Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

had ik ook heel erg de angst om ziek te worden.

de kids waren hartstikke verkouden.

gewoon vroeg beginnen met vitamine c slikken en goed sporten nou en daar kan het bij jou niet aanliggen.

ik sportte 2 tot 3 keer week en slikte vitamine c.

ben deze week weer begonnen dus 4 wk na de operatie weer rustig begonnen en voel me best goed.maar dat is voor iedereen verschillend.hoop voor jullie op hetzelfde herstel als mij dan heb je niet te klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En genoeg slapen helpt ook tegen ziek worden.

Ik kwam snipverkouden thuis na de operatie. Ik was bang dat niezen veel pijn zou doen, maar dat was helemaal niet zo. En: zolang je geen koorts hebt gaat de operatie gewoon door hoor.

Misschien is het ook wat om dan nu maar verkouden te worden dan ben je er bijtijds weer vanaf :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marianne,

jeetje zeg het schiet voor jou ook al mooi op.

fijn zeg!!!!!

ja ik ben niet echt veel meer online hier maar je zult tzt merken dat het jezelf ook zo vergaat waarschijnlijk.......

weet je als alles weer goed is en er geen veranderingen en dergelijke is en je weer volop in je normale leventje zit blijft het er wat bij.

ik lees wel iedere keer iedereen bij maar het reageren blijft er soms wat bij..........

maar het bijlezsen doe ik dan....ja sorry dames..........eigenlijk alleen bij diegene die het meest online waren in mijn tijd van de bvk......

en ik zie dat zelfs daar al wat van zijn gestopt met reageren.

ach een gezonde zaak eigenlijk, toch?????

ik mis bv miep ook al heel lang hier........

ik smeer nog steeds dapper met bio oil maar niet ieder dag, zelfs dat sloert al.........

ben druk 2x per week met spinning bezig en wil eigenlijk ook nog een avondje pumpen, maar daar kan ik nog niet echt toe komen, want er is op mijn manier steeds wat anders......

maar ik ben heeeeeeeeel beniuwd hoe het met jou afloopt hoor marianne.

hopelijk ben je net zo tevreden na afloop als de meesten hier.

ben trouwens wel benieuwd naar je foto's van voor, dus mijn vraag is dan ook of ik je ww zou mogen???????????kan ik je na de bvk ook weer volgen.....

en de zenuwen worden nog wel wat erger hoor.

maar meid wat zul je je een ander mens voelen na je bvk, echt waar.............

ik ben voor het eerst sinds jaren echt trots op mijn borsten.

voor nu veel sterkte met je voorbereidingen hoor en blijf rustig het komt allemaal goed!!!!!!!

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annita, Leuk om een berichtje van je te ontvangen. Ja logisch hoor dat je niet meer zoveel online bent.

Dat zal mij inderdaad straks ook wel gebeuren, maar goed voorlopig klets ik nog volop mee.

En ik denk dat ik later ook nog wel meelees maar dan wat minder reageer ofzo.

Goed hoor het sporten, geeft een mens energie toch?

Ik sport ook nog fanatiek 2x per week. Ik zal het wel missen straks :(

maar goed het is voor een goed doel.

Ik ben ook reuzebenieuwd hoe ik straks naar mijn borsten kijk. Ik hoop echt dat de haat/liefde verhouding met mijn (.)(.)dan helemaal overgaat naar een liefdesverhouding. En wat ik heel belangrijk vind is de het sporten straks dat zal denk ik veel lekkerder gaan met wat kleinere boobs.

Ik vind het nu heel onprettig sporten. De rugpijnen nekpijn hoop ik ook minder te krijgen, maar eerlijk gezegd weet ik niet of het daar wel van komt.

Maar ja dat zullen we pas weten als het zover is.

O ja ik zal je mijn ww even sturen :D

Ook even een vraagje voor iedereen hoe voeg je nou foto's toe aan je album. Kijk ik daar overheen ofzo?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianne, hoe is het met jou? Gaat t al lekker met de zenuwen, of valt het nog mee?

