Ga naar inhoud

Demiiii : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Mrs.:

Hey @Demiiii!

Kom maar gezellig 25 april naar dokter Straten. Kunnen we samen zenuwachtig zijn in de wachtkamer en pijn lijden:P! Ik ben namelijk ook de 25ste bij dokter Straten. :lol:

 

Nee grapje hoor! je moet uiteraard kiezen wat goed voelt.^_^ Het is een ingrijpende levenskeuze en je doet het niet zomaar dus luister naar je gevoel en  niet persé wat het handigst is!:blush:

Je consult is sowieso met Tanne en met dokter Straten. Ik had aan 1 consult genoeg maar kijk gewoon wat goed voelt meid!

 

Liefs

Xoxo

Ohhh echt! Dat zou wel super toevallig zijn en die kans zit er dik in hoor! Bel morge even op en dan hopelijk zo snel mogenlijk een consult. Dan nog hopen dat het op mn werk lukt en dat er geen kosten aan verbonden zijn om mijn operatie bij DG af te zeggen.. een gedoe’tje maar je moet er iets voor over hebbe ;) nee maar dat klopt het is een belangrijke beslissing en daarom moet ik echt mij gevoel volgen maar dat is nu nog lastig te zeggen omdat ik nog niet heb ervaren hoe het bij dr van straten is. Mischien voel ik me daar ook niet prettig en heb ik minder twijfels (waarschijnlijk niet) :blush:.. you never know 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei Demiiii:

Ohhh echt! Dat zou wel super toevallig zijn en die kans zit er dik in hoor! Bel morge even op en dan hopelijk zo snel mogenlijk een consult. Dan nog hopen dat het op mn werk lukt en dat er geen kosten aan verbonden zijn om mijn operatie bij DG af te zeggen.. een gedoe’tje maar je moet er iets voor over hebbe ;) nee maar dat klopt het is een belangrijke beslissing en daarom moet ik echt mij gevoel volgen maar dat is nu nog lastig te zeggen omdat ik nog niet heb ervaren hoe het bij dr van straten is. Mischien voel ik me daar ook niet prettig en heb ik minder twijfels (waarschijnlijk niet) :blush:.. you never know 

Dat klinkt heel verstandig meid!

Ik ga je volgen en ik hoop dat ik je ga zien natuurlijk. Ik denk haast wel dat als je op consult geweest bent je niet meer twijfelt! Het voelde zo goed! Zou zo grappig zijn om samen daar te zijn de 25e!:lol:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Demi,

 

ik heb 25 april onder optie staan maar wil proberen ter vervroegen. Dus wie weet kun je mijn plekje innemen:P.

 

vandaag op consult geweest en t voelde allemaal goed aan. Je zal hier zeker in goede handen zijn!

 

of k zelf uiteindelijk ook voor deze kliniek ga Ben ik nog niet over uit. Twijfels twijfels

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben via DG geopereerd door dr Peters in Oisterwijk.

Ik begrijp je twijfel en als ik voorafgaand aan mijn operatie al lid was geweest van dit forum weet ik niet of ik het had gedaan.

Het was mij zelfs door een bevriende PC haast verboden (maar daar zat ook beetje kift denk ik)

 

Precies wat je zelf al zegt de communicatie is dramatisch slecht.

Ik had de operatie al gepland en ik keek er erg naar uit en uiteindelijk besloten om het gewoon te doen.

halleluja het gaat super goed en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Ondanks de verhalen over de Jansen kliniek kan ik er niets verkeerds over zeggen (nou ja ik was uur later aan de beurt dan gepland) de operatie is goed gegaan en het herstel gaat super .

Overigens was ik ook tevreden over de consulten die ik heb gehad bij DG maar de manier hoe zij zich positioneren en reclame maken daar wil ik mezelf eigenlijk niet mee associeren.

 

maar als ik het goed begrijp hoef je de keuze voor je planning niet te wijzigen want je kan daar zelfs eerder terecht.

Je gevoel volgen en dan kiezen voor de andere kliniek.

Het is jouw lijf he!!

 

succes hoe dan ook eind april heb jij mooie boobies:)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei vanAnaarC:

Hoi,

 

Ik ben via DG geopereerd door dr Peters in Oisterwijk.

