Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

Ik gebruik avène cicalfate crème. En toen ik nog niet mocht douchen haalde ik de opgedroogde zalf eraf met amandelolie en deed er dan nieuwe op.

Pc zei dat als mijn tube op is, ik geen nieuwe moet kopen. Dan moet ik de siliconepleisters 12u per dag dragen. En als de siliconepleisters eraf gaan is gewone bodymilk ook goed.

Blij dat ik vanaf vandaag mocht douchen want mijn regels zijn net doorgekomen! Stel je voor zeg :-/

Net gezellig bezoek gehad van een vriendin. Geweldig hoe iedereen steeds zegt dat ik er zoveel slanker uitzie! Leuk extraatje dat mooi meegenomen is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

mijn tepels zijn ook wel eens stijf. en dat is vooral mijn rechter tepel. me linker is wel eens stijf. ik hwb ook alleen maar gevoel in me rechter tepel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog helemaal geen gevoel in mn tepels.. Zie ze na het douchen soms wel eens ' stijf' staan maar voel er niks van. Terwijl ze voor de operatie erg gevoelig waren hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffffffffff, ik haalde vanavond de siliconepleisters van mijn tepels en er kwam een korstje los, en ja, een beetje vocht! ik ga die dingen dus niet meer gebruiken op mijn tepels hoor.

enkel op de littekens in de borstplooi.

Ik probeerde mijn bh dan aan te doen en mijn tepels waren supergevoelig :blink: Heb er een gaasje moeten opleggen. (ik draag al een week mijn sportbeha zonder gaasjes op mijn tepels...........

Ik heb een nieuwe foto in de galerij gezet van mijn open wondje. heeft iemand al een soortgelijk wondje gehad/gezien ? Het komt maar niet dicht, raar !!!!!!!!! en als mijn man er met een zaklamp inschijnt kan hij echt binnenin kijken ????????????? :84:

wil iemand eens kijken aub ? Bedankt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol gewoon goed schoonhouden , het gaat vanzelf weer dicht :106: . Het is altijd de 3landenpunt die bij velen als laatste dicht gaat. Niks om je zorgen over te maken anders had je PC dat ook wel gezegd...als je je echt zorgent over gaat maken moet je pc bellen.....en tis ook logisch dat je man er binnin kan kijken tis een gaatje die in je borst zit... :blush::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejj hejj

wou wat zijn ze mooi ! ben met de mijne ook goed tevreden maar de jouwe zijn echt top!!!! :)

Dat openwondje zo zag die bij mij er ook uit op het laatst dus geloof dat je je geen zorgen hoeft te maken bij mij duurde geloof ik 2 tot drie dagen totdat hij dicht zat... zolang het maar niet rood en gevoeliger word !

haha ja mijn tepels reageren ook op de kou , toen me vriend dat zag sprong die bijna een gat in de lucht :154:

liefs maya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een ontsteking gehad in mijn rechterborst. Mocht je de wond toch willen afdekken dan kan je eerst een vet gaasje erop doen en dan daar over heen een gewoon gaasje. En als je de gaasje eraf wilt halen, je kan ze ook gaan losweken. Dus niet je gaasje eraf trekken wat ervoor zorgt dat je het korstje eraf trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het wondje nu al een week. Het wordt niet groter maar ook niet kleiner. Behandeling is isobetadine tule en afdekken met een post-op pleister.

Volgende week terug op controle. Vind het raar want littekens waren mooi dicht, na 2 weken heb ik daar plots een gaatje ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al blij dat het geen pijn doet. Want toen het net open was heb ik 3 dagen ferm afgezien, hoe klein het wondje ook is. En er komt geen etter uit, da's ook een goed teken... Afwachten dus :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vicky,

Ik heb net je topic ff doorgelezen, maar jee wat jammer zeg dat het litteken weer open is gegaan. Het is indd wel een opluchting dat er geen etter of vocht uit het gaatje komt want dat zou kunnen duiden op een ontsteking, kan geen foto's zien maar zoals je het omschrijft komt het vast allemaal wel goed!!

Hopelijk kunnen ze het met één hechting weer mooi dichten en is het probleem opgelost.

Heel veel succes op de controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey renate in zo'n mini gaatje doen ze geen hechting...ze laten hem vanzelf dichtgaan.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij gaat dicht das je lichaams normale reactie als er ergens een wondje is..blijkbaar bij de bvk duurt het ff.....geduld hebben is een schone zaak.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hihi. :blush: Ja heeeeel veel geduld indd! Je geduld wordt echt wel op de proef gesteld wanneer je in herstel periode zit. :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig vicky :136:

Jah zoals ik het allemaal van jullie hoor zal mij geduld straks behoorlijk op de proef worden gesteld... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.