn ook al aardig gezakt enn voele zelfs al zachter aan...!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei El80:

 Erg goed. Ze zijn mooi gelijk aan het zakken en ik heb veel minder last van de spieren. Over 1,5 week BH's dragen. Kan niet wachten. As zaterdag shoppen! Ik heb mijn maat laten opmeten en het is 70 D geworden. Maar oogt als een kleine C :wub:

 

Succes met je herstel! Heb jij ronde protheses of anatomische?

@El80 Wat fijn! Maak je dan nieuwe foto's? Ik ben zo benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet!

Welke maat sport-bh had je nu aan dan? 

 

Ik heb anatomische prothesen. Ik heb weinig vet op mijn borst dus anders zou je de protheserand gaan zien. En jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Linaxxx:

@Maaike1 ooh leukkk zon zus! :) 

kmoet zeggen nu 4weken na is de zwelling al veel minder zijn ook al aardig gezakt enn voele zelfs al zachter aan...!!

Oo wat fijn, dat is goed om te horen @Linaxxx! Ik ben die strakke dingen nu al zat haha. Welke sport-bh had jij aangemeten gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.