Ga naar inhoud

Demiiii : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Nou dames wat ik dacht dus.. Vandaag nogmaals contact opgenomen met DG om te bevestigen of mij afspraak echt is geanuleerd. Nou niet dus blijk gewoon nog in het systeem te staan! Als ik niet had gebeld zou ik dalijk dubbele kosten krijgen. :140: ze zou er achter aan gaan en nu zou ik als het goed is wel een bevestigingsmail ontvangen.. 

 

Ik moet binnen 5 dagen bij heyendeal mijn behandelingsovereenkomst tekenen en de aanbetaling voltooien. Dus nu hopen dat ik voor die tijd een bewijs krijg van annulering van DG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
40 minuten geleden zei Demiiii:

Nou dames wat ik dacht dus.. Vandaag nogmaals contact opgenomen met DG om te bevestigen of mij afspraak echt is geanuleerd. Nou niet dus blijk gewoon nog in het systeem te staan! Als ik niet had gebeld zou ik dalijk dubbele kosten krijgen. :140: ze zou er achter aan gaan en nu zou ik als het goed is wel een bevestigingsmail ontvangen.. 

 

Ik moet binnen 5 dagen bij heyendeal mijn behandelingsovereenkomst tekenen en de aanbetaling voltooien. Dus nu hopen dat ik voor die tijd bij DG een bewijs heb van annulering. 

Jeetje wat slecht.. Maar goed dat jij wel oplet! Wat een sjakies daarzo bij DG.<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mrs.:

Jeetje wat slecht.. Maar goed dat jij wel oplet! Wat een sjakies daarzo bij DG.<_<

Pff echt he.. je bent er zo makkelijk nog niet van af. Hoop zo dat ik wel echt een mailtje krijg anders heb ik geen poot om op te staan. :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Demiiii:

Pff echt he.. je bent er zo makkelijk nog niet van af. Hoop zo dat ik wel echt een mailtje krijg anders heb ik geen poot om op te staan. :79:

Heb jij wel per mail je afspraak in eerste instantie bevestigd gekregen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Demiiii:

Pff echt he.. je bent er zo makkelijk nog niet van af. Hoop zo dat ik wel echt een mailtje krijg anders heb ik geen poot om op te staan. :79:

Het komt vast goed! En anders ga je ze zo lang lastigvallen dat ze je niet meer willen opereren!:152:

Ik duim voor je meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Aloysa:

Yay gefeliciteerd met je datum! Je bent bij Frans in goede handen :D 

 

Wat een gedoe met DG zeg, zo moeilijk is het toch niet om een mail te sturen.. 

Danku danku! Kijk er echt naar uit :63: nee ik snap het ook niet.. Ik liep daar toen net de deur uit toen ik al een bevestigingsmail had van de operatie datum en de factuur. Maar hier hebben ze niet z’n haast mee blijkbaar :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 19:33 zei Demiiii:

Even een update dames!

 

Ik ben vandaag op consult geweest bij van Straten! Heel erg tevreden! Wat een fijne kliniek, aardige mensen en een fijne man! Heb er een heel fijn en goed gevoel aan over gehouden. Meteen Diana gabriels op gebeld om mijn operatie daar te cancelen, dat is gelukt al heb ik hier m’n twijfels over omdat ik geen bevestigings mail zou ontvangen ‘dat was niet nodig’.

 

Het wordt nu 350 of 375 cc Mentor rond, high profile, dual plane. En de operatie vindt plaats 25 april in Roozendaal bij Arnhem als het goed is. Krijg ik nog contact over.

 

Na de operatie krijg ik een sport bh van Triumph, en een borstband. Pff wat zie ik daar tegen op zeg had niet verwacht dat ik die zou krijgen en dan voor 6 weken :ph34r: het wordt ook mooier weer dus zal me kleding moeten aanpassen dan:blink:

Iemand ervaring met deze sport bh van dit merk? Deze heeft een achtersluiting dacht juist dat dit niet aangeraden werdt.. Ik heb veel over het merk Carefix gehoord en deze moest ik aanschaffen van DG dit is een postoperatieve bh en Triumph niet.. 

Sorry dames maak me waarschijnlijk weer veelste druk, Maar heb er ook erg veel zin in!!

