Ga naar inhoud

littlepony : 29 september 2018 : Dr. Debats : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Peanut82:

@Yvonne1977 Dankjewel! Ik denk dat ik dan dezelfde maat nodig heb. Heb jij het ook bij deze winkel besteld?

Ja die heb ik daar besteld. Hij zit echt super lekker, drukt niet op de pleisters. Van het weekend ga ik nog een sport bh kopen bij Hunkemoller, die kan ik later met het sporten ook lekker gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei littlepony:

@Yvonne1977 wat fijn dat iedereen zo lief was! 

Je bent echt in goede handen bij die kliniek. Iedereen is zo onwijs lief. Ik had een schat van een anesthesist, ze hield mijn hand vast toen het naaldje erin ging. Ik ben geopereerd door Lydia Bol, ook een fijne arts. Ik was ook maar aan het twijfelen over de maat. Ik ben heel blij dat ik voor de kleinere ben gegaan met een ergonomix prothese. Vanochtend al zitten spieken maar het ziet er echt mooi uit. Nu veel rusten en drinken om die narcose uit mijn lichaam te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
50 minuten geleden zei littlepony:

Morgen is het dan eindelijk zover! 

Om 09.00uur mag ik me melden en om 10.00uur ben ik aan de beurt! ^_^

 

De vragen beginnen te komen haha...

hoe moet ik me straks gaan aankleden? Hoelang duurt t voordat ik mn pony weer kan zien en hoeveel pijn gaat ‘t doen?! 

 

Wat een fijne tijd littlepony. Hoef je niet zolang nuchter te blijven & mocht je zenuwachtig zijn, krijgen die zenuwen ook niet echt de kans om je gek te maken. 

 

Dat aankleden is in het begin heel lastig. Ik droeg de eerste dagen mn sportbroek + topje + vest. Was toch heel de dag thuis. Wanneer ik buitenshuis ging en dus 'normaal' wilde aankleden, hielp m'n vriend. Evenals het eten maken/ huishouden/ alles, ik was erg blij dat hij de eerste 5 dagen bij me was. Nu ik 3 weken verder ben, kan ik alles zelf weer. Soms is het een beetje onlogisch, niet zo snel, etc etc. Maar het lukt me. Stel je erop in dat je de eerste dagen weinig kan & hulp nodig hebt. Mijn mindset stond zo niet, ik zou alles wel eventjes doen, ik ben mezelf dus best wel tegen gekomen.. 

Pijn heb ik niet gehad, natuurlijk voel je het, maar ik vond het meer spierpijn tot de max. Verder niet heel erg ofzo. Je moet rust houden, hoe meer rust je houdt hoe eerder je herstelt bent. 

 

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen. Geniet nog even van het alles kunnen en stiekem ook van de kleine borsten. Ik heb ze nog geen moment gemist. Maak foto's !!!! en zorg dat je lekker slaapt vanavond, is het eerder morgenochtend ;).

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlepony:

Morgen is het dan eindelijk zover! 

Om 09.00uur mag ik me melden en om 10.00uur ben ik aan de beurt! ^_^

 

De vragen beginnen te komen haha...

hoe moet ik me straks gaan aankleden? Hoelang duurt t voordat ik mn pony weer kan zien en hoeveel pijn gaat ‘t doen?! 

 

Wel een mooi tijdstip meid! Hoef je idd niet lang zenuwachtig en nuchter te zijn! Geniet nog van het lekker slapen op je zij of buik! Veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei littlepony:

Morgen is het dan eindelijk zover! 

Om 09.00uur mag ik me melden en om 10.00uur ben ik aan de beurt! ^_^

 

De vragen beginnen te komen haha...

hoe moet ik me straks gaan aankleden? Hoelang duurt t voordat ik mn pony weer kan zien en hoeveel pijn gaat ‘t doen?! 

Heel veel succes morgen. Het gaat vast goed komen, je bent in goede handen. Ben makkelijke kleding mee, en ik heb een slip aangetrokken i.p.v. een string daar voelde ik me prettiger bij. Ik ben maandag 2 weken p.o. En het is me achteraf goed meegevallen. Maar ik heb echt mijn rust genomen, vooral de eerste week. Komt helemaal goed!

 

Xxx Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hier dan mijn verslag!

 

Om 5.40uur werd ik wakker, maar totaal niet gespannen en nog even lekker 1,5uur blijven liggen. Daarna nog even gedoucht, 2 paracetamol genomen en ready to go! :lol:

 

om 07,45 in de auto richting de kliniek. Reis voorliep voorspoedig en om 8.45u kwamen we aan bij de kliniek. Aangemeld en tegen 9.15 werd ik meegenomen. 

 

Eerst mocht ik me omkleden, sokken en boxer mochten aanblijven en kreeg een mooi blauw operatieschort aan, mutsje op en blauwe voetendingen.

 

Daarna mocht ik in een bed gaan liggen en kreeg ik een heerlijke voorverwarmde deken. Er werden nog wat dingen doorgenomen en infuus werd geprikt. Zag best op tegen het infuus maar achteraf viel het prikken mij mee. In het begin dat ie erin zat voelde wel beetje pijnlijk, toen werd er ook wat vocht toegediend. 

 

Tegen 10.00u kwam dokter Debats mij aftekenen, kreeg ik nog wat antibiotica en even later reed ik de OK in! Ze waren erg blij dat ik zo relaxt was. Laatste check, narcose werd toegediend, werd even heel dizzy en 3 tellen later was ik weg. 

