Ga naar inhoud

Ellen123 : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Vandaag 5 dagen PO en gestopt met de celebrex. Ik slik wel nog wat paracetamol, maar wat een verschil met een paar dagen geleden!! Behalve wat spierpijn ben ik vrijwel pijnloos. Ik vind ze nog niet echt mooi alleen, het vooraanzicht wel maar van de zijkant zijn ze zo bol, geen gezicht nog :p. Herkennen jullie dit? Aanstaande donderdag heb ik mijn eerste controle, behalve de ‘bolheid’ ziet het er prima uit denk ik, ben beniewd wat dr Straten zegt. Ik vraag me ook af vanaf wanneer je weer op je zij mag slapen, daar verlang ik zoo naar!! Nekpijn.. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Hoi Ellen,

 

Mag ik jouw foto's ook zien? Ik heb jou al toegevoegd aan m'n album! Ik ben zeer tevreden over Frans z'n kunstwerkje, ben benieuwd naar de jouwe! 

 

Liefs! :57:

 

Ja hoor, ik heb je toegevoegd! Wat zien de jouwe er al natuurlijk uit zeg, mooi!!! de mijne zijn volgens mij nog een stuk meer gezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen123:

 

Ja hoor, ik heb je toegevoegd! Wat zien de jouwe er al natuurlijk uit zeg, mooi!!! de mijne zijn volgens mij nog een stuk meer gezwollen.

 

Vind ik meevallen hoor! Die van mij hebben even schijn momentje op de foto denk ik.. :4: zijn nog echt hard en gezwollen.. Maar wauw! super mooi die van jou, om trots op te zijn!! :wub:

Heel goed herstel verder gewenst en ik blijf je dames volgen komende tijd!

 

Liefs xoxo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen123:

Vandaag 5 dagen PO en gestopt met de celebrex. Ik slik wel nog wat paracetamol, maar wat een verschil met een paar dagen geleden!! Behalve wat spierpijn ben ik vrijwel pijnloos. Ik vind ze nog niet echt mooi alleen, het vooraanzicht wel maar van de zijkant zijn ze zo bol, geen gezicht nog :p. Herkennen jullie dit? Aanstaande donderdag heb ik mijn eerste controle, behalve de ‘bolheid’ ziet het er prima uit denk ik, ben beniewd wat dr Straten zegt. Ik vraag me ook af vanaf wanneer je weer op je zij mag slapen, daar verlang ik zoo naar!! Nekpijn.. :s

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!! En die medicatie ook niet meer gebruikt.

 

Dat zij slapen begrijp ik, heb de eerste 2 nachten half zittend geslapen maar vanaf donderdag op vrijdag gewoon lekker plat met alleen me hoofd op het kussen. Maar me rug en nek spieren vinden me niet zo lief meer haha.

 

wie weet tot donderdag.

hebben we een gezicht bij die knappe boobs Hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week PO! Ik voel me goed, wel snel moe maar geheel medicijn vrij . Iets teveel gedaan vandaag, mijn zoontje van 1 was de hele dag thuis en ondanks dat ik hem natuurlijk niet getild heb vraagt hij veel energie :). Mijn bh voelt strakker en benauwder aan dan voorheen, heb dan ook het idee dat mijn borsten nog steeds gezwollen zijn, misschien zelfs iets meer dan voorheen. Ze zijn nog niet gezakt en heb nog steeds het koplamp effect :p. Hoop dat dit snel bijtrekt. Vanaf welke dag begonnen jullie verschil te zien? Donderdag heb ik mijn eerste controle en dan zal ik ook een borstband krijgen. Ik had de kliniek nog gebeld omdat normaal gesproken met anatomische protheses je deze direct krijgt, maar ze zeiden dat het een bewuste keus van de PC was deze pas na 1 week te geven in mijn geval. Waarom weet ik niet dat zal ik donderdag nog vragen. Het onderste gedeelte van mijn borst voelt een beetje gevoelloos, herkennen jullie dit? Geduld, geduld, ik weet het :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ellen123:

