Ga naar inhoud

Ellen123 : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

 Vannacht heb ik redelijk geslapen. Ik volg nu een medicatieschema van best boobies dus dat betekende 1x de wekker zetten voor paracetamol. Al met al heb ik toch uurtje of 6 goed geslapen en dat had ik niet verwacht. Na het opstaan heeft mijn partner me gewassen, echt douchen durfde ik nog niet. Mijn armen kan ik bijna niet bewegen, hoe doen anderen dat met haren wassen? Of hadden jullie geen problemen je armen te bewegen? Ik heb ook even gespiekt, ik ben er blij mee! Zien er nogal opgeblazen uit maar dat trekt wel weg. Was even bang dat mijn tepels en moedervlekken helemaal opgerekt zouden zijn hahaha . Rest van de dag lekker op de bank, meer dat gaat nog niet. Zodra ik beter recht kan zitten zal ik mijn laptop aanzetten en een album aanmaken. Meer dames die ook volgende week donderdag op controle gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ellen123 ik kan mijn armen ook nog niet goed bewegen. Wel beter dan dag 1 maar nog steeds niet zoals ik het wil. Haren wassen lukt mij ook nog niet en mijn sport bh krijg ik ook nog niet zelfstandig dicht. Ik ben nu 5 dagen po maar mijn enige medicatie was paracetamol. Ze zijn nu wel aan het slinken dus de zwellingen trekken weg. 

 

Gek hé om ineens tieten te hebben. :wub: Ik moet er nog steeds aan wennen! Rust vooral lekker uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen123:

 Vannacht heb ik redelijk geslapen. Ik volg nu een medicatieschema van best boobies dus dat betekende 1x de wekker zetten voor paracetamol. Al met al heb ik toch uurtje of 6 goed geslapen en dat had ik niet verwacht. Na het opstaan heeft mijn partner me gewassen, echt douchen durfde ik nog niet. Mijn armen kan ik bijna niet bewegen, hoe doen anderen dat met haren wassen? Of hadden jullie geen problemen je armen te bewegen? Ik heb ook even gespiekt, ik ben er blij mee! Zien er nogal opgeblazen uit maar dat trekt wel weg. Was even bang dat mijn tepels en moedervlekken helemaal opgerekt zouden zijn hahaha . Rest van de dag lekker op de bank, meer dat gaat nog niet. Zodra ik beter recht kan zitten zal ik mijn laptop aanzetten en een album aanmaken. Meer dames die ook volgende week donderdag op controle gaan?

Goed om te lezen.. ik moet juist van die bank af voel me slechter op de bank dan als ik rondjes loop. 

 

Zometeen even blokje buiten lopen even frisse neus halen.

 

ik heb mijn haren gisteren gewassen. En doe ik normaal 2 x per week dus ik heb bog even om er aan te wennen.

 

mijn tepels zijn nu weer in proportie met mijn borsten Hahahaha!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Seen87:

@Ellen123 ik kan mijn armen ook nog niet goed bewegen. Wel beter dan dag 1 maar nog steeds niet zoals ik het wil. Haren wassen lukt mij ook nog niet en mijn sport bh krijg ik ook nog niet zelfstandig dicht. Ik ben nu 5 dagen po maar mijn enige medicatie was paracetamol. Ze zijn nu wel aan het slinken dus de zwellingen trekken weg. 

 

Gek hé om ineens tieten te hebben. :wub: Ik moet er nog steeds aan wennen! Rust vooral lekker uit!

 

Lijkt me nog lastiger met alleen paracetamol! Heel gek ineens hahaha ik stoot er soms ook zelf tegenaan met mijn handen omdat je niet verwacht dat er iets zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mooda:

Goed om te lezen.. ik moet juist van die bank af voel me slechter op de bank dan als ik rondjes loop. 

 

Zometeen even blokje buiten lopen even frisse neus halen.

