Ga naar inhoud

littlepony : 29 september 2018 : Dr. Debats : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei littlepony:

@Iwb ja net even de grote blauwe wondgaasjes eraf gehaald, en t ziet er goed uit! :D

Vanwege mijn postuur hadden ze niet groter gemoeten.

al ben ik toch geneigd om te vergelijken met andere vrouwen en in dat opzicht zijn ze best klein 

Oh, das mooi! Het moet idd wel in verhouding blijven ja. Ik heb zelf 400cc en kom denk ik op 80c. Mooie maat vind ik zelf. En ja, er zijn dames met bijv 70e maar dat vind ik persoonlijk gewoon té. Maar goed, ieder zn ding. Welke maar omvang heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

@Blondie. het voelt nog wel onwennig haha. Kan t nogsteeds niet echt geloven dat ik nu boobs heb! 

Fotos zet ik liever niet online. 

Bij mij zou het 235 of 255 worden, en heb bij het aftekenen gezegd dat ik erg graag toch de 255 wilde. En das gelukt :wub:

 

@Iwb ja dat is ook helemaal waar! En vind het zo lastig om in te schatten welke cupmaat dit nu is. Mijn omvang is 65, smalletjes dus. Maar met een E zou ik ook weer niet happy zijn! Een C is eigenlijk perfect. 

 

zit alleen wel af te vragen wanneer de stoelgang weer op gang komt... :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Littlepony wat fijn dat je het achter de rug hebt! Ik heb de keuze uit 255cc en 295cc, dus ook niet zo veel. Gister weer gaan passen en ga toch voor de 295cc.

Ik lees dat jij het vergoed hebt gekregen. Die tip kreeg ik ook van de radioloog in het ziekenhuis. Qua klierweefsel/borstspier kom ik er voor in aanmerking, maar ik begreep dat je ook geen borstplooi mag hebben en die heb ik een beetje. 

PC zei gister dat ik het wel kan proberen, maar dan moet ik met terugwerkende kracht een verwijzing vragen bij de huisarts en dan kan er weer weken over heen gaan voor het goedgekeurd wordt en ik heb al een datum staan. Dus door alle rompslomp er om heen, en maar afwachten of het dan überhaupt goedgekeurd gaat worden, zie ik er eigenlijk al tegen op om dat allemaal in werking te zetten.

 

Zie dat jij ook  wel even hebt moeten wachten voor accoord. Was de kliniek er wel snel accoord mee? Kreeg een beetje het gevoel dat een kliniek er ook niet op zit te wachten en dat het voor hun ook "gedoe" is. Ik kan het wel proberen, maar ben bang dat het toch afgekeurd wordt. een andere kliniek waar ik geweest was zei gelijk dat ik er niet voor in aanmerking kom..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie; Ik wilde ook kijken voor een vergoeding (zit wss wel onder de 1 cm), maar ik heb helaas weer wel borstplooi. M'n chirurg zei dat direct al toen ik het vroeg.... ik ga wel kijken of ik het volgend jaar bij de belasting kan aangeven, als bijzonder uitgave ofzoiets. Een klein beetje terugkrijgen zou ook al fijn zijn :) dus misschien ook een tip voor jou, als de vergoeding niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie oeh spannend! Leuk he dat

passen....

ja ik heb het vergoed gekregen! Heel  erg blij mee, al was het wachten wel slopend haha. Bauland kliniek was juist erg soepel met het versturen van de aanvraag! Echt heel fijn en t werd allemaal voor mij geregeld. Ze hebben zelfs de gegevens van het ziekenhuis opgevraagd. 

zolang de pc gewoon aanvinkt op de aanvraag dat je geen borstplooi hebt is er niets aan de hand; mijn zorgverzekering vroeg niet om foto’s. De aanvraag duurde een goede week geloof ik, maar het is wel een geregel helemaal als t met terugwerkende kracht moet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei littlepony:

@Daniena gelukkig dan ben ik niet de enigste hahaha! :4: Die foto was bij mij ook echt erg! 

 

Eerste nacht ging best oke! Ben 3x wakker geworden maar verder goed geslapen. 

 

Nog erg blij met de lieve en goede zorgen van de kliniek! 

 

Boobs voelen nu als een harde baksteen op mn borst, maar kan nog zelf uit bed en van de bank komen; al lig ik niet plat. 

Pijn blijft nog wel, maar is wel vol te houden. 

Fijn dat de nacht goed is gegaan. Ik ben benieuwd of mij dat lukken over twee maanden.....ik kan wel mijn bed verstellen. Hopelijk dat, dat wat verlicht.

 

Ook echt benieuwd of ik me rustig kan houden. Ben zo gewend om bezig te zijn en blijven....:huh:.....en ook beetje eigenwijs eigenlijk wel.......ahummmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie. ja alles zn gangetje.

zolang ik op de bank zit gaat het prima! Staan is wel beetje pijnlijk. 

 

Vanmiddag even in de auto gezeten naar mn pony (moest hem even aaien), en daarna wel helemaal gesloopt....

 

aankleden lukt nog niet helemaal zelf, en eigenlijk kan ik ook nog niets. Dus dat is wel even afzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie. nee hihi maar ik kon t niet laten....

 

vanmorgen werd ik wakker met pijn aan linkerborst. Toen wat rechterop gaan liggen en trok t weg :) 

 

vanmorgen voor het eerst weer gedoucht, heerlijk! 

Zag wel dat ik zowel links als rechts een wondje onder mn oksel heb. Misschien van ‘t schuren van de bh. 