Heeft de Bergman kliniek je inmiddels weer gebeld?

En ik moet je even een compliment geven hoor, wat heb jij dat goed gedaan met afvallen! Super hoor!

Hier gaat t best oke, t valt nog mee met de zenuwen. Ben veel bezig met voorbereidingen in mijn huis en zo, opvang voor mijn hondje (ik woon op 3hoog dus kan m n tijdje niet naar beneden tillen) en spulletjes beetje verplaatsen.

Nou aftel-se nog even ook he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje marianne wat ga jij super met je afvalrace zeg!!!!

hoe heb je dat????kun je me een goede tip geven???

nou straks nog een mooi klein cupje en je bent herboren meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Annita,

Zal ik je het grote afval geheim verklappen :141: die is er niet hahaha

Het is gewoon die knop om "ik wil van die kilo's af " en dan ook ECHT willen! (ZELFDISIPLINE) :130:;)

In iedergeval 1x in de week sporten. En in het begin heb ik echt de boekjes van Sonja Bakker gevolgd, m.u.v. het avondeten.

Dat koos ik lekker zelf uit, maar natuurlijk wel mager eten zoals, kip, rundvlees etccc.

En nu ik op gewicht ben op dezelfde manier blijven eten (wel iets meer als in het boek van Sonja)en in het weekend lekker wat extra's

En zo blijf ik nu ook lekker op gewicht :D Ik hoop dat je er wat aan hebt?!

Hey Meiden,

ik moet nog even vertellen dat ik om 10.15 uur wordt geopereerd.

Ik moet er om 9.15 uur zijn.

Lekker vroeg gelukkig. Helaas moet ik nog wel ongeveer een 1 uur en kwartier rijden.

En nu ik in de spits moet rijden kan ik wel het dubbele rekenen aan reistijd.

Dat is iets minder, maar ach wat kan mij het ook schelen. ;)

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marjan, ook lekker zo vroeg he! Hoop dat de file mee valt voor je dinsdag. Ik moet donderdag voor mijn doen ook erg vroeg al de auto in. Moet me 8 uur bij Bergman melden dus dat wordt +/- 7 uur wegrijden aiaiaii.

Nou ik ga weer ff verder met mijn werk afronden! Morgenmiddag heb ik al vrij gekregen, erggg fijn.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik inderdaad ook niet. Heeft te maken met de plakkertjes die ze op je ogen plakken zodat ze niet uitdrogen en in het geval ze je moeten intuberen. Dan blijven de plakkers niet goed zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik merk dat ik super zenuwachtig ben.

En vooral bang om ziek te worden. Iedereen om mij heen is ziek

Of dat de pc ineens ziek is bijvoorbeeld

Even afkloppen allemaal!

(net gedaan :D )

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha

ja ik herken het..had ik ook beide kids waren verkouden,en veel mensen om me heen.

maar gelukkig zelf niet.

nou maar hopen dat het jou ook voorbij gaat.

hoe gaat het met de kilootjes?

ik ben deze week weer 2 keer geweest met sporten en doe ook de kracht training weer(ben alweer aan het opbouwen)heb me nu ook opgegeven voor zumba dat begint eind nov.dus dan ben ik drie keer in de week(als dan nog niet strak word)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne

Ik wil je voor morgen heel veel toi toi wensen en we horen vast wel snel van je hoe het is gegaan.

Nog maar 1 nachtje slapen zo lang er tegenaan gekeken en dan morgen is het de DAG!!!!!!!!!!!

Hoop voor je dat je vannacht nog een beetje kan slapen.

Nogmaals HEEL VEEL SUCCES

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, nog 1 nachtje. Je hebt zo lang gewacht, het werd wel eens tijd he haha. Zolang naar onze verhalen geluisterd en nu moet je er zelf tegenaan. Heel veel succes morgen!! :116: Ga heel erg aan je denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.