Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

Gast mariannev

Hallo Dames,

Ik lees en schrijf al een tijdje mee hier op het forum en heb besloten nu zelf ook een eigen topic te openen :D

Ik ben Marianne 30 jaar en ik ben al een aantal jaren bezig met een bvk.

In 2007 al een 1ste consult gehad met Dr. Laban toen werkte hij ook nog in het Antonius ziekenhuis.

Op dat moment had ik nog twijfels of er een tweede kindje zou gaan komen en raadde Dr. Laban mij aan op nog even te wachten totdat ik er zeker van was. Had wel al een goedkeuring gekregen van de verzekering, wat mijn twijfel alleen maar groter maakte.

Ik baalde er wel van maar achteraf denk dat het goed is geweest zodat ik nog wat langer aan het idee kon wennen.

Nu wil toch weer de stap gaan nemen en heb een afspraak op 11 mei in de Bergmankliniek met Dr. Luijendijk.

In eerste instanties met dr. Laban maar ik wilde ook wel eens met een ander PC praten.

En dan kan ik altijd nog overstappen naar Dr. Laban als ik dat zou willen.

Ik vind het weer reuze spannend worden 11 mei.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Nina32

Hoi Marianne,

Wat mooi voor je dat het er nu dan echt van gaat komen!!! :D

Verstandelijk weet je natuurlijk wel dat het slimmer is te wachten of er meer kindjes komen, maar emotioneel kun je natuurlijk heel ongeduldig worden als je ergens niet tevreden mee bent of echt fysiek last van hebt. Echt knap van je dat je toch hebt gewacht, uiteindelijk heb je dan nu wel het mooiste resultaat!!!

Heel veel succes alvast maandag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

kies je bewust voor een kliniek of is er in de buurt niet een (goed) ziekenhuis die dit soort operaties doet??? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Nietje,

Ik kies bewust voor deze kliniek mede door de positieve verhalen over hen en vanwege de tv serie gewoon mooier.

En omdat ik (en dat is heel persoonlijk )het enger vind in het ziekenhuis met al die zieke mensen en bacterieen.

In de kliniek doen ze alleen maar cosmetische operaties en zijn geen zieke mensen op zaal. Maar nogmaals dat is een persoonlijke gedachtegang.

Dr. Laban vertelde mij ook dat waar hij toen werkte de app.tuur ook wat minder nieuw was dan in hun Kliniek.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ook fijn in een privékliniek: een eigen kamer met eigen tv en badkamer (niet dat je daar gebruik van mag maken, maar toch!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet met zieken mensen op zaal gelegen hoor.

Wel met mensen die bijv. een kniepoperatie of een handoperatie moesten ondergaan. En het was nog gezellig ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Miep,Ik had me niet helemaal goed verwoord. Ik bedoelde meer dat er in een ziekenhuis zieke mensen zijn.

En het idee dat er dan meer bacterieen rond waren o.a. ook in de Ok ed...

Het heet niet voor niets "zieken" huis.

Je kan natuurlijk ook heel goed een infectie oid in een kliniek krijgen. Daar ben ik me ook bewust van.

Mij hoor je ook niet zeggen dat het niet goed is een ziekenhuis, absoluut niet.

Een heel groot voordeel van een ziekenhuis vind ik dat als er wat mis gaat dat ze een intensive care hebben.

Dit is in een kliniek niet aanwezig.

Annemieke, zeker een pluspunt prive kamer, geen gesnurk als je wel in slaap kunt komen op je rug hahaha :lol:

Is het nou altijd zo dat je een nachtje moet blijven. Misschien had ik het al gevraagd maar ik wist het niet meer :blush:

Hoe gaat het nu verder met je (.) (.) ga je hier nog foto's plaatsen?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes morgen bij je consult

ik ben 6 mei daar geholpen en ben vol lof over hun

ik ben zelf bij dokter laban terecht gekomen vond het een leuke man

succes gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja ik heb het ook reuze leuk gehad in het ziekenhuis.

in het mcl liggen wel veel dezelfde "gevallen " bij elkaar ,toen ik wegging kwam er ook weer iemand met een bvk......

ach wat maakt het ook eigenlijk uit, het zal beide wel voor en tegens hebben denk ik.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het ook prima in het ziekenhuis, maar waar jij je prettig bij voelt!

Ik lag in m'n eentje op een kamer en was zelfs de enige die snachts bleef slapen!! Prive service had ik van twee verpleegkundigen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoihoi!

