Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

@Marijke, Littekens zijn nog niet helemaal dicht althans de ene nu wel maar die op het drielandenpunt nog niet.(bijna)

Ben dus nog steeds met de klei bezig. Het werkt volgens mij super goed, want ik liep al dik anderehalve week te K- en met gaasjes en mepitel pleister betadine etcccc etccc.

En het zeker wat ik voor ogen had. Goed er zijn wel een aantal puntjes (oa dat ze qua grote gelijk zouden zijn nu, maar helaas is nu mijn andere borst weer groter dan de andere, en mijn tepels had ik wel iets meer naar voren wijzend gewild)die ik nog mooier had willen zien, maar goed perfect bestaat natuurlijk niet. ;)

Ik had met slapen mijn bh al uit met 4 weken, maar lekker op mijn zij liggen vond ik dan nog eng. Toen ben ik met bh aan op mijn zij gaan liggen. Dat voelde wat prettiger. Ik zou inmiddels ook lekker zonder bh op mijn zij liggen, maar door de wondjes en de klei moet ik hem weer even aan.

Mijn borsten zijn wel zachter geworden weer, maar nog niet alle harde plekken zijn weg.

@ Mellie, Bedankt voor het compliment! De maat is 75 D geworden en daar ben ik superblij mee. Maar naarmate de tijd verstrijkt lijkt dit niet klein meer hihihi

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank je wel zwolle!

Jou tijd komt ook vast snel.

Meiden,

Weer even een update...

Inmiddels alweer 7 weken po geweest bij alweer 8 en de wondjes zijn nu helemaal dicht. De klei heeft goed zijn werk gedaan, beter dan met gaasjes rommelen etccccc.

maar nu heb ik weer wat anders, tuurlijk het kan niet anders. Op mijn linkerborst naast mijn tepel zit nu een rode plek die niet open is, maar waar ik reuze bang voor ben dat het wel open gaat. Ben weer naar de HA geweest en hij zij dat de klei daar ook goed zijn werk voor deed. Dus nu nog steeds met klei bezig maart dan op een weer andere plek.

Ik ben er nu wel goed klaar mee moet ik zeggen want het duurt nu wel heeeeel erg lang voor mijn gevoel. :angry:

Ik zal binnenkort weer even foto's plaatsen met de rode plek. Op de foto zal het wel niet een zo goed te zien zijn, maar ik word er echt niet goed van eerlijk gezegd.

Nou meiden een hele fijne kerst en lekker eten allemaal! :D

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Marianne, Wens je een mooi en wondloos nieuwjaar ;)

WAt vervelend van dat rare plekje en dat terwijl t al zo lang dicht was! Wel fijn dat je zoveel hulp hebt van je HA. Nou hoop dat t nu dicht is en blijft!

Enne je fotos zijn super! Wat zien ze er mooi en netjes uit!

Groetjes! Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Meiden,

Even weer een update...

Vandaag precies 2 maanden po en het gaat super!! :101:

Het wondje naast mijn tepel is dicht en je ziet er bijna niets meer van.

De klei heeft weer goed zijn werk gedaan. De HA zei ook dat dit heel goed is om littekens minder zichtbaar te maken.

Misschien is het wat voor jou Adies??? Het mag ook op wondjes die nog open zijn.

Om het nu op heel mijn borsten te doen zie ik niet zitten, maar dat het werkt geloof ik nu zeker!!

Ik heb voor de littekens die siliconengel maar dit vind ik maar niets je BH worden er helemaal vies van.

Ik heb dus nu siliconen pleisters aangevraagd (voor wie het interessant vind je kunt het vinden op www.dermatix.nl)

Dit help dus ook voor dikke rode littekens en voor de jeuk. En om lelijke littekens te voorkomen.

Ik zal vandaag nieuwe foto's plaatsen van 2 maanden po. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het er nu op foto uitziet. Op foto's vind ik het wel altijd minder mooi dan in het echt. hebben jullie dat ook???

nou dat wat het weer. Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2010 toe!!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marianne!

Mooie foto's! Het ziet er echt heel natuurlijk uit bij jou en je kan zien dat het al goed genezen is!

Je kan echt blij zijn met het resultaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Nou ik heb toch wel een telleurstelling. Ik ging vandaag BH's passen en kom nu toch uit op een 75E.

Diverse merken geprobeerd, maar die E blijft :102:

Nu ben ik wel super blij met de vorm enzo, maar mijn gevoel zij al dat (190 en 220 gram)toch niet heel veel was wat er af is gehaald. Dat dit nooit 2 cupmaten zouden kunnen zijn.

Dus qua maat ben ik nu toch voor niets onder het mes geweest.

Daar baal ik dus wel ontzettend van en zomaar over een paar jaar weer zo'n operatie zie ik niet zitten :103:

nou dat was het weer even voor nu.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow meid, wat balen!

Ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt. Al zien ze er wel heel mooi uit hoor! Dus het is niet allemaal voor niets geweest.

Ik zou wel even mijn ongenoegen met de arts delen als ik jou was.

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Marianne,

dat is zeker balen meis,

als je de foto's bekijkt zou je het niet zeggen,

ze zien er prachtig uit maarja het was toch wel de bedoeling dat ze kleiner werden dan dat ze nu zijn :blush:

Hopelijk slinken ze nog en valt het allemaal nog mee Marianne.

Ik zal wel als IK heenga zeggen dat ik cupmaat C wil hebben en niet groter :92: hahaha

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

enneh ik heb je foto's weer bekeken en ik moet je zeggen dat ook al mag je dan een E hebben dat ik echt wel vind dat ze nu veel mooier zijn qua vorm en formaat hoor.

de tepels kijken mooi vooruit , moet je de voor en na maar eens direct na elkaar zien.......

dus je kan nog steeds trots op ze zijn meisie!!!!!

liefs annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden,

Bedankt voor jullie reactie's!

Ik heb gisteren gebeld met de Bergmankliniek, maar de beautycouch en zowel Dr. Luijendijk waren er niet. De mevrouw aan de telefoon het uitgelegd en zij stuurt een mailtje zodat ik maandag terug word gebeld.

Ik wil het toch melden, want ook al wil ik nu niet weer onder het mes, misschien denk ik er over een jaar wel anders over. Ik zal denk ik wel langs moeten komen.

Ik ben trouwens wel heel blij met de vorm enzo het staat natuurlijk wel heel erg mooi rechtop vergeleken met ervoor.

Dus inderdaad het is niet helemaal voor niets geweest. :D

Wordt vervolgd!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Hoi Marianne!

Las in je berichtje dat je vandaag terug gebeld zou worden. Is dat gebeurd? Ben benieuwd wat ze er in de kliniek over zeggen. Ik ga voor je duimen dat het in de komende maanden toch nog wat kleiner wordt!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben inderdaad teruggebeld. Ze zij dat er toch wel wat af is gehaald. (vind ik niet heel erg veel)

Maar ik mocht een afspraak maken met Dr. Luijendijk dus dat ga ik nog even doen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Marianne,

Heb je nog reactie verder gekregen van luiendijk?

balen dat die andere site eruit ligt, maar goed. door jouw toedoen ben ik hier ook :rolleyes:

Is nu alles dicht bij jou?

VAndaag heb ik een beetje dipje. saai thuis zitten, en in je hoofd nog niet helemaal wat het moet zijn. Maar verder nog steeds heel blij.

merk je dat je borsten toch nog veranderen nu je weer een paar maand verder ben?

Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.