Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

vannacht iets beter geslapen dan gisteren, maar wondje ambeteert me toch nog...

Ik kon op mijn zij slapen, maar nu dus niet meer omdat ik anders dat wondje voel rekken brrrr!

Verpleegster zei dat het best is om er geen verbandje op te leggen, dat het zo sneller geneest, maar dat gaat echt niet. Het doet teveel pijn zonder verband!

Hopelijk kan ik vandaag beetje genieten van de zon. Ben eigenlijk nog altijd het meest op mijn gemak liggend in de zetel met een fleece dekentje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn voor je dat je beter geslapen hebt. vervelend dat je nu niet op je zij kan slapen. het klopt wel dat een wond sneller geneest als je er niks op doet. maar als het anders pijn doet door de bh zal ik er ook een verbandje in leggen. maar welgoed ontsmetten hé!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien overdag af en toe een half uurtje alles er af doen, dan kan het mooi opdrogen en geneest het sneller. Ook plakt het dan niet zo aan je bh vast.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het kan zalig zijn eens je bh een tijdje uit en de tape er even af.

Wou dat ik het ook kon maar met dat de wonde helemaal open is mag dat niet ,

Wel even bh uit zo ik eens los ben maar dan ook maar een 5 min.

Wel heb ik telkens een goeie nachtrust. vind het zeer raar

maar eens ik rechtsta uit mijn zetel of bed. dan voel ik het wel tegen trekken hoor.

Dan zou ik die pijn wel weer hebben. Duurt wel niet zo lang maar toch

Verlang eer alles is genezen. en dat de wonde opnieuw kan worden gedicht.

Dan opnieuw het herstel he , voor de linkerkant tot de draadjes en al eruit mogen

dus voor die linker borst zal er meer tijd in verlopen , is nu vandaag 2w maar ja, zal

nog opnieuw moeten starten dan weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn thuisverpleegster is net geweest. Er komt oud bloed uit het 3landenpunt :( toen ik vdvoormiddag effe piepte zag ik een vochtplek op mijn bh, dat dus door het dikke verband gekomen was...

Straks naar huisarts om staaltje vh wondvocht te nemen en voorschrift antibiotica.

Pffffffff en het ging zo goed! :( ben er helemaal down van! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Vicky, kan erover mee spreken ik was vorige week in de wolken.

Alles zag er 's morgens zo goed uit.

En 's avonds begon het; en nu het 3 landenpunt open en dan gans de naad tot aan tepel is beginnen opengaan. is ook met bloed

begonnen en dan .....

het is wel het beste hoor voor naar huisarts te gaan.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Vicky,

Wat vervelend, ik hoop dat het meevalt. Je hoort wel vaak dat het 3landenpunt open gaat om er nog wat vocht uit te laten.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

huisarts klonk redelijk positief. Moet wel nog wachten tot na het weekend om zeker te zijn dat het een infectie is of niet.

overdag is het gelukkig niet pijnlijk. Enkel snachts miserie :(

Ik heb foto's doorgestuurd naar de chirurg.

Iets anders: ik heb mijn boobs nog maar 1x gezien rechtopstaand voor de spiegel zonder verbanden. Ik vind het steeds een beetje een eng gevoel om ze zonder steun los te laten als ik rechtsta! :)

Ja en nu met het wondje zal het weer even duren eer ik ze nog es volledig naakt kan zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vicky,

Kan me voorstellen dat het pijn doet 's nachts,

van mij is het ook aan het 3landenpunt begonnen en is al door de etter en ontsteking volledig open weer tot aan de tepel

dus weet wat het is van de pijn.

Nu ik moet wachten voor het volledig is genezen zo er weer iets kan worden aan gedaan.

Ofwel lokaal of volledig weer opnieuw , ga moeten wachten tot dinsdag en zien hoe het is .

wil er wel een foto van zetten maar het ziet er zeer lelijk uit.

Dus doe het liever niet om jullie niet af te schrikken.

verzorg maar goed ,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor jullie meiden :( Hopelijk geneest het allemaal weer mooi!