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd door dr straten. Zulke fijne mensen daar! Ze stellen je allemaal op je gemak en maken er echt iets leuks van! Het herstel valt me zwaar maar ik ben heel erg blij dat ik het daar heb laten doen! Goede keus dus! Succes met je operatie alvast en veel plezier met de voorpret!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2018 om 13:30 zei Tess_87:

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd door dr straten. Zulke fijne mensen daar! Ze stellen je allemaal op je gemak en maken er echt iets leuks van! Het herstel valt me zwaar maar ik ben heel erg blij dat ik het daar heb laten doen! Goede keus dus! Succes met je operatie alvast en veel plezier met de voorpret!

 

Xx

Oh wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren! Heb je veel pijn nu of gehad na de operatie dat het herstel je zwaar valt ? Of had je het wat minder zwaar ‘verwacht’? Hopelijk dat je je snel weer wat beter voelt, een goed herstel verder en geniet van je booobies! Thanksss xx :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Demiiii:

Oh wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren! Heb je veel pijn nu of gehad na de operatie dat het herstel je zwaar valt ? Of had je het wat minder zwaar ‘verwacht’? Hopelijk dat je je snel weer wat beter voelt, een goed herstel verder en geniet van je booobies! Thanksss xx :) 

Ja, meer pijn dan ik verwacht had. Misschien dat het eraan ligt dat mijn voorsituatie en aa cup was dus het is heel erg opgerekt nu. Heb ook 3 kindjes dus dat is allemaal een beetje lastig. Maar hé...wie mooi wilt zijn...:43: Vandaag gaat het al een stukje beter en heb ik weer even gedoucht. Ik kijk heel erg uit naar de zomer! Vind het nu al zo'n groot en mooi verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tess_87:

Ja, meer pijn dan ik verwacht had. Misschien dat het eraan ligt dat mijn voorsituatie en aa cup was dus het is heel erg opgerekt nu. Heb ook 3 kindjes dus dat is allemaal een beetje lastig. Maar hé...wie mooi wilt zijn...:43: Vandaag gaat het al een stukje beter en heb ik weer even gedoucht. Ik kijk heel erg uit naar de zomer! Vind het nu al zo'n groot en mooi verschil. 

Ahw jaa dat zou idd kunnen.. en jepp dat zeg ik ook tegen mezelf wie mooi wilt zijn moet.... :blush: hihihi.

Jaaa zomer zomer zomer ik kan niet meer wachten :beach:

Oh wat fijn dat het al wat beter gaat en nu dan bijna de eerste nacontrole? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Demiiii:

Ahw jaa dat zou idd kunnen.. en jepp dat zeg ik ook tegen mezelf wie mooi wilt zijn moet.... :blush: hihihi.

Jaaa zomer zomer zomer ik kan niet meer wachten :beach:

Oh wat fijn dat het al wat beter gaat en nu dan bijna de eerste nacontrole? 

Ja, donderdag de eerste nacontrole. Dan gaan de pleisters eraf en krijg ik een borstband die ik dan nog 5 weken om moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tess_87:

Ja, donderdag de eerste nacontrole. Dan gaan de pleisters eraf en krijg ik een borstband die ik dan nog 5 weken om moet.

Okee! Die borstband lijkt me zoooo niet fijn en van Straten zei dat ik die dan 6 weken moet dragen :ph34r: Zou je mij mischien willen laten weten hoe jij de borstband hebt ervaren? 

Succes donderdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Demiiii:

Okee! Die borstband lijkt me zoooo niet fijn en van Straten zei dat ik die dan 6 weken moet dragen :ph34r: Zou je mij mischien willen laten weten hoe jij de borstband hebt ervaren? 

Succes donderdag! 

Zal ik doen! Ik hou je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demiiii Nou, de pleisters zijn eraf en ik heb nu de borstband om. De pleisters eraf voelde een beetje gek maar deed geen pijn. De borstband daarintegen is even niet zo fijn. Heb nu weer veel meer druk op mijn borst waardoor ademhalen weer wat moeilijker gaat. Hopelijk wen ik hier snel aan haha! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tess_87:

@Demiiii Nou, de pleisters zijn eraf en ik heb nu de borstband om. De pleisters eraf voelde een beetje gek maar deed geen pijn. De borstband daarintegen is even niet zo fijn. Heb nu weer veel meer druk op mijn borst waardoor ademhalen weer wat moeilijker gaat. Hopelijk wen ik hier snel aan haha! 

