Ga naar inhoud

Maaike1 : 7 juni 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

 

Al zoekende naar meer informatie kwam ik op dit forum! 

OVer 1.5 week is de grote dag gepland en ik kijk er ontzettend naar uit.

Maar ik zit met een groot dilemma: ik kan niet kiezen tussen Mentor 245 en 295 cc! 

Ik heb zelf nu 75 AA en ben bang als ik voor de 295 cc ga dat de maat te groot is. Ik wil namelijk geen hele grote C of D-cup krijgen, want ik denk dat dat mij niet staat! Maar ik lees/hoor vooral dat je bij twijfel de grootste maat moet kiezen. Dus veel twijfel!!

Volgens Laura passen beide maten bij mijn lijf en ik vertrouw haar ook zeker op haar woord. Maar wat vind ik mooier?
Ik heb heel wat op internet afgezocht om een idee te krijgen, maar hier wordt ik niet echt wijzer van. 
Dus ik dacht: wie beter om te vragen dan de ervaringsdeskundigen!? :)

Iemand tips/ervaringsverhalen?

Ik hoor het super graag!

 

Groetjes, Maaik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Maaike1:

Hi ladies!

 

Al zoekende naar meer informatie kwam ik op dit forum! 

OVer 1.5 week is de grote dag gepland en ik kijk er ontzettend naar uit.

Maar ik zit met een groot dilemma: ik kan niet kiezen tussen Mentor 245 en 295 cc! 

Ik heb zelf nu 75 AA en ben bang als ik voor de 295 cc ga dat de maat te groot is. Ik wil namelijk geen hele grote C of D-cup krijgen, want ik denk dat dat mij niet staat! Maar ik lees/hoor vooral dat je bij twijfel de grootste maat moet kiezen. Dus veel twijfel!!

Volgens Laura passen beide maten bij mijn lijf en ik vertrouw haar ook zeker op haar woord. Maar wat vind ik mooier?
Ik heb heel wat op internet afgezocht om een idee te krijgen, maar hier wordt ik niet echt wijzer van. 
Dus ik dacht: wie beter om te vragen dan de ervaringsdeskundigen!? :)

Iemand tips/ervaringsverhalen?

Ik hoor het super graag!

 

Groetjes, Maaik

Hi @Maaike1 alles ok? Ondertussen al iets wijzer? :) ook ik heb meeegaaa hard getwijfeld wel drie x teruggegaan bij de dokter op te passen :) ook ik had zoon twijfels tss 255 en 295 cc mentor

ik wilde absoluut niet dat het te groot zou lijken want zou ook ni echt bij me passen + wilde niet dat men omgeving het zou opvallen...

ben uiteindelijk voor 255cc gegaan op 9mei (men pc zei dat er eigenlijk ook niet veel groter inkon en heel blij was dat we 255 hadden genomen)

ennn... ben heel tevreden.. ni te klein (waar ik ook bang vr had) en ni te groot.. 

stiekem al lingerie gaan passen hahahha en kwam op een 90-95c uit.. 

ik hoop dat je eruit geraakt

het is echt zoon moeilijke beslissing he.. :( 

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx Bedankt voor je reactie! 

Ik ben veel aan het lezen en bekijken op de site. Zo fijn dat alle dames elkaar hierbij steunen en helpen!
Ik neig ook meer naar de kleinere maat, 245 cc toe (maar blijf een beetje bang dat ik spijt ga krijgen dat ik te klein heb gekozen ;)

Heb jij toevallig ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maaike1 heb je geen optie om 255cc te nemen dan...? 

Ik hebbwel fotos ja... maar zet ze precies ni graag online... wil wel in privebericht sturen eventueel..? 

