Ga naar inhoud

Demiiii : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben 19 jaar oud en heb de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben altijd ontevreden geweest over de groote van mijn borsten maar had nog goede hoop dat ze nog wat zoude groeien (wat dus niet het geval bleek te zijn)

ik ben twee weken geleden op consult geweest bij diana gabriels en gister nogmaals langs geweest voor een consult met de chirurg, dr. Halbesma. Er wordt 350 cc HP dual plane geplaatst en de operatie datum is 30 april. Heb er super veel zin in maar ben ook wel erg zenuwachtig. Omdat ik mezelf nogal druk kan maken over vanalles en nog wat heb ik besloten om me aan te melden op deze forum zodat ik jullie ervaringen kan lezen en eventuele resultaten kan bekijken. 

Ik ben nu een beetje aan het uitpluizen hoe een forum werkt dus ben heel benieuwd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
29 minuten geleden zei Demiiii:

Hallo allemaal,

 

ik ben 19 jaar oud en heb de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben altijd ontevreden geweest over de groote van mijn borsten maar had nog goede hoop dat ze nog wat zoude groeien (wat dus niet het geval bleek te zijn)

ik ben twee weken geleden op consult geweest bij diana gabriels en gister nogmaals langs geweest voor een consult met de chirurg, dr. Halbesma. Er wordt 350 cc HP dual plane geplaatst en de operatie datum is 30 april. Heb er super veel zin in maar ben ook wel erg zenuwachtig. Omdat ik mezelf nogal druk kan maken over vanalles en nog wat heb ik besloten om me aan te melden op deze forum zodat ik jullie ervaringen kan lezen en eventuele resultaten kan bekijken. 

Ik ben nu een beetje aan het uitpluizen hoe een forum werkt dus ben heel benieuwd :wub:

Wat leuk ! Ik word 28 april geopereerd, ook via diana gabriels.

Er is een besloten april groepje voor alle dames die in april geopereerd worden. Mocht je het leuk vinden, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad clubs. Gewoon gezellig kletsen en samen aftellen :) je bent van harte uitgenodigd ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Annemarte:

Wat leuk ! Ik word 28 april geopereerd, ook via diana gabriels.

Er is een besloten april groepje voor alle dames die in april geopereerd worden. Mocht je het leuk vinden, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad clubs. Gewoon gezellig kletsen en samen aftellen :) je bent van harte uitgenodigd ! X

Oh wat leuk en spannend! super ga ik even uitpluizen hoe ik daar kom maar dat zal wel lukken! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Demiiii
Welkom hier!!

Mag ik vragen in welke kliniek je operatie gaat plaatsvinden? Dan kunnen we dat er nog bij vermelden in je titel. Heb hem nu zover ik dat kon, aangepast :)

Verder verhuis ik je even naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates en ook na je operatie voor je verslag en verdere updates :)

Ik zal je ook even de regels van de club sturen in pb :35:

 

Veel plezier met aftellen!
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Demiiii
Welkom hier!!

Mag ik vragen in welke kliniek je operatie gaat plaatsvinden? Dan kunnen we dat er nog bij vermelden in je titel. Heb hem nu zover ik dat kon, aangepast :)

Verder verhuis ik je even naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates en ook na je operatie voor je verslag en verdere updates :)

Ik zal je ook even de regels van de club sturen in pb :35:

 

Veel plezier met aftellen!
xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Demi,

 

Ik ben gister geholpen door dr. Halbesma in Oisterwijk met 325cc dual plane hp. Fijne kliniek, fijne dokter. En super aardig personeel.

 

Ik hoop dat het je ook zo zal bevallen.

En laat het lekker over je heen komen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 6-3-2018 om 08:21 zei Ctje86:

Hi Demi,

 

Ik ben gister geholpen door dr. Halbesma in Oisterwijk met 325cc dual plane hp. Fijne kliniek, fijne dokter. En super aardig personeel.

 

Ik hoop dat het je ook zo zal bevallen.

En laat het lekker over je heen komen. :)

 

Hiii,

 

Oh wat fijn dat het je goed is bevallen! Hoe voel je je nu na de operatie? En via welke kliniek ben je daar geholpen ook via Diana gabriels?

