Ga naar inhoud

VickyP : 7 april 2011: Dr... : Groeninge Ziekenhuis: Kortrijk


Aanbevolen berichten

heey,

fijn dat de wondje dicht aan het gaan is. ik zou die bh nog even bewaren misschien past hij dadelijk wel!

liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat het goed met je gaat Vicky :) En fijn dat het wondje dicht is! Zag dat je je foto's eraf had gehaald hihi.

Misschien past ie over een aantal weken wel, en straks heerlijk hele nieuwe vooraad bh's en bikini's :136:

Ja, ik ga kijken voor zo'n album met ww aan te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vicky welke methode is er ook alweer bij jou gebruikt en bij welke dokter ben je geopereerd? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden, ik ben hier ook nog eens :rolleyes:

Alles gaat goed hier. Wat ben ik BLIJ met het resultaat, echt wow !!!!!!!!!! :1boobs::101:

Ik heb nog steeds geen bh, draag mijn sportbeha nog. Had nog 1 piepklein open wondje wat sinds vanmorgen dicht is (hout vasthouden!), dus volgend weekend ga ik lingerie gaan kopen ! :126:

Laten jullie je opmeten bij een hunkemoller-achtige zaak of echt bij een speciaalzaak ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een lingerie winkel met een wat oudere dames die er goed verstand van heeft en allemaal super aardig zijn :7: ...ik heb liever dat dan wat jongere dames die erg asso zijn in de winkel -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het thuis ook doen met een meetlint, bij mij deden ze bij hunkemoller gewoon meetlint onder je boobs en dat is omvang.

En dan kijken wat voor cup het mooiste zit.

Ik heb 2 bh's en dat zijn 80D :( Omdat C niet mooi zat, maar bij andere bh's heb ik wel 80C.

Verschilt wel per bh.

Meid hoe kan jij je zolang inhouden om nog geen bh's te scoren???? :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

ik ben hier ook nog eens ;)

Nu al meer dan 4 maand po en ik voel me gewéééééééééééééééééééldig :101:

Ze zijn zoooo mooi, ik heb er geen woorden voor! Ik kan alles dragen wat ik wil. De littekens zijn al volledig vervaagd, ik sta er echt versteld van! afhankelijk van de lichtinval zie je een superfijn lijntje, gewoon huidskleur, dus niet rood of wit.

eind van de maand mijn eindcontrole. Ik zal ze fier vooruitsteken als ze een foto maken voor in de map haha :126:

Ik heb dus toch nog een grote D,kleine E overgehouden. Had liever een grote C, kleine D, maarja, ze zijn prachtig dus ik ben echt wel blij. Ik kom van een FF/G uiteindelijk...

Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen dunne voorgevormde bh's kan dragen... dan lijken ze echt groot, en dat wil ik nu net niet...

Lingerieshoppen vind ik eigenlijk wel teleurstellend, want alles is EN voorgevormd EN in de meeste gavllen met van die dikke stukken erin onderaan voor een push up effect! Like hello, er bestaan echt wel mensen met perfecte borsten die al die troep niet nodig hebben :46:

en ik slaap dus nog steeds met mijn sportbeha, ik kan er geen afstand van doen!

Hoe zit het met de rest ?

Ik heb schrik dat als ik zonder slaap ik ga wakker worden en dat alles weer stukken lager gaat hangen dan het hoort :69:

doen jullie boirstverstevigende oefeningen ?

Zoja, dewelke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Ja het is ook 4m geleden voor mijn operatie maar

een 3m volledig herstel he, bvk 8 april hernaaien 13 mei

Nu ja, het is ook mooi aan het genezen ,

alles is mooi vervaagd. ook met lichtinval ook een fijn lijntje. maar verder .

Wat jij zegt ondervind ik ook wel , alle bh's zijn voorgevormd en ik ben nu zo trots dat ze zijn verminderd.

Nu ik ben wel op mijn cup uitgekomen dat ik wenste

ik wou een kleine B en heb eigenlijk een A maar ik wil ook geen voorgevormde cups aan

Voor derest draag ik nu wel iets die meer open is en al

Ben zeer trots op mijn boobs nu

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben hier ook nog eens ;)

Nu al meer dan 4 maand po en ik voel me gewéééééééééééééééééééldig :101:

Ze zijn zoooo mooi, ik heb er geen woorden voor! Ik kan alles dragen wat ik wil. De littekens zijn al volledig vervaagd, ik sta er echt versteld van! afhankelijk van de lichtinval zie je een superfijn lijntje, gewoon huidskleur, dus niet rood of wit.

eind van de maand mijn eindcontrole. Ik zal ze fier vooruitsteken als ze een foto maken voor in de map haha :126:

Ik heb dus toch nog een grote D,kleine E overgehouden. Had liever een grote C, kleine D, maarja, ze zijn prachtig dus ik ben echt wel blij. Ik kom van een FF/G uiteindelijk...

Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen dunne voorgevormde bh's kan dragen... dan lijken ze echt groot, en dat wil ik nu net niet...

Lingerieshoppen vind ik eigenlijk wel teleurstellend, want alles is EN voorgevormd EN in de meeste gavllen met van die dikke stukken erin onderaan voor een push up effect! Like hello, er bestaan echt wel mensen met perfecte borsten die al die troep niet nodig hebben :46:

en ik slaap dus nog steeds met mijn sportbeha, ik kan er geen afstand van doen!

Hoe zit het met de rest ?

Ik heb schrik dat als ik zonder slaap ik ga wakker worden en dat alles weer stukken lager gaat hangen dan het hoort :69:

doen jullie boirstverstevigende oefeningen ?

Zoja, dewelke?

Hey Vicky

Blij te horen dat alles goed gaat!

Ik ben nu ook bijna 5 maand PO en alles is ook supermooi geworden. Ik ben uiteindelijk ook van een grote F naar een grote C, kleine D gegaan. Afhankelijk van het merk van bh heb ik C of D. Ik ben er ook reuze-blij mee, de vorm is perfect!

Die sportbh heb ik al hele tijd niet meer aan om te slapen... mijn borsten voelen nu zo stevig aan, en ik denk dan ook maar... als je slaapt, kunnen ze nu niet gaan "hangen" hé :D :D :D

Overdag wel steeds een goeie bh aan, die lekker steun geeft. Ik had ook een paar goedkopere nieuwe bh's gekocht (zagen er mooi uit), maar deze zijn al snel teleurstellend (vind ik). Deze geven haast geen steun, en zitten na uurtje dragen al niet meer goed. :( Dus weg ermee :D

Borstversterkende oefeningen specifiek doe ik niet, maar ik ga wel opnieuw sporten en daar komen ook wel wat borstspieren aan te pas...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

HIer is het ondertussen ook bijna een jaar geleden.

wat is de tijd voorbij gevlogen !!!!!!!!!!!

Ik ben nog steeds supertevreden, ze zijn prachtig !

Vorige week ben ik naar een naaktsauna geweest. zou ik vroeger nooit gedaan hebben, maar nu zonder schaamte hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.