Gewn proberen je eigen gevoel te volgen 

ik zou me bv niet goed voelen met te grote borsten

was al megaonzeker met men voorsituatie platplat 

en dacht als ik te groot ga wr ik daar onzeker van.. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mandy85

@Maaike1

mij kan me voorstellen dat je heel erg twijfelt en denk dat het voor iedereen anders is ikzelf twijfelde ook heel erg ik zelf was 52 kilo cub 70b slap. En 1.60

ik heb 375 cc mentor hp rond gekregen en ben zo blij dat ik niet kleiner heb genomen ik dacht in eerste instantie ook als het maar natuurlijk blijft uitzien en dat is het nu. In kleding ziet alles er een stuk kleiner uit. Naakt oogt het groter.

heel veel succes met je keuze en bedenk goed waarom je het laat doen het zou zonde

zijn als je straks nog vind dat het niet groot genoeg is 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb zelf mentor 375cc gekregen en kwam van 75A. Wat meer cc dan jou dus, en ik vind 375cc zelfs nog kleiner dan ik verwacht had. Eerste dagen waren ze vrij groot en op de 12e dag heel gezwollen, dus nog groter. Maar toen het vocht weg was gingen ze wat slinken en nu vind ik ze heel mooi bij mijn lichaam staan, niet te groot en niet te klein. Als je wilt kan ik je toegang geven tot mn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx 255 cc is geen optie, omdat het dan qua maat (breedte en hoogte) niet meer klopt. Zou graag een prive bericht van je willen ontvangen voor foto's!:) Ik heb namelijk precies hetzelfde gevoel, ik ben bang dat ze te groot worden en dat ik daar weer onzeker van wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Annemarte:

Hoihoi,

Ik heb zelf mentor 375cc gekregen en kwam van 75A. Wat meer cc dan jou dus, en ik vind 375cc zelfs nog kleiner dan ik verwacht had. Eerste dagen waren ze vrij groot en op de 12e dag heel gezwollen, dus nog groter. Maar toen het vocht weg was gingen ze wat slinken en nu vind ik ze heel mooi bij mijn lichaam staan, niet te groot en niet te klein. Als je wilt kan ik je toegang geven tot mn album

Ja heel graag Annemarte! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Linaxxx:

Hi @Maaike1 dat is raar

en een 295 zou dan wel passen? Wat toch iets breder is dan de 255 en hoger...(???) ik stuur je prive 

Nee, met de Mentor heb je bepaalde breedte en hoogte maten. Dus met de hoogte die bij mij past heb je alleen bepaalde grootte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mandy85
13 minuten geleden zei Maaike1:

@Mandy85  Jouw foto is ook erg mooi! Maar idd goede tip, bedenken waarom ik het zelf wil. Welke cupmaat had je eerst en op welke cupmaat ben jij op uit gekomen? Ik ben namelijk echt volledig plat, dus wil niet opeens naar een cup D..

Ik had een lege 70b heb nu 70f dat klinkt

gigantisch maar in kleding ziet Hey eruit

als

een c/d cub zelf had

ik wat nog groter gewild maar dat is schijnbaar een verslaving hier Haha ik wert wel

na de operatie zijn ze gigantisch gezwollen dik hoog rare vorm toen dacht ik Omg Haha maar als ze

eenmaal op hun plek zitten :wub:

succes ermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk echt dat je de keuze voor jezelf moet maken! (Of moet vertrouwen op je pc) ik zie hier meiden met veel cc waar het inderdaad amper opvalt - of het toch niet lijkt of ze joekels hebben!

 

ikzelf was een strijkplank en heb 255cc motiva en zal gok ik uitkomen op een 80B waar ik heel blij mee ben! Ik ben fijn gebouwd en alles wat groter was had gewoon zo langs mn armen opzij gekomen (ik weet niet of ik het goed uitleg) maar dat wou ik niet... dus ben superblij!! Pc zei me ook dat ik gerust 300 kon gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elipe Ik ben ook echt een strijkplank!! 

Mijn pc zegt dat beide maten bij mij kunnen, want het is precies de breedte en lengte voor mij. De 295 cc heeft alleen meer project naar voren. Tja..ik weet gewoon niet of dat teveel is of juist nog mooi!? Ik kan dat zo moeilijk inschatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Maaike1:

@Elipe Ik ben ook echt een strijkplank!! 