 

rust lekker uit en geniet van je nieuwe boobiess! :3:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

ik ben nu twee keer op consult geweest bij Diana gabriels. 1 keer dus met de chirurg: dr Halbesma en de operatie staat gepland 30 april in janssen kliniek Oisterwijk. Nu is het bij mij vanaf het begin, dus het maken van een afspraak voor mijn eerste consult tot het gesprek met de arts niet helemaal soepel verlopen ondanks alles toch operatie ingepland omdat ik niet kan wachten! Nu is alles geregeld. Alleen las ik op dit forum zulke slechte verhalen over DG dat ik zo ben gaan twijfele. De personen om mij heen zijn via dg geholpen en daar is alles goed gegaan. Ik lees wel goede verhalen over Janssen kliniek en dr Halbesma.. nu had ik laatst kliniek heyendeal een mailtje gestuurd en uitgelegd wat mijn situatie is en dat als ik eind april geholpen zou kunnen worden ik graag langs zou willen komen voor een consult. Ik heb namelijk erg goede verhalen gehoord over dr van straten. Nu hebbe ze mij twee keer terug gebeld en twee keer gemaild. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen.. dg is puur alleen voor de nazorg de chirurg opereert me en de kliniek begeleidt me hierbij.. pfff ik maak mezelf helemaaal gek iemand tips of ervaringen ?

 

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid, ik begrijp je twijfels heel goed. Wat het belangrijkste is in deze beslissing dat je gevoel helemaal goed is. Zowel bij de kliniek (nazorg etc) en de Arts. Zolang dat niet zo is zou ik je aanraden nog verder te kijken. 

 

Bij twijfel zou ik het in deze situatie niet doen! En dan heb ik t over de twijfels die je hebt wat betreft de kliniek etc. 

 

succes met je keuze.

 

Ik ga vanmiddag toevallig naar heyendeal en ben gister bij DG geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

19 minuten geleden zei Cassidy:

Hoi Meid, ik begrijp je twijfels heel goed. Wat het belangrijkste is in deze beslissing dat je gevoel helemaal goed is. Zowel bij de kliniek (nazorg etc) en de Arts. Zolang dat niet zo is zou ik je aanraden nog verder te kijken. 

 

Bij twijfel zou ik het in deze situatie niet doen! En dan heb ik t over de twijfels die je hebt wat betreft de kliniek etc. 

 

succes met je keuze.

 

Ik ga vanmiddag toevallig naar heyendeal en ben gister bij DG geweest. 

Heeeyy x

 

jaa super lastig.. ik heb zelf nog geen rijbewijs dus er moet iemand mee rijden en omdat we nu al een aantal keer naar barendrecht zijn geweest best een eindje rijden vanaf mij.. zijn me ouders (mn vader) want die moet rijden niet zo blij nu haha.. maar het is en blijft een belangrijke beslissing en als ik me gevoel zou moeten volgen zou ik liever verder kijken maar dat is zn gedoe allemaal omdat ik afhankelijk ben van andere.. 

 

succes! En zou je me mischien iets willen laten weten hoe jij het consult ervaren hebt?

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

Als je nu al twijfels hebt dan zou ik het niet doen. Met de artsen zijn opzich niet echt veel mis (zoals ik het begrijp) maar de communicatie is gewoon heel slecht. Ook de manier van reclame maken is volgens mij niet echt de bedoeling. Nu maken ze op instagram weer reclame voor een maagverkleining middels een foto van Patty Brard van een gossip blad en daar heeft zij geen toestemming voor gegeven :blink:

 

Ik ben bij dr. Straten van kliniek Heyendael op consult geweest en vond dit een heel prettig gesprek. Het consult was gratis en het maakt ze oprecht niet uit waar jij je borstvergroting laat doen als JIJ je maar happy voelt met je beslissing. En dat is denk ik echt het belangrijkste! Hij maakt overigens ook hele mooie borsten vind ik als ik dat zo hier zie op het forum.

 

Veel succes met je beslissing. Luister goed naar jezelf.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demiiii Ik begrijp je dilemma. Mijn advies over het algemeen is bij twijfel niet doen. Werkt Halbesma misschien nog via een andere kliniek? 

 

Wanneer zou je anders bij Heyendael eventueel op consult kunnen en de operatie plannen? Je kunt vrijblijvend een optie nemen op een operatiedatum, heb ik destijds ook gedaan. 

 

Ik ben in ieder geval heel tevreden over dr. Straten en kliniek heyendael. Krijg erg snel reactie op mijn vragen en zorgen. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album :)

 

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Aloysa:

@Demiiii Ik begrijp je dilemma. Mijn advies over het algemeen is bij twijfel niet doen. Werkt Halbesma misschien nog via een andere kliniek? 

