Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

Normaal wel, daar maken ze geen probleem van normaal

want je moet alle ik toch ook maandverband mee hebben naar het ziekenhuis indien nodig.

Dus daar zullen ze geen probleem van maken.

nog een beetje he en we zijn aan de beurt.

het begint in te korten he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Jah ze opereren je dan gewoon hoor, je moet het wel denk even tegen de verpleegkundige zeggen zodat ze weet dat als je wakker bent je een nieuwe maandverband of tampon nodig hebt...is wel net zo fris...en wie weet vergeet je het zelf dan even doordat je onder narcose bent gegaan en herinnert ze je eraan en helpen ze je ermee :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een paar dagen wachten, spannend hoor.

Ik moet nog ruim 2 weken voor mijn 1e consult, en zit nu dus alle verhalen te lezen.

Moet zeggen dat ik door de verhalen het wel steeds positiever in ga zien.

Maar voor jou gaat het nu dus snel gebeuren.

Lekker hoor, nog voor de zomer, dus binnenkort lekker leuke jurkjes en bikini's kopen.

Heel veel sterkte over een paar dagen !

Liefs Hilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky,

Het begint spannend te worden he! Het is niet lang niet meer he voor ons.

Zie je het zitten?

en hoe voel je , je?

Ben je er niet mee bezig 's nachts?

Dit zijn een paar vraagjes op het eerste kan ik antwoorden ja, hoor, zie het zitten.

2de ja,ik voel me goed.

en op de 3de vraag ja, heb nu al een zeer slechte nacht achter de rug.

Denk dat ik in mijn onderbewustzijn er enorm mee bezig ben.

nu nog 4d voor u en nog 5 voor mij.

We zijn er bijna.

Groetjes

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je al je tas inpakt...staat alles klaar..vergeet niet om een flesje water mee te nemen...het is belangrijk om gehydrateerd te blijven na de operatie...ook keihandig als de verpleegkundige er ff niet is en je hebt veel dorst... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er mentaal superklaar voor ! :1bouncingboobs:

ik slaap nog goed 's nachts. Ik blijf gewoon schrik hebben voor de verdoving. Hoop zo dat alles goed gaat gaan! :155:

Morgen maak ik mijn tas en moet nog een pre-operatief verslag invullen.

Denk dat het afscheid van mijn kindjes me zwaar gaat vallen. Ze gaan me gelukkig maar 1 nachtje moeten missen... :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je er mentaal klaar voor bent..en je nog heerlijk kan slapen..geniet nog van je favoriete slaappositie nu het nog kan he :147:

Een foto meenemen van je kindsjes is een idee en bellen voordat ze slapen gaan dan horen ze toch je stem en slapen ze wat beterz :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Ik begrijp je angst... was bij mij hetzelfde.

Wij hadden de kindjes maandagavond bij mijn ouders gebracht (werd dinsdagmorgen geopereerd).

Daar heb ik afscheid genomen van de kindjes (die wisten van niets), dikke knuffel, nog eens goed zeggen dat ik hen héél graag zie,... eens in de auto is de bom ontploft: huilen als een klein kindje deed ik... en toen zei mijn man: "Niet bang zijn, we komen ze woensdag gewoon terug ophalen..."

Ik heb in het ziekenhuis heel even bewust aan hen gedacht, toen ik in de recoveryzaal mijn beurt aan het afwachten was om naar de operatiezaal te vertrekken. En ik voelde de tranen komen, mijn hartslag ging omhoog, voelde mijn hart in mijn keel bonzen, ... en toen dacht : "niet doen, even aan iets anders denken, ik word straks gewoon terug wakker aan de andere kant van de zaal..."... en toen kwam gelukkig de verpleegster mij ophalen voor operatie...

Vicky, probeer niet te bang te zijn, en probeer je gewoon op je operatie te focussen (straks word ik wakker met mooie, nieuwe :1boobs: ,straks eventjes pijn hebben en dan kan ik wel eens bellen naar thuisfront,...positief blijven denken)... en dan gaat het zo snel voorbij!!!!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

VickyP,

Hey , Alles goed met u?

Ik kom nog eens op uw topic terecht daar ik u nu al succes wil wensen voor donderdag.

Daar ik morgen een drukke dag heb en niet weet of ik u dan dit nog kon wensen.

Ik kijk uit naar uw verslagje, maar zal het waarschijnlijk maar lezen als ik terug thuis ben he!

Want jij hebt eerder je mooie :1boobs: Dan ik he, en je verslagje zal er dan misschien wel opstaan als

ik de zaterdag naar huis kom.

