Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Vicky

Fijn dat bij jullie in Belgie thuisverpleging mogelijk is..Hier in nederland is dat niet mogelijk.

Tenminste had ik nog nooit van gehoord.Ik weet eigenlijk ook niet of ik iedere dag de verbanden moet verwisselen??Ik hoor het volgende week wel..

Wat gaaf dat jij niet zoveel pijn hebt gehad.Ik hoop dat ik ook niet teveel pijn zal gaan krijgen..

Mijn kids zijn al wat groter,de oudste is bijna 14,de middelste 12 en de jongste is net gisteren 9 jaar geworden.Dus ik hoef niet meer te tillen.Ze maken zelf hun boterham klaar en doen zich zelf aan.Dus wat dat betreft heb ik minder werk dan jij.

Ik moet 2 nachtjes blijven..Vind het niet erg..liever wat langer dan te vroeg naar huis.

Nou ik ga nu stoppen.moet straks gaan werken dus moet op staan en me klaar gaan maken..

Gr Chantal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

net gedouchet, heerlijk! Die littekenzalf krijg ik er maar moeilijk af, wil nu niet gaan schrobben ;) en ik wil de douche ook zo kort mogelijk houden...

Ik denk nog een paar dagen en het gaatje zal dicht zijn. Er is geen "diepte" meer te zien, nu is het zeer oppervlakkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup...klopt wat chantal zegt...in NL hebben we geen thuisverpleging...en dan zullen we allemaal zelf alles moeten verwisselen maar dat zal wel lukken denk ik ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn dat zelfstandige verpleegsters die aan huis komen. Alles wordt geregeld door de mutualiteit, ik moet daar geen cent aan uitgeven. Die van mij is tot 3 weken po dagelijks gekomen (ook in het weekend), en vanaf nu komt ze om de 2 dagen tot het wondje volledig dicht is.

Echt top!!!

Ik ga morgen in de hema eens kijken vooor die post surgery bra. Hopelijk verkopen ze die in BE. En op het gemakje es wat winkels binnenstappen en wat bloesjes en topjes passen :) :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn dat zelfstandige verpleegsters die aan huis komen. Alles wordt geregeld door de mutualiteit, ik moet daar geen cent aan uitgeven. Die van mij is tot 3 weken po dagelijks gekomen (ook in het weekend), en vanaf nu komt ze om de 2 dagen tot het wondje volledig dicht is.

Echt top!!!

Ik ga morgen in de hema eens kijken vooor die post surgery bra. Hopelijk verkopen ze die in BE. En op het gemakje es wat winkels binnenstappen en wat bloesjes en topjes passen :) :) :)

Dat ga jij zeker en vast geweldig vinden :D

Ik denk dat ik nooit zo graag gaan shoppen ben als de laatste weken... laat die zomerdagen nog maar lekker lang duren............. :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog 2 andere Hema's in de buurt die ik kan checken ;)

Lianne, superlief dat je dat zou willen doen :53:

Als ik hem niet vind, zal ik zien wat het is met een gewone beugelbeha. Lukt het echt niet, dan draag ik mijn sportbeha gewoon nog even langer ;)

Sowieso moet ik nog 2 weken geduld hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vandaag een witte bij gekocht :blush:

Ze verkopen ze hier bij de hema in het wit, zwart en roze!

Ik hoor het wel meis je weet nu dat wij ze hier wel hebben, hij kostte me 12,90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wondje op het 3landenpunt is precies dicht. Het is nog geen echte korst, dus ik bedek het wel nog met een post-op opsite pleister.

Nu heb ik op een andere plaats een rode vlek waar precies nog wat vocht zit.

Pijn heb ik niet, kan eindelijk mijn kindjes terug optillen, ben blij :101:

Ik wou een supermooie bh passen die ik hier nog liggen heb (die al jaren te klein is), maar mijn boobs vallen nog te breed uit, ik wacht best nog even af :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

YAy wat goed dat je gaatje dicht is :136: ...wie weet pas je over een paar weekjes in die mooie BH en zo niet kan je nog meer andere aanschaffen :126:

Ik zat mij gisteren te vergapen in de winkel aan alle mooie BH's...ik had me laten opmeten voor de sport Bh en ze hadden die niet op voorraad maar konden die wel voor mij bestellen en ik mag ruilen straks stel eentje zit niet lekker ofzo en dat is toch wel fijn. :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed met je gaat Vicky :) En fijn dat het wondje dicht is! Zag dat je je foto's eraf had gehaald hihi.

Misschien past ie over een aantal weken wel, en straks heerlijk hele nieuwe vooraad bh's en bikini's :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.