Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey prutseke!

ja, ik kijk er ook enorm naar uit ! Iedere dag erger ik me meer en meer aan mijn :1bouncingboobs::69:

Ik heb er nog niet over gedroomd :38:

Koop jij sportbeha's op voorhand ? Ik vind het zo moeilijk, je weet uiteindelijk toch niet echt welke maat je zal hebben. Zal het neig gezwollen zijn ???

We blijven aftellen..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vicky,

Bij mij is dat ook zo , dat ik me meer en meer erger aan mijn :1bouncingboobs:

ja, ik ga toch 1 of 2 sportbh's kopen met dat je de dag erna al ene moet aandoen he

Nu mijn pc zei je moet geen dure kopen

normaal ga ik naar een Bcup gaan maar hij zei in het begin moet je een Ccup hebben

door de zwellingen. dus denk ik er 2 te kopen cup c

en dan nadien een B cup te kopen als het kan .

ja we blijven inderdaad aftellen he, en ik verlang naarmate het minder dagen worden

nog meer en meer , maar dat zal van u ook wel zo zijn he?

En zeker als je zo het forum leest van de andere die aan de beurt zijn geweest ,

wel dan wil je nog sneller dat het die datum is he

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben hier volop aan het aftellen!

de laatste weken zijn voorbij gevlogen, dus ik denk dat het er snel zal zijn... :rolleyes:

In het ziekenhuis kunnen ze iemand laten komen om je op te meten qua behamaat. Ze brengt dan een koffertje mee met allerlei types en maten. denk dat ik het zo ga doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke en Vicky

Voor die sportbh ga ik wachten tot na de operatie. De pc zou ook na de operatie pas weten hoeveel gram hij weggenomen heeft, en kan dus niet op voorhand zeggen welke cupmaat je nodig hebt. Maar blijkbaar zou je de eerste 3 dagen na de operatie toch met een verband rondlopen en dan op consultatie moeten en pas dan zal je die sportbh moeten hebben... dus ik wacht nog even tot na de operatie en ga hem dan halen.

Nog 1 week en 1 dag... en dan kan ik verslagje brengen en ook met zekerheid vertellen hoe het allemaal verloopt.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Bij u bent het te naderen he!

Nog niet nerveus?

Ja , bij de ene hebben ze direckt na de operatie een sportbh aan en

bij de andere wat later.

Nu, bij mij zei hij een sportbh mee te hebben naar het ziekenhuis.

Dus ik ga er deze week ook eens voor gaan kijken

want nog een 3w en 4d en ik ben aan de beurt.

totaal nog een 25d het begint te naderen voor mij.

Ja, weet je kijk al uit naar uw verslagje.

hoe jij het hebt gesteld.

De tijd gaat nog redelijk snel vind ik .

Alle de ene dag beter dan de andere.

Het is moeilijk voor een pc de cupmaat te zeggen van voorheen

maar weet je, met die zwellingen gelijk ik lees. Zal dit

waarschijnlijk wel nog een cupmaat schelen voor je eigenlijke maat.

nog een beetje aftellen en jij bent er.

veel aftelgenot nog en tot later.

groetjes

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer er zelf zo weinig mogelijk aan te denken. is ook druk in huis met de kindjes, daardoor vliegt de tijd :3:

Ik heb onlangs een echografie, mammografie en uitgebreid bloedonderzoek moeten laten doen op vraag van de chirurge en alles is toppie !!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik onderga mijn bvk 9 maart en ik zit elke dag agter de laptop hahaha info zoeken en verhalen lezen ik vind het so spannend ik ga van 75g naar een 75c

Hay,

Ik wil je niet uit je droom helpen maar ik ken geen enkele arts die meer dan 3 maten kan verkleinen. Ik ben zelf van een 70G naar een 70D gegaan. (wilde eigenlijk C) Helaas ben ik nu weer terug op een 70F (1 jaar en 3 maanden verder) :mad: Misschien was ik toch te jong (nog net geen 18 op de dag van de operatie). In ieder geval heel veel succes maar denk eraan dat ze niet altijd zo veel weg kunnen halen als je graag zou willen (bedoel het niet negatief, maar ik wil niet dat je voor vervelende verassingen komt te staan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een praktische vraag: hoe zit het met je haar te wassen na de operatie ?