Dus Vicky , Veel Succes, Wees geen Bang

Alles zal goed verlopen .

Veel Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes meid, maak je niet te ongerust (kan ik makkelijk zeggen)

Slaap vannacht nog een keertje in je favoriete houding en zet m op morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten op goed nieuws van je :) :) :)

Wat zal je blij zijn als je de operatie achter de rug hebt!

Ik hoop dat het je alles meevalt,

Liefs, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden ! zo denken aan mij :116:

Ik ben sinds een uurtje op mijn kamer! En alles is goed gegaan. Pijn valt super mee, ik krijg natuurlijk wel baxters met pijnstilling.

Boobies zitten goed ingepakt en ik heb geen drains :155: Verpleegster zei dat dat zal zijn omdat ze niet veel spoelvocht hebben moeten gebruiken en omdat ik niet veel bloed zal verloren zijn ofzo.

Ik ben ook al kunnen gaan plassen. op de bedpan :154:

voorlopig moet ik nog wachten om iets te eten of te drinken. rond 19u zal ik water krijgen. en als dat goed gaat mag ik misschien een yoghurt erna.

Ik had zo een enorme schrik, ben nog vlak voor de operatie beginnen wenen, maar op de operatietafel hebben ze me volledig gerustgesteld, echt super!

En voor ik het wist was ik weg en werd ik wakker op recovery. Wakker worden ging goed, enekl beetje koude rillingen.

ik heb al eens gepiept onder mijn sexy ziekenhuiskleed en het resultaat ziet er heel mooi uit! Nog zeker genoeg overgehouden. Borsten staan wel hard (is normaal) en de zijkanten zijn serieus gezwollen en heb 2 blauwe plekken.

Maar al bij al voel ik me heel goed, had het duizend keer erger verwacht! :126:

Ik hou mijn hart al vast voor vannacht, want ben echt geen rugslaper hoor :124:

Bedankt dames om aan mij te denken, ik heb ook aan jullie gedacht toen ze mij naar het operatiekwartier rolden !!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles is goedgegaan! :)

Ook fijn dat je geen drains hebt, dat scheelt ook weer!

Dat slapen zal misschien best meevallen, ik slaap normaal ook nooit op mijn rug en heb prima kunnen slapen.

Ik wens je nog een goed herstel!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Super dat het zo goed gegaan is!!! Ben zo blij voor jou!!! En al meteen een verslagje!!! :D

En dat piepen... dat ga je nog vaak doen hoor :D Ik sta nog steeds versteld van mijn nieuwe :1boobs: en kijk dan ook héél vaak in de spiegel (naar mijn :1boobs:) :D

Rust nu nog maar een beetje, en mocht je straks de pc nog zien, mag je gerust eens vragen of je niet op je zij mag slapen (mocht ik zelfs met de drains doen)!!! Dan kan je je rug even ontlasten, want die zal straks beginnen pijn doen, van er steeds op te liggen :)

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :136:...helemaal toppie dat je operatie helemaal goed is verlopen en dat je geen drains hebt :145: ..Rust lekker uit en geniet van je nieuwe boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!

Deze ochtend heb ik een half boterhammetje gegeten en een paar schepjes yoghurt gegten. denk dat mijn maag wat gekrompen is door lange tijd niet te eten want ik zat direct vol :rolleyes: zal nog goed zijn voor de lijn ook, zo'n operatie :154:

straks komen ze de verbanden verwisselen en als alles goed is mag ik na het middageten (soep) naar huis, joepie :115: Kan niet wachten om mijn kindjes terug te zien !

heb al aan mijn man gezegd om een kussen mee te brengen dat ik tijdens de autorit tegen mij kan houden. want de staat van het Belgische wegdek :wacko:

De pijn valt echt super mee! Het is zelfs geen pijn, gewoon beetje ambetant gevoel van de blauwe plekken en zwelling op de zijkant.

Slapen was echt een ramp! Heb denk ik een 3tal uurtjes "geslapen". Gelukkig had ik een paar boekjes bij :rolleyes:

Ik hou jullie verder op de hoogte als ik thuis ben !!!!!!!!!!!!!!!!

Daaaaaaaaaaaag lieverds :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Goed dat je je zo goed voelt !!! (ook na de weinige nachtrust :D ) Ik herken dat volledig ;)

Ja, dat kussen is een super-goed idee... want ik had het niet bij... en die putjes en bulten in het wegdek zijn VRESELIJK. :)

Ja, ik was ook heel blij de kindjes terug te zien hoor!!! Heel goed gevoel!

Heb jij het je kindjes gewoon vertelt?

Doe nog maar wat rustig.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.