Ga naar inhoud

Ellen123 : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ha Dames,

 

ik snuffel al enkele weken rond op dit forum en wat is het enorm fijn om jullie ervaringen te lezen en te zien dat er meer mensen zijn zoals ik :-).

Ik heb al zo'n jaar of 15 de wens mijn borsten te laten vergroten en nu mijn zoontje 1 jaar is geworden ga deze wens 15 mei in vervulling laten gaan.

Momenteel heb ik 75A en ik laat 300cc dual plane anatomische Mentor implantaten plaatsen. Ik ben 1.68m en 62 kg. Ik ben ook op consult bij Bauland Kliniek geweest bij dr. Bodde, daar had ik in principe ook een goed gevoel bij maar ik kon zo weinig over haar vinden dat ik besloten heb de ervaringen van anderen te volgen en voor dr. Straten te gaan.

 

Ik ben ook erg benieuwd of er dames zijn die een vergelijkbare situatie hebben en of ik mee mag kijken met het resultaat. Ik heb nog de optie om voor 260cc te gaan (mag ik op de dag zelf nog wijzigen) maar beide PC's hebben 300 cc aangeraden omdat ze zeggen dat het snel went. Wat is wijsheid... ?

 

En waar ik zenuwachtig voor ben? Voornamelijk voor de reacties van anderen, wordt het niet te groot? Maar ook voor het feit dat ik voor mijn zoontje moet zorgen. Natuurlijk heb ik hulp geregeld de eerste week maar hem 6 weken helemaal niet tillen dat gaat zeer moeilijk worden.

 

Nu is het al over 4 dagen zover, spannend!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes met aftellen! 

Van wat ik wel heb geleerd op dit forum: bij twijfel altijd de grootste kiezen, het went echt zo snel! 

Ik heb zelfs 290cc gezet afgelopen dinsdag en ik kwam van 75AA/A

zijn veel meiden hier onderhand die rond 300cc of minder heeft gezet dus snuffel even rond op het forum zou ik zeggen! 

 

De meningen van anderen zullen altijd zijn, worden ze niet te groot en als je ze hebt gezet (vooral van de formaat die jij krijgt) oh is dat alles? Je moet vind ik echt afgaan op je chirurg want die heeft meestal echt de juiste kijk erop. Op een paar uitzonderingen na. 

 

Met je zoontje helaas geen advies, er zijn vast wel mama’s die je wat tips kunnen geven hier!

 

succes met aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Annefleurx:

Succes met aftellen! 

Van wat ik wel heb geleerd op dit forum: bij twijfel altijd de grootste kiezen, het went echt zo snel! 

Ik heb zelfs 290cc gezet afgelopen dinsdag en ik kwam van 75AA/A

zijn veel meiden hier onderhand die rond 300cc of minder heeft gezet dus snuffel even rond op het forum zou ik zeggen! 

 

De meningen van anderen zullen altijd zijn, worden ze niet te groot en als je ze hebt gezet (vooral van de formaat die jij krijgt) oh is dat alles? Je moet vind ik echt afgaan op je chirurg want die heeft meestal echt de juiste kijk erop. Op een paar uitzonderingen na. 

 

Met je zoontje helaas geen advies, er zijn vast wel mama’s die je wat tips kunnen geven hier!

 

succes met aftellen! 

 

Dankjewel! Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? 

Ondanks dat ik het heel spannend vind heb ik er nu ook erg veel zin in dat het eindelijk zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Vonnepon:

@Ellen123 Heel veel succes vandaag en ik ben heel benieuwd hoe het geworden is. Heb een beetje dezelfde bouw als jij en advies voor 300cc gekregen. 

Dankjewel! Ja advies bij mij was ook 300 maar twijfel nog steeds of ik het niet te groot ga vinden. Maar ik ga het advies wel opvolgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen123 succes vandaag! Weet je al voor hoeveel cc je gaat? 

Ik heb 295 gekregen en het is niet extreem of opvallend groot.

Ik vind het eigenlijk wel een prima formaat. Ik was ook bang dat het te groot zou worden.

Over de reacties van anderen maak ik me niet zo druk. Er is altijd wel iemand die er wat van moet vinden.

Ik heb het verteld aan familie en vrienden en 2 collega's. De rest ziet het wel als ik terug ben van mijn vakantie. Het is ook geen extreem verschil

 

De eerste week zal je inderdaad wel hulp nodig hebben want simpele dingen zoals de waterkoker vol water tillen lukte me niet. Gisteren ging het al een stukje beter (dag 3) mijn kinderen zijn wat ouder 5 en 6 en die willen mama met alles helpen. Dat zal met jou zoontje anders zijn. Hij is nog erg klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Seen87:

@Ellen123 succes vandaag! Weet je al voor hoeveel cc je gaat? 

Ik heb 295 gekregen en het is niet extreem of opvallend groot.