 

Wanneer zou je anders bij Heyendael eventueel op consult kunnen en de operatie plannen? Je kunt vrijblijvend een optie nemen op een operatiedatum, heb ik destijds ook gedaan. 

 

Ik ben in ieder geval heel tevreden over dr. Straten en kliniek heyendael. Krijg erg snel reactie op mijn vragen en zorgen. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album :)

 

succes met je keuze!

Heyy xx

 

jaa idd dat is ook zo het is niet niks zn operatie!  Ik heb toevallig net kliniek Heyendeal aan de telefoon gehad en zou eventueel 25 april geopereerd kunne worde dus 5 daagjes eerder super fijn natuurlijk alleen op mn werk wat minder dan kom ik net niet uit met mn verplichte vrijedagen.. 

wat fijn dat je tevreden bent en als het mag zou ik graag een kijkje wille nemen in jou album!

 

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Hey meid,

 

Als je nu al twijfels hebt dan zou ik het niet doen. Met de artsen zijn opzich niet echt veel mis (zoals ik het begrijp) maar de communicatie is gewoon heel slecht. Ook de manier van reclame maken is volgens mij niet echt de bedoeling. Nu maken ze op instagram weer reclame voor een maagverkleining middels een foto van Patty Brard van een gossip blad en daar heeft zij geen toestemming voor gegeven :blink:

 

Ik ben bij dr. Straten van kliniek Heyendael op consult geweest en vond dit een heel prettig gesprek. Het consult was gratis en het maakt ze oprecht niet uit waar jij je borstvergroting laat doen als JIJ je maar happy voelt met je beslissing. En dat is denk ik echt het belangrijkste! Hij maakt overigens ook hele mooie borsten vind ik als ik dat zo hier zie op het forum.

 

Veel succes met je beslissing. Luister goed naar jezelf.

 

xx

Heeyy xx

 

jaa precies dat is het de communicatie enzo.. en ik heb echt zoveeel postieve dinge gehoord over kliniek Heyendeal en van straten. Ik heb nu net telefonisch contact gehad met deze kliniek en dat klonk ook al prettig. Ik zit met mn werk wat het zo lastig maakt..

heb jij al gekozen om via deze kliniek geholpen te worden of ben je nog verder aan het kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Demiiii:

Heyy xx

 

jaa idd dat is ook zo het is niet niks zn operatie!  Ik heb toevallig net kliniek Heyendeal aan de telefoon gehad en zou eventueel 25 april geopereerd kunne worde dus 5 daagjes eerder super fijn natuurlijk alleen op mn werk wat minder dan kom ik net niet uit met mn verplichte vrijedagen.. 

wat fijn dat je tevreden bent en als het mag zou ik graag een kijkje wille nemen in jou album!

 

groetjes :)

Ik heb je toegevoegd! Rot dat het net niet uit komt met je vrije dagen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Demiiii:

Heyy xx

 

jaa idd dat is ook zo het is niet niks zn operatie!  Ik heb toevallig net kliniek Heyendeal aan de telefoon gehad en zou eventueel 25 april geopereerd kunne worde dus 5 daagjes eerder super fijn natuurlijk alleen op mn werk wat minder dan kom ik net niet uit met mn verplichte vrijedagen.. 

wat fijn dat je tevreden bent en als het mag zou ik graag een kijkje wille nemen in jou album!

 

groetjes :)

Wat fijn dat je voor Dr. Straten zou kiezen. Hij maakt echt supermooie borsten. Ik hoop dat je

 alsnog kan gaan de 25e. Ik ben ook door hem geholpen in januari. Beste beslissing ooit!! Als je wil kan ik je ook toevoegen aan m'n album. Ook na de op zijn ze altijd bereikbaar. Ook snachts en in het weekend. Is wel geruststellend :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Lavelle:

Wat fijn dat je voor Dr. Straten zou kiezen. Hij maakt echt supermooie borsten. Ik hoop dat je

 alsnog kan gaan de 25e. Ik ben ook door hem geholpen in januari. Beste beslissing ooit!! Als je wil kan ik je ook toevoegen aan m'n album. Ook na de op zijn ze altijd bereikbaar. Ook snachts en in het weekend. Is wel geruststellend :) xxx