Prutseke, een foto vind ik niet erg hoor. Maar als jij het liever niet hebt dan begrijp ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. ook fijn dat de pijn overdag mee valt :rolleyes: moet je na het weekend ook weer terug na de huisarts.

wanneer had je de bvk gehad? ik heb 21 dagen geleden een bvk gehad. maar ik vind het ook nog wel eng als ik sta ze niet te laten steunen. vind het ook nog eng om dan me bh uit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeey wat vervelend maar wel goed dat je antibiotica hebt gekregen enzo...tjah lieve vicky zie het zo.tis je lichaam dat al het slechte aan het uitstoten is zodat tie optimaal kan genezen..tis ff zenuwslopend en zorgwekkend maar als alles eruit is en is het ook gedaan en heb je straks geweldige borsten die je met trots kan showen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie voor jullie lieve woorden :) :) :)

Vanmorgen was het gaasje droog! Maar ik wel wakker geworden van een tintelend gevoel. Opgestaan, mijn man deed wat isobetadine op en er liep een hele boel helder vocht uit. Huisarts zei dat helder vocht een goed teken is.

effe open gelaten, nu vers verbandje op. Straks komt de verpleegster terug.

Ik heb nog nooit antibiotica moeten nemen, maar ik heb nu constant een vieze smaak in mijn mond. Het is gisteren begonnen nadat ik de 1ste pil genomen heb. Toch maar eens de bijsluiter lezen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jah dat kan van medicijnen...gewoon iets lekker achteraan drinken of eten en natuurlijk je mond spoelen zo dat het weg gaat...* tjah ben immidels ervarings deskundige met antibiotica geworden....gelukkig wegens immunotherapie al bijna een jaar geen antibiotica meer gehad dus k ben kei blij* :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid..ik hoop dat het snel weer dichtzit..en je normaal kan slapen snachts..Want als je nachtrust verstoort is ben je overdag gebroken he??/

Gr Chantal...succes ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel me echt misselijk van die medicijnen. Ik voel het vocht uit de wonde lopen. Dat mijn man maar snel thuis is om het verbandje te verversen...

Mijn zus komt straks de 3 kindjes halen, ik heb mijn rust echt nodig :( :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeej misschien heb je andere antibiotica nodig of een pilletje extra tegen de misselijkheid...miss moet je het even aan je huisarts melden of bij de huisartsen post gaan ervoor...soms werken sommige pillen voor verschillenden mensen totaal anders...hoe heet het medicijn dat je hebt?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem ibuprofen en als antibiotica clarithromycine (ben allergisch aan peniciline.)

Apotheker zei wel dat ibuprofen zwaar op de maag kan liggen...

En in de bijsluiter staat dat metaal of bittere smaak in de mond normaal is...

Konden we al maar een paar weken verder zijn pfffff....

Maar als ik prutskes verhaal dan lees, met zo'n grote wonde, kan me niet voorstellen hoeveel pijn jij aan het lijden bent. Mijn pijn is al verschrikkelijk en ik ben echt niet kleinzerig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik neem nu ook Ibuprofen. is pijnstillend en ontstekingswerend.

Maar ik kan me wel voorstellen wat je voelt van pijn weet het genoeg

Nu het kan idd. wel op de maag liggen ibuprofen , je moet er zeker iets bij eten.

zo er iets in je maag is.

Ja, ik ben ook niet kleinzerig en kan zeer veel pijn verdragen maar het is soms erg dat je het uitroept hoor van de pijn.

Nu ik heb foto's in mijn album , u kan dan de wond even zien als je wil.

is de linkerborst , rechts is het aan het beteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, geen maagbeschermer bijgekregen. Hij zei enkel dat ik het zeker tijdens het eten moet innemen.

Bij mij is het de rechterborst.

De linker ziet er zoooooo perfect uit!!!!!! :)

Waarom toch deze miserie...

Ik ga me nu proberen rechthijsen uit de zetel zonder het uit te schreeuwen van de pijn... :-/

De pijn die ik heb, is van het ontsmettingsmiddel op de wonde. Het prikt zo enorm, gaat constant door merg en been. Vreselijk. Ik voel geen pijn van binnenin. Puur dat prikkende, stekende gevoel...

ik ga hier nu proberen te genieten van een lekkere bbq met mijn man in de stralende zon. Na het eten ga ik direct in bed kruipen en daar de ganse dag blijven met een goed boek en mijn fles citroenwater. :) :) :)

En mijn gsm om jullie op de hoogte te houden ;)

Prutseke, ik kan op mijn gsm de fotogalerij niet zien. Ik ga vanavond proberen kijken op mijn laptop. Zal ook es kijken of ik ook een foto kan plaatsen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.