Vandaag 1 week PO! Ik voel me goed, wel snel moe maar geheel medicijn vrij . Iets teveel gedaan vandaag, mijn zoontje van 1 was de hele dag thuis en ondanks dat ik hem natuurlijk niet getild heb vraagt hij veel energie :). Mijn bh voelt strakker en benauwder aan dan voorheen, heb dan ook het idee dat mijn borsten nog steeds gezwollen zijn, misschien zelfs iets meer dan voorheen. Ze zijn nog niet gezakt en heb nog steeds het koplamp effect :p. Hoop dat dit snel bijtrekt. Vanaf welke dag begonnen jullie verschil te zien? Donderdag heb ik mijn eerste controle en dan zal ik ook een borstband krijgen. Ik had de kliniek nog gebeld omdat normaal gesproken met anatomische protheses je deze direct krijgt, maar ze zeiden dat het een bewuste keus van de PC was deze pas na 1 week te geven in mijn geval. Waarom weet ik niet dat zal ik donderdag nog vragen. Het onderste gedeelte van mijn borst voelt een beetje gevoelloos, herkennen jullie dit? Geduld, geduld, ik weet het :). 

 

Hoi Ellen!!

 

Wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik sluit me daar bij aan alleen ben ik nog niet helemaal gestopt met de paracetemol. :) Mijne zijn wel iets minder gezwollen want ik heb juist iets meer ruimte in m'n BH gekregen heb ik het idee, maar ik kan wel merken dat mijn linker groter is dan mijn rechter door de zwelling. En dat gevoelloze herken ik wel! Vandaag ff niet maar gister had ik hier in mn linker borst aan de binnen-onderkant last van.. Hoop dat de locatie aanduiding duidelijk genoeg was! :4: verder heb ik vooral last van heel veel 'genezingsjeuk' 

Bij mij zijn ze ook nog niet gezakt en idd dat koplamp effect haha. Ook ik ben snel moe tot nu toe geen enkele hele dag kunnen 'overleven', eigenlijks elke dag wel ff middag dutje.

 

Goed herstel verder gewenst!!

Liefs..

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

 

Hoi Ellen!!

 

Wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik sluit me daar bij aan alleen ben ik nog niet helemaal gestopt met de paracetemol. :) Mijne zijn wel iets minder gezwollen want ik heb juist iets meer ruimte in m'n BH gekregen heb ik het idee, maar ik kan wel merken dat mijn linker groter is dan mijn rechter door de zwelling. En dat gevoelloze herken ik wel! Vandaag ff niet maar gister had ik hier in mn linker borst aan de binnen-onderkant last van.. Hoop dat de locatie aanduiding duidelijk genoeg was! :4: verder heb ik vooral last van heel veel 'genezingsjeuk' 

Bij mij zijn ze ook nog niet gezakt en idd dat koplamp effect haha. Ook ik ben snel moe tot nu toe geen enkele hele dag kunnen 'overleven', eigenlijks elke dag wel ff middag dutje.

 

Goed herstel verder gewenst!!

Liefs..

:wub:

 

Ik kan niet wachten tot het gewone volle stadslichten zijn :p

ik doe ook nog elke dag een kort dutje, fijn om te zien dat dat heel normaal is. Jij ook nog een spoedig herstel!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken PO! Heb gisteren voor het eerst gewerkt, wel veel spierpijn van de hele dag recht zitten (kantoorbaan) en autorijden maar verder voel ik me goed. Ook wel lekker weer even wat afleiding. 

Vandaag weer eens goed gekeken naar mijn borsten en ik schrok eigenlijk :(. De ene staat naar buiten en de ander lijkt ineens een stuk kleiner. Ook lijken mijn tepels ineens heel groot en zie ik blauwe aders. Ik weet dat het tijd nodig heeft maar toch schrik ik want zo vind ik ze niet mooi!! Snel foto verwijderd en pas over paar dagen weer kijken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen123:

Vandaag 2 weken PO! Heb gisteren voor het eerst gewerkt, wel veel spierpijn van de hele dag recht zitten (kantoorbaan) en autorijden maar verder voel ik me goed. Ook wel lekker weer even wat afleiding. 