Jaa pff weet echt niet goed wat ik moet doen weet ook niet of er kosten aan verbonden zijn als ik mijn operatie afzeg.. ik denk dat ik wel even langs ga voor een consult en dan een keuze maak ik wil hoe dan ook in april geholpen worde kan nu al niet meer wachte hihi. En dat is inderdaad echt een hele geruststellende gedachte. Door alles wat ik tegen kom op internet maakt me best wel bang en omdat ik het zo graag wil heb ik er ook echt veel voor over.. er kan altijd iets mis gaan en dat kun je nooit voorspellen maar ik denk er nu al wel over na mocht er iets mis gaan ik wel goed geholpen ail worden vandaar die twijfels.. En wat fijn dat jij ook z’n fijne ervaring hebt! En als dat zou mogen zou ik graag willen kijken ben ook erg benieuwd! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Demiiii:

Jaa pff weet echt niet goed wat ik moet doen weet ook niet of er kosten aan verbonden zijn als ik mijn operatie afzeg.. ik denk dat ik wel even langs ga voor een consult en dan een keuze maak ik wil hoe dan ook in april geholpen worde kan nu al niet meer wachte hihi. En dat is inderdaad echt een hele geruststellende gedachte. Door alles wat ik tegen kom op internet maakt me best wel bang en omdat ik het zo graag wil heb ik er ook echt veel voor over.. er kan altijd iets mis gaan en dat kun je nooit voorspellen maar ik denk er nu al wel over na mocht er iets mis gaan ik wel goed geholpen ail worden vandaar die twijfels.. En wat fijn dat jij ook z’n fijne ervaring hebt! En als dat zou mogen zou ik graag willen kijken ben ook erg benieuwd! :) 

Voor mij was de nazorg al even belangrijk als het resultaat zelf. Zoals je zegt, het is niet te voorspellen he, ook al doet iedereen er alles aan om het beste resultaat te verkrijgen. Bij Dr. Straten praat je vooraf aan het consult eerst met een assistente. Zij geeft al heel veel uitleg, ook over de mogelijke complicaties. Ik vond het wel fijn dat het allemaal heel bespreekbaar was. Er zijn wel kosten verbonden zijn aan het afzeggen van de operatie. Maar dat is op veel plaatsen zo. Dus als je datum vastlegt en de aanbetaling doet moet je wel 100% zeker zijn dat je kan gaan. Aan het afzeggen van een optiedatum zijn er geen kosten verbonden dacht ik :). Wat je werk betreft... Ik ben open geweest over alles en ik had ook alles besproken met de huisarts. Dus na de op had ik een briefje van de huisarts om thuis te blijven. Misschien kan je dit ook zo doen? Ik ben Belgisch dus weet niet of het in Nederland ook zo gedaan kan worden. Ik voeg je zo even toe xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lavelle:

Voor mij was de nazorg al even belangrijk als het resultaat zelf. Zoals je zegt, het is niet te voorspellen he, ook al doet iedereen er alles aan om het beste resultaat te verkrijgen. Bij Dr. Straten praat je vooraf aan het consult eerst met een assistente. Zij geeft al heel veel uitleg, ook over de mogelijke complicaties. Ik vond het wel fijn dat het allemaal heel bespreekbaar was. Er zijn wel kosten verbonden zijn aan het afzeggen van de operatie. Maar dat is op veel plaatsen zo. Dus als je datum vastlegt en de aanbetaling doet moet je wel 100% zeker zijn dat je kan gaan. Aan het afzeggen van een optiedatum zijn er geen kosten verbonden dacht ik :). Wat je werk betreft... Ik ben open geweest over alles en ik had ook alles besproken met de huisarts. Dus na de op had ik een briefje van de huisarts om thuis te blijven. Misschien kan je dit ook zo doen? Ik ben Belgisch dus weet niet of het in Nederland ook zo gedaan kan worden. Ik voeg je zo even toe xxx

Jaa dat vindt ik dus ook! En daarom is dus een goede nazorg erg belangrijk.. jaa ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe dat zit ik heb nog niks betaald.. en als ik op consult ga bij dr van straten vraag ik of het mogelijk is of ik met hem zelf op een dag een consult kan krijgen zodat ik er maar een keer heen hoef voor consult.. omdat ik afhankelijk ben dat er iemand met me meerijd en ze nu dus al twee keer mee zijn gereden naar barendrecht wat best een eindje rijden is (oepssss) maar dat zou ik even moeten uitzoeken of dat hier ook kan zou wel fijn zijn! Thxx dan ga ik zo even kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Demiiii:

Jaa dat vindt ik dus ook! En daarom is dus een goede nazorg erg belangrijk.. jaa ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe dat zit ik heb nog niks betaald.. en als ik op consult ga bij dr van straten vraag ik of het mogelijk is of ik met hem zelf op een dag een consult kan krijgen zodat ik er maar een keer heen hoef voor consult.. omdat ik afhankelijk ben dat er iemand met me meerijd en ze nu dus al twee keer mee zijn gereden naar barendrecht wat best een eindje rijden is (oepssss) maar dat zou ik even moeten uitzoeken of dat hier ook kan zou wel fijn zijn! Thxx dan ga ik zo even kijken