Ik begrijp je twijfel en als ik voorafgaand aan mijn operatie al lid was geweest van dit forum weet ik niet of ik het had gedaan.

Het was mij zelfs door een bevriende PC haast verboden (maar daar zat ook beetje kift denk ik)

 

Precies wat je zelf al zegt de communicatie is dramatisch slecht.

Ik had de operatie al gepland en ik keek er erg naar uit en uiteindelijk besloten om het gewoon te doen.

halleluja het gaat super goed en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Ondanks de verhalen over de Jansen kliniek kan ik er niets verkeerds over zeggen (nou ja ik was uur later aan de beurt dan gepland) de operatie is goed gegaan en het herstel gaat super .

Overigens was ik ook tevreden over de consulten die ik heb gehad bij DG maar de manier hoe zij zich positioneren en reclame maken daar wil ik mezelf eigenlijk niet mee associeren.

 

maar als ik het goed begrijp hoef je de keuze voor je planning niet te wijzigen want je kan daar zelfs eerder terecht.

Je gevoel volgen en dan kiezen voor de andere kliniek.

Het is jouw lijf he!!

 

succes hoe dan ook eind april heb jij mooie boobies:)

 

 

Hoi hoi,

 

jaa het is echt een lastige keuze omdat ik de resultaten wel echt prachtig vindt naar dat is vrijwel zeker overal wel zo.. en wanneer het goed gaat is het goed. Maar zodra er iets mis is begint de ellende vandaar de twijfels.. en dan speelt de slechte communicatie en de dingetjes die zijn gebeurt natuurlijk ook mee. Ik ben echt super gestrest omdat voor mij dinsdag eigelijk de enige optie is om langs te komen voor een consult.. en daarbij 25 april is al erg snel dus moet wel tempo maken nu. En als er kosten aan verbonden zijn op de operatie te verzetten denk io niet dat ik dit doe ivm met de hoge kosten bij dr van straten etc. Ik ga proberen vandaag een consult afspraak in te plannen en dat ik zo snel mogelijk terecht kan en dan uiteindelijk proberen te regele dat ik op mijn werk vanaf 25 april vrij kan krijgen (fingers crossed) 

 

wel erg fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat en dat het zo goed met je gaat! Geniet er van meisss :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cassidy:

Hoi Demi,

 

ik heb 25 april onder optie staan maar wil proberen ter vervroegen. Dus wie weet kun je mijn plekje innemen:P.

 

vandaag op consult geweest en t voelde allemaal goed aan. Je zal hier zeker in goede handen zijn!

 

of k zelf uiteindelijk ook voor deze kliniek ga Ben ik nog niet over uit. Twijfels twijfels

 

 

Heyy x

 

oh wat toevallig allemaal 25 april aan de beurt haha. Dat zou helemaal mooi zijn ben je nog eerder.. spannendd!! 

 

Fijn dat het goed voelde en het is lastig om een keuze te maken. Ook jij moet je gevoel volgen succes met je keuze :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mrs.:

Dat klinkt heel verstandig meid!

Ik ga je volgen en ik hoop dat ik je ga zien natuurlijk. Ik denk haast wel dat als je op consult geweest bent je niet meer twijfelt! Het voelde zo goed! Zou zo grappig zijn om samen daar te zijn de 25e!:lol:

Liefs!

Xoxo

Ben erg benieuwd! Hou jullie op de hoogte en wie weet wordt het 25 april (hoop het echt) en zien we elkaar wel! Spannend allemaal hoop dat ik het allemaal geregeld krijg. En hoop ook echt dat ik dat goede gevoel heb tijdens en na mijn consult dan valt er echt z’n last van me schouders want op dit moment voel ik me zo gestrest.. 

 

ik ga je even terug volgen hihi! Groetjesss :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Demiiii:

Heeyy xx

 

jaa precies dat is het de communicatie enzo.. en ik heb echt zoveeel postieve dinge gehoord over kliniek Heyendeal en van straten. Ik heb nu net telefonisch contact gehad met deze kliniek en dat klonk ook al prettig. Ik zit met mn werk wat het zo lastig maakt..

heb jij al gekozen om via deze kliniek geholpen te worden of ben je nog verder aan het kijken ?