Vandaag weer eens goed gekeken naar mijn borsten en ik schrok eigenlijk :(. De ene staat naar buiten en de ander lijkt ineens een stuk kleiner. Ook lijken mijn tepels ineens heel groot en zie ik blauwe aders. Ik weet dat het tijd nodig heeft maar toch schrik ik want zo vind ik ze niet mooi!! Snel foto verwijderd en pas over paar dagen weer kijken ...

Fijn he die werk dagen! Weer een beetje ritme in het leven.

die spierpijn herken ik ook, heb enorm last van me rug.

 

Die blauwe aders heb ik op mijn tepelhof ook. Had het alleen na mijn bevalling toen ik mega toeters had door de stuwing.

 

bij @Zwolleboobsx las ik het zelfde gisteren, dat 1 borst ook een stuk groter was. toch iets wat er dan bij hoort lieve meiden. Maak je nog niet druk en wacht even af.  Ik snap het wel ik ben precies het zelfde ik wil ook vanaf dag 1 de allermooiste borsten. 

 

Maar ik lees hier overal maar 1 ding : heb geduld.

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ellen, 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! 

 

Ik heb nu 2 consulten gehad. Een bij Cosmed en gisteren bij Faceland Schiphol. Moet zeggen dat het consult bij Faceland mij meer gerust gesteld heeft dan bij Cosmed. Was echt uitgebreider met een digitale presentatie erbij en ze nam ook echt de tijd met het passen van de proteses. Ik heb zelf ook 75A. En heeft zij mij 230 CC Demi van Motiva aangeraden. Ik heb ook een gepast die 50 CC meer had en twijfel tussen die 2. Ook heeft ze het over mn BMI gehad. Ik weeg rond de 50 en ben 1.67 lang. En mijn BMI was te laag volgens haar. Hebben ze het bij jou er ook over gehad? 

 

Hoop dat je je vandaag beter voelt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Chel1977:

Hi Ellen, 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! 

 

Ik heb nu 2 consulten gehad. Een bij Cosmed en gisteren bij Faceland Schiphol. Moet zeggen dat het consult bij Faceland mij meer gerust gesteld heeft dan bij Cosmed. Was echt uitgebreider met een digitale presentatie erbij en ze nam ook echt de tijd met het passen van de proteses. Ik heb zelf ook 75A. En heeft zij mij 230 CC Demi van Motiva aangeraden. Ik heb ook een gepast die 50 CC meer had en twijfel tussen die 2. Ook heeft ze het over mn BMI gehad. Ik weeg rond de 50 en ben 1.67 lang. En mijn BMI was te laag volgens haar. Hebben ze het bij jou er ook over gehad? 

 

Hoop dat je je vandaag beter voelt... 

 

Dankjewel :-). Met wie had je bij Faceland een consult? Bij mij hadden ze het niet over mijn BMI maar ik denk omdat deze goed is. Ik ben dan ook 10 kilo zwaarder dan jij met ongeveer dezelfde lengte. Is dat een risico voor de operatie of waarom begonnen ze daarover weet je dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had met Martina Bahnerth een gesprek. Heel aardig en nam echt haar tijd om alles uit te leggen. Ik heb eigenlijk niet gevraagd wat t risico is... echt heel stom! Zal morgen even bellen. 

 

Ik ben aan t sporten...en probeer al bijna 2 maanden aan t komen maar t lukt niet hahahaha... vreet me een slag in de rondte... 

 

Heb je nog pijn? Tis nu 2 weken toch? Kan je al wat meer doen nu? Ik ben nl alleenstaande en full time werkende moeder van een dochter van 9 en een van 4. Dus dan weet ik ongeveer wat mij te wachten staat... 

 

Kon je je zelf aankleden? Haren kammen? Wat kon je echt niet de 1e week?

