Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Volgens scheelt het wel in herstel, er staat volgens mij meer spanning op de wonden van sleutelgat methode en heb je meer kans op open wonden maar heb je minder litteken later..

Niet bij elke borst kan een sleutelgatmethode vertelde mijn chirurg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou de ankermethode is dus in mijn geval ook niet probleemloos :angry:

dat klote 3 landenpunt....................... :139: en dat heb je volgens mij niet bij de sleutelgat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Annita,

Het schijnt dat de heling van het drielanden punt met de ankermethode moeizaam kan gaan omdat je horizontaal en verticaal een hechtingen hebt.

En wat de Pc mij verteld was dat je met de Ankermethode weer meer vel kan weghalen aan de onderkant in vergelijking met de sleutelgatmethode.

En een litteken minder betekent volgens mij altijd dat het sneller heelt.

Voordeel van de ankermethode is dat de vorm bijna altijd gelijk is zo als hij moet zijn.

En met de Sleutelgatmethode duurt het langer voordat de borst zijn uiteindelijke vorm heeft.

De borsten zijn vaak nog een tijd plat aan de onderkant.

Maar goed dat weten jullie (Miep, Annemieke en jij) uit ervaring :D

Ik alleen maar van wat de Pc mij verteld.

De foto's die ik heb gezien van sommige van jullie van voor de bvk zijn mijn borsten beetje vergelijkbaar en blijkbaar kan de sleutelgatmethode en zowel de ankermethode

Maar goed mij begint het allemaal te :wacko:

Misschien dat ik het al gevraagd heb maar welke methode was jij ook alweer geopereerd?

En heb je ook foto's ben gek op (.)(.) op dit moment :blush: ?

Wil het liefst van iedereen foto's zien die een bvk heeft gehad erg he?!

Volgens mij zoals de meeste hier.

Ik merk ook dat ik op straat naar iedereen zijn borsten kijk.

En te vergelijken of ik er een beetje mee overeen kom hahahaha.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nee heb nog geen foto's , nog niet in verdiept. te depri voor momenteel hahaha. maar ga het wel proberen hoor!!

en bij mij was het dus de ankermethode.

het echte superblije gevoel verdwijnt nu wel een beetje naar de achtergrond....maak me nu meer zorgen :139:

maarze zijn wel heeeel mooi hoor :106:

en wat dat kijken naar andermans borsten...dat doe ik nu nog :125::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Grote verschil is inderdaad dat het bij de sleutelgatmethode zeker 3 tot 4 maanden duurt voordat je de uiteindelijke vorm hebt. De inwendige wond is ook iets groter, maar de uitwendige wond is dan weer kleiner, dat betekent minder kans op litteken complicaties. Je mist het horizontale litteken en dat is het litteken dat aan het uiteinde vrij dik en rood kan worden. Kan in sommige gevallen ook tot vrij ver onder de oksel doorlopen. De platheid aan de onderkant was bij mij 1 dag nadat de gaasjes uit m'n bh waren al bijna weer normaal, dus dat trekt wel snel bij :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik ben ook heel tevreden over de vorm hoor,direct eigenlijk al.

maar omdat de borsten nu soepeler worden krijgen ze een natuurlijker vorm.

ja dat litteken is inderdaad even wat vervelender...vooral als het ook niet goed dicht wil blijven...hihihi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

3 en een halve week ongeveer, maar heb wel steeds gebeld heolang het nog duurde......goed zeuren is soms een must om wat te bereiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Hoelang duurde het bij jullie dat de goedkeuring van de verzekering binnen was?

groetjes,

Marianne

Hoi Mariannev,

Bij mij binnen een week na consult bij Dr Laban!

mijn verz is CZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, m'n eerste goedkeuring had ik tussen de week en twee weeken binnen geloof ik... Nu ben ik nog aan het afwachten (pas een week...) Zit bij ONVZ trouwens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm Univé deed er langer over. Maar daar zat de kerst tussen. Uiteindelijk is er een spoedje van gemaakt.

Heeft ruim 6 wkeen geduurd en wat was ik flauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Misschien verschilt het ook per kliniek. De meeste grote verzekeraars hebben een contract met de Bergman, dus dat scheelt al én de bergman is heel erg snel met opsturen. Gebeurt nog op de dag van je consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Annita en de anderen,

Ik heb in 2007 ook bij de Friesland gezeten en toen had ik de goedkeuring binnen 1,5 week geloof ik.

(Ik ben ook een fries famke ik ben in Leeuwarden geboren :lol: )

Nu zit ik bij AGIS ik ben benieuwd wanneer zij met de beslissing komen?

En of die positief zal zijn.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Univé had een foutje gemaakt, was per ongeluk blijven liggen, maar ik heb daar zo mijn contacten.

Dus uiteindelijk goed gekomen, ben erg streng geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laten merken dat ik collega ben (ook alz it ik bij een heel ander bedrijfsonderdeel), en dat het toch echt niet kon reclame maken voor wachtlijsbemiddeling en dan zelf de vertragende factor zijn. Toen werd er uitgezocht wat er mis was, en was het zo gepiept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Daar heb je inderdaad een punt. Meestal is de verzekering niet zo vlot met allerlei dingen. Ik was ook echt verbaasd dat het binnen een week gedaan was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo hoort het ook. Als ze de boel op orde hebben, moet het gewoon lukken. Ach ja en het kan altidj een keer misgaan (bij mij zat ook de kerst er tussen), en nu is het al weer achter de rug. Dus het is helemaal goed gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.