Ik vind het eigenlijk wel een prima formaat. Ik was ook bang dat het te groot zou worden.

Over de reacties van anderen maak ik me niet zo druk. Er is altijd wel iemand die er wat van moet vinden.

Ik heb het verteld aan familie en vrienden en 2 collega's. De rest ziet het wel als ik terug ben van mijn vakantie. Het is ook geen extreem verschil

 

De eerste week zal je inderdaad wel hulp nodig hebben want simpele dingen zoals de waterkoker vol water tillen lukte me niet. Gisteren ging het al een stukje beter (dag 3) mijn kinderen zijn wat ouder 5 en 6 en die willen mama met alles helpen. Dat zal met jou zoontje anders zijn. Hij is nog erg klein.

Ik ga voor de 300! Heb jij ze ook dual plane en hoe vind je de pijn tot nu toe? Gelukkig ben ik de eerste week geen 1x alleen dat is wel geruststellend. Ben wel nerveus voor de narcose maar dat moet ik maar loslaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mrs.:

@Ellen123 heel veel succes!!  Voor je het weet word je wakker met boobies!!:D en Frans is een Boobie Koning dus dat komt zeker goed!:105:

Dankjewel! Op dit moment heb ik vooral HONGER en tegelijkertijd begin ik misselijk te worden van de zenuwen. Nog een paar uurtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!! Rond kwart voor 1 werd ik opgehaald en toen ging het heel snel. Omkleden, afscheid nemen, kennismaken met het team, infuus aanleggen (wat een paar keer mis ging, heb schijnbaar moeilijke aders). Erg vriendelijke mensen, frans kwam me aftekenen en voordat ik het wist sliep ik. Toen ik wakker werd voelde ik me verrassend goed, ik kreeg een lekker ijsje en toen mocht ik naar de uitrustkamer. Helaas begon toen de nawerking van de narcose en alles deed zeer. Wat heb ik de pijn onderschat. Ik wist wel dat het zeer ging doen maar praten doet al pijn en ik kan bijna niets zelf. Of het het waard is? Ik weet het nog niet ik heb ze nog niet goed kunnen bewonderen. Ga ik morgen doen tijdens een snelle douche. Ze lijken groot in kleding. Het heeft van 2 tot 6 geduurd voordat ik weg mocht, door vocht gekort toch nog een tijd aan het infuus gelezen. Nu lekker thuis, het gaat een lastige nacht worden vermoed ik maar goed, een paar dagen pijn heb ik er graag voor over!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Ellen123:

Ik heb ze!!! Rond kwart voor 1 werd ik opgehaald en toen ging het heel snel. Omkleden, afscheid nemen, kennismaken met het team, infuus aanleggen (wat een paar keer mis ging, heb schijnbaar moeilijke aders). Erg vriendelijke mensen, frans kwam me aftekenen en voordat ik het wist sliep ik. Toen ik wakker werd voelde ik me verrassend goed, ik kreeg een lekker ijsje en toen mocht ik naar de uitrustkamer. Helaas begon toen de nawerking van de narcose en alles deed zeer. Wat heb ik de pijn onderschat. Ik wist wel dat het zeer ging doen maar praten doet al pijn en ik kan bijna niets zelf. Of het het waard is? Ik weet het nog niet ik heb ze nog niet goed kunnen bewonderen. Ga ik morgen doen tijdens een snelle douche. Ze lijken groot in kleding. Het heeft van 2 tot 6 geduurd voordat ik weg mocht, door vocht gekort toch nog een tijd aan het infuus gelezen. Nu lekker thuis, het gaat een lastige nacht worden vermoed ik maar goed, een paar dagen pijn heb ik er graag voor over!!

Gefeliciteerd met je boobs meis! Rust lekker uit en vraag best boobie even om je een medicatieschema te maken. Zo waren ook de nachten prima te doen omdat ze ervoor zorgt dat je medicatiespiegel constant is. ^_^

Goed herstel gewenst!:116:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen123:

Ik heb ze!!! Rond kwart voor 1 werd ik opgehaald en toen ging het heel snel. Omkleden, afscheid nemen, kennismaken met het team, infuus aanleggen (wat een paar keer mis ging, heb schijnbaar moeilijke aders). Erg vriendelijke mensen, frans kwam me aftekenen en voordat ik het wist sliep ik. Toen ik wakker werd voelde ik me verrassend goed, ik kreeg een lekker ijsje en toen mocht ik naar de uitrustkamer. Helaas begon toen de nawerking van de narcose en alles deed zeer. Wat heb ik de pijn onderschat. Ik wist wel dat het zeer ging doen maar praten doet al pijn en ik kan bijna niets zelf. Of het het waard is? Ik weet het nog niet ik heb ze nog niet goed kunnen bewonderen. Ga ik morgen doen tijdens een snelle douche. Ze lijken groot in kleding. Het heeft van 2 tot 6 geduurd voordat ik weg mocht, door vocht gekort toch nog een tijd aan het infuus gelezen. Nu lekker thuis, het gaat een lastige nacht worden vermoed ik maar goed, een paar dagen pijn heb ik er graag voor over!!