 

Zou ik het resultaat mogen zien van jou operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 21:55 zei Chel1977:

Ik had met Martina Bahnerth een gesprek. Heel aardig en nam echt haar tijd om alles uit te leggen. Ik heb eigenlijk niet gevraagd wat t risico is... echt heel stom! Zal morgen even bellen. 

 

Ik ben aan t sporten...en probeer al bijna 2 maanden aan t komen maar t lukt niet hahahaha... vreet me een slag in de rondte... 

 

Heb je nog pijn? Tis nu 2 weken toch? Kan je al wat meer doen nu? Ik ben nl alleenstaande en full time werkende moeder van een dochter van 9 en een van 4. Dus dan weet ik ongeveer wat mij te wachten staat... 

 

Kon je je zelf aankleden? Haren kammen? Wat kon je echt niet de 1e week?

 

Zou ik het resultaat mogen zien van jou operatie? 

 

Klopt nu iets meer als 2 weken PO. Weinig pijn , alleen na een hele nacht dan is het stijf en dan doet het even pijn. Het gekke is dat je geen kracht meer hebt dus bijv schakelen doe je gedeeltelijk met 2 handen. De eerste week vond ik erg tegenvallen maar dat verschilt erg per persoon. Ik lees verhalen van dames die na 2 dagen veel zelf konden maar ik had toch echt 4 dagen nodig voor ik mezelf weer een beetje kon aankleden, haren kammen en bijna een week voordat ik mezelf uit bed kon hijsen. Mijn zoontje is 1 dus die kon ik niet tillen maar daar zul jij minder last van hebben.

 

ik heb je toegevoegd aan mn album, fotos staan wel een beetje door elkaar heen. Heb je al gekozen wat en of je het gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ellen123 dankjewel dat je mij toegevoegd hebt. Zien er goed uit!!  Zijn ze bij jou dual plane geplaatst? Ik heb denk ik iets minder dan wat je eerst had voor de operatie.  Hoeveel CC heb jij ook al weer? Mij was 230 CC demi geadviseerd. Is denk ik minder dan wat jij hebt gehad volgens mij.  

 

Ben je blij met je besluit? 

 

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Want ik heb niet echt iemand die mij een hele week zou kunnen helpen tot ik me zelf een beetje kan behelpen. Hooguit voor de 1e 2 dagen. Maar daarna moet ze ook weer naar t werk enzo. 

 

De kids kunnen naar hun vader voor die week dus dat is wel gecovered alleen ik niet hahahaa. Dus ik moet er even goed over na denken. Wil het wel heel graag, maar wil ook geen risico lopen doordat ik teveel zelf doe. Jammer dat ze niet een recover huis hebben ofzo voor mensen zonder hulp... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

14 uur geleden zei Chel1977:

Hi @Ellen123 dankjewel dat je mij toegevoegd hebt. Zien er goed uit!!  Zijn ze bij jou dual plane geplaatst? Ik heb denk ik iets minder dan wat je eerst had voor de operatie.  Hoeveel CC heb jij ook al weer? Mij was 230 CC demi geadviseerd. Is denk ik minder dan wat jij hebt gehad volgens mij.  

 

Ben je blij met je besluit? 

 

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Want ik heb niet echt iemand die mij een hele week zou kunnen helpen tot ik me zelf een beetje kan behelpen. Hooguit voor de 1e 2 dagen. Maar daarna moet ze ook weer naar t werk enzo. 

 

De kids kunnen naar hun vader voor die week dus dat is wel gecovered alleen ik niet hahahaa. Dus ik moet er even goed over na denken. Wil het wel heel graag, maar wil ook geen risico lopen doordat ik teveel zelf doe. Jammer dat ze niet een recover huis hebben ofzo voor mensen zonder hulp... 

 

Klopt, dual plane. ik heb 300 cc, het klopt wat ze zeggen als je eraan gewend bent en de zwelling neemt af dan denk je; hmm ik had best meer kunnen nemen. Maar die 230 kan bij jou net zo groot lijken als bij mij die 300 omdat jij een stuk smaller bent, dat is de andere kant. Je zou nog kunnen overwegen naar een zorghotel te gaan voor 3 dagen :P haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.