Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

nee een bvk is echt een verassing.maar wel een hele mooie.

ik was net zo nieuwsgierig bijna als bij ons eerste kind....... wat gaan we krijgen hahaha :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

o meiden wat duurt het toch lang, wachten tot ongeveer november. :139:

Ik wil zo graag!

Wat voel ik me ongeduldig en benijd ik jullie die al een bvk hebben gehad!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd Mariannev,

Voor je het weet is het november....

liever eigenlijk nog niet kou heb ik nog geen zin in hoor.....

zal eerdaags nog ff nieuwe foto's plaatsen.

groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Meiden,

Ik wilde even vertellen dat ik de knoop heb doorgehakt en dat ik 29 juli geen vervolg consult ga doen bij dr. Laban.

Ik ben bang dat het me toch nog meer in verwarring gaat brengen. En dat ik dan helemaal niet meer weet voor welke methode ik moet kiezen.

Nu ik de knoop heb doorgehakt heb ik ook een datum voor de operatie.

Het word 3 november :43::43::43: en ik wordt geopereerd door Dr. Luijendijk via de ankermethode.

spannend!!!! :101:

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou van harte meid met je datum.....kun je je maar geestelijk gaan voorbereiden....hahahaha

nee soms is teveel info ook niet goed, dan zie je door de bomen het bos niet meer zeg maar.

klaar is klaar!!

wij kunnen je genoeg info geven hoor...vraag maar raak.... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast mariannev

Hoi Meiden,

Lang niets van me laten horen. Net vandaag terug van vakantie.

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat?

Ik ga even bijlezen.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Meiden,

Even vraagje voor degene die de bvk al achter de rug hebben.

Hoelang zijn jullie thuis of thuis gebleven?

En geen problemen met je werkgever?

Gr, Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in ieder geval geen problemen met m'n werkgever, of gewoon de restaurantmanager. Hij wou alles zelfs voor me regelen. Maar dit verschilt echt per bedrijf denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik ben student en ik heb een baantje in de horeca en heb ze gezegd dat ik de hele zomer niet kom werken.. Maar misschien, mocht ik me eind augustus goed voelen, wil ik misschien toch nog wel 2 weekjes werken, desnoods draag ik 2 borden tegelijk ipv 4.. Zou me financieel toch goed uitkomen! Maar dat zie ik tegen die tijd wel.. Als m'n lichaam er klaar voor is!

Maar ik denk met fysiek licht werk dat je toch na een week of 3, 4 weer rustig aan kunt gaan beginnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik studeer ook nog en heb het express in de zomervakantie gepland zodat ik geen les heb.... Als bijbaantje schrijf ik alleen voor een lokaal krantje en die vonden het geen probleem dat ik even niet inzetbaar ben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik ben alpha hulp en doe dus voornamelijk huishoudelijk werk(errrrrug zwaar :38: )

ben na 6 weken weer begonnen maar achteraf had ik nog wel een weekje moeten wachten, wondje ging open.

en ik heb dus geen problemen gehad met het vrijaf nemen.

het hangt er van af wat voor werk je doet en hoe het herstel verlopt, per persoon verschillend, en natuuuuurlijk welke methode je krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast mariannev

Hoi meiden,

Ik twijfel in 1x keer zo. Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ach het valt toch best wel mee. (Ben aardig wat afgevallen en nog steeds bezig)

Dus dan worden ze wel kleiner natuurlijk, alleen ze worden er niet mooier op :blush: Ze hangen verschrikkelijk en mijn tepels zitten ontzetten opzij.

Maar dan denk ik weer o wat zou dat fijn zijn gewoon een BH maat D ongeveer, dat scheelt wel met het heen en weer wiebelen bij het sporten.

Normale maat kleding kunnen kopen zonder dat je denk wat zit dat weer stom bij de (.) (.)

Misschien wel minder last van mijn rug. (je weet natuurlijk nooit of dat door je borsten komt)

Maar ja wat als het mislukt of dat je littekens heel lelijk worden.

:139: twijfel twijfel twijfel.

Ik zal vanavond eens foto's plaatsen, kijken wat jullie er van vinden

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Dit is echt een hele normale reactie hoor Marianne! Had ik ook. Maar geloof me, het is het allemaal waard. Dat gedoe met kleding kopen, bh's kopen, wiebelende borsten, last bij het sporten: het weegt allemaal 100% op tegen littekens, zelfs al zouden ze lelijker zijn! Mislukken gebeurd bijna niet en bij 90% van de vrouwen verloopt de bvk zonder echte complicaties. En... zelfs ik met mijn ene nabloeding wordt geloof ik onder de complicaties gerekend, dus tel uit je kans dat het goed gaat :). Ik dacht ook altijd: ach ja, met een goede bh en kleding aan valt het best wel mee. Neemt niet weg dat ik mijn borsten echt haatte en dat bh's, bikini's en leuke kleding kopen echt een hel was! Om nog maar niet te spreken over nekpijn, hoofdpijn, last bij het sporten, niet meer goed op m'n buik kunnen slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marianne, ik had precies hetzelfde. Ik lag een paar weken ervoor in bed en had echt iets van 'waarom ga ik dit doen, er zijn gewoon mensen die het veeeel erger hebben'.. Maar zodra je uit die operatie komt en je kijkt onder de dekens, nouuuu dan zijn al je twijfels weggeslagen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens.

Ik dacht onderweg naar het eerste consult: is het wel zo erg, straks vinden ze het helemaal niet erg genoeg en dan zeggen ze nou mevrouwtje gaat u maar weer naar huis, hier beginnen we niet aan.

En kijk nou, meer dan een kilo kwijt! En nog geen minuut spijt. Integendeel ik wordt steeds blijer. :136:

Straks (over een paar weken) kan ik weer gewoon hardlopen en fietsen over hobbelkeien en kleren kopen die gewoon goed passen (dat laatste kan nu al!).

Je kan toch als je blijft twijfelen sowieso wel naar het eerste consult gaan en dan kunnen ze je wel ongeveer vertellen hoeveel er af zal gaan en of ze wat aan dat hangen en de plaats van de tepels kunnen doen.

En die littekens: boeit me eigenlijk niet zo, beetje meer of minder rood en dik, als ik er maar geen last van heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.