Weet ik iig ook wat me zo zat te irriteren....

verder gelukkig helemaal geen blauwe plekken of iets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer dag 5 PO. De tijd vliegt voorbij zonder dat ik het door heb! :o

 

kan mezelf inmiddels aankleden! Vandaag de eerste dag alleen. Maar denk dat ik mezelf wel red. Doe kalm aan. Mooi aan de studie vandaag haha.

 

het bekende ‘borrelen’ inmiddels ook zelf ervaren. Best grappig hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlepony:

Alweer dag 5 PO. De tijd vliegt voorbij zonder dat ik het door heb! :o

 

kan mezelf inmiddels aankleden! Vandaag de eerste dag alleen. Maar denk dat ik mezelf wel red. Doe kalm aan. Mooi aan de studie vandaag haha.

 

het bekende ‘borrelen’ inmiddels ook zelf ervaren. Best grappig hihi

Fijn om te lezen dat je zo goed hersteld @littlepony.....ik probeer me daar een voorstelling van te maken, hoe lang dat mij zou kunnen duren. Ik lees toch vaak de adviezen van de artsen, dat je eigenlijk zoveel mogelijk moet blijven bewegen. Dat, dat toch beter is voor je spieren en lichaam. Uiteraard niet over de grens gaan, maar in huis rond blijven lopen en niet teveel gaan liggen, omdat je dan stijf wordt.

Hoe doe jij dat vanaf de dag dat je geopereerd bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 ja klopt, veel blijven bewegen. Dat vind ik ook nog wel lastig want bepaalde bewegingen mag je dan weer niet maken (dus wat mag dan wel?) :141:

 

staan/ lopen deed hier de eerste dagen best pijn, dus niet zoveel gedaan. Nu gaat dat zonder problemen gelukkig. Loop regelmatig even rondje door t huis als ik naar het toilet moet of drinken wil pakken. 

 

Was na 3 dagen po naar stal geweest, maar eigenlijk was dat toen nog te pijnlijk. Gister weer geweest en toen ging het prima. 

Ben wel altijd zelf uit bed gestapt en geprobeerd om zelf aan te kleden. Maar verder nog rustig aan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies een week mijn boobies! :wub: damn wat vliegt de tijd.

 

meer last van Mn linkerboob als rechts. Heb t idee dat er onderaan nog niet heel veel gevoel zit. Al is links onderaan wel beetje aan t vervelen, branden en steken. 

 

Maar verder allee zn gangetje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog toevoeging. 

Naakt ben ik wel tevreden over de grootte. In kleren had ik toch liever wat meer projectie naar voren gehad. 

Maar geloof dat dit al t maximale cc was, en ze staan nu nog erg op spanning.... 

 

proberen dolgelukkig te zijn maar soms is dat wel lastig hihi

spookt toch die corsé door Mn hoofd terwijl die wss niet had gepast en zorgde voor super neppe boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @littlepony!

Ik herken wat je zegt over het naakt vs met kleren. Ik vind mijn boobies naakt echt prachtig, maar met kleren aan zie je ze niet zoals ik had gehoopt... Ik moest donderdag weer voor het eerst werken na mijn operatie en ik heb wel 10 shirtjes aan gehad om te kijken in welke je ze wel zag zitten... Ze worden nu dan nog wel platgedrukt in mijn sportbh, maar ook zonder bh zie je ze niet zo mega zitten ofzo.

Al moet ik wel zeggen dat wanneer ik zr naakt bekijk, ik ze niet groter had willlen hebben omdat het dan mega nep was geweest.

Lastig he?!

 

Goed om te lezen dat je herstel zo goed gaat! Gek he, dat verschil in herstel per borst. Bij mij doet de rechter nog wat moeilijker dan de linker, al is de linker nog wat meer opgezwollen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @KittyCatwat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben :blush:

ja precies hetzelfde heb ik ook! Naakt denk ik echt ‘groter had niet gemoeten’, maar met kleren aan had het wel wat meer gemogen....

 

ja dat herstel is heel gek. Rechts gaat alles soepel maar links.... :blink:

zit bij mij denk ik ook nog redelijk veel vocht in

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei littlepony:

Hey @KittyCatwat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben :blush:

ja precies hetzelfde heb ik ook! Naakt denk ik echt ‘groter had niet gemoeten’, maar met kleren aan had het wel wat meer gemogen....

 

ja dat herstel is heel gek. Rechts gaat alles soepel maar links.... :blink:

zit bij mij denk ik ook nog redelijk veel vocht in

Ik heb precies het zelfde, bloot vind ik ze echt mooi en groot genoeg. Maar als ik mijn kleding aan heb en dan weer eens de vergelijking maak met mijn vrouwelijke collega's dan denk ik, ahaaaarrrgghhh ze zijn nog steeds klein. Maar goed, over een paar weken ga ik weer hardlopen en dan ben ik waarschijnlijk heel blij met niet al te grote boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies...  naakt wordt ik er wel steeds blijer van. :D Zit nog wel een best grote ruimt tussen. En dit waren toch echt de breedste protheses die konden. Ze staan ook niet meer zo strak door het vocht. Maar moeten nog wel een stuk zakken. Van de voorkant lijken ze wel stuk groter dan van de zijkant ook. Mja zal er wel allemaal bijhoren hihi. 

 

Verder gaat het opzich heel goed. Inmiddels gestopt met de pijnstillers. Ook zo goed als geen pijn meer, alleen bij bepaalde bewegingen voel ik t.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.