Je moet sowieso een nachtje blijven ivm mogelijke complicaties zoals een nabloeding (had ik dus). Kunnen ze je beter in de gaten houden. Verpleging is super aardig en vriendelijk en je mag de hele dag door tot ongeveer half negen 's avonds bezoek ontvangen. Ik moet nog steeds nieuwe foto's maken, de laatste zijn van 6 dagen po. Daarna denk ik dat ze per pb opgevraagd kunnen worden, er is hier nl niet echt een plek waar je de link kan plaatsen zodat niet ingelogde mensen erbij kunnen. Ik ga even kijken hoe ik het oplos en dan laat ik het weten.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Marianne,

Hoe is je consult geweest? Ik heb nieuwe foto's op de website geplaatst. Het adres staat in mijn profiel. Daar kunnen niet ingelogde mensen niet inkomen, maar jullie wel. Ben benieuwd wat je ervan vind. M'n borsten lopen nog niet helemaal gelijk, maar dat trekt de komende tijd nog wel bij.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

misschien dat ik het ook nog maar es probeer wat de foto's betreft........................

zal er nog even over nadenken :107:

het is natuurlijk wel leuk om foto's te bekijken......... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Dat kan ja, maar er zijn meer van dat soort websites. Via mijnalbum.nl is heel makkelijk. Even een account aanmaken, nieuw privé album aanmaken en dan foto's uploaden. En...that's it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Dames,

Hierbij mijn verslagje van het 1ste consult. Ik ben dus bij dr Luijendijk in de Bergmankliniek geweest.

Eerst kreeg ik het standaard verhaaltje te horen over eventuele complicaties en stelde hij nog vragen t.b.m. eventueel medicijngebruik of ik rookte, mijn gewicht, gewenste cup etccc en daarna mocht ik vragen stellen.

Hij was erg vriendelijk en heeft ook nog een foto laten zien van iemand die hij heeft geopereerd met de ankermethode.

Daarna ging hij mijn borsten bekijken en zij dat hij dit prima kon verkleinen en liften.

Hij stelde voor om toch de ankermethode bij mij te doen omdat hij dan ook aan de onderkant vel weg kon halen.

Toen naar het kamertje ernaast bij de Beautycoach en die gaf mij informatie over de BH die ze hadden en dat je blijft overnachten en de papieren werden ingevuld voor de verzekering. En ook daar kon ik nog vragen stellen.

De papieren zijn gefaxt naar onze verzekering en nu maar afwachten

Ik heb ook nog wat informatie gevraagd over litteken behandeling en daar nog wat papierwerk van gekregen.

Annemieke, Ik vind het resultaat er heel goed uit zien Toppie :116:

Je mag heel tevreden zijn!

Mag ik vragen hoe lang je bent, en je gewicht etcc ??? En wat voor cup heb je nu denk je?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ook voor jou .....ik heb een andere topic wel met zelfde naam maar ik was wachtwoord kwijt vandaar.....dus ff goed opletten!! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Marianne,

Ik heb net in mijn topic antwoord gegeven op je vragen. Had je berichtje niet gezien door al dat gespam van Annita ;).

Nog even kort: ik ben 23 jaar oud, had cup maat 70 G rechts en 70 E links. Ik ben 1.62 lang (of kort ;)) en weeg ongeveer 63 kilo (soms minder, soms iets meer). Ik heb nu, denk ik, 70 D. Nog even afwachten, want rechts zit nog iets meer zwelling. Daar is ook meer afgehaald en ik doe doordat ik rechtshandig ben meer met rechts waardoor links meer rust krijgt. Ook doordat bewegen links eerst pijn deed ;).

Wat heb je voor informatie over littekenbehandeling gekregen? Die heb ik namelijk niet gehad... Is er al een datum voor je operatie gepland?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Allemaal,

Ik ben dus 11 mei voor mijn 1ste consult geweest bij Dr. Luijendijk. (eigenlijk voor een 2e keer maar dat is al 2 jaar geleden bij Dr. Laban.)

Nu ben ik toch enorm aan het twijfelen geslagen. :(

Bij dr. Laban 2 jaar geleden had hij het over de sleutelgatmethode en nu bij Dr. Luijendijk over de ankermethode.

Ik vroeg Dr. Luijendijk nog is dit echt het beste en hij zij van wel, maar nu weet ik het niet meer.

Aan de ene kant heb ik zoiets van hij zal het wel weten, maar volgens mij opereerd hijzelf namelijk niet met de sleutelgatmethode. Daardoor heb ik het idee dat hij deze (ankermethode) methode aanprijst.

Wat vinden jullie moet ik nog eens bellen met de Bergmankliniek en met dr. Laban nog een afspraak maken?

Of zal ik eerst maar afwachten tot de goedkeuring van de verzekering binnen is?

Ik ben overigens erg benieuwd naar foto's van de ankermethode. Is er iemand die met deze methode is geopereerd?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Marianne,

Miep is met de ankermethode geopereerd. Als je haar een PB stuurt, stuurt ze je de link door. Ik zou eerst even de aanvraag van de verzekering afwachten en daarna (als je nog twijfelt) nog een afspraak met Dr. Laban maken. Hij opereert dmv beide methodes, dus dan krijg je in ieder geval het goede advies.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.