Ga naar inhoud

Mariannev : 3 november 2009 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast mariannev

Annita,

Ik woon al 24 jaar niet meer in Friesland, maar ik spreek met mijn moeder, vader en broertje nog altijd Fries.

Terwijl alleen mijn vader nog in Friesland woont.

Ik kan het alleen niet lezen en schrijven en sommige woorden spreek ik niet goed uit.

En inderdaad Frieslan Boppe!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja hoor wat jij wilt miep....maar ik heb wel in de gaten dat je geen geboren fries bent..... :blush:

en ik schrijf het zelf ook niet hoor , veel te ingewikkeld :wacko:

maar ik ben eigenlijk best wel trots hoor om fries te zijn :106:

en nou heeft heerenveen ook de beker :127: nog binnen gehaald met voetbal !!jaja....al speelt er maar 1 fries in hihihi :blush:

geen idee waar jullie ergens wonen dus......

ik woon aan het ijselmeer vlak bij de afsluitdijk...ga maar niet precies zeggen waar want wil toch nog een BEETJE anoniem blijven, en jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik kom uit het midden van het land, en woon en studeer nu in Nijmegen. Mijn ouders wonen westelijker, meer richting Utrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

En ik woon in de mooie stad achter de duinen ;-)

Wat de verzekering betreft, ik had een tijdje geleden echt gezeur, vanwege een fout van het ziekenhuis die die hele aanvraag niet had opgestuurd!!!! Na een hoop bellen en zeuren kreeg ik dan uiteindelijk de goedkeuring binnen, *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Annita,

hahahaha, :154: Ik woon ook aan het Ijsselmeer! 2 minuten fietsen.

(allebei Fries en ook nog woonachtig aan het Ijsselmeer)

Als je de Kaart van Nederland voor je ziet in het Westen. Vlakbij A'dam

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Heereveen ons kluppie.

Hahahaha laat die Groningse kerel van me het maar niet horen. Maar ja ikw erk wel voor de hoofdsponsor, dus een beetje trots mag ik toch ookw el zijn. Toch een beetje Fries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ach ik ben nou ook niet echt een super voetbalfanaat hoor....zelfs niet met heerenveen :wacko:

maar marianne je woont toch niet in de buurt van volendam ofzo....zou ik jaloers worden want daaaar is het ook zo mooi

mijn korst gaat prima, ik hoop over 2 weken toch echt van alles af te zijn, ben er nu onderhand wel zat van... :107:

eerder wil ik ook niet shoppen hoor........alhoewel als ik jullie zo hoorr :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja dat weet ik lysanne maar ik wil die korst eigenlijk eerst kwijt :blush:

ja stom he.................maar het kan best zijn dat als ik naar de stad ga ik toch ga inslaan............

ik moet alleen eerst een dagje stad inplannen...dat valt soms ook niet mee :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar, Annita, met shoppen hoef je niet alleen maar kleren te kopen hoor. Tassen en schoenen zijn natuurlijk al-tijd fijn ;). Dan heb je ook nog geen last van die korst met geld uitgeven, maar heb je wel nieuwe accessoires voor bij je nieuwe boobies hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

He Meiden,

Ik heb net gebeld met AGIS over mijn aanvraag en het wordt vergoed!!!!! :43::43::43:

29 juli heb ik weer een consult nu met Dr. Laban. Kijken wat hij zegt.

Vraagje ik ben zo benieuwd naar jullie foto's gaan jullie nog nieuwe plaatsen??

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Gefeliciteerd! Nu nog besluiten door welke arts je geopereerd wil worden en met welke methode en dan kan de datum geprikt worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd wat de goedkeuring betreft. Waarom heb je eind juli pas een afspraak. Kan hetniet eerder? Of kies je er zelf voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi,

Bedankt allemaal voor de felicitatie.

Miep, Het kon niet eerder, omdat wij op vakantie gaan half juni en daarvoor lukte het niet meer.

Maar ik word waarschijnlijk ook pas in november geopereerd. Mijn man kan dan pas zorgverlof krijgen.

Melissa, Ik heb ook gevraagd of ik een brief kan krijgen, zwart op wit dan is het voor mij pas officieel :101:

Annemieke, inderdaad even afwachten wat Laban me gaat vertellen en dan een keuze maken. Daarom ben ik ook zo geintereseerd in foto's de komende tijd. Dan kan ik een beetje volgen hoe het met jullie gaat en wat het resultaat is op langere termijn. Hoop dat je dat niet vervelend vindt?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Nee hoor, helemaal niet! Ik wilde van te voren ook graag veel foto's zien. Bij een borstvergroting kun je nog van te voren passen, maar met een borstverkleining weet je helemaal niet waar je mee wakker wordt :P! Ik zal regelmatig updates plaatsen, dat is voor mezelf ook leuk, dan kan ik pas goed zien hoeveel ze veranderd zijn elke keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.