Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

Hoi Marianne,

Heb je nog reactie verder gekregen van luiendijk?

balen dat die andere site eruit ligt, maar goed. door jouw toedoen ben ik hier ook :rolleyes:

Is nu alles dicht bij jou?

VAndaag heb ik een beetje dipje. saai thuis zitten, en in je hoofd nog niet helemaal wat het moet zijn. Maar verder nog steeds heel blij.

merk je dat je borsten toch nog veranderen nu je weer een paar maand verder ben?

Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey abeltje,

Beetje late reactie, maar ik heb inmiddels een afspraak staan voor 1 maart met Dr. luijendijk.

Ik denk alleen dat ik ga afbellen. Want wat kunnen ze er nu nog aan doen helemaal niks en ik zie het niet zitten om weer een operatie te ondergaan voorlopig.

Ik moet er weer zo'n eind voor reizen en waarschijnlijk weer een hoge bijdrage betalen aan de verzekering. Dus wat dat betreft helaas pindakaas.

Ach ik ben eingelijk wel heel tevreden. Dan is het maar geen cup C of D. Ze staan mooi rechtop, ze tonen kleiner dus dat heeft me al heel wat rust gebracht in mijn hoofd (de haat liefde verhouding met mijn borsten is in iedergeval weg :106: ) Het is nu een liefdesverhouding hahahaha

Hoe gaat het verder met jou en je (.)(.)???

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Haay Marianne, ben weer 'terug' van weggeweest. Ik snap je teleurstelling wel een beetje hoor. Maar hoop heel erg dat de verlichting die je nu ook hebt heel veel scheelt.

Had nog even je laatste fotos bekeken (geen idee van wanneer de laatste is), en ik moet zeggen dat ik ze echt heel mooi vind.

Hoop dat verder alles goed gaat met je!

Groetjes, Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.