 

De operatie is goed gelukt, maar van de eerste 1,5uur na de operatie weet ik helemaal niets meer. Schijnt dat ze me net iets teveel narcose hebben gegeven, waardoor ik steeds ook weer in slaap viel. Heb blijkbaar wel onleesbare appjes naar Mn moeder en vriend gestuurd en zelfs een (hele charmante) foto, maar dat weet ik écht niet meer:18:

 

Tegen 12uur/half 1 was ik eindelijk goed wakker en hebben ze me geholpen met aankleden. Daarna ben ik in een stoel gezet, hebben ze Mn vriend gehaald en heb ik crackertje gekregen met kaas en een lekker kopje thee. 

 

Daarna moest ik nog even plassen en toen dat was gelukt mocht ik lekker naar huis. Om 3 uur weer heerlijk op mijn eigen bank geploft. :7:

 

en dan de pijn. Ik voel nu vooral pijn aan de onderkant van Mn boobs,  maar het is wel vol te houden. Pijnstillers voor de komende 3 dagen heb ik meegekregen, ook wat tegen misselijkheid en een extra pijnstiller maar die probeer ik niet te nemen. 

 

Ik heb 255cc gekregen, het maximale wat bij mij kan. Het liefst had ik misschien iets meer profiel gehad naar voren, maar afwachten hoe ze gaan zakken. Arts en verpleging vonden het wel de perfecte maat dus dat moet ik maar geloven :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei littlepony:

Oke hier dan mijn verslag!

 

Om 5.40uur werd ik wakker, maar totaal niet gespannen en nog even lekker 1,5uur blijven liggen. Daarna nog even gedoucht, 2 paracetamol genomen en ready to go! :lol:

 

om 07,45 in de auto richting de kliniek. Reis voorliep voorspoedig en om 8.45u kwamen we aan bij de kliniek. Aangemeld en tegen 9.15 werd ik meegenomen. 

 

Eerst mocht ik me omkleden, sokken en boxer mochten aanblijven en kreeg een mooi blauw operatieschort aan, mutsje op en blauwe voetendingen.

 

Daarna mocht ik in een bed gaan liggen en kreeg ik een heerlijke voorverwarmde deken. Er werden nog wat dingen doorgenomen en infuus werd geprikt. Zag best op tegen het infuus maar achteraf viel het prikken mij mee. In het begin dat ie erin zat voelde wel beetje pijnlijk, toen werd er ook wat vocht toegediend. 

 

Tegen 10.00u kwam dokter Debats mij aftekenen, kreeg ik nog wat antibiotica en even later reed ik de OK in! Ze waren erg blij dat ik zo relaxt was. Laatste check, narcose werd toegediend, werd even heel dizzy en 3 tellen later was ik weg. 

 

De operatie is goed gelukt, maar van de eerste 1,5uur na de operatie weet ik helemaal niets meer. Schijnt dat ze me net iets teveel narcose hebben gegeven, waardoor ik steeds ook weer in slaap viel. Heb blijkbaar wel onleesbare appjes naar Mn moeder en vriend gestuurd en zelfs een (hele charmante) foto, maar dat weet ik écht niet meer:18:

 

Tegen 12uur/half 1 was ik eindelijk goed wakker en hebben ze me geholpen met aankleden. Daarna ben ik in een stoel gezet, hebben ze Mn vriend gehaald en heb ik crackertje gekregen met kaas en een lekker kopje thee. 

 

Daarna moest ik nog even plassen en toen dat was gelukt mocht ik lekker naar huis. Om 3 uur weer heerlijk op mijn eigen bank geploft. :7:

 

en dan de pijn. Ik voel nu vooral pijn aan de onderkant van Mn boobs,  maar het is wel vol te houden. Pijnstillers voor de komende 3 dagen heb ik meegekregen, ook wat tegen misselijkheid en een extra pijnstiller maar die probeer ik niet te nemen. 

 

Ik heb 255cc gekregen, het maximale wat bij mij kan. Het liefst had ik misschien iets meer profiel gehad naar voren, maar afwachten hoe ze gaan zakken. Arts en verpleging vonden het wel de perfecte maat dus dat moet ik maar geloven :D

 

 

Lekker bijkomen meis! Grappig die appjes en ben benieuwd naar die

foto ;) goed herstel! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat grappig die appjes :3: wel herkenbaar, ik heb toen ik net bijkwam van mn narcose in de app naar mn collega's een youtube link gestuurd naar dat kinderen voor kinderen liedje 'Ik krijg tieten' en dat kan ik me ook nog maar vaag herinneren haha...

 

Goed om te lezen dat het allemaal goed is gegaan! Ook beter dat je de extra pijnstilling nog niet neemt, als het echt niet meer uit te houden is kun je daar altijd nog op terug vallen! Ik zelf nam de wat zwaardere pijnstilling voor het slapen gaan, omdat ik wel lekker wilde slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniena gelukkig dan ben ik niet de enigste hahaha! :4: Die foto was bij mij ook echt erg! 

 

Eerste nacht ging best oke! Ben 3x wakker geworden maar verder goed geslapen. 

 

Nog erg blij met de lieve en goede zorgen van de kliniek! 

 

Boobs voelen nu als een harde baksteen op mn borst, maar kan nog zelf uit bed en van de bank komen; al lig ik niet plat. 

Pijn blijft nog wel, maar is wel vol te houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @littlepony, wat spannend zeg, zo nét PO! Ik herken je verhaal over twijfelen over de grootte omdat je op het forum toch veel over meer dan 300cc leest, zelf wordt het bij mij (nog twee weekjes) 245 of 255cc. Ben je al blij met je nieuwe boobs, of voelt het nog onwennig? Ik ben stiekem wel heel benieuwd, omdat je dus ook ongeveer dezelfde maat hebt ;) mocht je foto's erop zetten en albums willen uitwisselen, dan hoor ik het graag! Veel sterkte met je herstel meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.