Ik ben vorig jaar juni al geholpen, maar niet door Straten. Ik wilde graag Motiva ipv Mentor en Straten werkt alleen met Mentor dus ik ben uiteindelijk naar een ander gegaan.

 

Hoe bedoel je, je zit met je werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Ik ben vorig jaar juni al geholpen, maar niet door Straten. Ik wilde graag Motiva ipv Mentor en Straten werkt alleen met Mentor dus ik ben uiteindelijk naar een ander gegaan.

 

Hoe bedoel je, je zit met je werk?

Oh okee! Omdat mijn operatie bij DG 30 april staat gepland en ik dus dan twee weken vrij heb.. in die twee weken zitte meerdere verplichte vrije dagen vandaar.. en dit is al de tweede keer dat ik op mn werk heb moeten switchen omdat ik door DG werd gebeld dat die datum niet geopereerd werd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Demiiii:

Oh okee! Omdat mijn operatie bij DG 30 april staat gepland en ik dus dan twee weken vrij heb.. in die twee weken zitte meerdere verplichte vrije dagen vandaar.. en dit is al de tweede keer dat ik op mn werk heb moeten switchen omdat ik door DG werd gebeld dat die datum niet geopereerd werd...

Ooh vandaar, dat is dan wel lastig inderdaad. Heb je al eens gebeld naar kliniek Heyendael? 

Wellicht als je belt voor een consult dat je ook meteen kunt vragen of er voor de operatie nog een plekje vrij is eind april i.v.m. je werk? Ik eens gelezen te hebben dat ze wel vaker een plekje doen reserveren, maar dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Ooh vandaar, dat is dan wel lastig inderdaad. Heb je al eens gebeld naar kliniek Heyendael? 

Wellicht als je belt voor een consult dat je ook meteen kunt vragen of er voor de operatie nog een plekje vrij is eind april i.v.m. je werk? Ik eens gelezen te hebben dat ze wel vaker een plekje doen reserveren, maar dat weet ik niet zeker.

Jaa ik zou eventueel 25 april geholpen kunnen worden.. nu alleen nog iets regelen voor het consult want dat kan alleen op maandag en donderdag en dinsdag is mijn vrije dag dus even kijken of ik wat kan regelen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2018 om 18:31 zei Demiiii:

Jaa ik zou eventueel 25 april geholpen kunnen worden.. nu alleen nog iets regelen voor het consult want dat kan alleen op maandag en donderdag en dinsdag is mijn vrije dag dus even kijken of ik wat kan regelen.. 

Oh dat is goed nieuws. Hopelijk krijg je nog iets geregeld! Straten is een hele fijne man. Je bent daar in ieder geval in goede handen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ellen125:

Oh dat is goed nieuws. Hopelijk krijg je nog iets geregeld! Straten is een hele fijne man. Je bent daar in ieder geval in goede handen. 

Hoi hoi,

ik heb maandag 26 maart een afspraak voor consult bij van straten! Ben echt zo benieuwd kan niet wachten nu hopen dat ik dan nog steeds 25 april geholpen kan worden! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Demiiii:

Hoi hoi,

ik heb maandag 26 maart een afspraak voor consult bij van straten! Ben echt zo benieuwd kan niet wachten nu hopen dat ik dan nog steeds 25 april geholpen kan worden! 

 

 

 

Spannend! Ik zou anders even bellen/mailen of je een vrijblijvende optie op 25 april kan nemen. Als je na het consult besluit er niet mee door te gaan kost het annuleren niets. 

 

Toen ik destijds een afspraak maakte voor een consult bij Kliniek Heyendael heb ik ook meteen een optie genomen op een operatiedatum. Dan weet je in ieder geval zeker dat die datum nog beschikbaar zou zijn, mocht je voor dr. Straten kiezen na je consult!

 

Alvast succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

Spannend! Ik zou anders even bellen/mailen of je een vrijblijvende optie op 25 april kan nemen. Als je na het consult besluit er niet mee door te gaan kost het annuleren niets. 

 

Toen ik destijds een afspraak maakte voor een consult bij Kliniek Heyendael heb ik ook meteen een optie genomen op een operatiedatum. Dan weet je in ieder geval zeker dat die datum nog beschikbaar zou zijn, mocht je voor dr. Straten kiezen na je consult!