Mijn pc zegt dat beide maten bij mij kunnen, want het is precies de breedte en lengte voor mij. De 295 cc heeft alleen meer project naar voren. Tja..ik weet gewoon niet of dat teveel is of juist nog mooi!? Ik kan dat zo moeilijk inschatten.

heb je even m'n foto's via persoonlijk bericht gestuurd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2018 om 16:07 zei Maaike1:

Hi ladies!

 

Al zoekende naar meer informatie kwam ik op dit forum! 

OVer 1.5 week is de grote dag gepland en ik kijk er ontzettend naar uit.

Maar ik zit met een groot dilemma: ik kan niet kiezen tussen Mentor 245 en 295 cc! 

Ik heb zelf nu 75 AA en ben bang als ik voor de 295 cc ga dat de maat te groot is. Ik wil namelijk geen hele grote C of D-cup krijgen, want ik denk dat dat mij niet staat! Maar ik lees/hoor vooral dat je bij twijfel de grootste maat moet kiezen. Dus veel twijfel!!

Volgens Laura passen beide maten bij mijn lijf en ik vertrouw haar ook zeker op haar woord. Maar wat vind ik mooier?
Ik heb heel wat op internet afgezocht om een idee te krijgen, maar hier wordt ik niet echt wijzer van. 
Dus ik dacht: wie beter om te vragen dan de ervaringsdeskundigen!? :)

Iemand tips/ervaringsverhalen?

Ik hoor het super graag!

 

Groetjes, Maaik

Hoi meid,

 

Ik snap je twijfels zo goed! Ik was enorm bang dat de maat te groot zou worden, ik heb tijdens mijn consult ook 10 keer gezegd dat ik dat echt niet zou willen. Je moet echt luisteren naar je arts want die heeft al zovaak soortgelijke lichamen geopereerd dat zij echt wel weet wat mooi gaat zijn. Ik kom van een kleine 75a en heb 280 en 320 cc gekregen (ivm verschil in borsten). Ik denk dat ik uit ga komen op een kleine c, precies wat ik wil. Maar ik hou dan ook niet van hele grote borsten, heb liever een wat bescheidenere maat en het is nu echt super natuurlijk geworden. Ik ben pas 2 weken geopereerd en ben nu al erg blij! Het gaat natuurlijk nog veel mooier worden en nu in die sportbh drukt het alles plat dus ben blij als ik een gewone bh aan mag over 2 weken. :) Je moet natuurlijk doen wat goed voelt maar ik zou voor de grotere maat gaan want zoals iedereen op het forum zegt went het zó snel! 

 

Succes met je keuze girl xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Maaike1:

@Annemarte Wow mooi geworden! Ze passen idd perfect bij je lichaam.. Nu ga ik toch twijfelen of ik niet de 295 cc moet nemen ^_^

Dankjewel ! Jaa de keuze is aan jou, denk er goed over na, maar zoals de meestne hier zeggen: de grootte went heel snel en het slinkt volgens mij nog wel wat. Dus ik zou persoonlijk voor de grootste gaan, maar laat je niet gek maken hier, ga op je gevoel af ;) succes met de keuze en met de operatie zelf natuurlijk ! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Maaike1:

@PsychR Ik vind zelf iets kleinere (natuurlijke) borsten ook mooier dan te grote maat. Heb jij gekozen voor anatomische prothesen? En dual plane?

 Hi @Maaike1 ik ben 5 weken PO met 255 cc. Ik twijfelde tot 5 minuten voor de ingreep tussen 255 en 275 cc (DP). Beide kon prima maar 255 zou super natuurlijk zijn hetgeen wat ik wenste. Ik adviseer je alleen om voor de operatie een duidelijke (moeilijke weliswaar....) keuze te maken. Ik vond het heel naar dat ik op het laatste moment nog moest kiezen. Ik ben voor de meest ''veilige'' optie gegaan en ben erg blij. In kleding zou het meer mogen zijn maar ik wilde ook dat het naakt (en dus in bikini en tanktop) natuurlijk zou ogen. Ik vind ze prachtig :wub:

 

Succes! 

 

p.s. Ik zal je toevoegen aan mijn album. xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.