 

ik heb mijn haren gisteren gewassen. En doe ik normaal 2 x per week dus ik heb bog even om er aan te wennen.

 

mijn tepels zijn nu weer in proportie met mijn borsten Hahahaha!  

 

Wow gister al zelf je haren gewassen? Ik krijg mijn armen echt niet zover! Mijn zusje is nu hier die gaat me zo helpen. Ik ben net ook even buiten geweest, heerlijk weer is het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen123:

 

Wow gister al zelf je haren gewassen? Ik krijg mijn armen echt niet zover! Mijn zusje is nu hier die gaat me zo helpen. Ik ben net ook even buiten geweest, heerlijk weer is het!

Haha, ja gisteren ochtend :D.

 

nee echt niet naar de OK.. zo ver krijg ik mijn armen ook niet hoor. Heb net ook buiten gelopen heerlijk, maar viel wel in slaap net haha.  Wil te snel te veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 3 PO. Ik voel me al wat beter, heb zojuist een album aangemaakt, ze zijn nog wel gezwollen en puntig maar daar moet ik geduld voor hebben. Ik heb wel nog een stekende pijn dus echt veel doen zoals mijn eigen haren wassen of een truitje aantrekken dat gaat nog niet. Ik ben jaloers op de meiden die er zo snel boven op zijn maar goed wie mooi wilt zijn... ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Ellen123,

 

Ik lees dat je door drs. Straten naar tevredenheid bent geopereerd. Fijn om te horen!

Eind juni heb ik mijn consult bij hem ingepland staan. 

 

Ik lees mezelf helemaal suf op dit forum omdat ik zo goed mogelijk voorbereid wil zijn. Lees echt super veel uiteenlopende verhalen over wél of niet voor jezelf kunnen zorgen na 3 dagen etc etc. Dus ik ga het zo proberen te plannen dat ik altijd mensen om me heen heb de eerste week ;-). 

 

Aangezien ik naar alle waarschijnlijkheid ook door Frans geopereerd zal worden, ben ik erg nieuwsgierig naar jouw resultaat. Zou ik jouw foto's mogen inzien?

 

Succes aankomend weekend, soms is het ook gewoon lekker om vertroeteld te worden toch... Probeer het positief te draaien ;-). 

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Denca:

Heee @Ellen123,

 

Ik lees dat je door drs. Straten naar tevredenheid bent geopereerd. Fijn om te horen!

Eind juni heb ik mijn consult bij hem ingepland staan. 

 

Ik lees mezelf helemaal suf op dit forum omdat ik zo goed mogelijk voorbereid wil zijn. Lees echt super veel uiteenlopende verhalen over wél of niet voor jezelf kunnen zorgen na 3 dagen etc etc. Dus ik ga het zo proberen te plannen dat ik altijd mensen om me heen heb de eerste week ;-). 

 

Aangezien ik naar alle waarschijnlijkheid ook door Frans geopereerd zal worden, ben ik erg nieuwsgierig naar jouw resultaat. Zou ik jouw foto's mogen inzien?

 

Succes aankomend weekend, soms is het ook gewoon lekker om vertroeteld te worden toch... Probeer het positief te draaien ;-). 

 

Liefs,

Ha Denca, spannend! Drs. Straten is mij goed bevallen. Het herstel dat loopt inderdaad erg uiteen. Heb je toegevoegd, bedenk wel dat het pas 2 dagen po is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw Ellen123 , ze zijn wel heel erg mooi!! 

Mag je trots op zijn, natuurlijk moet het allemaal nog z'n échte plekje krijgen, maar voor hoe ze er zo 2 dagen PO uit zien, mag je zeker trots op zijn!!!

 

Enjoy ! :):)

 

Oh en super thanks dat ik in je album mag kijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Denca:

Oh wauw Ellen123 , ze zijn wel heel erg mooi!! 