ik was mijn haar steeds voorovergebogen aan het bad. denk dat dit nu wel niet zal lukken :wacko:

Ik ga es vragen bij mijn kapster of ik om de 2 dagen ga mogen langsgaan om mijn haar te wassen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of iemand vragen je haar te wassen als je in het bad zit (zonder water, maar omdat zo voorover me niet lekker lijkt)

Wat je leest verschilt nogal, maar uitspoelen met een handdouche lijkt me moeilijk.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kijk er zo naar uit :1big_boobs:

ik erger mij elke dag meer en meer aan mijn :1bouncingboobs: kan er zelfs niet meer tegen als mijn man eraan komt! Ik heb mentaal echt al afscheid genomen :unsure:

Ik hoop echt dat ik even enthousiast zal zijn als jou, Dolfijn :rolleyes:

je klinkt supergelukkig in je topic !!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Ja, je zal je echt "herboren" voelen na je BVK !!! Dus ook dolblij en super-enthousiast!!!

Zo kort na de operatie moet je inderdaad ook je borsten niet aanraken :D

Maar we maken er nu wel grapjes over. We vergelijken steeds met "vroeger". "Kijk eens hoe leuk deze t-shirt nu zit, vroeger zaten die borsten hier ergens, kijk eens vroeger "hingen" ze hier ergens, en nu zit mijn slaapkleedje echt perfect" :D :D :D

Nu stap ik 's morgens naar mijn kleerkast en denk: wat zal ik aantrekken? (keuze genoeg) en vroeger was het steeds "pffff, wat moet ik aandoen dat niet te hard aansluit, los zit, gemakkelijk zit???". Super gewoon hé... en nog eventjes op je tanden bijten meid... en het is ook jouw beurt!!!

:D :D :D

Binnenkort ben jij niet alleen maar is ook je man opnieuw een tevreden mens :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooh dat klinkt geweldig allemaal !!!! :126:

Komt er bij jullie verpleging aan huis om de verbanden te verwisselen ? ik heb dat wel voorgeschreven gekregen, 10 dagen. Lijkt me wel fijn, want als je daar zelf mee moet zitten sukkelen. Ik ken mezelf, als het niet zu lukken of pijnlijk zijn, ik zou het dan helemaal warm krijgen en bijna van mijne sis draaien :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Geen thuisverpleging bij mij. De eerste 3 dagen na de operatie zaten mijn borsten helemaal ingepakt in verband. Na 3 dagen heeft de pc dat verband eraf gehaald, en op alle snijwonden zat er zo'n witte tape over. Die heeft hij gewoon laten zitten, en hierover heeft hij nu doorkijk-tape geplakt om te kunnen douchen. Als ik eind deze week terug naar de pc ga (10 dagen po) dan gaat de douche-tape eraf en ging hij mij tonen hoe ik de wonden moest verzorgen (ik geloof met een soort zalfje ofzo)... Ik weet het dus nog niet echt, ik laat je zaterdag meer weten.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh zo'n service lijkt mij ook wel wat haha. Volgens mij krijg ik dat niet :rolleyes:, weet eigenlijk helemaal nog niet zo goed hoe het allemaal gaat vlak na de operatie. Heb wel een receptjes gekregen, alles opgehaald bij de apotheek en daar zat ook een hele stapel gaasjes bij enzo.

Gek dat daar zo veel verschil tussen zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een voorschrif gehad van de dokter: verbanden (verschillende soorten), pleisters, ontsmettingsmiddel, dafalgan codeïne, iets om makkelijker te kunnen slapen, spuitje tegen flubiet... een hele waslijst :blush:

mijn thuisverpleegster is ook al geregeld om 10 dagen verzorging te komen geven :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje: opereren ze als je je regels hebt ????????????

Ik heb ze nu dus, en hoop echt dat ze volgende week gedaan zijn !!! :wacko:

ik moest invullen wanneer ik ze de laatste keer gehad heb op mijn pre-operatieve vragenlijst...

ben eindelijk genenzen van mijn verkoudheid! Nog klein beetje hoest, slik nog alle dagen siroop met codeïne...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.