 

 

Weeer een stapje verder dus hihi, zag alles er verder goed uit? En idd de borstband lijkt me niet echr prettig zie hier best wel tegen op maar denk ook wel dat het wennen is hoor! Hopelijk verdwijnt die druk snel en wen je er aan! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal hier volgt mijn operatie verslag:

 

25 april was het dan zo ver eindelijk kreeg ik mijn boobies! Ik was best een beetje nerveus maar minder dan de dag er voor eigenlijk! Ik moest me 11:45 melden in OK complex Rozendaal, ik was keurig op tijd we mochten meteen plaats nemen in de wachtkamer. Vervolgens werd ik om 12:15 geroepen het afscheid van me vriend en moeder liep iets anders dan gepland omdat ik had verwacht dat ze nog even mee mochten dus even snel afscheid genomen en daar ging ik dan ik werd best emotioneel maar heb me in bedwang kunnen houden :blush: Ik mocht mezelf uitkleden  en het mooie operatie setje aantrekken ‘erg sexy’ hoor. :125: Ook de piercings en contact lenzen uitgedaan en daarna werd ik meegenomen naar een heerlijk bed daar werd alles gecheckt, kreeg ik paracetemol en nog een medicijn toegedient en vervolgens werd het infuus geprikt. Ik keek hier best tegen op maar niks van gevoeld! Daarna kwam de anesthesist en heeft me nagekeken of alles in orde was daarna kwam Van Straten en mocht ik mijn voorkeut van de protheses (375cc) doorgeven en heeft hij een mooi kunstwerkje van mijn lichaam gemaakt. Iedereen was er klaar voor en daar ging ik dan richting de OK. Allemaal lieve mensen die je erg op je gemak stellen. Ze hadden mijn bril opgelaten zodat ik iedereen kon zien en dat was erg prettig voor mij. Ik kreeg de narcose toegedient en naar mijn idee duurde het even voordat ik was vertrokken, ik bleef naar het plafond staren me ogen werden wat zwaarden en toen kreeg ik een kapje op me mond en weg was ik! Geen idee hoelaat het was toen ik wakker werd maar de slang zat nog wel in me keel dus ik dacht dat ik tijdens de operatie wakker was geworden (hier was ik zo bang voor) maar nee hoor het zat er al op! De verpleegster was meteen bij me en heeft de slang verwijderd (niks van gemerkt) ik kreeg een water ijsje en gaf meteen aan dat ik moest plassen ook slapen lukte me niet. Ik werd al vrij snel naar de uitslaapzaal gebracht daar vertelde de andere verpleegster dat het beter was als ik ging slapen en dat het niet kon dat ik moest plassen. Maar ik moest zo nodig en slapen lukte me echt niet. Mijn moeder mocht weer bij me. Ook weer vrij snel onder begelijding uit bed gestapt en naar de wc gegeaan, wat een opluchting was dat zeg! De verpleegster zag dat het erg goed ging en dat ik vrij voorliep ik kreeg meteen een kopje thee en een beschuitje net jam. Daarna kon me vriend niet meer wachte om me te zien en mocht even afwisselen met me moeder, sinds ik wakker werdt uit de narcose ben ik niet meer gestopt met kletsen en plassen trouwens ook niet man man man waar kwam dat vandaan...:huh: ik voelde me echt prima de pijn was te doen het was vooral de druk die ik voelde. Het resultaat vondt ik ook al prachtig ookal kon ik het niet helemaal goed zien, thuis ook nog even gespiekt. Uiteindelijk mocht ik pas na 6 uur na huis dit kwam omdat we moesten wachten op de chirurg en dat duurde best lang! Al bij al is het me zoooooo erg meegevallen! 

 

De nacht was wel minder.. bijna niet geslapen de pijn en druk nam toe. En rond 01:30 en 07:30 ben ik niet lekker geworden. Beide keren ging ik recht op in bed zitten en ben ik vervolgens erg misselijk geworden had het idee dat ik moest overgeven daarna begon ik erg te zweten, me oren suizen, zag sterretjes en viel telkens een beetje weg. Heb dextro genomen wat gedronken en toen voelde ik me weer wat beter.. nu is de pijn en druk ook wat erger dan gister en heb net me pijnstillers ingenomen dus ben erg benieuwd hoe het verder gaat.. 

 

Net gebeld door de kliniek, ben erg gerustgesteld het kan weleens voor komen dat je wat flauw wordt en dat is niet erg.. dus verder afwachten en volgende week donderdag op controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Demiiii

 

Ik zie dat je al geopereerd bent. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

 

Hoe zijn de eerste dagen verlopen?