Hoi ik lees juist je verslag, toen ik mijn bv kreeg moest ik om 7h binnen en pas om17h mocht ik teug vertrekken! Ze wilden gewoon zeker zijn dat alles inorde was! Ik ben nu 11weken po en ik kon echt niets zelf doen!!! Zeker de eerste dagen niet mijn man moest me heel de tijd helpen aankleden recht helpen ect! Na een weekje kon ik al voorzichtig recht komen alleen me aankleden ging toen ook al redelijk! Laat je vooral goed helpen en ondersteunen dat is zeer belangrijk! Ik heb de eerste week ook helemaal niets gedaan, buiten eten en naar het toilet gaan en voor de rest heb ik altijd gerust! Volgens mij heeft dat echt goed gedaan aan mijn herstel, voorlopig geen complicaties gehad en ect. Rusten is echt belangrijk!!!  

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mrs.:

Gefeliciteerd met je boobs meis! Rust lekker uit en vraag best boobie even om je een medicatieschema te maken. Zo waren ook de nachten prima te doen omdat ze ervoor zorgt dat je medicatiespiegel constant is. ^_^

Goed herstel gewenst!:116:

Liefs!

Xoxo

Dankje voor de tip heb meteen een schema aangevvraagd. En vannacht was eigenlijk prima te doen voor een eerste nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kristel612:

Hoi ik lees juist je verslag, toen ik mijn bv kreeg moest ik om 7h binnen en pas om17h mocht ik teug vertrekken! Ze wilden gewoon zeker zijn dat alles inorde was! Ik ben nu 11weken po en ik kon echt niets zelf doen!!! Zeker de eerste dagen niet mijn man moest me heel de tijd helpen aankleden recht helpen ect! Na een weekje kon ik al voorzichtig recht komen alleen me aankleden ging toen ook al redelijk! Laat je vooral goed helpen en ondersteunen dat is zeer belangrijk! Ik heb de eerste week ook helemaal niets gedaan, buiten eten en naar het toilet gaan en voor de rest heb ik altijd gerust! Volgens mij heeft dat echt goed gedaan aan mijn herstel, voorlopig geen complicaties gehad en ect. Rusten is echt belangrijk!!!  

 

Xxx

 

De verhalen liggen zover uiteen! Sommige staan na 2 dagen weer af te wassen en anderen hebben meer wat jij omschrijft. Ik helaas ook dus haha. Vond je het achteraf waard? Ik heb nog niet durven spieken zonder bh :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaimy2018:

 

Ellen123 fijn dat je nacht goed verlopen is hoe voel jeje verder? 

Zolang ik me niet beweeg gaat het prima :). Maar zitten, lopen, hoesten, praten, iets vasthouden.. allemaal geen succes. Zelfs mijn telefoon voelt als lood!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Ellen123:

Zolang ik me niet beweeg gaat het prima :). Maar zitten, lopen, hoesten, praten, iets vasthouden.. allemaal geen succes. Zelfs mijn telefoon voelt als lood!

Idd ik kon zelfs geen flesje water op heffen! Ja het is het allemaal waard! De eerste week is het ergste voorbij even op de tanden bijten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Ellen123:

Ik heb ze!!! Rond kwart voor 1 werd ik opgehaald en toen ging het heel snel. Omkleden, afscheid nemen, kennismaken met het team, infuus aanleggen (wat een paar keer mis ging, heb schijnbaar moeilijke aders). Erg vriendelijke mensen, frans kwam me aftekenen en voordat ik het wist sliep ik. Toen ik wakker werd voelde ik me verrassend goed, ik kreeg een lekker ijsje en toen mocht ik naar de uitrustkamer. Helaas begon toen de nawerking van de narcose en alles deed zeer. Wat heb ik de pijn onderschat. Ik wist wel dat het zeer ging doen maar praten doet al pijn en ik kan bijna niets zelf. Of het het waard is? Ik weet het nog niet ik heb ze nog niet goed kunnen bewonderen. Ga ik morgen doen tijdens een snelle douche. Ze lijken groot in kleding. Het heeft van 2 tot 6 geduurd voordat ik weg mocht, door vocht gekort toch nog een tijd aan het infuus gelezen. Nu lekker thuis, het gaat een lastige nacht worden vermoed ik maar goed, een paar dagen pijn heb ik er graag voor over!!

Wat leuk om te lezen!

 

we vervelend dat je zo naar bent geworden naar de narcose. Vandaar dat je ee nog was. Hopelijk het je wel goed geslapen vannacht.

 

heb net zelf ook een snelle douche gehad en voel me echt 10x beter!

 

succes meid.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.