 

Alvast succes met je consult!

Okee dan zal ik nog even een mailtje sturen met daarin de optie datum! Hoop echt dat dit mijn keuze een stuk makkelijk zal maken. Alleen nog even kijken of ik de operatie bij DG ook kosteloos kan annuleren maar dat ga ik dan na mijn consult bij van straten even uitzoeken en regelen!

 

thanksss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demiiii ooh spannend meid! Zou idd even bellen of mailen om het vast te zetten:lol:. Hoop idd dat je de 25e nog kan! Kunnen we samen high zijn na de narcose!:152: Straten is een hele fijne man dus zou top zijn als je bij hem terecht kan en DG gecanceled kan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

@Demiiii ooh spannend meid! Zou idd even bellen of mailen om het vast te zetten:lol:. Hoop idd dat je de 25e nog kan! Kunnen we samen high zijn na de narcose!:152: Straten is een hele fijne man dus zou top zijn als je bij hem terecht kan en DG gecanceled kan worden!

Ohjaaa! Jij werd ook de 25e geopereerd door dr van straten toch? Super spannend! Ben ook heeel benieuwd en dat hooop ik ook! Hou je op de hoogte haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Demiiii:

Ohjaaa! Jij werd ook de 25e geopereerd door dr van straten toch? Super spannend! Ben ook heeel benieuwd en dat hooop ik ook! Hou je op de hoogte haha ;) 

Jaa haha!! Zin in!!:63:

Jaa laat maar weten!-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-3-2018 om 13:00 zei Demiiii:

Hoi hoi,

ik heb maandag 26 maart een afspraak voor consult bij van straten! Ben echt zo benieuwd kan niet wachten nu hopen dat ik dan nog steeds 25 april geholpen kan worden! 

 

 

 

Spannend. Veel plezier maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update dames!

 

Ik ben vandaag op consult geweest bij van Straten! Heel erg tevreden! Wat een fijne kliniek, aardige mensen en een fijne man! Heb er een heel fijn en goed gevoel aan over gehouden. Meteen Diana gabriels op gebeld om mijn operatie daar te cancelen, dat is gelukt al heb ik hier m’n twijfels over omdat ik geen bevestigings mail zou ontvangen ‘dat was niet nodig’.

 

Het wordt nu 350 of 375 cc Mentor rond, high profile, dual plane. En de operatie vindt plaats 25 april in Roozendaal bij Arnhem als het goed is. Krijg ik nog contact over.

 

Na de operatie krijg ik een sport bh van Triumph, en een borstband. Pff wat zie ik daar tegen op zeg had niet verwacht dat ik die zou krijgen en dan voor 6 weken :ph34r: het wordt ook mooier weer dus zal me kleding moeten aanpassen dan:blink:

Iemand ervaring met deze sport bh van dit merk? Deze heeft een achtersluiting dacht juist dat dit niet aangeraden werdt.. Ik heb veel over het merk Carefix gehoord en deze moest ik aanschaffen van DG dit is een postoperatieve bh en Triumph niet.. 

Sorry dames maak me waarschijnlijk weer veelste druk, Maar heb er ook erg veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demiiii

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, maar gelijk de titel twijfels weggehaald en aangepast, ook heb ik het topic verplaatst, hier in dit topic kun je gewoon alle verdere updates neer blijven zetten, en dadelijk ook je verslag , zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Demiiii:

Heeyyy xx

 

Ik wordt ook geopereerd 25 april door dr van Straten! Vandaag op consult geweest was erg tevreden! Wordt jij ook in Roozendaal bij Arnhem geopereerd? :3:

Waaah Demi!! Wat superleuk!!:5: Ik krijg ook mijn operatie in Roozendaal!

Wat fijn dat je DG hebt kunnen cancellen!:lol: Frans gaat je prachtige borsten geven.

 

Nog 29 dagen!:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mrs.:

Waaah Demi!! Wat superleuk!!:5: Ik krijg ook mijn operatie in Roozendaal!

Wat fijn dat je DG hebt kunnen cancellen!:lol: Frans gaat je prachtige borsten geven.

 

Nog 29 dagen!:63:

Oehhhh spannend!! Kan niet meer wachten ben ook zoooo benieuwd hoe het verloopt en na het resultaaat :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.