Ja hoor. Het is standaard bij dr. Straten dat je eerst praat met de assistente en daarna ga je meteen op consult bij dr. Straten. Alles netjes op 1 dagje. Voor mij was het 220km rijden dus ik heb ook maar 1 consult gehad. Als je na het consult een datum wil kiezen kan je dat meteen na het gesprek met dr straten doen bij Tanne. Alles was heel netjes en duidelijk. Ik heb geen ocd maar wat is het toch lekker fijn dat alles klaar en duidelijk is he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Lavelle:

Voor mij was de nazorg al even belangrijk als het resultaat zelf. Zoals je zegt, het is niet te voorspellen he, ook al doet iedereen er alles aan om het beste resultaat te verkrijgen. Bij Dr. Straten praat je vooraf aan het consult eerst met een assistente. Zij geeft al heel veel uitleg, ook over de mogelijke complicaties. Ik vond het wel fijn dat het allemaal heel bespreekbaar was. Er zijn wel kosten verbonden zijn aan het afzeggen van de operatie. Maar dat is op veel plaatsen zo. Dus als je datum vastlegt en de aanbetaling doet moet je wel 100% zeker zijn dat je kan gaan. Aan het afzeggen van een optiedatum zijn er geen kosten verbonden dacht ik :). Wat je werk betreft... Ik ben open geweest over alles en ik had ook alles besproken met de huisarts. Dus na de op had ik een briefje van de huisarts om thuis te blijven. Misschien kan je dit ook zo doen? Ik ben Belgisch dus weet niet of het in Nederland ook zo gedaan kan worden. Ik voeg je zo even toe xxx

Jaa dat vindt ik dus ook! En daarom is dus een goede nazorg erg belangrijk.. jaa ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe dat zit ik heb nog niks betaald.. en als ik op consult ga bij dr van straten vraag ik of het mogelijk is of ik met hem zelf op een dag een consult kan krijgen zodat ik er maar een keer heen hoef voor consult.. omdat ik afhankelijk ben dat er iemand met me meerijd en ze nu dus al twee keer mee zijn gereden naar barendrecht wat best een eindje rijden is (oepssss) maar dat zou ik even moeten uitzoeken of dat hier ook kan zou wel fijn zijn! Thxx dan ga ik zo even kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Demiiii!

Kom maar gezellig 25 april naar dokter Straten. Kunnen we samen zenuwachtig zijn in de wachtkamer en pijn lijden:P! Ik ben namelijk ook de 25ste bij dokter Straten. :lol:

 

Nee grapje hoor! je moet uiteraard kiezen wat goed voelt.^_^ Het is een ingrijpende levenskeuze en je doet het niet zomaar dus luister naar je gevoel en  niet persé wat het handigst is!:blush:

Je consult is sowieso met Tanne en met dokter Straten. Ik had aan 1 consult genoeg maar kijk gewoon wat goed voelt meid!

Ik heb het op mijn werk aan mn directie verteld en die hebben mijn dagen zo geschoven dat ik voor de 25ste extra werk om zo bijna 3 weken "vakantie" te hebben.  (Maar ik ben juf dus ik had dan al 2 weken meivakantie) Eerlijkheid loont!

 

Liefs

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 minuten geleden zei Lavelle:

Ja hoor. Het is standaard bij dr. Straten dat je eerst praat met de assistente en daarna ga je meteen op consult bij dr. Straten. Alles netjes op 1 dagje. Voor mij was het 220km rijden dus ik heb ook maar 1 consult gehad. Als je na het consult een datum wil kiezen kan je dat meteen na het gesprek met dr straten doen bij Tanne. Alles was heel netjes en duidelijk. Ik heb geen ocd maar wat is het toch lekker fijn dat alles klaar en duidelijk is he ;)

Ohh dat is echt super fijn! En ook dat je meteen een datum kan kiezen! Ik bel morge even op tijdens mijn werk (als dat lukt haha) en dan ga probeer ik zo snel mogelijk een consult te planne dan is mij gevoel mischien duidelijk. En dan hopen dat er een kosten verbonden zijn aan het afzeggen van de operatie bij DG en dat het op mn werk geregeld kan worden! Maar idd wat vindt ik het fijn als alles duidelijk is haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.