Dat plassen is op zich wel apart zo snel al, maar wel goed hoor. Dan gaat die troep (narcose) zo vlug mogelijk je lichaam uit.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hey @Demiiii

 

Ik zie dat je al geopereerd bent. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

 

Hoe zijn de eerste dagen verlopen?

Dat plassen is op zich wel apart zo snel al, maar wel goed hoor. Dan gaat die troep (narcose) zo vlug mogelijk je lichaam uit.

 

xxx

Heeeyy xx

 

Thankss!! De dag van de operatie is me alles mee gevallen! Verder wel pijn en vooral druk ervaren de eerste dagen. Nacht 1 dus twee keer soort van flauwgevallen en nacht 2, twee keer overgegeven. Meteen 2e dag po gestopt met de ‘zwaardere’ pijnstilling en heb het alleen met paracetemol gedaan. Ik merk dat het elke dag wat beter gaat en dat ik meer zelf kan. Het slapen is wel een dingetje en ben ook wel bang dat ik mischien teveel doe en te weinig rust en slaap. Ik vind me boobies nu al mooi en kan niet wachten tot het eindresultaat!!! :1bouncingboobs: ik maak me wel een beetje zorgen om twee dingen ik als piet precies zie namelijk verschil links is groter dan rechts. En ja ik weeet het geduld!! Maar dit was voor de boobjob ook al wat..  ook is mijn linker litteken wat verdikt en lijkt ook wat roder.. dus beetje stresssse nu  :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-4-2018 om 21:10 zei Demiiii:

Heeeyy xx

 

Thankss!! De dag van de operatie is me alles mee gevallen! Verder wel pijn en vooral druk ervaren de eerste dagen. Nacht 1 dus twee keer soort van flauwgevallen en nacht 2, twee keer overgegeven. Meteen 2e dag po gestopt met de ‘zwaardere’ pijnstilling en heb het alleen met paracetemol gedaan. Ik merk dat het elke dag wat beter gaat en dat ik meer zelf kan. Het slapen is wel een dingetje en ben ook wel bang dat ik mischien teveel doe en te weinig rust en slaap. Ik vind me boobies nu al mooi en kan niet wachten tot het eindresultaat!!! :1bouncingboobs: ik maak me wel een beetje zorgen om twee dingen ik als piet precies zie namelijk verschil links is groter dan rechts. En ja ik weeet het geduld!! Maar dit was voor de boobjob ook al wat..  ook is mijn linker litteken wat verdikt en lijkt ook wat roder.. dus beetje stresssse nu  :blush:

Hey, 

 

Je litteken trekt wel bij denk ik hoor. Dat duurt zeker 1 jaar voor je littekens om helemaal te genezen. Misschien zelfs langer. Verschil met borsten zul je helaas ook geduld moeten hebben. Heb je hetzelfde aantal cc gehad? 

 

Fijn dat het beter gaat nu. Goed oplette, rustig aan en niet stressen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2018 om 21:59 zei Theezakje34:

Leuk om te lezen! En nu al tevreden dus? Wel vervelend dat misselijk zijn! Maar goede tip, ik ga van te voren ook even zorgen voor dextro energie!

 

heb je een album?

Jaa ben nu al echt super tevreden! En het wordt als het goed is alleen maar mooier en mooier dus kan echt niet meer wachten op het eindresultaat! :57:  En idd was niet echt fijn maar wss een bijwerking van de celebrex dus toen ik er mee gestopt was, was het goed! 

 

Ik heb een album zal je zo even toevoegen! Wanneer ben jij aan de beurt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hey, 

 

Je litteken trekt wel bij denk ik hoor. Dat duurt zeker 1 jaar voor je littekens om helemaal te genezen. Misschien zelfs langer. Verschil met borsten zul je helaas ook geduld moeten hebben. Heb je hetzelfde aantal cc gehad? 

 

Fijn dat het beter gaat nu. Goed oplette, rustig aan en niet stressen ;) 

Heyy xx

 

Gister zijn mijn pleisters verwijderd en kwa littekens ziet het er goed uit! Het linker litteken is niet echt verdikt  komt denk ik dat deze iets lager zit dan rechts waardoor dat dus leek..

 

en idd ik zal even geduld moeten hebben en dat vindt ik zooo lastig :67: ik heb beide borsten 375 cc gekregen. Ik weet niet of ik je al heb toegevoegt aan me album? Anders kun je even kijken als je wilt en zie je mischien wel wat ik bedoel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.