Mag je trots op zijn, natuurlijk moet het allemaal nog z'n échte plekje krijgen, maar voor hoe ze er zo 2 dagen PO uit zien, mag je zeker trots op zijn!!!

 

Enjoy ! :):)

 

Oh en super thanks dat ik in je album mag kijken.

 

 

 

Dankje! Ik heb er zelf veel aan gehad van te voren, veel fotos te bekijken om een beeld te vormen dus wil nu graag ook anderen helpen hiermee. Maar voelt toch raar je borsten online te zetten hahaha :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei mooda:

Hi Ellen!

 

hoe is het met jou?  Gaat je herstel voorspoedig ? 

 

Zh dat je een album had.. zou ik mogen kijken? Heb zelf ook een album zal je toevoegen :)

 

 

 

Ja natuurlijk ik heb je nu toegevoegd! Ik voel me beter vandaag :). En heb ook die carrfix bh besteld die je noemde, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen123:

 

Ja natuurlijk ik heb je nu toegevoegd! Ik voel me beter vandaag :). En heb ook die carrfix bh besteld die je noemde, ben benieuwd!

Trek hem net aan..

 

wat een goud ding!!! 

Nooit meer uit Hahaha.

ga jou ook toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen123 och zie nu pas hoe ik op je post kan reageren. Had je al een pm gestuurd. Moet af en toe echt even zoeken hoe dit forum werkt. 

 

Ik krijg 29/5 eindelijk mijn bv en krijg dezelfde implantaten 300cc mentor als jij nu hebt. En omdat ik ook ongeveer dezelfde startmaat heb zeg maar, ben ik heel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Zou ik je album mogen zien. Ergens knaagt er jog steeds een beetje twijfel of ik wel of niet groter wil. Als t groter zou worden dan 340cc . Is niet zo heel veel meer in theorie maar met passen kon je t heel goed zien. 

 

Ik wens je ieder geval een spoedig herstel en geniet van je nieuwe vriendinnen:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx dank voor je reactie. Ik word echt gek van mezelf. Ik wil graag zo natuurlijk mogelijke borsten maar niet dat ik ze te klein vind. Heb je mss een foto van jou resultaat zien om een beeld te krijgen. Wat was jou begin maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Annefleurx said:

@Vonnepon ik heb ook zooooo veel en lang getwijfeld hoor Haha dus ik snap je helemaal!

ik heb je toegevoegd aan mijn album dus je kan wel even kijken. Staat ook foto in van mijn voorsituatie, ik had nagenoeg niets! Kom echt van 75AA 

Zou ik misschien mee mogen kijken in je album annefleur? Ik heb ook namelijk zo goed als niks en word 3 juli geopereerd ben erg benieuwd misschien helpt t om een beetje een beeld te schetsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sannnnnnne:

Hoi ellen,

 

3 juli word ik geopereerd dopr dr. Straten , vind het heeel spannend en ben al een tijdje aan t rondneuzen op t forum. zou ik misschien in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd

 

Ha sanne, ja hoor ik voeg je ff toe. Succes, spannend :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vonnepon:

@Ellen123 och zie nu pas hoe ik op je post kan reageren. Had je al een pm gestuurd. Moet af en toe echt even zoeken hoe dit forum werkt. 

 

Ik krijg 29/5 eindelijk mijn bv en krijg dezelfde implantaten 300cc mentor als jij nu hebt. En omdat ik ook ongeveer dezelfde startmaat heb zeg maar, ben ik heel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Zou ik je album mogen zien. Ergens knaagt er jog steeds een beetje twijfel of ik wel of niet groter wil. Als t groter zou worden dan 340cc . Is niet zo heel veel meer in theorie maar met passen kon je t heel goed zien. 

 

Ik wens je ieder geval een spoedig herstel en geniet van je nieuwe vriendinnen:43:

 

Natuurlijk, zag net je pm dus heb je toegevoegd! Ben benieuwd of je op basis van de fotos denkt groter te willen of niet :). Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.